Oh, dus nu moet ik zelf gaan zoeken naar de mitsenquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:17 schreef Leandra het volgende:
Zo...zoonlief is naar de kerk dus ik ga eens ff rustig m'n pizza eten... Laters all![]()
Ik vond dat een heel leuk moment in de COS, en het gros had dikke pret.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:23 schreef itsme het volgende:
[..]
[DGK SC # 251] Voor al uw streamlocks
Het blijkt dat mijn geintje (ook om weer even lol te hebben omdat er een gespannen sfeer hing in de COS) niet gewaardeerd werd.![]()
(Ik begon met de avatar van kleinzusje te gebruiken en deed net alsof ik haar was en dat werd uiteindelijk een hilarisch topic waar we allerlei avatars van anderen gebruikten en dan ook een beetje in die stijl v.d eigenaars van die avatars posten.
Ga eens even zoeken naar die cos . wat een lol had ik.
Leuk ook hoe Py die was die dag net nieuw reageerde. heeft wel humor![]()
Daar dus: in die geweldige top 20quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
waar ?
Ik was 20 oplossingen aan het posten in dat topic van jeMUTS !!!
En bedankt voor de hulp, daar heb ik wat aan taalnazirette![]()
Jezus, is die pizza nu al opquote:
Ja jij deed ook leuk mee.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond dat een heel leuk moment in de COS, en het gros had dikke pret.
Hij mag meedoen, mits hij roze hotpants aantrekt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jezus, is die pizza nu al op![]()
Ok bedankt, ik ga wel weer even taalfouten verbeteren![]()
edit: "mits" moet "tenzij" zijn toegepast, geen idee waarom maar als die Pizzasletweer op duikelt kan ze mij dat haarfijn uitleggen. Eet smakelijk lieve Leandra
![]()
Ik ben er nu niet ben nu onderkoffer![]()
Hey ben ik dan een kipfilet slet?quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
edit: "mits" moet "tenzij" zijn toegepast, geen idee waarom maar als die Pizzasletweer op duikelt kan ze mij dat haarfijn uitleggen. Eet smakelijk lieve Leandra
![]()
Oh ja, daar trapte ik ook in! Lang niet meer zo gelachen in een COS.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:33 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja jij deed ook leuk mee.![]()
Weet dat ik me rot schrok toen ik opeens een boze smiley zag van Gert. Bleek het Peter te zijn.![]()
![]()
Insana, wat ben je toch welbespraakt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij mag meedoen, mits hij roze hotpants aantrekt.
Hij mag meedoen, tenzij hij geen roze hotpants aan wil trekken.
Tja slecht geweten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, daar trapte ik ook in! Lang niet meer zo gelachen in een COS.
Disana buigt voor de galante Ianquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Insana, wat ben je toch welbespraakt.
Werd LoveProfusion niet met iemand van die serie vergeleken in het smoelenboek?quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Disana buigt voor de galante Ian![]()
Ik ben zo trouwens even Lindenstrasse kijken.
Ja, door mij. Maar ik kijk die serie al meer dan 12 jaar dus ik zocht vergeefs naar een oude (jonge) foto van die acteur waarop hij wel degelijk lijkt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Werd LoveProfusion niet met iemand van die serie vergeleken in het smoelenboek?
Oh, jij was het ook echt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, door mij. Maar ik kijk die serie al meer dan 12 jaar dus ik zocht vergeefs naar een oude (jonge) foto van die acteur waarop hij wel degelijk lijkt.
Straks nog eens even kijken. Ik weet nog wel dat dennis_fan mij ava pikte en ik dus toen de zijne (had ik trouwens zelf voor hem gemaakt).quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:44 schreef itsme het volgende:
[..]
Tja slecht geweten.![]()
zal even linkje plaatsen. En dan voor de users die er niet bij waren, raden welke avatar we gebruikten.![]()
[COS #2264] Er valt nix te beleven, helemaal nix... (hier begon het)
Macht nichts. Ich schau's auch zu damit mein Deutsch nicht zo schlecht wirdquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, jij was het ook echt.![]()
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit van de serie had gehoord.
Ik heb jouw ava nogsteeds tussen mijn uploadicons staanquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Straks nog eens even kijken. Ik weet nog wel dat dennis_fan mij ava pikte en ik dus toen de zijne (had ik trouwens zelf voor hem gemaakt).
quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij gewoon een dushi of een skattie bent, maar we wachten af.
Ach so, eigentlich gück ich gar kein Deutsches fernsehen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Macht nichts. Ich schau's auch zu damit mein Deutsch nicht zo schlecht wird![]()
Lol Ik die van kleinzusje.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb jouw ava nogsteeds tussen mijn uploadicons staan![]()
Niet die met het rode kruis erdoor though, die heb ik blijkbaar zitten wissen.
Ich kan Deutch verstehe aber nicht schreiben. Das sehe du auch glaube ich jetz?quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ach so, eigentlich gück ich gar kein Deutsches fernsehen.
Und fur ein ding, mein Deutsch is eigentlich auch nicht so gut.![]()
Aber 's reicht mir.![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:53 schreef itsme het volgende:
[..]
Ich kan Deutch verstehe aber nicht schreiben. Das sehe du auch glaube ich jetz?![]()
Nee, toen moest ik er nog aan beginnenquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Daar heb ik wel een progje voorquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb overigens het idee dat die banners onderaan met de dag kutter worden.
"Create a Memorial Site." !?
Ik ben van alle ellende af sinds gister ... Geen enkele reclame meer. Nergens meer btwquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb overigens het idee dat die banners onderaan met de dag kutter worden.
"Create a Memorial Site." !?
Was het zo slecht?quote:
Hád ik ook.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Daar heb ik wel een progje voor![]()
![]()
Das ist ein Adler, Frau Itsme.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:11 schreef itsme het volgende:
[..]
Was het zo slecht?
Was hast du jetz fur eine avatar. Ist das von unsere Grosse Deutsche Reich?![]()
Goedenavond Soury.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben van alle ellende af sinds gister ... Geen enkele reclame meer. Nergens meer btw![]()
G'navond iedereen
Ist das mir und bin ich die enigstequote:Op zondag 19 augustus 2007 19:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Das ist ein Adler, Frau Itsme.![]()
Steht jetzt auf jeder Euro Munz.![]()
bitwereis-2348346> toevoegen< uploaden 23189612389- esc x shiftquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hád ik ook.
Zonder dat ik daar echt wat voor had gedaan ofzo.
Stond er geweaun op.
Maar tegenwoordig zie ik alles gewoon.
Ik snap niet wat er fout is gegaan![]()
![]()
Heb ik ook gedaan, maar kreeg steeds van die meldingen dat er iets was geblokkeerd met een ploep geluid steedsquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:12 schreef itsme het volgende:
[..]
Goedenavond Soury.
hmm Ik heb zelf eigenlijk nooit last met het laden van fok. Iig niet vanwege reclames
Anders had ik hidiho's trucje wel gebraucht
quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Daar heb ik wel een progje voor![]()
![]()
Wieso?quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:13 schreef itsme het volgende:
[..]
Ist das mir und bin ich die enigstedie muss denken aan die zweite welt krieg?
![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben van alle ellende af sinds gister ... Geen enkele reclame meer. Nergens meer btw![]()
G'navond iedereen
quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:15 schreef kleinzusje het volgende:
Dank Disna en Leandra voor me spelling![]()
Oh entschuldung. Du hatte gross geleich.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wieso?
Der Adler ist fur das Deutsche volk eigentlich ähnlich wie die Löwe von Holland.![]()
Wenn ich etwas mit 'n Zweite Welt krieg haben möchte würde ich mir doch ein Swastika Avatar einstellen!?
Omfg, pauperduits.![]()
Achso, du meinst ich hab recht.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:19 schreef itsme het volgende:
[..]
Oh entschuldung. Du hatte gross geleich.![]()
Na, Supi...quote:Ich bin einer mensch mit keiner ahnungIch habe wel ein anus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |