Vanavond wel ja. Normaliter is Studio Voetbal leuker. Voordeel van Voetbal Insite is dat ze alle voetbalbeelden hebben natuurlijk. Nadeel is wel dat Derksen er zit die de deskundige uithangt terwijl hij dat absoluut niet is (hij heeft wel humor overigens).quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:45 schreef knnth het volgende:
insite was leuker vanavond
Inderdaad.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:30 schreef kevin85 het volgende:
Wat een dommige nietszeggende man die Reker..![]()
Derksen is echt wel deskundig, hij is allleen niet onbevooroordeeld, en steekt dat ook niet onder stoelen of banken omwille van de lieve vrede. Is goed voor je programma, zo'n azijnpisser.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Vanavond wel ja. Normaliter is Studio Voetbal leuker. Voordeel van Voetbal Insite is dat ze alle voetbalbeelden hebben natuurlijk. Nadeel is wel dat Derksen er zit die de deskundige uithangt terwijl hij dat absoluut niet is (hij heeft wel humor overigens).
quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:55 schreef Hathor het volgende:
Ligt het nou aan mij of ziet Hugo er in de OP een beetje uit als Ma Flodder?
Precies.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:45 schreef knnth het volgende:
insite was leuker vanavond
Ik had inderdaad ook het idee dat ik dat filmpje al eens gezien had.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:48 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Niet echt boeiend vandaag. Afsluitfilmpje was nu gelukkig wel grappig, al was deze volgens mij al eerder voorgekomen.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:55 schreef Hathor het volgende:
Nu niet meerquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:55 schreef Hathor het volgende:
Gelukkig is dat niet gebeurdquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:00 schreef Pritt het volgende:
Jammer ik had gehoopte dat NOS nu rechten kreeg op beelden met samenvoeging van RTL en Talpa.
Wat wil je met een nietszeggende gast als Reker.quote:Voetbal Insite was idd wat beter.
Dat zou pas schelen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:30 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik denk dat dit programma leuker zou zijn zonder een wisselende gast, dus gewoon een soort vaste crew. Meestal is het de gast die zorgt voor slaapverwekkende televisie en saaie cliche uitspraken. (met als absolute dieptepunt Henk Kessler). met de beelden.
Kessler is sowieso de meest oncharismatische man sinds Andries Knevel. Wat een monotone, saaie man is dat. Reker/Rekel/hoeieookheet vond ik ook niks, Insite was inderdaad leuker. Door de Combinatie Willem & Derksen vs. Geneequote:Op maandag 20 augustus 2007 13:30 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik denk dat dit programma leuker zou zijn zonder een wisselende gast, dus gewoon een soort vaste crew. Meestal is het de gast die zorgt voor slaapverwekkende televisie en saaie cliche uitspraken. (met als absolute dieptepunt Henk Kessler).
Idd. Begin jij een petitie voor "Leo moet terug!"quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:56 schreef MaxPower het volgende:
inderdaad zeg, nu de beelden niet 'grappig' meer zijn bij voetbal insite ga ik dan wel afwassen ofzo. Voor de 30e keer de beelden zien hoeft van mij niet.
Derksen kende Urzaiz niet eens. Hij heeft er erg weinig verstand van voor iemand die alleen maar met voetbal bezig is.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Derksen is echt wel deskundig, hij is allleen niet onbevooroordeeld, en steekt dat ook niet onder stoelen of banken omwille van de lieve vrede. Is goed voor je programma, zo'n azijnpisser.
Maar Prieto kende hij wel.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:24 schreef Omega het volgende:
[..]
Derksen kende Urzaiz niet eens. Hij heeft er erg weinig verstand van voor iemand die alleen maar met voetbal bezig is.
Ja zie openingspagina (of heet dat?)quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Staat het al op internet?
Precies. Hij neemt van alle walletjes wat en denkt dan deskundig te zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:24 schreef Omega het volgende:
[..]
Derksen kende Urzaiz niet eens. Hij heeft er erg weinig verstand van voor iemand die alleen maar met voetbal bezig is.
Nee.quote:
Zal hij als vaste deskundige plaatsnemen iedere zondag, af en toe langskomen, of rouleren met Youri Mulder? Ben benieuwdquote:Adriaanse analist bij de NOS
Uitgegeven: 21 augustus 2007 15:31
Laatst gewijzigd: 21 augustus 2007 15:32
HILVERSUM - Co Adriaanse treedt vanaf 1 september in dienst van de NOS als voetbalanalyticus. De voormalig coach van onder meer Ajax en AZ gaat analyses verzorgen rond wedstrijden in de Champions League, de UEFA Cup en het Europees kampioenschap voetbal.
Het EK in Zwitserland en Oostenrijk staat voor de zomer van 2008 op het programma. Adriaanse zal ook als deskundige te zien zijn in het programma Studio Voetbal.
Adriaanse zit momenteel zonder club. Vorig seizoen was hij werkzaam bij Metalurg Donetsk in Oekraïne. Mocht hij een interessante aanbieding krijgen om alsnog ergens als trainer aan de slag te kunnen, is hij volgens de NOS 'vrij om te gaan en te staan waar hij wil'.
Bijvoorbeeld zoals je vroeger de Elleboog van de Week had, dat was leuk en toch net weer iets andere beelden. Tuurlijk heb je het al gezien, maar tochquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:53 schreef Loohcs het volgende:
Waarom vindt iedereen die beelden zo belangrijk als je die 2-3 uur er voor ook al hebt gezien? Toen ze de beelden nog hadden werden er regelmatig discussies ruw onderbroken omdat ze een blokje samenvattingen met quasi leuk commentaar moesten laten zien. Als ze niet zo krampachtig de eredivisie als onderwerp proberen te negeren is er volgens mij best een leuk programma te maken (ook zonder de beelden).
Als het maar niet Hugo Borst is die moet verdwijnen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:01 schreef MrSleep het volgende:
[..]
Zal hij als vaste deskundige plaatsnemen iedere zondag, af en toe langskomen, of rouleren met Youri Mulder? Ben benieuwd![]()
Als ze meer zouden doen met de beelden dan enkel de doelpunten tonen had het toegevoegde waarde kunnen hebben, maar daar was toch al nooit echt tijd voor aangzien het hoofdzakelijk een discussieprogramma is. En dat 'de elleboog v/d week' er niet meer in zit heeft volgens mij niet alleen met het ontbreken van de rechten te maken. Dat was een heel slecht onderdeel van het programma, als er een keer geen elleboog was geweest moesten ze heel geforceerd gaan zoeken naar iets wat erop leek om maar de rubriek te vullen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld zoals je vroeger de Elleboog van de Week had, dat was leuk en toch net weer iets andere beelden. Tuurlijk heb je het al gezien, maar toch
Wanneer komt Henk Timmer weer eens langs?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:07 schreef tong80 het volgende:
Ach je kunt mindere gasten uitnodigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |