pak nou je grote bosatlas effe, als je vanaf nederland naar friesland vliegt, wat is dan het eerste dorp? tieten zijn lastig met hardlopen, by the wayquote:
truste ouwe schuurrukkertquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:18 schreef Polonium-120 het volgende:
ik ga naar bed... ik wil weer nuchter zijn als ik op sta![]()
hoe geil wil je zo'n bende hebbenquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:16 schreef willem-jozef het volgende:
kermistune:
http://www.youtube.com/watch?v=5sJLY7fw7Jo
Doe je best.. Je kan het!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:18 schreef Polonium-120 het volgende:
5 van die iele kereltjes lijkt me cheil genoechquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:20 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
hoe geil wil je zo'n bende hebben![]()
Ik zal eens kijkenquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
pak nou je grote bosatlas effe, als je vanaf nederland naar friesland vliegt, wat is dan het eerste dorp? tieten zijn lastig met hardlopen, by the way
Hear hearquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:18 schreef Polonium-120 het volgende:
Niet tongen dit weekend?quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
5 van die iele kereltjes lijkt me cheil genoech
Sletquote:
Getver.quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:26 schreef TherAngelina het volgende:
Hihi, mijn moeder vroeg eens toen ik drie jaar een vriendje had en zeventien was: "Heb jij weleens getongkust?" Hahahaha dat woord bestaat niet eens.
Daar zou ik nu nog niet met mijn moeder een fatsoenlijk gesprek over kunnen voeren.. Maar dat ligt aan mij..quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:26 schreef TherAngelina het volgende:
Hihi, mijn moeder vroeg eens toen ik drie jaar een vriendje had en zeventien was: "Heb jij weleens getongkust?" Hahahaha dat woord bestaat niet eens.
jo. blake carrington van alexis en linda?quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:28 schreef Lobasca het volgende:
Minoes!!! Muziek, please, tennis is klaar, Blake heeft gewonnen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |