Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:29 schreef koningdavid het volgende:
Ik gok dat ze het gaan hebben over het transferbedrag van Robben en dat Van Gelder zegt:
"We zijn met zijn allen toch helemaal gek aan het worden?"
Zo voorspelbaar.![]()
En jawel hoor, je voorspelling komt uit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:29 schreef koningdavid het volgende:
Ik gok dat ze het gaan hebben over het transferbedrag van Robben en dat Van Gelder zegt:
Zo voorspelbaar.![]()
HULDEquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:29 schreef koningdavid het volgende:
Zo voorspelbaar.![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:29 schreef koningdavid het volgende:
Jack net:quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:29 schreef koningdavid het volgende:
Zo voorspelbaar.![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:29 schreef koningdavid het volgende:
Zo voorspelbaar.![]()
Ik merk het.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Jezelf quoten was al niet meer nodig David.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:04 schreef tong80 het volgende:
Ik krijg plots een briljant idee. Een soort zomergasten met voetballers. Oude beelden gekozen door de redactie en de speler zelf.
Ned-1 vanavond voetbalzomergasten met Berry van Aerle
Beelden te zien van de EC-1 van PSV, zijn tijd bij Helmond sport, zijn loopbaan als postbode en het legendarische EK-88.
Inderdaad, daar ging zijn - overigens geweldige - column in het AD zaterdag ook al overquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Voorspelling 3: ''Hugo Frosti komt straks terug op zijn standpunt terug tussen het niet ''geruisloze'' relatie tussen KJK en Ten Cate''
![]()
Hugo Frosti, AD en Rotterdam. Nuff saidquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, daar ging zijn - overigens geweldige - column in het AD zaterdag ook al over![]()
Piep piep hallo?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hugo Frosti, AD en Rotterdam. Nuff said![]()
Briljant idee, tong!quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:04 schreef tong80 het volgende:
Ik krijg plots een briljant idee. Een soort zomergasten met voetballers. Oude beelden gekozen door de redactie en de speler zelf.
Ned-1 vanavond voetbalzomergasten met Berry van Aerle
Beelden te zien van de EC-1 van PSV, zijn tijd bij Helmond sport, zijn loopbaan als postbode en het legendarische EK-88.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |