abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52475771
whaha bitchslap in amanda dr gezicht
pi_52475814
wat ligt er dan is godsnaam naast jaapie?:P haha
pi_52475819
Ook Nadia zoekt weer toenadering tot Dennis.
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
pi_52475836
Hier een antwoord vab BOD n.a.v hun werk gisteren.

Quote:
Ten eerste bedankt voor je mail.
Zoals je weet hadden we ons inmiddels 5 weken geleden terug getrokken van het tv programma de gouden kooi,
ondanks wij daar alleen voor ons werk kwamen, vonden we het programma na vele mails, en bewijzen die wij
van vele ontvangen hebben het programma inderdaad iets te heftig geworden allemaal, en zinloos geweld, kan gewoon echt niet,
en willen wij dan ook zeker niet mee geassocieerd worden of achter staan. Wij hebben vele tv programmas gedaan zoals o.a big brother,
idols, popstar the rivals etc, en hebben hierin nog nooit vervelende dingen etc meegemaakt.
Ons is vele malen gevraagd alsjeblieft terug te komen naar het programma voor o.a de bewoners,
de bewoners miste ons heel erg, als live stream kijkers zouden jullie dit ook gezien moeten hebben. Van vele bekende en klanten
vernamen wij dit ook en krijgen lieve kaartjes thuisgestuurd, bloemen etc. Wij kwamen al bijna 1 jaar lang tot wel 3 a 4x in de week
in de gouden kooi, en hadden toch ook een enorme band met de bewoners/miljonairs gekregen, en eerlijk gezegd begonnen
wij hun ook erg te missen, alleen wilde wij niet terug met hoe het programma was, hoeveel wij ook van hun houden.
Wij hebben toen talloze gesprekken gevoerd met de productie, om tot een oplossing te komen.
Zoals jullie weten is v.a vandaag er geen talpa meer, maar rtl, door vele programmas welke wij eerder hebben gedaan ook
met rtl, hebben wij er veel vertrouwen in, en wij hebben ook duidelijk ons statement gemaakt, dat als er weer erg dingen,
als zich voor hebben gedaan wij zouden besluiten definitief niet meer terug te komen.
Echter wilt Rtl het programma ook heel anders aanpakken, en zeker geen zinloos geweld, of uberhaubt geweld meer tollereren.
Wij hebben de afgelopen tijd dan ook gezien, het programma inderdaad al erg aan het veranderen was, ook bleek
na vele gesprekken, dat zoals wij het ook altijd hebben gezien de bewoners geen echte haat tegen elkaar hebben en het toch
ook veel spel is, veel mensen zien helaas hier erg moeilijk nog verschil in, omdat het natuurlijk ook een real tv soap is.
Wij hebben dan ook besloten terug te keren, het langzaam aan te kijken, en dus niet met 3 a 4x in de week terug te keren,
maar gewoon af en toe wanneer nodig is een keer, zo hebben vele andere personeel ook besloten weer terug te gaan,
wat jullie dan ook nog binnenkort zullen zien. Ook zij hebben vele gesprekken gehad.
Het is misschien niet voor iedereen te begrijpen maar wij hebben gewoon een enorm sterkte band gekregen met de bewoners,
en hebben dan ook nog met alle oud bewoners ontzettend goed contact, en zijn hier nog steeds een erg goeie klant.
Wij kennen alle bewoners, als hele warme, lieve, spontane en dankbare mensen. Dit is de kant zoals wij hun zien,
dat zie je dus ook hoe de bewoners ons ook vandaag weer steunen en voor ons opnemen, ze zijn echt dankbaar dat wij komen.
wij volgen hen namelijk verder niet op tv, niet op internet, en zien dus de nare kanten van deze personen niet.
Kijk bij ons in de zaak als wij een man of vrouw als klant hebben welke mensen in elkaar slaat, zinloos geweld pleegt,
moeten wij deze ook gewoon behandelen als klant, en weten wij daar verder ook niks geen informatie van.
Stanley is in onze afwezigheid met toestemming van ons dan ook gekomen, om de haren van de bewoners te onderhouden,
wat ook meer dan logisch is, de bewoners kunnen niet de dube worden van onze afwezigheid en hebben toen samen met het
programma naar een oplossing gezocht: Stanley. Stanley zou de haren gaan doen van alle mannen, en niet degene met extensions,
omdat extensions etc verven en knippen heel anders is als eigen haren, en het misschien anders verkeerd uit kan pakken.
Helaas heeft stanley zoals jullie weten vorige week, de haren van nadia als zowel amanda geverfd, het is voor een kapper
erg moeilijk om zonder te weten hoe het ervoor geverfd is, en onderhouden is, het direct helemaal goed te doen,
dit betekent absoluut niet dat hij een slechte kapper is, dit hebben wij nadat amanda en nadia erg negatief
over hem deden ook dus duidelijk over hem gezegd, dat hij er niet persee iets verkeerd voor heeft hoeven doen, en niet zegt
dat hij een slechte kapper is, wij namen het juist gewoon af en toe voor hem op,hij moet een goeie kapper zijn,
je wordt nl niet zomaar in de gouden kooi aangenomen, hier wordt je wel vooraf voor gescreend.
Helaas is de verf bij beide vrouwen niet uitgepakt zoals moest,
dat ook het programma mij weer in paniek belde om het alsjeblieft voor de dames op te lossen, ook zouden we liekes
haartjes voordat we weggingen als bijwerken, en ook dat werd tijd, aangezien wij toch enorm van de bewoners zijn gaan houden,
en toen op internet zijn gaan kijken, en ze er zelfs om zagen huilde, heb ik eerst aangegeven of stanley het zelf niet kon herstellen,
en heeft nadia ook dan naar advies hem gebeld, helaas had hij geen tijd om eerder dan maandag te komen, en had hij dan geen tijd
voor nadia of amanda omdat de rest van de bewoners ook geholpen moesten worden. Hij besloot dus het niet te herstellen, en werd
ons dus toch gevraagd om te komen, en aangezien wij toch vandaag zouden komen omdat het vandaag rtl werd, hebben we besloten toch
ook 1 dag eerder te kunnen komen. Ook dennis wilde nl geknipt worden, omdat het gesneden was en hij er niet zo blij mee was.
wij hebben toen nadia gevraagd wat ze nou graag wilde veel highlights wilde ze niet, ze wilde het echt graag lichter,
en was toen 1 oplossing een blondeer wassing een goeie lichtere kleur welke we samen hebben uitgezocht erover heen gooien,
dit is dan ook exact de kleur geworden die zij wilde, en ze was weer helemaal happy.
Ook amanda had blond haar maar dr uitgroei was bruin/rodig uitgeslagen en dus veel donkerder als de rest van het haar,
ook hier was maar 1 oplossing voor of alles donkerder, of eerst die kleur eruit, en dan een mooie warme ook donkere kleur eroverheenl.
Ook dit hebben wij gedaan, en is toen een donkere kleur wel 1 kleur, met highlights geworden, en ook zij was weer mega blij.
Gisteren vond ze dit nog iets te donker, maar na een paar keer wassen wed dr haar lichter, zoals het vandaag dus ook al een stuk lichter was, de dames waren beide erg gelukkig.
Uiteraard voelde wij ons erg rot tegen over stanley aangezien hij nieuw is, en het misschien niet in 1x goed had gekregen,
en wij het nu gingen herstellen, maar alles was in goed overleg gegaan. Wij willen stanley totaal niet krenken, zo zijn wij niet kwa personen,
geen van alle in ons team, en willen wij ook absoluut niet, met de vorige kappers hadden we ook allemaal een leuke band en konden we op een leuke manier als collegas met elkaar omgaan, dit hadden we met hem ook graag gewild.
Vandaag begonnen we dan ook met de make up van huub en lieke omdat lieke vele malen op de divas moest wachten, vonden wij dat ze
het zeker had verdient als eerste te gaan, wij hadden dan ook met stanley afgesproken dat t liekes day werd.
Helaas toen hij vandaag kwam, was hij erg op zijn hart getrapt door nadia omdat zij geen leuke dingen over hem gezegd zou hebben,
alleen reageerde hij dat eerst op nadia, en helaas daarna op mij af. Dit terwijl hij ons zeker niet als concurrenten of indringers of wat
dan ook moet zien, maar meer als collegas, hij helpt ons, toen we ons terug trokken, en wij helpen hem, en zo kan je het heel gezellig maken samen. Als echte collegas. Helaas bleef hij alleen de geverfde haren afkraken dat het te donker en te rood was, dit terwijl nadia en amanda bleven zeggen er zo blij mee te zijn, toen heb ik ook aangegeven, het gaat er toch om dat nadia en amanda er blij mee zijn. En alle kleuren die het geworden zijn, zijn door hun zelf uitgezocht, toen bleef hij helaas alleen zeggen dat t rood was, maar het is goud dat is heel anders.
Ik ben er geen 1x tegen in gegaan, dat leek mij het verstandigste behalve te zeggen dat t goud was, en het erom ging dat de bewoners
er blij mee waren. Stuk voor stuk van alle bewoners willen wij gewoon erg blij maken.
Het deed mij veel pijn, ondanks alles in goed overleg is gegaan, hij er toch mee zat, en moest daarom ook huilen,wilde hem daar ook
niet mee laten zitten en ben toen ook weggelopen naar boven.
hij moet ons zeker niet als indringer zien, zo zijn wij hem ook niet, dit terwijl hij pas 2x is geweest, en wij al honderden keren 1 jaar lang.
De bewoners gaven dan ook vele malen aan ons echt niet kwijt te willen, en zeggen dan ook honderden keren, jullie zijn t beste team,
de beste kappers etc, en is dan ook onwijs lief als zij dit zeggen. Wij hebben dan ook een ontzettend lief kaartje van hun gekregen,
met hele lieve teksten erin. van lieke, amanda en nadia. Hieronder wat tekstjes ingevoegd.
Later is stanley ook vriendelijk naar me toe gekomen, en probeerde t ook een beetje goed te maken, en zei lieverd trek t je niet zo aan,
ik probeer gewoon televisie te maken, kijk tuurlijk mag hij tv maken, maar wij worden daar gewoon niet graag in meegetrokken, wij komen daar
echt om ons werk te doen, en voor de bewoners, maar niet om met een ruzie zoals bijv palma en saffa, ik ben daar gewoon geen type voor,
en ben een wat zachter gevoeliger persoon. En ga er dan ook nooit tegen in, als het dan op zon manier moet, dan kom ik gewoon liever niet meer,
en doe ik liever mijn werk gewoon hier in de zaak, waar klanten zijn die ik alleen maar blij kan maken, zonder mensen die ruzie proberen te zoeken.
Later probeerde jaap er dan ook een leuk verhaal om te maken, en uit mij te krijgen wat er nou gebeurd was, en bleef er maar over doorgaan,
ik had verder geen zin om vanuit mijn kant een discussie uit te lokken, en heb dus ook niet verteld wat er was gebeurd en waarom ik huilde.
Jaap kan het namelijk heel goed met mij vinden, en anders keert er een terror jaap tegen stanley en dat was ook zeker niet wat ik wilde.
Ik ben zo niet, ik had het zo kunnen creeeren en heb ik dan ook zeker niet gedaan.
Al met al was het een vervelend en deed het zeer dat een andere kapper zo reageerde naar ons toe, kijk schijnbaar zijn jullie geen fan van ons
omdat jullie dit soort mailtjes sturen, dit vinden wij erg jammer, omdat wij echt al een jaar lang echt ons uiterste best proberen te doen, en voor iedereen zo eerlijk mogelijk iedereen gelukkig te maken, en met iedereen rekening te houden, gelukkig zijn er wel veel fans
die onze ware persoon zien en kennen, en daar zijn wij erg dankbaar voor.
Nogmaals wil ik jullie bedanken voor al jullie eerdere mailtjes met waarschuwingen wat er allemaal gebeurde, we zouden het ook super
vinden als jullie dit zouden willen blijven doen wij hebben namelijk ook duidelijk aangegeven, dat als er nogmaals zoiets gebeurd
we niet meer terug zullen keren. Als we vervelende mailtjes van jullie krijgen doet ons dan ook erg veel pijn, en soms komen bepaalde dingen
dan ook gewoon verkeerd over, omdat je niet alles ziet, maar wij doen alles met de beste bedoelingen uit ons hart.

m.vr.gr

de medewerkers van,

Opleidingsinstituut-
Hair-Nail-Beauty-
Health & Welness center.

Dreams of Beauty
We make a dream come true...

Unquote:
pi_52475838
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 13:05 schreef Mearloow het volgende:
whaha bitchslap in amanda dr gezicht
serieus ?
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_52475846
Nadia ligt gewoon op stream 1 Dennis te rukken hoor.
pi_52475879
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:57 schreef SIRA het volgende:
misschien dat ze een keer de straal aanraakt maar meer ook niet
vies kind
Zoals ik al eerder zei, volgens mij hangt daar echt een vieze lucht van zweet en 'maskerende' parfum...De bewoners douchen 2 keer per week ofzo
pi_52475922
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 12:25 schreef beequeen het volgende:

[..]

Roken is slecht voor je kleine
hoezo is ze nog zwanger dan?
pi_52475926
quote:
wat ook meer dan logisch is, de bewoners kunnen niet de dube worden van onze afwezigheid
Nee, die kunnen natuurlijk niet de dupe worden van de gevolgen van iets dat zij zelf hebben gedaan.....
quote:
, dit hebben wij nadat amanda en nadia erg negatief
over hem deden ook dus duidelijk over hem gezegd, dat hij er niet persee iets verkeerd voor heeft hoeven doen, en niet zegt
dat hij een slechte kapper is, wij namen het juist gewoon af en toe voor hem op,hij moet een goeie kapper zijn,
je wordt nl niet zomaar in de gouden kooi aangenomen, hier wordt je wel vooraf voor gescreend.
Yep, dat hebben we gezien,... Niets dan lof voor Stanley
pi_52475939
pijpen KRENGGGGGGGGGG
pi_52475950
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 13:08 schreef pjotter41 het volgende:
Hier een antwoord vab BOD n.a.v hun werk gisteren.

knip

Dreams of Beauty
We make a dream come true...

Unquote:
Wederom een taalkundig hoogstandje en een hoop bullshit.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  † In Memoriam † zaterdag 18 augustus 2007 @ 13:16:38 #87
135305 beequeen
Lost.
pi_52475983
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 13:14 schreef petraa het volgende:

[..]

Je bent me net voor, te erg voor woorden die mail.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_52475999
quote:

[..]

Lieke's haar zat prima gisteren. Wie heeft dat gedaan?
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_52476006
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 12:25 schreef beequeen het volgende:

[..]

Roken is slecht voor je kleine
Is deze dame in kwestie zwanger terwijl ze rookt offuh??
pi_52476007
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 13:17 schreef FdW het volgende:

[..]

Lieke's haar zat prima gisteren. Wie heeft dat gedaan?
Stanley
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
  † In Memoriam † zaterdag 18 augustus 2007 @ 13:19:11 #91
135305 beequeen
Lost.
pi_52476018
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 13:18 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

Is deze dame in kwestie zwanger terwijl ze rookt offuh??
Ze rookt terwijl ze zwanger is ja.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_52476022
pi_52476041
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 13:16 schreef beequeen het volgende:

[..]

Je bent me net voor, te erg voor woorden die mail.
En als ik dan vraag om hun verdere instelling en waarom ze dan toch terug komen komt er dit:

Quote:

Erg jammer dat u zon mening houdt.
U spreekt met bianca, en ik ben een gevoelig persoon,
en op zon moment kan je daar niet altijd over beheersen.
Verwend zijn ze zeker, maar ze laten vallen kunnen wij ook niet, wij doen namelijk niet alleen van hun het haar maar ook bijv van lieke en huub, en schoonheidsbehandelingen bij hun, of verwendagen, die zijn niet verwend, dus als wij weggaan wordt iedereen er de dupe van, dat kan toch niet?

m.vr.gr

de medewerkers van,

Opleidingsinstituut-
Hair-Nail-Beauty-
Health & Welness center.

Unquote:

Wederom bulshit.
Als we allemaal een mail sturen naar DOB dan stoppen ze misschien toch.
info@dreamsofbeauty.nl
pi_52476046
DOM DOM DOM
pi_52476067
quote:

[..]

Ik vind het vooral erg dat ze nu weer die mensen lastig vallen.
pi_52476073
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 13:18 schreef Yollie het volgende:

[..]

Stanley
Dan zal ik Fons vragen Stanley er in te houden.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_52476083
Ligt Elly naast Jaap?
pi_52476087
-edit- En die doen we maar niet hier.

[ Bericht 49% gewijzigd door paddy op 18-08-2007 14:35:03 ]
pi_52476107
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 12:14 schreef beequeen het volgende:

[..]

Wel vreemd, er stond toch niet echt iets bijzonders op?

[afbeelding]
F04 zal wel andere fimpjes hebben geplaatst, die niet door de beugel kunnen, vraag 't hem wel als 'ie weer verschijnt..
Dolf is de baas
Insaantje
pi_52476110
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 13:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik vind het vooral erg dat ze nu weer die mensen lastig vallen.
Tsja, als ze antwoorden van 9 A4tjes blijven terugschrijven...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')