Fair enough.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is bezijden de waarheid, je overdrijft schromelijk, het zijn er namelijk 862
Pfffff blijf ff van de knoppen afquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:54 schreef APK het volgende:
[..]
Fair enough.![]()
Ga jij nog reageren in [DGK] COS-Discussietopic: How to make things better. ?
De aan/uitknop van de stofzuiger?quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:53 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
mocht jij aan de het knopje zitten![]()
waarom msn-en als je een FOK!-leven hebtquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:53 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ehm. Slik. Straks ben je er één van. Er zitten nogal wat bekenden van me op FOK!.
Nou ja, omdat de meeste willen cammen en afspreken terwijl ik een enorme einzelganger ben <- met puntjes. En omdat ik veel lui in mijn lijst heb van: "Hallo?", "Ben je er nog?", "Waarom zeg je niets?", etc. als ik even niets zeg. Ik ben op mijn rust gesteld.
Ja, ik weet het, het is pathetic.
Hé ik ben ook een enorme einzelganger, maar kan ik dan wel gewoon op jouw webcam MSN dingus inloggen?quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:53 schreef TherAngelina het volgende:
Nou ja, omdat de meeste willen cammen en afspreken terwijl ik een enorme einzelganger ben
getsie... je zoog hem leeg met hulpstukkenquote:
I'm the last one on earth without MSN...quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:56 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
waarom msn-en als je een FOK!-leven hebt![]()
Blijf jij effe van je toetsenbord af, niks mis met die link.quote:
Dat heeft Philips ook een paar jaar geprobeerd, het resultaat is bekendquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:54 schreef APK het volgende:
[..]
Fair enough.![]()
Ga jij nog reageren in [DGK] COS-Discussietopic: How to make things better. ?
Voor alleen zuigen, heb ik geen hulpstukken nodigquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:57 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
getsie... je zoog hem leeg met hulpstukken![]()
Ohh ok danquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:58 schreef APK het volgende:
[..]
Blijf jij effe van je toetsenbord af, niks mis met die link.![]()
Don't think so.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:58 schreef Lobasca het volgende:
I'm the last one on earth without MSN...![]()
Wat lieffie, ben ook Tannes aan het gluren?quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik vroeg je net wat, korsakov..![]()
AUW !!!quote:
Nu ben ik ook een enorme einzelganger, mijn msn lijstje is daarom bijna leeg. Ik begrijp dus iets niet......maar la maar......quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:53 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ehm. Slik. Straks ben je er één van. Er zitten nogal wat bekenden van me op FOK!.
Nou ja, omdat de meeste willen cammen en afspreken terwijl ik een enorme einzelganger ben <- met puntjes. En omdat ik veel lui in mijn lijst heb van: "Hallo?", "Ben je er nog?", "Waarom zeg je niets?", etc. als ik even niets zeg. Ik ben op mijn rust gesteld.
Ja, ik weet het, het is pathetic.
ik hoor ook bij de groep die niet bij een groep hoort die niet msn-dquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
I'm the last one on earth without MSN...![]()
of je die enge rodnick zo'n stuk vindt?quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat lieffie, ben ook Tannes aan het gluren?![]()
Wil je in mijn lijstjequote:Op zondag 19 augustus 2007 03:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nu ben ik ook een enorme einzelganger, mijn msn lijstje is daarom bijna leeg. Ik begrijp dus iets niet......maar la maar......
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |