Tja slecht geweten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, daar trapte ik ook in! Lang niet meer zo gelachen in een COS.
Disana buigt voor de galante Ianquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Insana, wat ben je toch welbespraakt.
Werd LoveProfusion niet met iemand van die serie vergeleken in het smoelenboek?quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Disana buigt voor de galante Ian![]()
Ik ben zo trouwens even Lindenstrasse kijken.
Ja, door mij. Maar ik kijk die serie al meer dan 12 jaar dus ik zocht vergeefs naar een oude (jonge) foto van die acteur waarop hij wel degelijk lijkt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Werd LoveProfusion niet met iemand van die serie vergeleken in het smoelenboek?
Oh, jij was het ook echt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, door mij. Maar ik kijk die serie al meer dan 12 jaar dus ik zocht vergeefs naar een oude (jonge) foto van die acteur waarop hij wel degelijk lijkt.
Straks nog eens even kijken. Ik weet nog wel dat dennis_fan mij ava pikte en ik dus toen de zijne (had ik trouwens zelf voor hem gemaakt).quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:44 schreef itsme het volgende:
[..]
Tja slecht geweten.![]()
zal even linkje plaatsen. En dan voor de users die er niet bij waren, raden welke avatar we gebruikten.![]()
[COS #2264] Er valt nix te beleven, helemaal nix... (hier begon het)
Macht nichts. Ich schau's auch zu damit mein Deutsch nicht zo schlecht wirdquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, jij was het ook echt.![]()
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit van de serie had gehoord.
Ik heb jouw ava nogsteeds tussen mijn uploadicons staanquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Straks nog eens even kijken. Ik weet nog wel dat dennis_fan mij ava pikte en ik dus toen de zijne (had ik trouwens zelf voor hem gemaakt).
quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij gewoon een dushi of een skattie bent, maar we wachten af.
Ach so, eigentlich gück ich gar kein Deutsches fernsehen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Macht nichts. Ich schau's auch zu damit mein Deutsch nicht zo schlecht wird![]()
Lol Ik die van kleinzusje.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb jouw ava nogsteeds tussen mijn uploadicons staan![]()
Niet die met het rode kruis erdoor though, die heb ik blijkbaar zitten wissen.
Ich kan Deutch verstehe aber nicht schreiben. Das sehe du auch glaube ich jetz?quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ach so, eigentlich gück ich gar kein Deutsches fernsehen.
Und fur ein ding, mein Deutsch is eigentlich auch nicht so gut.![]()
Aber 's reicht mir.![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:53 schreef itsme het volgende:
[..]
Ich kan Deutch verstehe aber nicht schreiben. Das sehe du auch glaube ich jetz?![]()
Nee, toen moest ik er nog aan beginnenquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jezus, is die pizza nu al op![]()
Ok bedankt, ik ga wel weer even taalfouten verbeteren![]()
edit: "mits" moet "tenzij" zijn toegepast, geen idee waarom maar als die Pizzasletweer op duikelt kan ze mij dat haarfijn uitleggen. Eet smakelijk lieve Leandra
![]()
Ik ben er nu niet ben nu onderkoffer![]()
Daar heb ik wel een progje voorquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb overigens het idee dat die banners onderaan met de dag kutter worden.
"Create a Memorial Site." !?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |