Kan ik hieruit concluderen dat jouw posts weer edit-proof zijn en dus weer gequote mogen worden??quote:
Al mijn postings mogen weer gekwoot worden, ik had heel even een kwoot ban ingevoerdquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan ik hieruit concluderen dat jouw posts weer edit-proof zijn en dus weer gequote mogen worden??![]()
linkjequote:Op zondag 19 augustus 2007 18:12 schreef itsme het volgende:
WTH. Ik denk ik ga eens even wat SC's terug lezen. Kom ik er achter dat ik beledigd ben. nee iemand was beledigd door mijn acties.
Infantiel gedrag
![]()
itsme=spuit 11
Eet smakelijkquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:17 schreef Leandra het volgende:
Zo...zoonlief is naar de kerk dus ik ga eens ff rustig m'n pizza eten... Laters all![]()
[DGK SC # 251] Voor al uw streamlocksquote:
waar ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:22 schreef Leandra het volgende:
Nog ff off-topic: KZ... je "mits" moet "tenzij" zijn, beide keren
Eet smakelijk.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:17 schreef Leandra het volgende:
Zo...zoonlief is naar de kerk dus ik ga eens ff rustig m'n pizza eten... Laters all![]()
Oh, dus nu moet ik zelf gaan zoeken naar de mitsenquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:17 schreef Leandra het volgende:
Ik vond dat een heel leuk moment in de COS, en het gros had dikke pret.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:23 schreef itsme het volgende:
[..]
[DGK SC # 251] Voor al uw streamlocks
Het blijkt dat mijn geintje (ook om weer even lol te hebben omdat er een gespannen sfeer hing in de COS) niet gewaardeerd werd.![]()
(Ik begon met de avatar van kleinzusje te gebruiken en deed net alsof ik haar was en dat werd uiteindelijk een hilarisch topic waar we allerlei avatars van anderen gebruikten en dan ook een beetje in die stijl v.d eigenaars van die avatars posten.
Ga eens even zoeken naar die cos . wat een lol had ik.
Leuk ook hoe Py die was die dag net nieuw reageerde. heeft wel humor![]()
Daar dus: in die geweldige top 20quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
waar ?
Ik was 20 oplossingen aan het posten in dat topic van jeMUTS !!!
En bedankt voor de hulp, daar heb ik wat aan taalnazirette![]()
Jezus, is die pizza nu al opquote:
Ja jij deed ook leuk mee.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond dat een heel leuk moment in de COS, en het gros had dikke pret.
Hij mag meedoen, mits hij roze hotpants aantrekt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jezus, is die pizza nu al op![]()
Ok bedankt, ik ga wel weer even taalfouten verbeteren![]()
edit: "mits" moet "tenzij" zijn toegepast, geen idee waarom maar als die Pizzasletweer op duikelt kan ze mij dat haarfijn uitleggen. Eet smakelijk lieve Leandra
![]()
Ik ben er nu niet ben nu onderkoffer![]()
Hey ben ik dan een kipfilet slet?quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jezus, is die pizza nu al op![]()
Ok bedankt, ik ga wel weer even taalfouten verbeteren![]()
edit: "mits" moet "tenzij" zijn toegepast, geen idee waarom maar als die Pizzasletweer op duikelt kan ze mij dat haarfijn uitleggen. Eet smakelijk lieve Leandra
![]()
Ik ben er nu niet ben nu onderkoffer![]()
Oh ja, daar trapte ik ook in! Lang niet meer zo gelachen in een COS.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:33 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja jij deed ook leuk mee.![]()
Weet dat ik me rot schrok toen ik opeens een boze smiley zag van Gert. Bleek het Peter te zijn.![]()
![]()
Insana, wat ben je toch welbespraakt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij mag meedoen, mits hij roze hotpants aantrekt.
Hij mag meedoen, tenzij hij geen roze hotpants aan wil trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |