voor allllll muh exen en straks ook voor jou, gekkie!quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gaat ik even een beschonken blik op werpen![]()
Minoes !!! Plaatje![]()
Ik heb zojuist besloten dat ik daar morgen eens een positieve bijdrage ga leveren.....Het gaat helemaal goed komen in de COSquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:47 schreef Disana het volgende:
[..]
FB, het nieuwe topic [DGK] COS-Discussietopic: How to make things better. de vorige COS en SC... dat is zo'n beetje wat ik heb bekeken en waar ik weer wat in het oog springende dingen zag.
spreek je d'r nog?quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik had ooit een vriendin die het blad las...na een paar maanden ging graag en met veel genoegen "opzij" en gaf haar ruim baan. Voor mij geen punt!
Goddelijke interventie?quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb zojuist besloten dat ik daar morgen eens een positieve bijdrage ga leveren.....Het gaat helemaal goed komen in de COS
quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, als ik wat te verbouwen heb huur ik haar in.
Mozeskriebel nog an toe je bent iets van een jaar jonger dan mij, 45 - 44 wat is ut.quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee Willem Jozef.....ik ben dat ook he, ondanks mijn vergevorderde leeftijd.
Maar is jouw Goed ook mijn Goed, dat is vooralsnog de vraag.quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We zullen zien, maar morgen komt goed, zeker weten, 100 procent.
hoi, ja zit ook nog ff een filmpje(pro deo) tussendoor te monteren voor een makkert. maar denk steeds aan je decollete, don't worryquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Dag Willem-Jozef. Weinig muzieklinkjes nog deze nacht.
Ik kan er echt naar verlangen.....l Wie wil er nu geen tafelte dek je. En dan ook nog 80 worden, lijkt mij fijn om het ABP zo bij de veter te hebbenquote:Op zondag 19 augustus 2007 04:02 schreef ppi het volgende:
[..]
Mozeskriebel nog an toe je bent iets van een jaar jonger dan mij, 45 - 44 wat is ut.
Vergevorderde leeftijd klink als 80+ met tafeltje dek je, rollator, gehoorapparaat en dubbelfocale glazen.
Als je denkt dat je mijn broeken past, dan heb ik daar geen problemen mee.quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar is jouw Goed ook mijn Goed, dat is vooralsnog de vraag.
Krijgen wij het ook te zien als het af is, of is het te persoonlijk?quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi, ja zit ook nog ff een filmpje(pro deo) tussendoor te monteren voor een makkert. maar denk steeds aan je decollete, don't worry![]()
Spitsvondigheid op dit tijdstip. Daar kan ik niet tegenop bieden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je denkt dat je mijn broeken past, dan heb ik daar geen problemen mee.
het is niets bijzonders. hij werkt voor de bieb in amstelveen en moest een filmpje hebben voor kleuters(en ouder) om het lezen te bevorderen. had ie 2 ongelooflijk irritante amateur toneelspelers 'ingehuurd' voor een vvv-bon. ik met koppijn daarheen, effe die eikels door de hondenschijt laten rennen in een park en nu monteren hahaquote:Op zondag 19 augustus 2007 04:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Krijgen wij het ook te zien als het af is, of is het te persoonlijk?
Ja hier ook, de grap is dat ik het nog gedaan heb ook. Zit nu met een glas vol voor mij en heb helemaal geen dorst.quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:21 schreef willem-jozef het volgende:
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in..
was ik de enige die dat heeft?..... dat inschenken ging sowieso te hard
haha, ik was ook de weg kwijt en heb nu drie glazen voor me staanquote:Op zondag 19 augustus 2007 04:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja hier ook, de grap is dat ik het nog gedaan heb ook. Zit nu met een glas vol voor mij en heb helemaal geen dorst.
Dat krijg je met F5.....quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, ik was ook de weg kwijt en heb nu drie glazen voor me staan![]()
je lover? dat wist deze gaylord op afstand nog niet... hoe zit dat?quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:17 schreef Lobasca het volgende:
Doe eensnsch niet zo ouderwetsch.. mijn lover is vandaag met zijn MSN-vriendinnetje naar Walibi geweest... ik verheug me al op de verhalen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |