ik snap Koeman wel vaker nietquote:Op zondag 2 september 2007 23:36 schreef mcyodogg het volgende:
Ik snap niet dat Koeman CSKA kan bestempelen als 'de grote onbekende'. Die ploeg heeft gewoon CL-ervaring, en hebben nota bene de UEFA Cup gewonnen.
Waren iig alweer mooie beelden.quote:
Voetballers vind ik altijd wel interessant. Bestuursmensen hebben altijd dezelfde, slaapverwekende pietpraat. Trainers kunnen leuk zijn, dat ligt aan de persoon. Een Ruud Gullit bijvoorbeeld (geen trainer nu dan) lijkt zichzelf belangrijker te vinden dan de uitzending.quote:Op maandag 3 september 2007 01:00 schreef -Vaduz- het volgende:
beter dan zo'n tijdloze gast.
Had ik t toch bijna goed...quote:Op maandag 3 september 2007 01:32 schreef Pulu het volgende:
Voor de mensen die ook wilde weten wat de muziek was....Carlos Santana - Santa Pa Ti
Natuurlijkquote:
Yo piem0l, google es op 'rtl gemist', en klik dan op zondag. VI staat gewoon online de dag erna dude.quote:Op maandag 3 september 2007 01:00 schreef csar het volgende:
Voetbal Insite is nergens als herhaling te zien. Prutsers van RTL. De publieken weten hoe het moet met uitzending gemist.
Het was een kwartier lang alleen maar negativiteit over Ajax. Niks deugt er meer en iedereen en alles wordt bij het grof vuil gezet. Het is ook nooit goed hè ? Als ze zo over Feijenoord zouden spreken was het weer studio-Ajax geweest.quote:Op zondag 2 september 2007 23:22 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik vroeg me al af waar het Amsterdams kwartiertje bleef, Studio 020 heeft deze keer een filmpje voorbereid.
Tuurlijk Samba...hoe kom ik nou weer aan Santa...volgens mij dacht ik op dat moment aan Santa Cruz van Blackburn Rovers...thnx voor de verbetering!!!quote:
Bij AZ zou hij sowieso op de bank komen omdat al die andere spitsen voor hem gingen. bij PSV kan hij gewoon de concurrentie aangaan.quote:Op maandag 3 september 2007 23:50 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap Koevermans niet. "Bij AZ wou ik echt weg want daar zou ik op de bank komen te zitten. Kijk, bij PSV kan ik ook op de bank komen te zitten, maar dan hoor je me echt niet klagen, want ik heb gewoon een wereldbaan."
![]()
Zal wel meer pecunia vangen. Bij AZ kreeg hij 200.000 euro per jaar (weliswaar exclusief DSB hypotheek etc.)quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:16 schreef DrDentz het volgende:
Waarom heeft hij dan een wereldbaan als hij daar op de bank komt te zitten. Zit de bank van PSV veel lekkerder dan die van AZ? Oké, je hoeft niet bij Louis van Gaal te zitten..
Bij PSV is het niet zeker dat hij op de bnak komt te zitten. En een andere omgeving is goed voor hem omdat de situatie bij AZ erg verslechterd was.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:16 schreef DrDentz het volgende:
Waarom heeft hij dan een wereldbaan als hij daar op de bank komt te zitten. Zit de bank van PSV veel lekkerder dan die van AZ? Oké, je hoeft niet bij Louis van Gaal te zitten..
Eens. Het was vooral de werksituatie die verstoord was, maar waarom is me niet echt duidelijk. Alleen omdat Koevermans het onterecht vond dat hij als clubtopscorer geen voorkeur kreeg boven de nieuwe spitsen? Tuurlijk is 't niet heel netjes dat ze hem zo weinig krediet gaven, maar als hij goed had getraind en die Pelle wat zou tegenvallen (of een blessure/schorsing) dan had hij idd z'n minuten wel gekregen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:22 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk eigenlijk dat hij bij AZ ook wel op genoeg speelminuten had kunnen rekenen, bij "normaal" gedrag. Die Pelle bakt er nog niet echt veel van. En Danny is wel een zekerheidje
quote:Op zondag 9 september 2007 18:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond met Huub Stevens.
Niks mis mee. Mooi even in bed kijken.quote:Op zondag 9 september 2007 22:43 schreef hello_moto1992 het volgende:
Wat een enorme kuttijd trouwens, 22.56.
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |