Ik voorzie een bitchquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:17 schreef Leandra het volgende:
En ze is me weer eens voor hoor...... enfin, ik meld mijn SC wel weer in de FB
Beide, flapdrolquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:18 schreef willem-jozef het volgende:
nr. klopt niet, of ben ik lam?
Yeah right... zo dronken ben ik nou ook weer niet....quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:12 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had haar al welterusten gewenst en L kan ook staan voor Love.
Trustequote:Op zondag 19 augustus 2007 05:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieve SC-ers........ik ga ook onder zeil, nuchter als een kalf. Jullie een fijne voortzetting en tot SC's
![]()
![]()
![]()
Truste NmNS, kom vaker langs, gezelliequote:Op zondag 19 augustus 2007 05:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieve SC-ers........ik ga ook onder zeil, nuchter als een kalf. Jullie een fijne voortzetting en tot SC's
![]()
![]()
![]()
haha, lekker slapen en geen bh om want dan krijg je kanker(las ik in de o zo gewaardeerde cossen gisteren).quote:
# klopt wel, ergo: jij bent lamquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:18 schreef willem-jozef het volgende:
nr. klopt niet, of ben ik lam?
Weer eens? Dit is volgens mij de derde of vierde SC die ik geopend hebquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:17 schreef Leandra het volgende:
En ze is me weer eens voor hoor...... enfin, ik meld mijn SC wel weer in de FB
trustuh en zie je in de gaybar (zaterdag in de spijker te amsterdam).trusteh!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
![]()
![]()
Niet aankomen, je hebt net een SC van mij gesloten met hetzelfde nummer, en de kans dat Disana en ik dezelfde fout maken is per definitie vrijwel nihil, zelfs als een van ons aangeschonken is (ik in deze)quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:21 schreef MissHobje het volgende:
Wat moet het worden ?? 273 dan ??
whahha lolquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet aankomen, je hebt net een SC van mij gesloten met hetzelfde nummer, en de kans dat Disana en ik dezelfde fout maken is per definitie vrijwel nihil, zelfs als een van ons aangeschonken is (ik in deze)
Ergo: WJ is nog dronkener dan ik en kan niet tellen
Mogen de muggen je niet storenquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hobbel onze reddertquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:21 schreef MissHobje het volgende:
Wat moet het worden ?? 273 dan ??
Je komt zelfs niet aangeschoten over.quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yeah right... zo dronken ben ik nou ook weer niet....
die philips met allergic-filter van mij heeft al aardig wat exen overleefd, dus niet zo negatief over deze suckersquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:22 schreef PC eend het volgende:
Schoot me een ontopic grap te binnen.....
Het was iig geen phillips, want de stofzuigers van phillips zijn de enige producten van ze die niet zuigen
Is het topic dicht![]()
![]()
Ik ga gewoon een bericht editten en zet hem er alsnog, voor die ene lijpo die echt alles terugleest![]()
![]()
You spoil all the funquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
die philips met allergic-filter van mij heeft al aardig wat exen overleefd, dus niet zo negatief over deze suckers
Je bent een wominizer, nu weten we het welquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
die philips met allergic-filter van mij heeft al aardig wat exen overleefd, dus niet zo negatief over deze suckers
Duh.... echt niet, ik ben minimaal "aangeschonken"quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
oooh, dan zag ik dubbel of zo. gelukkig ben jij altijd nuchtert![]()
valt wel mee, stuk of 12quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je bent een wominizer, nu weten we het wel
Truste Disanaquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:28 schreef Disana het volgende:
Afijn. Ook ik houd het maar eens voor gezien vannacht. Die ene mug heb ik niet meer kunnen vangen, dus die zal wel meeverhuizen naar de slaapkamer.
Welterusten allemaal![]()
welterusten en sweet dreamsquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:28 schreef Disana het volgende:
Afijn. Ook ik houd het maar eens voor gezien vannacht. Die ene mug heb ik niet meer kunnen vangen, dus die zal wel meeverhuizen naar de slaapkamer.
Truste lovequote:Op zondag 19 augustus 2007 05:28 schreef Disana het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen...quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Abbaquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:29 schreef willem-jozef het volgende:
foutje, ligt aan de witte wein
http://www.youtube.com/watch?v=7GFpMb0sOaw
Ben jij jumpmasterquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:31 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik toch ook niet ??
You lost me..
Wat is dit nou weer dan
who the fuck, effe je foto's kijkuhquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:31 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik toch ook niet ??
You lost me..
Wat is dit nou weer dan
Dit is de SC... geen zorgen, het gaat nergens over, we lullen geheel off-any-topic een beetje langs elkaar heen en blijven zo toch nog on-topic, en als we in ons enthousiasme per ongeluk meerdere SC's tegelijk openen dan melden we die ook nog netjes in de FB.. a mods dream I presume?!quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:31 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik toch ook niet ??
You lost me..
Wat is dit nou weer dan
Ik heb onlangs nog 2 stofzuigers van Philips gekocht, één voor boven en één voor beneden..quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen...
Je moet ook die stalen buizen nemen
quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog even een tip voor allen die morgen weer de COS in duiken. Luister voordat je dat doet, eerst even naar het volgende, het helpt echt! Hier dus
Nee dat bedoelde ik niet hahaquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit is de SC... geen zorgen, het gaat nergens over, we lullen geheel off-any-topic een beetje langs elkaar heen en blijven zo toch nog on-topic, en als we in ons enthousiasme per ongeluk meerdere SC's tegelijk openen dan melden we die ook nog netjes in de FB.. a mods dream I presume?!![]()
Thnxquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog even een tip voor allen die morgen weer de COS in duiken. Luister voordat je dat doet, eerst even naar het volgende, het helpt echt! Hier dus
Nou ga jij eens ff kijken..quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
who the fuck, effe je foto's kijkuh![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik reageerde vooral op jouw laatste zin, maar na x bier en nog veel meer berenburger/icetea kan er iets verloren zijn gegaan in de vertalingquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:37 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nee dat bedoelde ik niet haha
De reactie op mijn quote zeg maar ..
Hou je ff op met je grapjes?? Je zit al aan je taks van 3 per jaar?!quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk dit nummer de vorige was een klein grapje....... Nou, doeg allemaal........![]()
![]()
Dat ligt eraan hoeveel je erop hebt. Het is in ieder geval gif, dat weet ik uit eigen ondervinding.quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik reageerde vooral op jouw laatste zin, maar na x bier en nog veel meer berenburger/icetea kan er iets verloren zijn gegaan in de vertaling
En is Berenburger nou eigenlijk met 1 of met 2 "e's"???
Beerenburger of berenburger dus??
Even privé?quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat kan ik verder nog van je verwachten??
best leuk voor dit tijdstip..quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou ga jij eens ff kijken..
Oja.. wel wat posten dan he!![]()
mare nu kan ik niet eens gluren![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik reageerde vooral op jouw laatste zin, maar na x bier en nog veel meer berenburger/icetea kan er iets verloren zijn gegaan in de vertaling
En is Berenburger nou eigenlijk met 1 of met 2 "e's"???
Beerenburger of berenburger dus??
Volgens mij met 4 e's slimpiequote:Op zondag 19 augustus 2007 05:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]![]()
geeft niets meis
enne Beerenburger is dus met heel eigenlijk 3 e's als je het zo bekijkt.
oftewel eerst een dubbele e ( ee) en dan nog èèn e
Vat je hem nog hahaa... heb er een plaatje bij gedaan.
[afbeelding]
Ik ben ooit een keer (letterlijk) kotsmisselijk geweest van de Schippersbittertjes, maar ik moet zeggen dat die Beerenburger/Icetea, een hele nasty combinatie is.... het smaakt net als Icetea namelijk...quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoeveel je erop hebt. Het is in ieder geval gif, dat weet ik uit eigen ondervinding.
Hoeveel % is datquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]![]()
geeft niets meis
enne Beerenburger is dus met heel eigenlijk 3 e's als je het zo bekijkt.
oftewel eerst een dubbele e ( ee) en dan nog èèn e
Vat je hem nog hahaa... heb er een plaatje bij gedaan.
[afbeelding]
Gezien die smiley kan ik dat op 2 manieren opvattenquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
best leuk voor dit tijdstip..![]()
Ow verdulleme ik vergat er 1 jaquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij met 4 e's slimpie
Dropshot is ook veneukeratief,....quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben ooit een keer (letterlijk) kotsmisselijk geweest van de schippersbittertjes, maar ik moet zeggen dat die Berenburger/Icetea, een hele nasty combinatie is.... het smaakt net als Icetea namelijk...
Beetje verneukeratief, hoewel ik nog aardig typ dacht ik![]()
Damn, doe jij ff fucking bijdehandquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij met 4 e's slimpie
En in elke kamer 6 kruimelzuigersquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb onlangs nog 2 stofzuigers van Philips gekocht, één voor boven en één voor beneden..![]()
Ik lag ook al dubbelquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, doe jij ff fucking bijdehand![]()
Maar je hebt wel gelijk![]()
Oh... over Dropshots gesproken: Hothots.. zelfde fles alleen dan kaneelsmaak... daar heb ik er vanavond ook nog een paar van gehadquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dropshot is ook veneukeratief,....![]()
![]()
Misselijk wordt ik er niet van, alleen comateus.....en m'n handen gaan trillen als een gek de volgende dag.quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben ooit een keer (letterlijk) kotsmisselijk geweest van de Schippersbittertjes, maar ik moet zeggen dat die Beerenburger/Icetea, een hele nasty combinatie is.... het smaakt net als Icetea namelijk...
Beetje verneukeratief, hoewel ik nog aardig typ dacht ik![]()
Gelijk ff geëdit na de post van MissH![]()
Wat een opgeruimd karakterquote:
Ach.. ik was een keer snotterig en snuiterig in de kroeg en in eerste instantie leken de Schippersbittertjes hun werk aardig te doen, helaas vond ik dat zo geweldig dat ik ze bleef bestellenquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misselijk wordt ik er niet van, alleen comateus.....en m'n handen gaan trillen als een gek de volgende dag.
uit meligheid zit ik nog te fokkuh. best wel moelijk om naar bed te gaan als er niemand is die zegt: 'en nu naar bed, hondenlul'.quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Willem Jozef, zet jij die douche eens uit en ga slapen!
Wacht maar tot ik het zeg... dan ga je welquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:52 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
uit meligheid zit ik nog te fokkuh. best wel moelijk om naar bed te gaan als er niemand is die zegt: 'en nu naar bed, hondenlul'.
lobasca, what's in a name, jij bent van hetzelfde laken een pak..quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach.. ik was een keer snotterig en snuiterig in de kroeg en in eerste instantie leken de Schippersbittertjes hun werk aardig te doen, helaas vond ik dat zo geweldig dat ik ze bleef bestellen![]()
Volgende keer moet je ze samen drinken met een pot bier. Je bent geheid lekker vroeg thuis. Gemiddeld genomen was ik dat binnen drie uur.quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach.. ik was een keer snotterig en snuiterig in de kroeg en in eerste instantie leken de Schippersbittertjes hun werk aardig te doen, helaas vond ik dat zo geweldig dat ik ze bleef bestellen![]()
En nu naar bed hondelulquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:52 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
uit meligheid zit ik nog te fokkuh. best wel moelijk om naar bed te gaan als er niemand is die zegt: 'en nu naar bed, hondenlul'.
Ik heb het dus niet van een vreemde..quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh... over Dropshots gesproken: Hothots.. zelfde fles alleen dan kaneelsmaak... daar heb ik er vanavond ook nog een paar van gehad![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
En nu naar bed hondelul![]()
![]()
![]()
Helpt dat dan ??
Ik kan me niet voorstellen dat ik er toen (minimaal 3½ jaar geleden maar waarschijnlijk 4) geen bier bij genutttigd heb.... maar ik zal me wel verantwoordelijk gevoeld hebben voor die lamlul die toen mijn bed deelde dus vandaar dat ik niet binnen 3 uur thuis wasquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgende keer moet je ze samen drinken met een pot bier. Je bent geheid lekker vroeg thuis. Gemiddeld genomen was ik dat binnen drie uur.
Zo moeder, zo dochter, droplul!! En nu naar dat stinkende nest van je!!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
lobasca, what's in a name, jij bent van hetzelfde laken een pak..![]()
Daarom ook 6 zekerquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die heb ik wel, maar is me te veel werk om te legen..![]()
ik heb het wel nodig om als kleuter van rond de 40 af en toe een beetje in het gareel gehouden te worden, denk ikquote:
Die Kersenbrandewijn wel... dat soort bagger drink ik dus echt nietquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb het dus niet van een vreemde..![]()
![]()
Je moest eens weten hoe gemakzuchtig ik ben...quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daarom ook 6 zeker![]()
Hoef je niet steeds een nieuwe te kopen![]()
Mannen, ook gvd allemaal t zelfde; maakt niet uit hoe oud ze zijn, maar t liefst hebben ze iemand die ze op hun flikker geeft... neem toch gvd eens zelf de verantwoordelijkheid voor je levenquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik heb het wel nodig om als kleuter van rond de 40 af en toe een beetje in het gareel gehouden te worden, denk ik
Wacht maar af....quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die Kersenbrandewijn wel... dat soort bagger drink ik dus echt niet![]()
ik word niet graag geknecht, maar op z'n tijd een flinke punter onder die ster kan ik best waarderennnnnnnnquote:Op zondag 19 augustus 2007 06:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mannen, ook gvd allemaal t zelfde; maakt niet uit hoe oud ze zijn, maar t liefst hebben ze iemand die ze op hun flikker geeft... neem toch gvd eens zelf de verantwoordelijkheid voor je leven![]()
Nextquote:Op zondag 19 augustus 2007 06:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik word niet graag geknecht, maar op z'n tijd een flinke punter onder die ster kan ik best waarderennnnnnnn
m'n nest ruikt fris, was met neutral en vind ut lekker om vaak een vers beddegoedje te hebbuhquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zo moeder, zo dochter, droplul!! En nu naar dat stinkende nest van je!!!![]()
![]()
Ja hallo, als die moeders nu hun zonen eens wat minder zouden betuttelen en wat meer los zouden laten, dan zouden mannen weer mannen worden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 06:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mannen, ook gvd allemaal t zelfde; maakt niet uit hoe oud ze zijn, maar t liefst hebben ze iemand die ze op hun flikker geeft... neem toch gvd eens zelf de verantwoordelijkheid voor je leven![]()
ik dacht dat ik gepost had, zeker op 'preview' gedrukt. dat kan wel is helpen voor me kan ik me herinneren huh?quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
En nu naar bed hondelul![]()
![]()
![]()
Helpt dat dan ??
ik heb een youtube ban?quote:Op zondag 19 augustus 2007 06:07 schreef Lobasca het volgende:
ttp://www.youtube.com/watch?v=tZtKIL48jm8&mode=related&search=
Ik kan zelf zo nu en dan ook wel een shoulder gebruiken..quote:Op zondag 19 augustus 2007 06:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Willem Jozef komt uit de kast..... zijn sub zijn mag vanaf nu iedereen weten
Zit er nog een meesteres ergens die dominant genoeg is voor hem?
Zuipen krengquote:Op zondag 19 augustus 2007 06:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Liter water is niet genoeg, ik ga voor de 2![]()
Trustequote:Op zondag 19 augustus 2007 06:10 schreef Leandra het volgende:
Anyway... ik zit hier inmiddels te riebelen van de kou... dus: Truste![]()
![]()
ik denk het niet, ze moet erg lang zijn, een beetje hoerig maar niet te, kleine borsten, okselhaar en x-poten hebben en affiniteit met de bijbel hebbenquote:Op zondag 19 augustus 2007 06:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Willem Jozef komt uit de kast..... zijn sub zijn mag vanaf nu iedereen weten
Zit er nog een meesteres ergens die dominant genoeg is voor hem?
Head & Shoulder is deze week in de aanbieding bij AH. Dat hoofd zit bij de koop inbegrepen en moet je maar op de koop toenemen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 06:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik kan zelf zo nu en dan ook wel een shoulder gebruiken..![]()
Die kutpuber is nog zo jong dat het al heel soepeltjes is dat ik dat groepje vrienden van hem een rondje bier laat schenkenquote:Op zondag 19 augustus 2007 06:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja hallo, als die moeders nu hun zonen eens wat minder zouden betuttelen en wat meer los zouden laten, dan zouden mannen weer mannen worden.
Truste eendquote:Op zondag 19 augustus 2007 06:13 schreef PC eend het volgende:
Het was weer gezellig, maar ik krijg steeds meer moeite om berichten te lezen.
Dan ga ik ook maar, maar dan niet van dat halfslachtige gedoe![]()
![]()
Je beschrijft nu een "opzij" type uit de jaren 80. Het heeft toch wel iets met gedaanquote:Op zondag 19 augustus 2007 06:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik denk het niet, ze moet erg lang zijn, een beetje hoerig maar niet te, kleine borsten, okselhaar en x-poten hebben en affiniteit met de bijbel hebben
truste, ik ga ook!quote:Op zondag 19 augustus 2007 06:13 schreef PC eend het volgende:
![]()
Ik val af.. Next!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 06:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik denk het niet, ze moet erg lang zijn, een beetje hoerig maar niet te, kleine borsten, okselhaar en x-poten hebben en affiniteit met de bijbel hebben
Oeh... had ik deze toch bijna over het hoofd gezien...quote:Op zondag 19 augustus 2007 06:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Echt wel.. wacht maar tot ik voor je ga koken![]()
Ben ik ook een voorstander van... Tring Tring..quote:Op zondag 19 augustus 2007 06:13 schreef PC eend het volgende:
![]()
Jaha ben een meesteres-kok "Uit mijn keuken" !!quote:Op zondag 19 augustus 2007 06:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh... had ik deze toch bijna over het hoofd gezien...
Iemand die wel in de keuken kan komen zonder dat de brandweer op standby gaat![]()
Dat "uit mijn keuken" heb ik dan weer absoluut geen probleem mee...quote:Op zondag 19 augustus 2007 06:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jaha ben een meesteres-kok "Uit mijn keuken" !!![]()
![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 06:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, het spijt mij echt, het doet zeer, lig er zeker een half uur wakker van, maar ik ga ook de luiken sluiten. Tot laters........![]()
![]()
Slaap lekker dear... ik bel je zo wel ff... val je tenminste relaxed in slaap van m'n rustgevende stemquote:Op zondag 19 augustus 2007 06:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, het spijt mij echt, het doet zeer, lig er zeker een half uur wakker van, maar ik ga ook de luiken sluiten. Tot laters........![]()
![]()
Mooi!! Laat mij maar gaan!quote:Op zondag 19 augustus 2007 06:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat "uit mijn keuken" heb ik dan weer absoluut geen probleem mee...![]()
Damn... heerlijk nummer in deze staat.... nou maar hopen dat de buren dat ook vindenquote:Op zondag 19 augustus 2007 06:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
yep
http://www.youtube.com/watch?v=wMSUnEOPY5I
Doe mij maar een Vifit.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:48 schreef Veulen het volgende:
[afbeelding]
Wakker worden allemaal. Een heel goede middag.
*Zet glazen met sinaasappelsap / koffie / thee / water op tafel*
*Zet er een grote mand met belegde broodjes naast*
Ontbijt dames en heren![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:52 schreef willem-jozef het volgende:
voor een zekere -eventuele- lurkert
http://www.youtube.com/watch?v=nIt4rmv_ZYM
Ja hoor.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:55 schreef HiDiHo het volgende:
Goede middag![]()
Kun je die broodjes ook opsturen via msn/email ?![]()
![]()
* HiDiHo kijkt even naar de code van APK
Vifit, neeh volgens mij heb ik die niet. Mag het ook melk zijn?quote:
*opent email*quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja hoor.
*Stuurt broodjes naar HiDiHo.*
*Stuurt ook een sapje mee.*
Graag gedaan hoorquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:13 schreef HiDiHo het volgende:
*opent email*
Lekker hoor![]()
Bedankt schat, erg lekker![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:48 schreef Veulen het volgende:
[afbeelding]
Wakker worden allemaal. Een heel goede middag.
*Zet glazen met sinaasappelsap / koffie / thee / water op tafel*
*Zet er een grote mand met belegde broodjes naast*
Ontbijt dames en heren![]()
Voor jou is het lunch gewordenquote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:16 schreef itsme het volgende:
Oke Ik had willem Jozef beloofd nog een keer dat filmpje te maken.
http://www.dancesisterdance.com/myvid/index.php?v=03546e31124c6f
Lachen![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:42 schreef itsme het volgende:
[..]
nee zusje. kijk nu even naar mijn laatste filmpje.![]()
YEP schattiequote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:26 schreef itsme het volgende:
Nu nog een gemaakt. Met 2 beruchte fokpersonen die jullie zeker zullen herkennen.
![]()
http://www.dancesisterdance.com/myvid/index.php?v=8d154073124c78
Ja ze dansen samen![]()
Heeeeeeeeeeeeeé!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:43 schreef Mike1964 het volgende:
Zoooo hé. Wat een hoop leeswerk. Even wat FB en aanverwante rotzooi doorgelezen, was erg vermakelijk allemaal...
Lief, hoe laat is de finale?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:09 schreef kleinzusje het volgende:
Leandra, Mike, Lobasca, Itsme en Hidi
BEV![]()
Ps. Itsme: Ik klik nooit op linkjes vandaar dat ik hem niet had gezien. Ik scrol over al die utjoep dingen heen![]()
22.00 vanavondquote:
TYquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
22.00 vanavond![]()
![]()
Die film is echt fantastisch![]()
nu weg is![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:09 schreef kleinzusje het volgende:
Leandra, Mike, Lobasca, Itsme en Hidi
BEV![]()
Ps. Itsme: Ik klik nooit op linkjes vandaar dat ik hem niet had gezien. Ik scrol over al die utjoep dingen heen![]()
Filmpje is erg leuk!quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:30 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik lig in een deuk. Ik wist gewoon dat je de humor er wel van in zou zien.
![]()
Filmpje duurt ongeveer 3 dagen denk ik, dan laad hij niet meer.
O mag je hier zwaaien.
Dag zusje
Hij is masterquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:26 schreef itsme het volgende:
Nu nog een gemaakt. Met 2 beruchte fokpersonen die jullie zeker zullen herkennen.
![]()
http://www.dancesisterdance.com/myvid/index.php?v=8d154073124c78
Ja ze dansen samen![]()
TROSquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:42 schreef Leandra het volgende:
Is dit het zwaaitopic?? Dan wil ik graag ff de groeten doen aan: mijn zoon, m'n ouders, m'n vriendinnen, KZ, Disana, Ian, Lobasca, HiDiHo, Die ene, Veulen, Prospera, Mike1964, Talitha, APK, deBuurvrouw, PCeend, itsme, Mootie, Polo, Petraa en iedereen die ik vergeten ben![]()
![]()
Het is idd schandalig... waar kunnen we een klacht indienen??quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:34 schreef Disana het volgende:
Het is augustus en ik zit hier met koude handen.
Probeer het even in FBquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is idd schandalig... waar kunnen we een klacht indienen??
Ik ben atheist dus ik weet dat niet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is idd schandalig... waar kunnen we een klacht indienen??
sorryquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:56 schreef Leandra het volgende:
Zo...... en dan wil ik bij deze even een vuile teringhufter de groeten doen en hem vriendelijk verzoeken nooit meer een PM te sturen....![]()
![]()
Klote Lullige Bewolking? Volgens mij is dat zo'n user die zich nergens op laat aanspreken, dus dat heeft geen zin.quote:
pssssssssssssst Disna ik post even heel snel en je mag me niet kwotenquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben atheist dus ik weet dat niet.
quote:
Ja, dat noemde je gisteren nog.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:03 schreef kleinzusje het volgende:
shitquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:08 schreef Disana het volgende:
Nee, ik heb niets bijzonders gezien. Gisteren wel, toen trok er een luchtballon over ons heen.
jaquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:09 schreef Disana het volgende:
Ik ben momenteel niet zo helder, zou het daaraan liggen.
quote:
en ik van mijn hersens die blijkbaar niet werken.quote:
Nee, had die hufter het lef maar gehad.... maar behalve een grote bek heeft ie geen lef.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:12 schreef itsme het volgende:
[..]
en ik van mijn hersens die blijkbaar niet werken.(niet erg ongewoon trouwens
)
WTF happened .
Ik ben zo nieuwsgierig en wil weten wat er allemaal stond.![]()
![]()
En welke MF durfde leandra te dissen dmv pm.![]()
zo nu nog maar eens lezen op blz 4. Misschien dat ik wat heb gemist.![]()
Give me names.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, had die hufter het lef maar gehad.... maar behalve een grote bek heeft ie geen lef.
Het is iig een hij.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh... niet nodig.
Gevalletje wie de schoen past
Is dat codetaal??quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:17 schreef Disana het volgende:
Fiets door Wageningen.
sorryquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:18 schreef Leandra het volgende:
Ach.. op zich is het wel leuk... ik heb nu eindelijk iemand in m'n PM blocklist staan
quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik quote je nog steeds niet, dát heb ik wél goed opgepikt![]()
Ik bedoelde dat ik het wasquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee... hier helpt geen sorry tegen... ik ben er klaar mee![]()
Oeh, dat zou wel heel grappig zijn... als jij het was... dan heb je het klonen en het reageren op, en rellen tegen je eigen kloon ook uitstekend onder de knie...... masterquote:
Maar je snapt dat ik het niet wasquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, dat zou wel heel grappig zijn... als jij het was... dan heb je het klonen en het reageren op, en rellen tegen je eigen kloon ook uitstekend onder de knie...... master![]()
Dat maakt het met terugwerkende kracht eigenlijk vooral heel jammerquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar je snapt dat ik het niet was![]()
Ach tsja dat PM en hequote:Op zondag 19 augustus 2007 17:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat maakt het met terugwerkende kracht eigenlijk vooral heel jammer![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat maakt het met terugwerkende kracht eigenlijk vooral heel jammer![]()
Dat had ik begrepen, maar ik wist wat ik deed. Overigens zit de duif nu veilig uit te rusten bij een buurman verderop die ook postduiven heeftquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:42 schreef kleinzusje het volgende:
Disana:![]()
Duif was 1 malig ingezet voor noodgeval en uit liefde
quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat had ik begrepen, maar ik wist wat ik deed. Overigens zit de duif nu veilig uit te rusten bij een buurman verderop die ook postduiven heeft![]()
Kan ik hieruit concluderen dat jouw posts weer edit-proof zijn en dus weer gequote mogen worden??quote:
Al mijn postings mogen weer gekwoot worden, ik had heel even een kwoot ban ingevoerdquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan ik hieruit concluderen dat jouw posts weer edit-proof zijn en dus weer gequote mogen worden??![]()
linkjequote:Op zondag 19 augustus 2007 18:12 schreef itsme het volgende:
WTH. Ik denk ik ga eens even wat SC's terug lezen. Kom ik er achter dat ik beledigd ben. nee iemand was beledigd door mijn acties.
Infantiel gedrag
![]()
itsme=spuit 11
Eet smakelijkquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:17 schreef Leandra het volgende:
Zo...zoonlief is naar de kerk dus ik ga eens ff rustig m'n pizza eten... Laters all![]()
[DGK SC # 251] Voor al uw streamlocksquote:
waar ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:22 schreef Leandra het volgende:
Nog ff off-topic: KZ... je "mits" moet "tenzij" zijn, beide keren
Eet smakelijk.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:17 schreef Leandra het volgende:
Zo...zoonlief is naar de kerk dus ik ga eens ff rustig m'n pizza eten... Laters all![]()
Oh, dus nu moet ik zelf gaan zoeken naar de mitsenquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:17 schreef Leandra het volgende:
Ik vond dat een heel leuk moment in de COS, en het gros had dikke pret.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:23 schreef itsme het volgende:
[..]
[DGK SC # 251] Voor al uw streamlocks
Het blijkt dat mijn geintje (ook om weer even lol te hebben omdat er een gespannen sfeer hing in de COS) niet gewaardeerd werd.![]()
(Ik begon met de avatar van kleinzusje te gebruiken en deed net alsof ik haar was en dat werd uiteindelijk een hilarisch topic waar we allerlei avatars van anderen gebruikten en dan ook een beetje in die stijl v.d eigenaars van die avatars posten.
Ga eens even zoeken naar die cos . wat een lol had ik.
Leuk ook hoe Py die was die dag net nieuw reageerde. heeft wel humor![]()
Daar dus: in die geweldige top 20quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
waar ?
Ik was 20 oplossingen aan het posten in dat topic van jeMUTS !!!
En bedankt voor de hulp, daar heb ik wat aan taalnazirette![]()
Jezus, is die pizza nu al opquote:
Ja jij deed ook leuk mee.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond dat een heel leuk moment in de COS, en het gros had dikke pret.
Hij mag meedoen, mits hij roze hotpants aantrekt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jezus, is die pizza nu al op![]()
Ok bedankt, ik ga wel weer even taalfouten verbeteren![]()
edit: "mits" moet "tenzij" zijn toegepast, geen idee waarom maar als die Pizzasletweer op duikelt kan ze mij dat haarfijn uitleggen. Eet smakelijk lieve Leandra
![]()
Ik ben er nu niet ben nu onderkoffer![]()
Hey ben ik dan een kipfilet slet?quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
edit: "mits" moet "tenzij" zijn toegepast, geen idee waarom maar als die Pizzasletweer op duikelt kan ze mij dat haarfijn uitleggen. Eet smakelijk lieve Leandra
![]()
Oh ja, daar trapte ik ook in! Lang niet meer zo gelachen in een COS.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:33 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja jij deed ook leuk mee.![]()
Weet dat ik me rot schrok toen ik opeens een boze smiley zag van Gert. Bleek het Peter te zijn.![]()
![]()
Insana, wat ben je toch welbespraakt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij mag meedoen, mits hij roze hotpants aantrekt.
Hij mag meedoen, tenzij hij geen roze hotpants aan wil trekken.
Tja slecht geweten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, daar trapte ik ook in! Lang niet meer zo gelachen in een COS.
Disana buigt voor de galante Ianquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Insana, wat ben je toch welbespraakt.
Werd LoveProfusion niet met iemand van die serie vergeleken in het smoelenboek?quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Disana buigt voor de galante Ian![]()
Ik ben zo trouwens even Lindenstrasse kijken.
Ja, door mij. Maar ik kijk die serie al meer dan 12 jaar dus ik zocht vergeefs naar een oude (jonge) foto van die acteur waarop hij wel degelijk lijkt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Werd LoveProfusion niet met iemand van die serie vergeleken in het smoelenboek?
Oh, jij was het ook echt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, door mij. Maar ik kijk die serie al meer dan 12 jaar dus ik zocht vergeefs naar een oude (jonge) foto van die acteur waarop hij wel degelijk lijkt.
Straks nog eens even kijken. Ik weet nog wel dat dennis_fan mij ava pikte en ik dus toen de zijne (had ik trouwens zelf voor hem gemaakt).quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:44 schreef itsme het volgende:
[..]
Tja slecht geweten.![]()
zal even linkje plaatsen. En dan voor de users die er niet bij waren, raden welke avatar we gebruikten.![]()
[COS #2264] Er valt nix te beleven, helemaal nix... (hier begon het)
Macht nichts. Ich schau's auch zu damit mein Deutsch nicht zo schlecht wirdquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, jij was het ook echt.![]()
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit van de serie had gehoord.
Ik heb jouw ava nogsteeds tussen mijn uploadicons staanquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Straks nog eens even kijken. Ik weet nog wel dat dennis_fan mij ava pikte en ik dus toen de zijne (had ik trouwens zelf voor hem gemaakt).
quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij gewoon een dushi of een skattie bent, maar we wachten af.
Ach so, eigentlich gück ich gar kein Deutsches fernsehen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Macht nichts. Ich schau's auch zu damit mein Deutsch nicht zo schlecht wird![]()
Lol Ik die van kleinzusje.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb jouw ava nogsteeds tussen mijn uploadicons staan![]()
Niet die met het rode kruis erdoor though, die heb ik blijkbaar zitten wissen.
Ich kan Deutch verstehe aber nicht schreiben. Das sehe du auch glaube ich jetz?quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ach so, eigentlich gück ich gar kein Deutsches fernsehen.
Und fur ein ding, mein Deutsch is eigentlich auch nicht so gut.![]()
Aber 's reicht mir.![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:53 schreef itsme het volgende:
[..]
Ich kan Deutch verstehe aber nicht schreiben. Das sehe du auch glaube ich jetz?![]()
Nee, toen moest ik er nog aan beginnenquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Daar heb ik wel een progje voorquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb overigens het idee dat die banners onderaan met de dag kutter worden.
"Create a Memorial Site." !?
Ik ben van alle ellende af sinds gister ... Geen enkele reclame meer. Nergens meer btwquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb overigens het idee dat die banners onderaan met de dag kutter worden.
"Create a Memorial Site." !?
Was het zo slecht?quote:
Hád ik ook.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Daar heb ik wel een progje voor![]()
![]()
Das ist ein Adler, Frau Itsme.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:11 schreef itsme het volgende:
[..]
Was het zo slecht?
Was hast du jetz fur eine avatar. Ist das von unsere Grosse Deutsche Reich?![]()
Goedenavond Soury.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben van alle ellende af sinds gister ... Geen enkele reclame meer. Nergens meer btw![]()
G'navond iedereen
Ist das mir und bin ich die enigstequote:Op zondag 19 augustus 2007 19:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Das ist ein Adler, Frau Itsme.![]()
Steht jetzt auf jeder Euro Munz.![]()
bitwereis-2348346> toevoegen< uploaden 23189612389- esc x shiftquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hád ik ook.
Zonder dat ik daar echt wat voor had gedaan ofzo.
Stond er geweaun op.
Maar tegenwoordig zie ik alles gewoon.
Ik snap niet wat er fout is gegaan![]()
![]()
Heb ik ook gedaan, maar kreeg steeds van die meldingen dat er iets was geblokkeerd met een ploep geluid steedsquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:12 schreef itsme het volgende:
[..]
Goedenavond Soury.
hmm Ik heb zelf eigenlijk nooit last met het laden van fok. Iig niet vanwege reclames
Anders had ik hidiho's trucje wel gebraucht
quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Daar heb ik wel een progje voor![]()
![]()
Wieso?quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:13 schreef itsme het volgende:
[..]
Ist das mir und bin ich die enigstedie muss denken aan die zweite welt krieg?
![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben van alle ellende af sinds gister ... Geen enkele reclame meer. Nergens meer btw![]()
G'navond iedereen
quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:15 schreef kleinzusje het volgende:
Dank Disna en Leandra voor me spelling![]()
Oh entschuldung. Du hatte gross geleich.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wieso?
Der Adler ist fur das Deutsche volk eigentlich ähnlich wie die Löwe von Holland.![]()
Wenn ich etwas mit 'n Zweite Welt krieg haben möchte würde ich mir doch ein Swastika Avatar einstellen!?
Omfg, pauperduits.![]()
Achso, du meinst ich hab recht.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:19 schreef itsme het volgende:
[..]
Oh entschuldung. Du hatte gross geleich.![]()
Na, Supi...quote:Ich bin einer mensch mit keiner ahnungIch habe wel ein anus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |