pak nou je grote bosatlas effe, als je vanaf nederland naar friesland vliegt, wat is dan het eerste dorp? tieten zijn lastig met hardlopen, by the wayquote:
truste ouwe schuurrukkertquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:18 schreef Polonium-120 het volgende:
ik ga naar bed... ik wil weer nuchter zijn als ik op sta![]()
hoe geil wil je zo'n bende hebbenquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:16 schreef willem-jozef het volgende:
kermistune:
http://www.youtube.com/watch?v=5sJLY7fw7Jo
Doe je best.. Je kan het!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:18 schreef Polonium-120 het volgende:
5 van die iele kereltjes lijkt me cheil genoechquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:20 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
hoe geil wil je zo'n bende hebben![]()
Ik zal eens kijkenquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
pak nou je grote bosatlas effe, als je vanaf nederland naar friesland vliegt, wat is dan het eerste dorp? tieten zijn lastig met hardlopen, by the way
Hear hearquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:18 schreef Polonium-120 het volgende:
Niet tongen dit weekend?quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
5 van die iele kereltjes lijkt me cheil genoech
Sletquote:
Getver.quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:26 schreef TherAngelina het volgende:
Hihi, mijn moeder vroeg eens toen ik drie jaar een vriendje had en zeventien was: "Heb jij weleens getongkust?" Hahahaha dat woord bestaat niet eens.
Daar zou ik nu nog niet met mijn moeder een fatsoenlijk gesprek over kunnen voeren.. Maar dat ligt aan mij..quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:26 schreef TherAngelina het volgende:
Hihi, mijn moeder vroeg eens toen ik drie jaar een vriendje had en zeventien was: "Heb jij weleens getongkust?" Hahahaha dat woord bestaat niet eens.
jo. blake carrington van alexis en linda?quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:28 schreef Lobasca het volgende:
Minoes!!! Muziek, please, tennis is klaar, Blake heeft gewonnen..
Doe jij nu maar waar je goed in bent...quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jo. blake carrington van alexis en linda?
had een vriendin-right- in fryslan en stuurde haar moedert de opzij(weekbaldpers) omda'k daar toen werkte maanelijks op... er ging toen een itempje over het beflapje, de muts legde de nadruk op de eerstse 2 letters van beflapje, ik heb het maar zo gelaten...quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:26 schreef TherAngelina het volgende:
Ik ook nietquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Daar zou ik nu nog niet met mijn moeder een fatsoenlijk gesprek over kunnen voeren.. Maar dat ligt aan mij..
Schatjequote:Op zondag 19 augustus 2007 03:30 schreef APK het volgende:
Jezus, doe eens rustig.
Ik post iets op pagina 1, kijke effe naar tennis en we ziijn op pagina 5.![]()
be-flapje!?quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
had een vriendin-right- in fryslan en stuurde haar moedert de opzij(weekbaldpers) omda'k daar toen werkte maanelijks op... er ging toen een itempje over het beflapje, de muts legde de nadruk op de eerstse 2 letters van beflapje, ik heb het maar zo gelaten...
Leugenachtig stuk friesvreten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:35 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ze denkt ook dat ik nog maagd ben (ben ik ook maar goed)
Ik hoef me niet aangesproken te voelen?quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:31 schreef Disana het volgende:
Nou... ik heb even alles overal bijgelezen, en het was weer fraai - sommige dingen in positieve zin, andere in minder positieve zin.
En ik bedenk weer eens... je kunt beter mensen hebben die met open vizier dus soms bot zeggen wat ze denken, dan mensen die hun gevoelens van superioriteit verpakken in smileys en quasi-oubolligheid.
Vandaag niet, heb mij bescheiden opgesteld, ik ken mijn plek......nu alle anderen nog!quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee dwarsliggertje, alles goed? nog mensen over de kling gejaagd in de cos of op straat?![]()
Mijn moeder heeft alle wijsheid in pacht...quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:35 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ze denkt ook dat ik nog maagd ben (ben ik ook maar goed) en dat ik geen interesse heb in jongens. En ze vroeg een keer of ik lesbisch was omdat ik jongens niet zo snel leuk vind
.
Zwaar Christelijk en zo.
Ik vind je wel oke, maar trek het je niet aan..quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vandaag niet, heb mij bescheiden opgesteld, ik ken mijn plek......nu alle anderen nog!
mijn moeder denkt ook dat ik nog maagd ben, ze is wel al 25 jaar dood, dat scheeltquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft alle wijsheid in pacht...
Resultaat zal gelijkluidend zijn......het blijft mensenwerk en de mens devalueerd. Iedereen wordt tegenwoordig met kunst en vliegwerk in leven gehouden. Dat is nog af te zien, na 70 jaar zijn ze er niet meer, maar ook die lowlives krijgen weer kroost.......Het gaat goed waardeloos worden.........quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:03 schreef APK het volgende:
[..]
Wil je een discussie beginnen over 'How to' of 'Let's make' things better?
haha, snoepje, dat baseer je toch niet op m'n newbie-statusquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vandaag niet, heb mij bescheiden opgesteld, ik ken mijn plek......nu alle anderen nog!
Nee toch?quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mijn moeder denkt ook dat ik nog maagd ben, ze is wel al 25 jaar dood, dat scheelt
Nee hoorquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik hoef me niet aangesproken te voelen?![]()
ja, serieus, ze kon lekkere erwtensoep maken, was erg lief als we kwamen logeren etc., maar wel heel apart, ze had ook het artikel kunnen lezen... of ze nam mij in de zeik, dat kan ookquote:
Jij valt wel in de smaak, don't worryquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, snoepje, dat baseer je toch niet op m'n newbie-status![]()
Nee Willem Jozef.....ik ben dat ook he, ondanks mijn vergevorderde leeftijd.quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, snoepje, dat baseer je toch niet op m'n newbie-status![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |