-edit-quote:
Ik zie ook liever Stanley.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:23 schreef FdW het volgende:
[..]
Dan zal ik Fons vragen Stanley er in te houden.![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze rookt terwijl ze zwanger is ja.
Ja, is ook niet slim. Afijn, ze proberen te schipperen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:26 schreef Meganog het volgende:
[..]
Tsja, als ze antwoorden van 9 A4tjes blijven terugschrijven...
''Wij'' delen in dezen de mening van Avonne.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:30 schreef avonne het volgende:
Ik vind het echt geweldig dat DOB zo'n uitgebreide mail stuurt
Héérlijk toch om hun interpretatie te lezen (soms in majesteitelijke "wij"-vorm)
Ik vind ze echt wel "raar en dom" maar ik waardeer het enorm dat ze zo uitgebreid terugschrijven
Lieke ligt bij Huup.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:31 schreef Py het volgende:
Hallo,
Ligt Lieke soms bij Jaap? Zag net volgens mij Huub alleen in bed liggen.
En DOB moet blijven en Stanley ook. Kan DOB uren lopen klooien en Stanley het weer fixen. Of DOB doet Amanda en Nadia en Stanley doet Lieke. Kunnen ze elkaars haren en kappers gaan bashen.
Meer haarverhaallijnen please![]()
Nee we hoeven ook geen discussie. Ik gaf al een dat roken en drinken niet slim is tijdens een zwangerschap. Je hebt dus best een punt, maar de resultaten van een paar glazen wijn en een paar peuken zijn niet die die jij beschrijft. Je zet het zo hard neer......dat is toch niet nodig?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:29 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
nee jij bent lekker slim...een paar peuken...en jij denkt dat het een paar peuken zijn ...roken is roken..en daar eindigt de discussie...als je niet eens voor je ongeboren kind kan stoppen.......ga hiet niet verder over in discussie,
Wie weet, Lieke is al een poosje aan een echte vent toe.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:31 schreef Py het volgende:
Hallo,
Ligt Lieke soms bij Jaap? Zag net volgens mij Huub alleen in bed liggen.
En DOB moet blijven en Stanley ook. Kan DOB uren lopen klooien en Stanley het weer fixen. Of DOB doet Amanda en Nadia en Stanley doet Lieke. Kunnen ze elkaars haren en kappers gaan bashen.
Meer haarverhaallijnen please![]()
okido...mooi uitgelegd..was wat hard excuus mealow maar das mijn meningquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee we hoeven ook geen discussie. Ik gaf al een dat roken en drinken niet slim is tijdens een zwangerschap. Je hebt dus best een punt, maar de resultaten van een paar glazen wijn en een paar peuken zijn niet die die jij beschrijft. Je zet het zo hard neer......dat is toch niet nodig?
Over egoïsme gesproken, ook een kind "nemen" is een egoistische daad. Afijn, een off topic discussie.
te laatquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:35 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
okido...mooi uitgelegd..was wat hard excuus mealow maar das mijn mening
Misschien moet iemand even mailen dat er van "achter" toestemming kwam om tussen Stanley en Dob te stokenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:08 schreef pjotter41 het volgende:
Hier een antwoord vab BOD n.a.v hun werk gisteren.
Quote:
-knip-
wij komen daar
echt om ons werk te doen, en voor de bewoners, maar niet om met een ruzie zoals bijv palma en saffa, ik ben daar gewoon geen type voor,
en ben een wat zachter gevoeliger persoon. En ga er dan ook nooit tegen in, als het dan op zon manier moet, dan kom ik gewoon liever niet meer,
-knip-
Nogmaals wil ik jullie bedanken voor al jullie eerdere mailtjes met waarschuwingen wat er allemaal gebeurde, we zouden het ook super
vinden als jullie dit zouden willen blijven doen wij hebben namelijk ook duidelijk aangegeven, dat als er nogmaals zoiets gebeurd
we niet meer terug zullen keren. -knip-
m.vr.gr
Unquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |