Hij heet Jeroen, de rest ben ik vergetenquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:44 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
zuigen kreng het is geen accuzuur![]()
zoiets![]()
wil je wel redden, hoor, heb vandaag m'n supermanpyama aan, ben over een kwartier in zurich, dan effe de tomtom aan. wat je wiltquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:40 schreef TherAngelina het volgende:
Euhm. Voelde net iets op mijn arm en hoorde daarna geritsel; het vliegt en is groot maar het is niet zo'n langpoot. Goffer, net als ik alleen thuis ben.
Dat is bezijden de waarheid, je overdrijft schromelijk, het zijn er namelijk 862quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:45 schreef APK het volgende:
[..]
Donder op, ik moet elke dag door 900 pagina's bagger van jullie in de COS scrollen.
Daar post ik het nog een keer, just in case Hidiho het niet gelezen heeft.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:44 schreef Soury het volgende:
Blz 2
Ja, had je een huurmoordenaar op me afgestuurd dan? Jammer johquote:
Poep aan je schoenquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij heet Jeroen, de rest ben ik vergeten![]()
apk 007quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah, dat is om bepaalde bewoners weg te filteren uit de villa?
hee, lobascert, vind je die andy rodnick echt leuk?quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waarom daarheen?quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wil je wel redden, hoor, heb vandaag m'n supermanpyama aan, ben over een kwartier in zurich, dan effe de tomtom aan. wat je wilt![]()
tjezus dat je dat onthoud... is het een ex van jequote:Op zondag 19 augustus 2007 02:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hou van jequote:Op zondag 19 augustus 2007 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Daar post ik het nog een keer, just in case Hidiho het niet gelezen heeft.
dat vliegt makkelijker, over de afsluitdijk(eerste dorp is zurich, of weet je dat niet, nep-boerinnetje!).quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:49 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
tjezus dat je dat onthoud... is het een ex van je![]()
show mequote:Op zondag 19 augustus 2007 02:47 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ja, had je een huurmoordenaar op me afgestuurd dan? Jammer joh. Ik heb skillz.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Daar post ik het nog een keer, just in case Hidiho het niet gelezen heeft.
Vlieg met me meeeeeee over de regenboog..quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dat vliegt makkelijker, over de afsluitdijk(eerste dorp is zurich, of weet je dat niet, nep-boerinnetje!).![]()
waaromquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:48 schreef Soury het volgende:
Ik geef ut op
Bijnaquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Vlieg met me meeeeeee over de regenboog..
Is die pagina nog steeds niet vol
Ehm. Slik. Straks ben je er één vanquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ehm, nog een vraagje voor jou. Wat is het nut van een paar honder geblokte users in je msn?
Stokerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |