Fair enough.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is bezijden de waarheid, je overdrijft schromelijk, het zijn er namelijk 862
Pfffff blijf ff van de knoppen afquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:54 schreef APK het volgende:
[..]
Fair enough.![]()
Ga jij nog reageren in [DGK] COS-Discussietopic: How to make things better. ?
De aan/uitknop van de stofzuiger?quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:53 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
mocht jij aan de het knopje zitten![]()
waarom msn-en als je een FOK!-leven hebtquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:53 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ehm. Slik. Straks ben je er één van. Er zitten nogal wat bekenden van me op FOK!.
Nou ja, omdat de meeste willen cammen en afspreken terwijl ik een enorme einzelganger ben <- met puntjes. En omdat ik veel lui in mijn lijst heb van: "Hallo?", "Ben je er nog?", "Waarom zeg je niets?", etc. als ik even niets zeg. Ik ben op mijn rust gesteld.
Ja, ik weet het, het is pathetic.
Hé ik ben ook een enorme einzelganger, maar kan ik dan wel gewoon op jouw webcam MSN dingus inloggen?quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:53 schreef TherAngelina het volgende:
Nou ja, omdat de meeste willen cammen en afspreken terwijl ik een enorme einzelganger ben
getsie... je zoog hem leeg met hulpstukkenquote:
I'm the last one on earth without MSN...quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:56 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
waarom msn-en als je een FOK!-leven hebt![]()
Blijf jij effe van je toetsenbord af, niks mis met die link.quote:
Dat heeft Philips ook een paar jaar geprobeerd, het resultaat is bekendquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:54 schreef APK het volgende:
[..]
Fair enough.![]()
Ga jij nog reageren in [DGK] COS-Discussietopic: How to make things better. ?
Voor alleen zuigen, heb ik geen hulpstukken nodigquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:57 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
getsie... je zoog hem leeg met hulpstukken![]()
Ohh ok danquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:58 schreef APK het volgende:
[..]
Blijf jij effe van je toetsenbord af, niks mis met die link.![]()
Don't think so.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:58 schreef Lobasca het volgende:
I'm the last one on earth without MSN...![]()
Wat lieffie, ben ook Tannes aan het gluren?quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik vroeg je net wat, korsakov..![]()
AUW !!!quote:
Nu ben ik ook een enorme einzelganger, mijn msn lijstje is daarom bijna leeg. Ik begrijp dus iets niet......maar la maar......quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:53 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ehm. Slik. Straks ben je er één van. Er zitten nogal wat bekenden van me op FOK!.
Nou ja, omdat de meeste willen cammen en afspreken terwijl ik een enorme einzelganger ben <- met puntjes. En omdat ik veel lui in mijn lijst heb van: "Hallo?", "Ben je er nog?", "Waarom zeg je niets?", etc. als ik even niets zeg. Ik ben op mijn rust gesteld.
Ja, ik weet het, het is pathetic.
ik hoor ook bij de groep die niet bij een groep hoort die niet msn-dquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
I'm the last one on earth without MSN...![]()
of je die enge rodnick zo'n stuk vindt?quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat lieffie, ben ook Tannes aan het gluren?![]()
Wil je in mijn lijstjequote:Op zondag 19 augustus 2007 03:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nu ben ik ook een enorme einzelganger, mijn msn lijstje is daarom bijna leeg. Ik begrijp dus iets niet......maar la maar......
quote:
hee dwarsliggertje, alles goed? nog mensen over de kling gejaagd in de cos of op straat?quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nu ben ik ook een enorme einzelganger, mijn msn lijstje is daarom bijna leeg. Ik begrijp dus iets niet......maar la maar......
Wil je een discussie beginnen over 'How to' of 'Let's make' things better?quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat heeft Philips ook een paar jaar geprobeerd, het resultaat is bekend![]()
dus je zuigt met de franse slagquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Voor alleen zuigen, heb ik geen hulpstukken nodig![]()
Die MSN van net gebruik ik nooit, die heb ik alleen maar omdat 'ie nog niet bestondquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:57 schreef APK het volgende:
[..]
Hé ik ben ook een enorme einzelganger, maar kan ik dan wel gewoon op jouw webcam MSN dingus inloggen?
qua temperament en lichaam absoluut, helaas heeft 'ie flapoortjes...quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee, lobascert, vind je die andy rodnick echt leuk?
Heb ik GVD weer.quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:05 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Die MSN van net gebruik ik nooit, die heb ik alleen maar omdat 'ie nog niet bestond. En ik gefascineerd ben door de outfit
.
Er zijn op dit punt geen overeenkomsten tussen mij en mevr.Ploonquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:04 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dus je zuigt met de franse slag![]()
ja, en hij lijkt me niet al te brainy en heeft verkering met dat russische loeder. als je daar op kruipt ben je toch wel in de war, me dunkt?quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
qua temperament en lichaam absoluut, helaas heeft 'ie flapoortjes...
dat biedt misschien extra houvast in het levenquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
en staan zijn ogen te dicht bij elkaar, maaaaaaaaar, ik zie hem graagquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dus echt lekker vacuum zuigen trek je nietquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Er zijn op dit punt geen overeenkomsten tussen mij en mevr.Ploon![]()
ja, idd, haha die ogen zitten bijna aan elkaar, de amerikaanse tanniscycloopquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
en staan zijn ogen te dicht bij elkaar, maaaaaaaaar, ik zie hem graag![]()
uhhh..quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, en hij lijkt me niet al te brainy en heeft verkering met dat russische loeder. als je daar op kruipt ben je toch wel in de war, me dunkt?![]()
Zal ik ze je even mailen?quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:06 schreef APK het volgende:
[..]
Heb ik GVD weer.
Ik wilde tieten zien van een of andere griet die mijn dochter had kunnen zijn.![]()
![]()
Over een maand, zuip ik je eruit, na een pittig fietstochtje, dus ff dimmen..quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:09 schreef willem-jozef het volgende:
voor lobascert:![]()
http://www.youtube.com/watch?v=ysXMAOgEIq4
wat heb jij aan danquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:05 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Die MSN van net gebruik ik nooit, die heb ik alleen maar omdat 'ie nog niet bestond. En ik gefascineerd ben door de outfit
.
Daar heb je mevr. Ploon voorquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:10 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dus echt lekker vacuum zuigen trek je niet![]()
haha, ik aan de shandy dan...quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Over een maand, zuip ik je eruit, na een pittig fietstochtje, dus ff dimmen..![]()
Foto, en we lullen verder...quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, idd, haha die ogen zitten bijna aan elkaar, de amerikaanse tanniscycloop
Ik heb geeneens tettenquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:06 schreef APK het volgende:
[..]
Heb ik GVD weer.
Ik wilde tieten zien van een of andere griet die mijn dochter had kunnen zijn.![]()
![]()
past dat wel bij je gordijnen en je slaapkamer oogjesquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
een rose string en een een wollen jumpertje
Hou jij je hoofd er maar bij,, ouwetje..quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, ik aan de shandy dan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |