Thnxquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog even een tip voor allen die morgen weer de COS in duiken. Luister voordat je dat doet, eerst even naar het volgende, het helpt echt! Hier dus
Nou ga jij eens ff kijken..quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
who the fuck, effe je foto's kijkuh![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog even een tip voor allen die morgen weer de COS in duiken. Luister voordat je dat doet, eerst even naar het volgende, het helpt echt! Hier dus
Ik reageerde vooral op jouw laatste zin, maar na x bier en nog veel meer berenburger/icetea kan er iets verloren zijn gegaan in de vertalingquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:37 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nee dat bedoelde ik niet haha
De reactie op mijn quote zeg maar ..
Hou je ff op met je grapjes?? Je zit al aan je taks van 3 per jaar?!quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk dit nummer de vorige was een klein grapje....... Nou, doeg allemaal........![]()
![]()
Dat ligt eraan hoeveel je erop hebt. Het is in ieder geval gif, dat weet ik uit eigen ondervinding.quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik reageerde vooral op jouw laatste zin, maar na x bier en nog veel meer berenburger/icetea kan er iets verloren zijn gegaan in de vertaling
En is Berenburger nou eigenlijk met 1 of met 2 "e's"???
Beerenburger of berenburger dus??
Even privé?quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat kan ik verder nog van je verwachten??
best leuk voor dit tijdstip..quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou ga jij eens ff kijken..
Oja.. wel wat posten dan he!![]()
mare nu kan ik niet eens gluren![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik reageerde vooral op jouw laatste zin, maar na x bier en nog veel meer berenburger/icetea kan er iets verloren zijn gegaan in de vertaling
En is Berenburger nou eigenlijk met 1 of met 2 "e's"???
Beerenburger of berenburger dus??
Volgens mij met 4 e's slimpiequote:Op zondag 19 augustus 2007 05:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]![]()
geeft niets meis
enne Beerenburger is dus met heel eigenlijk 3 e's als je het zo bekijkt.
oftewel eerst een dubbele e ( ee) en dan nog èèn e
Vat je hem nog hahaa... heb er een plaatje bij gedaan.
[afbeelding]
Ik ben ooit een keer (letterlijk) kotsmisselijk geweest van de Schippersbittertjes, maar ik moet zeggen dat die Beerenburger/Icetea, een hele nasty combinatie is.... het smaakt net als Icetea namelijk...quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoeveel je erop hebt. Het is in ieder geval gif, dat weet ik uit eigen ondervinding.
Hoeveel % is datquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]![]()
geeft niets meis
enne Beerenburger is dus met heel eigenlijk 3 e's als je het zo bekijkt.
oftewel eerst een dubbele e ( ee) en dan nog èèn e
Vat je hem nog hahaa... heb er een plaatje bij gedaan.
[afbeelding]
Gezien die smiley kan ik dat op 2 manieren opvattenquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
best leuk voor dit tijdstip..![]()
Ow verdulleme ik vergat er 1 jaquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij met 4 e's slimpie
Dropshot is ook veneukeratief,....quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben ooit een keer (letterlijk) kotsmisselijk geweest van de schippersbittertjes, maar ik moet zeggen dat die Berenburger/Icetea, een hele nasty combinatie is.... het smaakt net als Icetea namelijk...
Beetje verneukeratief, hoewel ik nog aardig typ dacht ik![]()
Damn, doe jij ff fucking bijdehandquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij met 4 e's slimpie
En in elke kamer 6 kruimelzuigersquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb onlangs nog 2 stofzuigers van Philips gekocht, één voor boven en één voor beneden..![]()
Ik lag ook al dubbelquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, doe jij ff fucking bijdehand![]()
Maar je hebt wel gelijk![]()
Oh... over Dropshots gesproken: Hothots.. zelfde fles alleen dan kaneelsmaak... daar heb ik er vanavond ook nog een paar van gehadquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dropshot is ook veneukeratief,....![]()
![]()
Misselijk wordt ik er niet van, alleen comateus.....en m'n handen gaan trillen als een gek de volgende dag.quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben ooit een keer (letterlijk) kotsmisselijk geweest van de Schippersbittertjes, maar ik moet zeggen dat die Beerenburger/Icetea, een hele nasty combinatie is.... het smaakt net als Icetea namelijk...
Beetje verneukeratief, hoewel ik nog aardig typ dacht ik![]()
Gelijk ff geëdit na de post van MissH![]()
Wat een opgeruimd karakterquote:
Ach.. ik was een keer snotterig en snuiterig in de kroeg en in eerste instantie leken de Schippersbittertjes hun werk aardig te doen, helaas vond ik dat zo geweldig dat ik ze bleef bestellenquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misselijk wordt ik er niet van, alleen comateus.....en m'n handen gaan trillen als een gek de volgende dag.
uit meligheid zit ik nog te fokkuh. best wel moelijk om naar bed te gaan als er niemand is die zegt: 'en nu naar bed, hondenlul'.quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Willem Jozef, zet jij die douche eens uit en ga slapen!
Wacht maar tot ik het zeg... dan ga je welquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:52 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
uit meligheid zit ik nog te fokkuh. best wel moelijk om naar bed te gaan als er niemand is die zegt: 'en nu naar bed, hondenlul'.
lobasca, what's in a name, jij bent van hetzelfde laken een pak..quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach.. ik was een keer snotterig en snuiterig in de kroeg en in eerste instantie leken de Schippersbittertjes hun werk aardig te doen, helaas vond ik dat zo geweldig dat ik ze bleef bestellen![]()
Volgende keer moet je ze samen drinken met een pot bier. Je bent geheid lekker vroeg thuis. Gemiddeld genomen was ik dat binnen drie uur.quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach.. ik was een keer snotterig en snuiterig in de kroeg en in eerste instantie leken de Schippersbittertjes hun werk aardig te doen, helaas vond ik dat zo geweldig dat ik ze bleef bestellen![]()
En nu naar bed hondelulquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:52 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
uit meligheid zit ik nog te fokkuh. best wel moelijk om naar bed te gaan als er niemand is die zegt: 'en nu naar bed, hondenlul'.
Ik heb het dus niet van een vreemde..quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh... over Dropshots gesproken: Hothots.. zelfde fles alleen dan kaneelsmaak... daar heb ik er vanavond ook nog een paar van gehad![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
En nu naar bed hondelul![]()
![]()
![]()
Helpt dat dan ??
Ik kan me niet voorstellen dat ik er toen (minimaal 3½ jaar geleden maar waarschijnlijk 4) geen bier bij genutttigd heb.... maar ik zal me wel verantwoordelijk gevoeld hebben voor die lamlul die toen mijn bed deelde dus vandaar dat ik niet binnen 3 uur thuis wasquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgende keer moet je ze samen drinken met een pot bier. Je bent geheid lekker vroeg thuis. Gemiddeld genomen was ik dat binnen drie uur.
Zo moeder, zo dochter, droplul!! En nu naar dat stinkende nest van je!!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
lobasca, what's in a name, jij bent van hetzelfde laken een pak..![]()
Daarom ook 6 zekerquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die heb ik wel, maar is me te veel werk om te legen..![]()
ik heb het wel nodig om als kleuter van rond de 40 af en toe een beetje in het gareel gehouden te worden, denk ikquote:
Die Kersenbrandewijn wel... dat soort bagger drink ik dus echt nietquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb het dus niet van een vreemde..![]()
![]()
Je moest eens weten hoe gemakzuchtig ik ben...quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daarom ook 6 zeker![]()
Hoef je niet steeds een nieuwe te kopen![]()
Mannen, ook gvd allemaal t zelfde; maakt niet uit hoe oud ze zijn, maar t liefst hebben ze iemand die ze op hun flikker geeft... neem toch gvd eens zelf de verantwoordelijkheid voor je levenquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik heb het wel nodig om als kleuter van rond de 40 af en toe een beetje in het gareel gehouden te worden, denk ik
Wacht maar af....quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die Kersenbrandewijn wel... dat soort bagger drink ik dus echt niet![]()
ik word niet graag geknecht, maar op z'n tijd een flinke punter onder die ster kan ik best waarderennnnnnnnquote:Op zondag 19 augustus 2007 06:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mannen, ook gvd allemaal t zelfde; maakt niet uit hoe oud ze zijn, maar t liefst hebben ze iemand die ze op hun flikker geeft... neem toch gvd eens zelf de verantwoordelijkheid voor je leven![]()
Nextquote:Op zondag 19 augustus 2007 06:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik word niet graag geknecht, maar op z'n tijd een flinke punter onder die ster kan ik best waarderennnnnnnn
m'n nest ruikt fris, was met neutral en vind ut lekker om vaak een vers beddegoedje te hebbuhquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zo moeder, zo dochter, droplul!! En nu naar dat stinkende nest van je!!!![]()
![]()
Ja hallo, als die moeders nu hun zonen eens wat minder zouden betuttelen en wat meer los zouden laten, dan zouden mannen weer mannen worden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 06:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mannen, ook gvd allemaal t zelfde; maakt niet uit hoe oud ze zijn, maar t liefst hebben ze iemand die ze op hun flikker geeft... neem toch gvd eens zelf de verantwoordelijkheid voor je leven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |