ik dacht dat ik gepost had, zeker op 'preview' gedrukt. dat kan wel is helpen voor me kan ik me herinneren huh?quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
En nu naar bed hondelul![]()
![]()
![]()
Helpt dat dan ??
ik heb een youtube ban?quote:Op zondag 19 augustus 2007 06:07 schreef Lobasca het volgende:
ttp://www.youtube.com/watch?v=tZtKIL48jm8&mode=related&search=
Ik kan zelf zo nu en dan ook wel een shoulder gebruiken..quote:Op zondag 19 augustus 2007 06:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Willem Jozef komt uit de kast..... zijn sub zijn mag vanaf nu iedereen weten
Zit er nog een meesteres ergens die dominant genoeg is voor hem?
Zuipen krengquote:Op zondag 19 augustus 2007 06:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Liter water is niet genoeg, ik ga voor de 2![]()
Trustequote:Op zondag 19 augustus 2007 06:10 schreef Leandra het volgende:
Anyway... ik zit hier inmiddels te riebelen van de kou... dus: Truste![]()
![]()
ik denk het niet, ze moet erg lang zijn, een beetje hoerig maar niet te, kleine borsten, okselhaar en x-poten hebben en affiniteit met de bijbel hebbenquote:Op zondag 19 augustus 2007 06:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Willem Jozef komt uit de kast..... zijn sub zijn mag vanaf nu iedereen weten
Zit er nog een meesteres ergens die dominant genoeg is voor hem?
Head & Shoulder is deze week in de aanbieding bij AH. Dat hoofd zit bij de koop inbegrepen en moet je maar op de koop toenemen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 06:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik kan zelf zo nu en dan ook wel een shoulder gebruiken..![]()
Die kutpuber is nog zo jong dat het al heel soepeltjes is dat ik dat groepje vrienden van hem een rondje bier laat schenkenquote:Op zondag 19 augustus 2007 06:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja hallo, als die moeders nu hun zonen eens wat minder zouden betuttelen en wat meer los zouden laten, dan zouden mannen weer mannen worden.
Truste eendquote:Op zondag 19 augustus 2007 06:13 schreef PC eend het volgende:
Het was weer gezellig, maar ik krijg steeds meer moeite om berichten te lezen.
Dan ga ik ook maar, maar dan niet van dat halfslachtige gedoe![]()
![]()
Je beschrijft nu een "opzij" type uit de jaren 80. Het heeft toch wel iets met gedaanquote:Op zondag 19 augustus 2007 06:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik denk het niet, ze moet erg lang zijn, een beetje hoerig maar niet te, kleine borsten, okselhaar en x-poten hebben en affiniteit met de bijbel hebben
truste, ik ga ook!quote:Op zondag 19 augustus 2007 06:13 schreef PC eend het volgende:
![]()
Ik val af.. Next!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 06:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik denk het niet, ze moet erg lang zijn, een beetje hoerig maar niet te, kleine borsten, okselhaar en x-poten hebben en affiniteit met de bijbel hebben
Oeh... had ik deze toch bijna over het hoofd gezien...quote:Op zondag 19 augustus 2007 06:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Echt wel.. wacht maar tot ik voor je ga koken![]()
Ben ik ook een voorstander van... Tring Tring..quote:Op zondag 19 augustus 2007 06:13 schreef PC eend het volgende:
![]()
Jaha ben een meesteres-kok "Uit mijn keuken" !!quote:Op zondag 19 augustus 2007 06:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh... had ik deze toch bijna over het hoofd gezien...
Iemand die wel in de keuken kan komen zonder dat de brandweer op standby gaat![]()
Dat "uit mijn keuken" heb ik dan weer absoluut geen probleem mee...quote:Op zondag 19 augustus 2007 06:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jaha ben een meesteres-kok "Uit mijn keuken" !!![]()
![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 06:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, het spijt mij echt, het doet zeer, lig er zeker een half uur wakker van, maar ik ga ook de luiken sluiten. Tot laters........![]()
![]()
Slaap lekker dear... ik bel je zo wel ff... val je tenminste relaxed in slaap van m'n rustgevende stemquote:Op zondag 19 augustus 2007 06:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, het spijt mij echt, het doet zeer, lig er zeker een half uur wakker van, maar ik ga ook de luiken sluiten. Tot laters........![]()
![]()
Mooi!! Laat mij maar gaan!quote:Op zondag 19 augustus 2007 06:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat "uit mijn keuken" heb ik dan weer absoluut geen probleem mee...![]()
Damn... heerlijk nummer in deze staat.... nou maar hopen dat de buren dat ook vindenquote:Op zondag 19 augustus 2007 06:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
yep
http://www.youtube.com/watch?v=wMSUnEOPY5I
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |