Ja, dat noemde je gisteren nog.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:03 schreef kleinzusje het volgende:
shitquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:08 schreef Disana het volgende:
Nee, ik heb niets bijzonders gezien. Gisteren wel, toen trok er een luchtballon over ons heen.
jaquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:09 schreef Disana het volgende:
Ik ben momenteel niet zo helder, zou het daaraan liggen.
quote:
en ik van mijn hersens die blijkbaar niet werken.quote:
Nee, had die hufter het lef maar gehad.... maar behalve een grote bek heeft ie geen lef.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:12 schreef itsme het volgende:
[..]
en ik van mijn hersens die blijkbaar niet werken.(niet erg ongewoon trouwens
)
WTF happened .
Ik ben zo nieuwsgierig en wil weten wat er allemaal stond.![]()
![]()
En welke MF durfde leandra te dissen dmv pm.![]()
zo nu nog maar eens lezen op blz 4. Misschien dat ik wat heb gemist.![]()
Give me names.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, had die hufter het lef maar gehad.... maar behalve een grote bek heeft ie geen lef.
Het is iig een hij.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh... niet nodig.
Gevalletje wie de schoen past
Is dat codetaal??quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:17 schreef Disana het volgende:
Fiets door Wageningen.
sorryquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:18 schreef Leandra het volgende:
Ach.. op zich is het wel leuk... ik heb nu eindelijk iemand in m'n PM blocklist staan
quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik quote je nog steeds niet, dát heb ik wél goed opgepikt![]()
Ik bedoelde dat ik het wasquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee... hier helpt geen sorry tegen... ik ben er klaar mee![]()
Oeh, dat zou wel heel grappig zijn... als jij het was... dan heb je het klonen en het reageren op, en rellen tegen je eigen kloon ook uitstekend onder de knie...... masterquote:
Maar je snapt dat ik het niet wasquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, dat zou wel heel grappig zijn... als jij het was... dan heb je het klonen en het reageren op, en rellen tegen je eigen kloon ook uitstekend onder de knie...... master![]()
Dat maakt het met terugwerkende kracht eigenlijk vooral heel jammerquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar je snapt dat ik het niet was![]()
Ach tsja dat PM en hequote:Op zondag 19 augustus 2007 17:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat maakt het met terugwerkende kracht eigenlijk vooral heel jammer![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat maakt het met terugwerkende kracht eigenlijk vooral heel jammer![]()
Dat had ik begrepen, maar ik wist wat ik deed. Overigens zit de duif nu veilig uit te rusten bij een buurman verderop die ook postduiven heeftquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:42 schreef kleinzusje het volgende:
Disana:![]()
Duif was 1 malig ingezet voor noodgeval en uit liefde
quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat had ik begrepen, maar ik wist wat ik deed. Overigens zit de duif nu veilig uit te rusten bij een buurman verderop die ook postduiven heeft![]()
Kan ik hieruit concluderen dat jouw posts weer edit-proof zijn en dus weer gequote mogen worden??quote:
Al mijn postings mogen weer gekwoot worden, ik had heel even een kwoot ban ingevoerdquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan ik hieruit concluderen dat jouw posts weer edit-proof zijn en dus weer gequote mogen worden??![]()
linkjequote:Op zondag 19 augustus 2007 18:12 schreef itsme het volgende:
WTH. Ik denk ik ga eens even wat SC's terug lezen. Kom ik er achter dat ik beledigd ben. nee iemand was beledigd door mijn acties.
Infantiel gedrag
![]()
itsme=spuit 11
Eet smakelijkquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:17 schreef Leandra het volgende:
Zo...zoonlief is naar de kerk dus ik ga eens ff rustig m'n pizza eten... Laters all![]()
[DGK SC # 251] Voor al uw streamlocksquote:
waar ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:22 schreef Leandra het volgende:
Nog ff off-topic: KZ... je "mits" moet "tenzij" zijn, beide keren
Eet smakelijk.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:17 schreef Leandra het volgende:
Zo...zoonlief is naar de kerk dus ik ga eens ff rustig m'n pizza eten... Laters all![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |