Het klotst wel geinig jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:47 schreef Dreamboy het volgende:
Het lijkt wel een waterbed?
Mogguh, Amanda mag wel eens wat vaker soppen, maar dan bedoel ik qua hygiëne..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:48 schreef Mearloow het volgende:
lekker soppen![]()
goedemorgen allemaal.![]()
Waarom moet je daar om lachen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:53 schreef Mearloow het volgende:
whaha zeker glijmiddel hoorde dat hij de tube open deed.laggertje dit.
![]()
Afgekeken bij Nadia zekerquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:53 schreef Lobasca het volgende:
Een ware doorbraak; er komt geluid uit Amanda...
ja zal mij benieuwen of ze straks is een keer gaat douche na de sex.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mogguh, Amanda mag wel eens wat vaker soppen, maar dan bedoel ik qua hygiëne..
An sich is glijmiddel heel normaal, maar je bedoeld zeker dat Brian alles uit de kast haalt ....quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:56 schreef Mearloow het volgende:
[..]
omdat ik het komisch vind, en ranzig
jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
An sich is glijmiddel heel normaal, maar je bedoeld zeker dat Brian alles uit de kast haalt ....
Ja maar... in glijmiddel zit toch glycerine.... dat zit ook in zeep, dus hoeft ze zich niet te wassen...Brian heeft 'r al schoon geraagt....quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:57 schreef SIRA het volgende:
misschien dat ze een keer de straal aanraakt maar meer ook niet
vies kind
niet aan denken, slecht voor je kleine ( en jezelf natuurlijk)quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:58 schreef Mearloow het volgende:
[..]
jaje zou maar sex met hem hebben krijg nu al kippevel als ik er aan denk, nasty.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:00 schreef Dreamboy het volgende:
Hij mist de stokken heeft hij dat niet door?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:03 schreef F04 het volgende:
Slecht voor de zuurgraad. Trouwens dat geluidsfragmentje toen Lobasca naar DGK belde staat niet meer op youtube omdat heel mijn account is geblockt door youtube.
haha ja dat is waar.. gelukkig is het afgelopen. En hoe lang zal het duren voordat amanda zichzelf eens grondig gaat reinigen. Als ze het niet doet stuur ik een brief naar dr.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
niet aan denken, slecht voor je kleine ( en jezelf natuurlijk)![]()
Wel vreemd, er stond toch niet echt iets bijzonders op?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Eindelijk, hoef ik dat ook niet meer aan te horen.
Maar ik vraag me ook wel eens af of het niet pure onzekerheid is, waardoor ze zich zo gedraagd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:09 schreef riri het volgende:
Het idee van jaloers gedrag van personen jegens Amanda (daar heeft ze al tig malen uitspraken over gedaan in de kooi,dat ze altijd jaloezie ervaart bij andere mensen jegens haar) zit meer in amanda's hoofd dan dat dat werkelijk aanwezig is.
Haar verwende,zeer arrogante gedrag roept een reaktie op bij veel mensen en Amanda met haar primitieve denkwijze vat dit op als jaloersheid van de ander jegens haar,terwijl het niets anders is dan dat deze mensen zich zeer gegrond storen aan haar ontzettende verwendheid en haar daarop wijzen,op het moment dat ze dat merkt,en hoort,betitelt ze dat als jaloersheid...als je samenleeft in een huis hoor je je ook aan een aantal afspraken te houden en niet zoals Amanda haar hele leven al gewend is dat anderen wel alles uitvoeren waar zij zich te goed voor acht.
Je ziet heel vaak aan haar hele houding en gezichtsuitdrukking dat ze zich een houding aanmeet van arrogantie,zich verheven voelt boven de ander.
De ander..in dit geval dan Lieke,maar buiten de kooi zullen dat vele anderen zijn,heeft helemaal geen moeite met het uiterlijk van Amanda,geeft haar zelfs complimentjes over dingen die ze mooi aan haar vindt,complimentjes die Amanda andersom niet geven kan,omdat ZIJ ZICH MEER EN BETER VOELT.
Het is zo simpel zoals Amanda denkt en voelt,als ze daar mee door blijft gaan en er niets van leert zal ze altijd dat gevoel van jaloersheid van anderen blijven ervaren en er op een geven moment heel erg verbitterd door raken,je ziet het nu al aan haar,19 jaar en dan al zo'n ontevreden uitstraling.
Als Stanley bepaalde zaken uitspreekt komt het ook niet over bij haar,net als bij Nadia,ze blijven in dat kleine beperkte eigen kleine wereldje van voortdurend bezig zijn met uiterlijkheden opgesloten en nemen niet de moeite echt te luisteren naar wat er gezegd wordt.
Ze blijven ronddolen in dat kleine vicieuze cirkeltje van steeds weer eigen zaken goed praten zonder ook maar één poging te wagen uit dat cirkeltje te ontsnappen en te ondervinden dat er heel wat meer is in de wereld dan waar zij,deze twee 7 jarige meisjes zich mee bezig houden.
Het is en blijft een ordinair straatvechtertje, niet meer en niet minder.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:14 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Maar ik vraag me ook wel eens af of het niet pure onzekerheid is, waardoor ze zich zo gedraagd.
haha ja een straatvechtertje in een bontjas!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is en blijft een ordinair straatvechtertje, niet meer en niet minder.
Roken is slecht voor je kleinequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:21 schreef Mearloow het volgende:
iemand een sigaret en een bakkie koffie?![]()
Goeden middag Prinses. Keep on doing the good werk, appreciatequote:
Amanda is het laagste van het laagste, zonder enig normbesef.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:28 schreef riri het volgende:
ze zegt ook altijd dat ze zo'n eigen willetje heeft en zo en dat ze zich nooit ordinair zal laten behandelen...
sorry hoor...ik zie elke dag met eigen ogen hoe ze zich verbaal en lichamelijk ordinair laat behandelen,
Als ze zelf niet verandert zal ze altijd omgeven zijn door mannen die het niet al te nauw nemen met hun losse handjes
Amanda weet diep van binnen wel dat zij niet intelligent is.In de Party stond iets over de intelligentie van Lieke,dat kon Amanda niet goed hebben.Gisteravond was het ook de opmerking van Lieke "met een leuk koppie alleen kom je er niet''die haar heel dwars zat.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:28 schreef riri het volgende:
ze zegt ook altijd dat ze zo'n eigen willetje heeft en zo en dat ze zich nooit ordinair zal laten behandelen...
sorry hoor...ik zie elke dag met eigen ogen hoe ze zich verbaal en lichamelijk ordinair laat behandelen,
Als ze zelf niet verandert zal ze altijd omgeven zijn door mannen die het niet al te nauw nemen met hun losse handjes
Exclusief voor jouquote:
4 zeer rustige beddenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:53 schreef petraa het volgende:
Gebeurt er niets op de streams ofzO??
hmz ik zie op die kleine streampjes amanda en brian kletsenquote:
Zonder Zender ja!!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:54 schreef petraa het volgende:
[..]
hmz ik zie op die kleine streampjes amanda en brian kletsen
ja fluisteren daar versta je niks van.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Er is echt niks te horen van wat ze zeggen, ze fluisteren al een hele tijd zonder zenders.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Dennix lijkt inderdaad alleen te liggen. Hij maakt bewegingen voor twee, maar ligt alleen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:57 schreef Mearloow het volgende:
nadia ligt bij jaapie in bed? stream 4
Ik zie haar in haar handdoekje lopen, in de grote slaapkamer.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:57 schreef Mearloow het volgende:
nadia ligt bij jaapie in bed? stream 4
Ja zou kunnen. Wat ik hier boven ook zeg. Dan zou ze even breed moeten zijn als Jaapquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie haar in haar handdoekje lopen, in de grote slaapkamer.
serieus ?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:05 schreef Mearloow het volgende:
whaha bitchslap in amanda dr gezicht
Zoals ik al eerder zei, volgens mij hangt daar echt een vieze lucht van zweet en 'maskerende' parfum...De bewoners douchen 2 keer per week ofzoquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:57 schreef SIRA het volgende:
misschien dat ze een keer de straal aanraakt maar meer ook niet
vies kind
Nee, die kunnen natuurlijk niet de dupe worden van de gevolgen van iets dat zij zelf hebben gedaan.....quote:wat ook meer dan logisch is, de bewoners kunnen niet de dube worden van onze afwezigheid
Yep, dat hebben we gezien,... Niets dan lof voor Stanleyquote:, dit hebben wij nadat amanda en nadia erg negatief
over hem deden ook dus duidelijk over hem gezegd, dat hij er niet persee iets verkeerd voor heeft hoeven doen, en niet zegt
dat hij een slechte kapper is, wij namen het juist gewoon af en toe voor hem op,hij moet een goeie kapper zijn,
je wordt nl niet zomaar in de gouden kooi aangenomen, hier wordt je wel vooraf voor gescreend.
Wederom een taalkundig hoogstandje en een hoop bullshit.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:08 schreef pjotter41 het volgende:
Hier een antwoord vab BOD n.a.v hun werk gisteren.
knip
Dreams of Beauty
We make a dream come true...
Unquote:
Je bent me net voor, te erg voor woorden die mail.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Wederom een taalkundig hoogstandje en een hoop bullshit.![]()
Lieke's haar zat prima gisteren. Wie heeft dat gedaan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Stanleyquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:17 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieke's haar zat prima gisteren. Wie heeft dat gedaan?
Ze rookt terwijl ze zwanger is ja.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:18 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Is deze dame in kwestie zwanger terwijl ze rookt offuh??
En als ik dan vraag om hun verdere instelling en waarom ze dan toch terug komen komt er dit:quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bent me net voor, te erg voor woorden die mail.![]()
Ik vind het vooral erg dat ze nu weer die mensen lastig vallen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Dan zal ik Fons vragen Stanley er in te houden.quote:
F04 zal wel andere fimpjes hebben geplaatst, die niet door de beugel kunnen, vraag 't hem wel als 'ie weer verschijnt..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wel vreemd, er stond toch niet echt iets bijzonders op?
[afbeelding]
Tsja, als ze antwoorden van 9 A4tjes blijven terugschrijven...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind het vooral erg dat ze nu weer die mensen lastig vallen.
-edit-quote:
Ik zie ook liever Stanley.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:23 schreef FdW het volgende:
[..]
Dan zal ik Fons vragen Stanley er in te houden.![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze rookt terwijl ze zwanger is ja.
Ja, is ook niet slim. Afijn, ze proberen te schipperen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:26 schreef Meganog het volgende:
[..]
Tsja, als ze antwoorden van 9 A4tjes blijven terugschrijven...
''Wij'' delen in dezen de mening van Avonne.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:30 schreef avonne het volgende:
Ik vind het echt geweldig dat DOB zo'n uitgebreide mail stuurt
Héérlijk toch om hun interpretatie te lezen (soms in majesteitelijke "wij"-vorm)
Ik vind ze echt wel "raar en dom" maar ik waardeer het enorm dat ze zo uitgebreid terugschrijven
Lieke ligt bij Huup.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:31 schreef Py het volgende:
Hallo,
Ligt Lieke soms bij Jaap? Zag net volgens mij Huub alleen in bed liggen.
En DOB moet blijven en Stanley ook. Kan DOB uren lopen klooien en Stanley het weer fixen. Of DOB doet Amanda en Nadia en Stanley doet Lieke. Kunnen ze elkaars haren en kappers gaan bashen.
Meer haarverhaallijnen please![]()
Nee we hoeven ook geen discussie. Ik gaf al een dat roken en drinken niet slim is tijdens een zwangerschap. Je hebt dus best een punt, maar de resultaten van een paar glazen wijn en een paar peuken zijn niet die die jij beschrijft. Je zet het zo hard neer......dat is toch niet nodig?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:29 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
nee jij bent lekker slim...een paar peuken...en jij denkt dat het een paar peuken zijn ...roken is roken..en daar eindigt de discussie...als je niet eens voor je ongeboren kind kan stoppen.......ga hiet niet verder over in discussie,
Wie weet, Lieke is al een poosje aan een echte vent toe.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:31 schreef Py het volgende:
Hallo,
Ligt Lieke soms bij Jaap? Zag net volgens mij Huub alleen in bed liggen.
En DOB moet blijven en Stanley ook. Kan DOB uren lopen klooien en Stanley het weer fixen. Of DOB doet Amanda en Nadia en Stanley doet Lieke. Kunnen ze elkaars haren en kappers gaan bashen.
Meer haarverhaallijnen please![]()
okido...mooi uitgelegd..was wat hard excuus mealow maar das mijn meningquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee we hoeven ook geen discussie. Ik gaf al een dat roken en drinken niet slim is tijdens een zwangerschap. Je hebt dus best een punt, maar de resultaten van een paar glazen wijn en een paar peuken zijn niet die die jij beschrijft. Je zet het zo hard neer......dat is toch niet nodig?
Over egoïsme gesproken, ook een kind "nemen" is een egoistische daad. Afijn, een off topic discussie.
te laatquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:35 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
okido...mooi uitgelegd..was wat hard excuus mealow maar das mijn mening
Misschien moet iemand even mailen dat er van "achter" toestemming kwam om tussen Stanley en Dob te stokenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:08 schreef pjotter41 het volgende:
Quote:
-knip-
wij komen daar
echt om ons werk te doen, en voor de bewoners, maar niet om met een ruzie zoals bijv palma en saffa, ik ben daar gewoon geen type voor,
en ben een wat zachter gevoeliger persoon. En ga er dan ook nooit tegen in, als het dan op zon manier moet, dan kom ik gewoon liever niet meer,
-knip-
Nogmaals wil ik jullie bedanken voor al jullie eerdere mailtjes met waarschuwingen wat er allemaal gebeurde, we zouden het ook super
vinden als jullie dit zouden willen blijven doen wij hebben namelijk ook duidelijk aangegeven, dat als er nogmaals zoiets gebeurd
we niet meer terug zullen keren. -knip-
m.vr.gr
Unquote:
te laat my ass...dat bepaald zij zelf wel niet jij..en daarbij interesseert me het verder niet.quote:
die had je je eerder moeten bedenken...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:38 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
te laat my ass...dat bepaald zij zelf wel niet jij..en daarbij interesseert me het verder niet.
welcome to the club called Fok...waar iedereen iedereen aanspreekt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:37 schreef Mearloow het volgende:
zo ben effe weg hele discussie over mijfucking hell. bemoei je er niet mee.
lieke lag trouwens laatst ook in jaap zijn bed.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:35 schreef blomst het volgende:
Jaap ligt naast een paar kussens, er ligt echt niemand naast.
hoeft niet...mijn mening veranderd never nooit niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:40 schreef Py het volgende:
[..]
die had je je eerder moeten bedenken...![]()
Voornamelijk boring gezwam van jouw kantquote:
hahaquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Doe allemaal es wat lief please......ik zet net zo lekker wakker te worden met een kop koffie en een.......jawel.....peuk
ODOL-therapiequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een nieuwe Jaap in de villa, de RukJaap ......
[afbeelding]
[afbeelding]
Huup en Lieke liggen bij elkaar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik kan mij bijna niet voorstellen dat Huub en Lieke nu weer ruzie hebben. Drie keer per dag is toch echt wel voldoende?
Jaap is al tijden ruk.... met af en toe een oplevingquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een nieuwe Jaap in de villa, de RukJaap ......
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:49 schreef miraculeus het volgende:
hee een waterval, daar ben ik een paar weken geleden geweest in Ijsland!
Een echte vrouw is ook 's morgens zonder make-up heerlijk om naar te kijken.quote:
Vies, maar dit is voor haar wel een actieve werkhouding.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:57 schreef Lobasca het volgende:
Amanda heeft nog niet gedouched of zich van onderen gewassen? En dan op de bank gaan liggen?
Brian wel dan??? Beetje smerig als je heb liggen rampestampen in een anaalgat en je dan niet gaat wassen!!! Daar komen de vliegen op af!!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:57 schreef Lobasca het volgende:
Amanda heeft nog niet gedouched of zich van onderen gewassen? En dan op de bank gaan liggen?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:57 schreef Lobasca het volgende:
Laat die beesten daar dan maar eitjes leggenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Brian wel dan??? Beetje smerig als je heb liggen rampestampen in een anaalgat en je dan niet gaat wassen!!! Daar komen de vliegen op af!!!
Horny sfeertje daar vanochtendquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:01 schreef Dreamboy het volgende:
Dennix & Nadia aan het sexen en in het bed er naast ook gezellig.
Leuk dat ze terug reageren...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:08 schreef pjotter41 het volgende:
Quote:
Ten eerste bedankt voor je mail.
Zoals je weet hadden we ons inmiddels 5 weken geleden terug getrokken.... KNIP
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:57 schreef Lobasca het volgende:
Ik denk van Jaap, daar hebben ze het minst werk meequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Taalkundig dieptepunt. Ik me maar afvragen van welke bewoners ze nou toch zoveel houden.![]()
![]()
![]()
Het komt recht uit het hartquote:
Ik tref al maatregelen, voordat ik aan de daad begin, en ga altijd daarna naar de badkamer, e als het nodig is, verschoon ik ook nog gelijk het bed. Vinden anderen misschien ook wat overdreven, maar ik voel me er prettig bij.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:00 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Ik zie jou al 's morgens heel voorzichtig zonder iets aan te raken eerst naar de douche lopen
Hee, kz, duiveltje met uit een doosjequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Moet zeggen dat dat heerlijk kan zijn
![]()
En Brian maar afgeven op Lieke als ze haar periode heeft...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Brian wel dan??? Beetje smerig als je heb liggen rampestampen in een anaalgat en je dan niet gaat wassen!!! Daar komen de vliegen op af!!!
Welke daad?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik tref al maatregelen, voordat ik aan de daad begin, en ga altijd daarna naar de badkamer, e als het nodig is, verschoon ik ook nog gelijk het bed. Vinden anderen misschien ook wat overdreven, maar ik voel me er prettig bij.![]()
![]()
Heb je er ook servetjes bij?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik tref al maatregelen, voordat ik aan de daad begin, en ga altijd daarna naar de badkamer, e als het nodig is, verschoon ik ook nog gelijk het bed. Vinden anderen misschien ook wat overdreven, maar ik voel me er prettig bij.![]()
![]()
Voor- en naspelquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Qua grammatica houdt het niet over, maar de boodschap in de tekst komt zeer goed over, en dat maakt het een kwalitatief goede brief.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Taalkundig dieptepunt. Ik me maar afvragen van welke bewoners ze nou toch zoveel houden.![]()
![]()
![]()
ja hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:07 schreef avonne het volgende:
[..]
Qua grammatica houdt het niet over, maar de boodschap in de tekst komt zeer goed over, en dat maakt het een kwalitatief goede brief.
Ik vind het storend als er kritiek komt op spelling e.d.
Niet iedereen heeft daar aanleg of opleiding voor.
Ik vind wel dat als je een eigen zaak heb zoals Bianca van DOB, dat je toch wel wat aan je spelling en taalkundigheid moet doen, want dat is oa een visitekaartje naar je klanten toe.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:07 schreef avonne het volgende:
[..]
Qua grammatica houdt het niet over, maar de boodschap in de tekst komt zeer goed over, en dat maakt het een kwalitatief goede brief.
Zo is dat...ik heb liever een kapper die goed knap knippen dan een brief kan schrijven.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:07 schreef avonne het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Misschien kunnen sommigen een slabbetje aan man's piemel hangen? Wel zo schoon allemaal
Laat ze lekker neuken zonder de cam's aan, dit hebben we nu ook wel gezien. Van mij mag het offstreams!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:10 schreef Dreamboy het volgende:
Allemaal zo moeilijk doen met dat dekbed,waarom vragen ze nou niet aan de buren een paar tentstokken.
een date met de romantische Dennis in de Gouden Kooi!!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:10 schreef akveor het volgende:
Ik zag allemaal advertenties staan, tussen de updates op de DGK site, van relatieplanet.nl...
Maar nix staat uitgebreid op de Mundo site inclusief filmje:
http://www2.mundo.nl/site/md/index.lasso
Of verbiedt het, zijn we gelijk van de stelletjes af!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Laat ze lekker neuken zonder de cam's aan, dit hebben we nu ook wel gezien. Van mij mag het offstreams!
Dom van Lieke om dat 's morgens toe te staan. Geheid gaat Huub nu vandaag weer ruzie met haar maken. Ze kan hem beter de hele dag een beetje laten hijgen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:15 schreef Py het volgende:
Zo Huub en Lieke ook weer bijna uitgeragd.
Ohquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:13 schreef Peter6000 het volgende:
Blijft een rare manier van de krant lezen, krant op de grond en voorovergebogen op de bank zitten om te lezen.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kunnen ze achter niet gewoon sex op het rooster zetten? Dan weten wij in ieder geval wanneer we wel of niet hoeve te kijken.
Het is weekend hoor, je bent vrij!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:15 schreef tony39 het volgende:
ik wil ook neuken
En hem teasen met een slabbetjequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dom van Lieke om dat 's morgens toe te staan. Geheid gaat Huub nu vandaag weer ruzie met haar maken. Ze kan hem beter de hele dag een beetje laten hijgen.
Of Fons, om wat afspraken te maken over de sfeer in huisquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:21 schreef Py het volgende:
Waarom gaat Jaap niet als er geneukt wordt op de rand van het bed zitten en een discussie over politiek voeren of zo? Of de technische details van het kotsdrinken toelichten of zo.
Zou die mij iig een plezier mee doen
Hmzz zo lees ik ook vaak de krantquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:13 schreef Peter6000 het volgende:
Blijft een rare manier van de krant lezen, krant op de grond en voorovergebogen op de bank zitten om te lezen.
Jaap heeft respect voor andere mensen, die zal zoiets nooit doenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:21 schreef Py het volgende:
Waarom gaat Jaap niet als er geneukt wordt op de rand van het bed zitten en een discussie over politiek voeren of zo? Of de technische details van het kotsdrinken toelichten of zo.
Zou die mij iig een plezier mee doen
Wil je dit in een grafiekje zetten, dan snap ik het ookquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:22 schreef Peter6000 het volgende:
Een gemiddelde van 85 pompbewegingen per minuut, met uitschieters naar 208 (snelle fase), en 0,75 (langzame fase).
Way to go, Huub en Lieke.![]()
Wat is normaal?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:22 schreef Peter6000 het volgende:
Een gemiddelde van 85 pompbewegingen per minuut, met uitschieters naar 208 (snelle fase), en 20 (langzame fase).
Die 0.75 is inmiddels gecorrigeerd naar 20.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wil je dit in een grafiekje zetten, dan snap ik het ook![]()
Op de schaal van 1 tot geil is dat een redelijke scorequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:22 schreef Peter6000 het volgende:
Een gemiddelde van 85 pompbewegingen per minuut, met uitschieters naar 208 (snelle fase), en 20 (langzame fase).
Wat je samen prettig vind.quote:
Als je dat gaat visualiseren, er over gaat filosiferen, dan is het toch maar een raar gedoe, dat gerampestamp. Na tig peristaltische bewegingen gaat het geval overgeven. Waarom kan gewoon overgeven niet zo lekker zijn als "komen".quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:22 schreef Peter6000 het volgende:
Dennis:"een liefhebber van het vrouwelijk geslacht, zou je wel kunnen zeggen" viespeukquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:24 schreef F04 het volgende:
http://str2.talpa.tv/mmsd(...)AE2EFA0765FB7321.wmv![]()
Ja hoor Nadia onder op.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:27 schreef 2live het volgende:
[..]
oh oke...![]()
Ik krijg de indruk dat Nadia ook wil.
Ik zie geen krantquote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:36 schreef Py het volgende:
[..]
Nee nu ben je in de war met Jos Brink
die 2 haal ik ook altijd door elkaar hoor
DGK in de media hier kun je dat kwijt ririquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:37 schreef riri het volgende:
In de Volkskrant bijlage Intermezzo een heel stuk gewijd aan de Gouden Kooi....
John de Mol: Vindt dat Natasia beter uit de Gouden Kooi is gekomen...
Titel van het stuk:"De Gouden Kooi creërt geen beulen"
Foto's en alles erbij
Johnde Mol geintervieuwd door Vittorio Busato psycholoog en publicist
Ga het eerst zelf eens lezen...misschien kan ik het scannen en dan in pdf formaat ergens op het internet zetten als er behoefte aan is...
Hoe kom jij zo grappig?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:36 schreef Py het volgende:
[..]
Nee nu ben je in de war met Jos Brink
die 2 haal ik ook altijd door elkaar hoor
Die JdM denkt in termen van geld. Je kunt hem dan ook niet kwalijk nemen dat hij die opmerking over Natasia maakt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:37 schreef riri het volgende:
Maak er maar een paar jpg's van en plaats ze hier...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:37 schreef riri het volgende:
Foto's en alles erbij
Ga het eerst zelf eens lezen...misschien kan ik het scannen en dan in pdf formaat ergens op het internet zetten als er behoefte aan is...
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Maak er maar een paar jpg's van en plaats ze hier...
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:43 schreef Dreamboy het volgende:
Carlos komt zo dacht ik.
Beter in termen van geld of persoonlijkheid of anderszins?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:37 schreef riri het volgende:
Foto's en alles erbij
Je vergeet de bilaterale betrekkingen tussen Paramaribo en Den Haagquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:45 schreef FdW het volgende:
[..]
Beter in termen van geld of persoonlijkheid of anderszins?
Wat is op korte en lange termijn het effect op de kinderen??
Wat is de imago schade voor de Surinaamse gemeenschap in Nederland?
En zo zijn er nog vele vragen, Sjon.![]()
Mag ik hier uit afleiden dat Brian niet is klaargekomen of lees ik de grafiek dan verkeerd?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:44 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
blauw: Huub + Lieke
rood: Brian + Amanda
groen: Nadia + Dennis
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:44 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
blauw: Huub + Lieke
rood: Brian + Amanda
groen: Nadia + Dennis
Die staven worden zo snel krommen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:48 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Huub en Lieke zijn de enige met hun hoogtepunt aan het einde.
Of interpreteer ik het verkeerd en zijn zij de enige die niet aan naspel doen?
Vind trouwens staafdiagrammen toepasselijker voor dit soort statistieken
precies, en waar zie ik of het vaginale of anale sex is, dat wisselt nogal bij sommigen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:48 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Huub en Lieke zijn de enige met hun hoogtepunt aan het einde.
Of interpreteer ik het verkeerd en zijn zij de enige die niet aan naspel doen?
Vind trouwens staafdiagrammen toepasselijker voor dit soort statistieken
En dan wil ik ook een tijdslimiet erbij, hoelang het duurt voor ze zich gaan wassen, na al dat sloopwerk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:50 schreef 2live het volgende:
[..]
precies, en waar zie ik of het vaginale of anale sex is, dat wisselt nogal bij sommigen.![]()
Het is wel storend als je nagaat dat Bianca volgens eigen zeggen gewerkt heeft als directiesecretaressequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:07 schreef avonne het volgende:
[..]
Dit is een geschikt topic : [SC # 268] Tijd voor de burenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:50 schreef akveor het volgende:
OT
Ik lees net dat Liess getrouwd isop SL met Bonke....
Group Notice From: Bonke Bonetto Woensdagavond zijn wij, Liess en Bonke getrouwd, en vanavond, 17-08-2007 gaan we dat vieren.Iedereen is uitgenodigt vanaf 9 uur op bijgevoegde landmark. Doe ook mee met de contest, de meest lelijke man en vrouw winnen 300 L$ !! We hebben ook Mace als live dj
Gefeliciteerd dan maar.
Je, ze hebben de streams gelezen en willen het vanaf nu echt schoon doen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:53 schreef beequeen het volgende:
Zegt Brian nou dat Dennix en Nada sex hebben gehad onder de douche?
Grapje neem ik aan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je, ze hebben de streams gelezen en willen het vanaf nu echt schoon doen.
Je hebt in korte tijd de knoet er goed onder.quote:
on topic:quote:
als de taxi nog niet klaar staat, dan zal het wel mogen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:02 schreef beequeen het volgende:
Is dit nieuw, en mag het?
[afbeelding]
Lieke vast wel vanwege de 6 tegen 2 actiequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:02 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Lactosiet momentjequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:02 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Enige privacy is gewenst als iemand alleen onder de douche staat.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:02 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Ik zie dit echt voor het eerst, en toiletbezoek hoeft idd niet op de streams.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:07 schreef FdW het volgende:
[..]
Enige privacy is gewenst als iemand alleen onder de douche staat.
WC beelden worden ook niet getoond.
Fons is een nette man, ook als het om de kijkcijfers gaat.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie dit echt voor het eerst, en toiletbezoek hoeft idd niet op de streams.
The Good Old Daysquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:10 schreef Py het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=7dyl0j3WU6Y
moooooiquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:22 schreef kleinzusje het volgende:
[COS # 2305] Waar Brian de krant checkt, after love making
Hier zo verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |