ik vond je ook best leuk in de cos!quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee Willem Jozef.....ik ben dat ook he, ondanks mijn vergevorderde leeftijd.
Het ouwe mens van mij leeft overigens nog....dat valt ook niet altijd mee, dit terzijde (met een knipoog)
Toine van Peperstraten, voor de sportliefhebbers, voor ieder ander een Terug Vindt Post,,quote:
haha, gaat best, af en toe penis envie na een partijtje voetballen..quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zou dat nog recht te trekken zijn....een paar jaar bij Opzij werken, dat moet toch ergens schade opleveren.....
Gaat ik even een beschonken blik op werpenquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:47 schreef Disana het volgende:
[..]
FB, het nieuwe topic [DGK] COS-Discussietopic: How to make things better. de vorige COS en SC... dat is zo'n beetje wat ik heb bekeken en waar ik weer wat in het oog springende dingen zag.
Hihi, je zei 'trekken'.quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zou dat nog recht te trekken zijn....een paar jaar bij Opzij werken, dat moet toch ergens schade opleveren.....
Ik had ooit een vriendin die het blad las...na een paar maanden ging graag en met veel genoegen "opzij" en gaf haar ruim baan. Voor mij geen punt!quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, gaat best, af en toe penis envie na een partijtje voetballen..
je moest 'm eens zien kloppen in m'n superman-outfitquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:51 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Hihi, je zei 'slap' en 'lul'.
voor allllll muh exen en straks ook voor jou, gekkie!quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gaat ik even een beschonken blik op werpen![]()
Minoes !!! Plaatje![]()
Ik heb zojuist besloten dat ik daar morgen eens een positieve bijdrage ga leveren.....Het gaat helemaal goed komen in de COSquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:47 schreef Disana het volgende:
[..]
FB, het nieuwe topic [DGK] COS-Discussietopic: How to make things better. de vorige COS en SC... dat is zo'n beetje wat ik heb bekeken en waar ik weer wat in het oog springende dingen zag.
spreek je d'r nog?quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik had ooit een vriendin die het blad las...na een paar maanden ging graag en met veel genoegen "opzij" en gaf haar ruim baan. Voor mij geen punt!
Goddelijke interventie?quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb zojuist besloten dat ik daar morgen eens een positieve bijdrage ga leveren.....Het gaat helemaal goed komen in de COS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |