Ik voorzie een bitchquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:17 schreef Leandra het volgende:
En ze is me weer eens voor hoor...... enfin, ik meld mijn SC wel weer in de FB
Beide, flapdrolquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:18 schreef willem-jozef het volgende:
nr. klopt niet, of ben ik lam?
Yeah right... zo dronken ben ik nou ook weer niet....quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:12 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had haar al welterusten gewenst en L kan ook staan voor Love.
Trustequote:Op zondag 19 augustus 2007 05:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieve SC-ers........ik ga ook onder zeil, nuchter als een kalf. Jullie een fijne voortzetting en tot SC's
![]()
![]()
![]()
Truste NmNS, kom vaker langs, gezelliequote:Op zondag 19 augustus 2007 05:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieve SC-ers........ik ga ook onder zeil, nuchter als een kalf. Jullie een fijne voortzetting en tot SC's
![]()
![]()
![]()
haha, lekker slapen en geen bh om want dan krijg je kanker(las ik in de o zo gewaardeerde cossen gisteren).quote:
# klopt wel, ergo: jij bent lamquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:18 schreef willem-jozef het volgende:
nr. klopt niet, of ben ik lam?
Weer eens? Dit is volgens mij de derde of vierde SC die ik geopend hebquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:17 schreef Leandra het volgende:
En ze is me weer eens voor hoor...... enfin, ik meld mijn SC wel weer in de FB
trustuh en zie je in de gaybar (zaterdag in de spijker te amsterdam).trusteh!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
![]()
![]()
Niet aankomen, je hebt net een SC van mij gesloten met hetzelfde nummer, en de kans dat Disana en ik dezelfde fout maken is per definitie vrijwel nihil, zelfs als een van ons aangeschonken is (ik in deze)quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:21 schreef MissHobje het volgende:
Wat moet het worden ?? 273 dan ??
whahha lolquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet aankomen, je hebt net een SC van mij gesloten met hetzelfde nummer, en de kans dat Disana en ik dezelfde fout maken is per definitie vrijwel nihil, zelfs als een van ons aangeschonken is (ik in deze)
Ergo: WJ is nog dronkener dan ik en kan niet tellen
Mogen de muggen je niet storenquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hobbel onze reddertquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:21 schreef MissHobje het volgende:
Wat moet het worden ?? 273 dan ??
Je komt zelfs niet aangeschoten over.quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yeah right... zo dronken ben ik nou ook weer niet....
die philips met allergic-filter van mij heeft al aardig wat exen overleefd, dus niet zo negatief over deze suckersquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:22 schreef PC eend het volgende:
Schoot me een ontopic grap te binnen.....
Het was iig geen phillips, want de stofzuigers van phillips zijn de enige producten van ze die niet zuigen
Is het topic dicht![]()
![]()
Ik ga gewoon een bericht editten en zet hem er alsnog, voor die ene lijpo die echt alles terugleest![]()
![]()
You spoil all the funquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
die philips met allergic-filter van mij heeft al aardig wat exen overleefd, dus niet zo negatief over deze suckers
Je bent een wominizer, nu weten we het welquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
die philips met allergic-filter van mij heeft al aardig wat exen overleefd, dus niet zo negatief over deze suckers
Duh.... echt niet, ik ben minimaal "aangeschonken"quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
oooh, dan zag ik dubbel of zo. gelukkig ben jij altijd nuchtert![]()
valt wel mee, stuk of 12quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je bent een wominizer, nu weten we het wel
Truste Disanaquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:28 schreef Disana het volgende:
Afijn. Ook ik houd het maar eens voor gezien vannacht. Die ene mug heb ik niet meer kunnen vangen, dus die zal wel meeverhuizen naar de slaapkamer.
Welterusten allemaal![]()
welterusten en sweet dreamsquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:28 schreef Disana het volgende:
Afijn. Ook ik houd het maar eens voor gezien vannacht. Die ene mug heb ik niet meer kunnen vangen, dus die zal wel meeverhuizen naar de slaapkamer.
Truste lovequote:Op zondag 19 augustus 2007 05:28 schreef Disana het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen...quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Abbaquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:29 schreef willem-jozef het volgende:
foutje, ligt aan de witte wein
http://www.youtube.com/watch?v=7GFpMb0sOaw
Ben jij jumpmasterquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:31 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik toch ook niet ??
You lost me..
Wat is dit nou weer dan
who the fuck, effe je foto's kijkuhquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:31 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik toch ook niet ??
You lost me..
Wat is dit nou weer dan
Dit is de SC... geen zorgen, het gaat nergens over, we lullen geheel off-any-topic een beetje langs elkaar heen en blijven zo toch nog on-topic, en als we in ons enthousiasme per ongeluk meerdere SC's tegelijk openen dan melden we die ook nog netjes in de FB.. a mods dream I presume?!quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:31 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik toch ook niet ??
You lost me..
Wat is dit nou weer dan
Ik heb onlangs nog 2 stofzuigers van Philips gekocht, één voor boven en één voor beneden..quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen...
Je moet ook die stalen buizen nemen
quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog even een tip voor allen die morgen weer de COS in duiken. Luister voordat je dat doet, eerst even naar het volgende, het helpt echt! Hier dus
Nee dat bedoelde ik niet hahaquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit is de SC... geen zorgen, het gaat nergens over, we lullen geheel off-any-topic een beetje langs elkaar heen en blijven zo toch nog on-topic, en als we in ons enthousiasme per ongeluk meerdere SC's tegelijk openen dan melden we die ook nog netjes in de FB.. a mods dream I presume?!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |