Filmpje is erg leuk!quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:30 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik lig in een deuk. Ik wist gewoon dat je de humor er wel van in zou zien.
![]()
Filmpje duurt ongeveer 3 dagen denk ik, dan laad hij niet meer.
O mag je hier zwaaien.
Dag zusje

Hij is masterquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:26 schreef itsme het volgende:
Nu nog een gemaakt. Met 2 beruchte fokpersonen die jullie zeker zullen herkennen.
![]()
http://www.dancesisterdance.com/myvid/index.php?v=8d154073124c78
Ja ze dansen samen![]()

TROSquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:42 schreef Leandra het volgende:
Is dit het zwaaitopic?? Dan wil ik graag ff de groeten doen aan: mijn zoon, m'n ouders, m'n vriendinnen, KZ, Disana, Ian, Lobasca, HiDiHo, Die ene, Veulen, Prospera, Mike1964, Talitha, APK, deBuurvrouw, PCeend, itsme, Mootie, Polo, Petraa en iedereen die ik vergeten ben![]()
![]()

Het is idd schandalig... waar kunnen we een klacht indienen??quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:34 schreef Disana het volgende:
Het is augustus en ik zit hier met koude handen.

Probeer het even in FBquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is idd schandalig... waar kunnen we een klacht indienen??

Ik ben atheist dus ik weet dat niet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is idd schandalig... waar kunnen we een klacht indienen??

sorryquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:56 schreef Leandra het volgende:
Zo...... en dan wil ik bij deze even een vuile teringhufter de groeten doen en hem vriendelijk verzoeken nooit meer een PM te sturen....![]()
![]()

Klote Lullige Bewolking? Volgens mij is dat zo'n user die zich nergens op laat aanspreken, dus dat heeft geen zin.quote:

pssssssssssssst Disna ik post even heel snel en je mag me niet kwotenquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben atheist dus ik weet dat niet.

quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |