Wow, dit wordt echt weer genieten.quote:zoals het
oefenduel van Oranje tegen Zwitserland,
het vervolg van de EK-kwalificatie-
reeks
Idd.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:47 schreef knnth het volgende:
Zo, op naar het hoogtepunt van de week, Studio Randzaken
+ douchenquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:52 schreef MaxPower het volgende:
tussen 20:30 en 21:30 even je vriendin een beurt geven en je kan de rest van de avond weer voetbal kijken.
Ik dacht naar Tosca Nieterink te kijken en dat dan Arkan Ederveen binnen komt lopen.quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:59 schreef rubbereend het volgende:laten we er een show over Ruud Gullit van Maken
Geweldig ja.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dan letterlijk via de telefoon praten
Dat weet je toch, met Gullitquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:59 schreef rubbereend het volgende:laten we er een show over Ruud Gullit van Maken
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:29 schreef koningdavid het volgende:
Ik gok dat ze het gaan hebben over het transferbedrag van Robben en dat Van Gelder zegt:
"We zijn met zijn allen toch helemaal gek aan het worden?"
Zo voorspelbaar.![]()
En jawel hoor, je voorspelling komt uit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:29 schreef koningdavid het volgende:
Ik gok dat ze het gaan hebben over het transferbedrag van Robben en dat Van Gelder zegt:
Zo voorspelbaar.![]()
HULDEquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:29 schreef koningdavid het volgende:
Zo voorspelbaar.![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:29 schreef koningdavid het volgende:
Jack net:quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:29 schreef koningdavid het volgende:
Zo voorspelbaar.![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:29 schreef koningdavid het volgende:
Zo voorspelbaar.![]()
Ik merk het.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Jezelf quoten was al niet meer nodig David.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:04 schreef tong80 het volgende:
Ik krijg plots een briljant idee. Een soort zomergasten met voetballers. Oude beelden gekozen door de redactie en de speler zelf.
Ned-1 vanavond voetbalzomergasten met Berry van Aerle
Beelden te zien van de EC-1 van PSV, zijn tijd bij Helmond sport, zijn loopbaan als postbode en het legendarische EK-88.
Inderdaad, daar ging zijn - overigens geweldige - column in het AD zaterdag ook al overquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Voorspelling 3: ''Hugo Frosti komt straks terug op zijn standpunt terug tussen het niet ''geruisloze'' relatie tussen KJK en Ten Cate''
![]()
Hugo Frosti, AD en Rotterdam. Nuff saidquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, daar ging zijn - overigens geweldige - column in het AD zaterdag ook al over![]()
Piep piep hallo?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hugo Frosti, AD en Rotterdam. Nuff said![]()
Briljant idee, tong!quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:04 schreef tong80 het volgende:
Ik krijg plots een briljant idee. Een soort zomergasten met voetballers. Oude beelden gekozen door de redactie en de speler zelf.
Ned-1 vanavond voetbalzomergasten met Berry van Aerle
Beelden te zien van de EC-1 van PSV, zijn tijd bij Helmond sport, zijn loopbaan als postbode en het legendarische EK-88.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |