abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 18 augustus 2007 @ 11:39:10 #1
128220 Peter6000
pi_52474207
Gisteren was de slotuitzending van Tien, met een bescheiden rolletje voor de bewoners, bezoek van Fons, Jack en Beau, en de constatering dat ook Linda naar een Bergmankliniek moet zijn geweest, om hamsterwangetjes te krijgen.

Later die avond een wat geforceerde verhaallijn mbt Dennis en Nadia.
Dimitri en Amanda vinden dat Dennis weinig voor Nadia over heeft, qua gentleman zijn en die Mundodates laten doorgaan.
Donkere wolken pakken zich samen boven hun 'relatie'.

En Huub heeft het geniale plan Dennis er als eerste uit te stemmen, er is volgens hem 1 vaste volgorde om uiteindelijk met Lieke-Huub, Brian-Amanda het eindspel te kunnen gaan spelen.
Wat strategisch gebabbel dus.

[ Bericht 12% gewijzigd door Peter6000 op 18-08-2007 12:04:15 ]
pi_52474250
ff likken, drie keer stoten en klaar ..

ow, ze waren nog niet klaar, verrassend zeg
pi_52474259

Brian en Amandel
pi_52474269
zo amanda en brian weer lekker bezig.. ze maakt wel geluid dit keer.
pi_52474295
en weer lekker anaal?
pi_52474329
Zijn ze in het dekbed gekropen?
Dolf is de baas
Insaantje
pi_52474359
Het lijkt wel een waterbed?
pi_52474372
Mooie OP Peter6000
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_52474373
lijkt met toch zo irritant als je daarbij op de kamer ligt
dat gekreun en gesteun van die twee altijd
pi_52474374
lekker soppen

goedemorgen allemaal.
pi_52474378
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:47 schreef Dreamboy het volgende:
Het lijkt wel een waterbed?
Het klotst wel geinig ja
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_52474401
dat wijf toont werkelijk waar 0 initatief, ligt d'r echt als een dood vogeltje te piepen
pi_52474404
Ze neuken toch meestal rond een uurtje of 14.00 ?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_52474414
wat pakt brian voor speeltje?
pi_52474424
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:48 schreef Mearloow het volgende:
lekker soppen

goedemorgen allemaal.
Mogguh, Amanda mag wel eens wat vaker soppen, maar dan bedoel ik qua hygiëne..
Dolf is de baas
Insaantje
pi_52474436
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:50 schreef Mearloow het volgende:
wat pakt brian voor speeltje?
denk etwas zum glijen
pi_52474446
whahahaha amanda.
pi_52474449
Amanda houd niet allemaal van dat zoenen maar wel van keiharde sex.
pi_52474459
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:51 schreef SIRA het volgende:

[..]

denk etwas zum glijen
owja dat zal wel haha
pi_52474472
whaha zeker glijmiddel hoorde dat hij de tube open deed. laggertje dit.
pi_52474473
Een ware doorbraak; er komt geluid uit Amanda...
Dolf is de baas
Insaantje
pi_52474486
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:53 schreef Mearloow het volgende:
whaha zeker glijmiddel hoorde dat hij de tube open deed. laggertje dit.
Waarom moet je daar om lachen?
Dolf is de baas
Insaantje
pi_52474495
Brian bouwt nu een party tent van zijn dekbed.
pi_52474506
Ze maken de tent nu zo hoog, dat het niet meer in het scherm past....
Dolf is de baas
Insaantje
pi_52474508
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:53 schreef Lobasca het volgende:
Een ware doorbraak; er komt geluid uit Amanda...
Afgekeken bij Nadia zeker
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_52474522
En nog wat glijmiddel.......
Dolf is de baas
Insaantje
pi_52474530
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:53 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Waarom moet je daar om lachen?
omdat ik het komisch vind, en ranzig
pi_52474536
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:55 schreef pullup het volgende:

[..]

Afgekeken bij Nadia zeker
Ik dacht meer aan afluisteren...
Dolf is de baas
Insaantje
pi_52474552
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:50 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Mogguh, Amanda mag wel eens wat vaker soppen, maar dan bedoel ik qua hygiëne..
ja zal mij benieuwen of ze straks is een keer gaat douche na de sex.
pi_52474554
pi_52474570
misschien dat ze een keer de straal aanraakt maar meer ook niet
vies kind
pi_52474576
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:56 schreef Mearloow het volgende:

[..]

omdat ik het komisch vind, en ranzig
An sich is glijmiddel heel normaal, maar je bedoeld zeker dat Brian alles uit de kast haalt ....
Dolf is de baas
Insaantje
pi_52474590
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:58 schreef Lobasca het volgende:

[..]

An sich is glijmiddel heel normaal, maar je bedoeld zeker dat Brian alles uit de kast haalt ....
ja je zou maar sex met hem hebben krijg nu al kippevel als ik er aan denk, nasty.
pi_52474604
Hij ragt er weer aardig op los
pi_52474610
Bij BB mochten ze nooit geen tent bouwen.
pi_52474620
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:57 schreef SIRA het volgende:
misschien dat ze een keer de straal aanraakt maar meer ook niet
vies kind
Ja maar... in glijmiddel zit toch glycerine.... dat zit ook in zeep, dus hoeft ze zich niet te wassen...Brian heeft 'r al schoon geraagt....
Dolf is de baas
Insaantje
pi_52474630
Hij mist de stokken heeft hij dat niet door?
pi_52474643
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:58 schreef Mearloow het volgende:

[..]

ja je zou maar sex met hem hebben krijg nu al kippevel als ik er aan denk, nasty.
niet aan denken, slecht voor je kleine ( en jezelf natuurlijk)
Dolf is de baas
Insaantje
pi_52474649
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 12:00 schreef Dreamboy het volgende:
Hij mist de stokken heeft hij dat niet door?
Dolf is de baas
Insaantje
pi_52474661
Even pauze dat doet hij altijd he zo hou ik het ook uren lang vol.
pi_52474666
Slecht voor de zuurgraad. Trouwens dat geluidsfragmentje toen Lobasca naar DGK belde staat niet meer op youtube omdat heel mijn account is geblockt door youtube.
  † In Memoriam † zaterdag 18 augustus 2007 @ 12:03:13 #42
135305 beequeen
Lost.
pi_52474667
Goedemiddag, ik lig weer in een deuk om jullie commentaren
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_52474681
Snoepje er bij ze stinkt zeker uit de giegel.
pi_52474722
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 12:03 schreef F04 het volgende:
Slecht voor de zuurgraad. Trouwens dat geluidsfragmentje toen Lobasca naar DGK belde staat niet meer op youtube omdat heel mijn account is geblockt door youtube.
Eindelijk, hoef ik dat ook niet meer aan te horen.
Dolf is de baas
Insaantje
pi_52474744

Pauze
pi_52474756
Ze liggen te FLUISTEREN.
pi_52474789
Het idee van jaloers gedrag van personen jegens Amanda (daar heeft ze al tig malen uitspraken over gedaan in de kooi,dat ze altijd jaloezie ervaart bij andere mensen jegens haar) zit meer in amanda's hoofd dan dat dat werkelijk aanwezig is.
Haar verwende,zeer arrogante gedrag roept een reaktie op bij veel mensen en Amanda met haar primitieve denkwijze vat dit op als jaloersheid van de ander jegens haar,terwijl het niets anders is dan dat deze mensen zich zeer gegrond storen aan haar ontzettende verwendheid en haar daarop wijzen,op het moment dat ze dat merkt,en hoort,betitelt ze dat als jaloersheid...als je samenleeft in een huis hoor je je ook aan een aantal afspraken te houden en niet zoals Amanda haar hele leven al gewend is dat anderen wel alles uitvoeren waar zij zich te goed voor acht.
Je ziet heel vaak aan haar hele houding en gezichtsuitdrukking dat ze zich een houding aanmeet van arrogantie,zich verheven voelt boven de ander.
De ander..in dit geval dan Lieke,maar buiten de kooi zullen dat vele anderen zijn,heeft helemaal geen moeite met het uiterlijk van Amanda,geeft haar zelfs complimentjes over dingen die ze mooi aan haar vindt,complimentjes die Amanda andersom niet geven kan,omdat ZIJ ZICH MEER EN BETER VOELT.
Het is zo simpel zoals Amanda denkt en voelt,als ze daar mee door blijft gaan en er niets van leert zal ze altijd dat gevoel van jaloersheid van anderen blijven ervaren en er op een geven moment heel erg verbitterd door raken,je ziet het nu al aan haar,19 jaar en dan al zo'n ontevreden uitstraling.
Als Stanley bepaalde zaken uitspreekt komt het ook niet over bij haar,net als bij Nadia,ze blijven in dat kleine beperkte eigen kleine wereldje van voortdurend bezig zijn met uiterlijkheden opgesloten en nemen niet de moeite echt te luisteren naar wat er gezegd wordt.
Ze blijven ronddolen in dat kleine vicieuze cirkeltje van steeds weer eigen zaken goed praten zonder ook maar één poging te wagen uit dat cirkeltje te ontsnappen en te ondervinden dat er heel wat meer is in de wereld dan waar zij,deze twee 7 jarige meisjes zich mee bezig houden.
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_52474790
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 12:01 schreef Lobasca het volgende:

[..]

niet aan denken, slecht voor je kleine ( en jezelf natuurlijk)
haha ja dat is waar.. gelukkig is het afgelopen. En hoe lang zal het duren voordat amanda zichzelf eens grondig gaat reinigen. Als ze het niet doet stuur ik een brief naar dr.
  † In Memoriam † zaterdag 18 augustus 2007 @ 12:14:16 #49
135305 beequeen
Lost.
pi_52474873
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 12:05 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Eindelijk, hoef ik dat ook niet meer aan te horen.
Wel vreemd, er stond toch niet echt iets bijzonders op?

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_52474888
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 12:09 schreef riri het volgende:
Het idee van jaloers gedrag van personen jegens Amanda (daar heeft ze al tig malen uitspraken over gedaan in de kooi,dat ze altijd jaloezie ervaart bij andere mensen jegens haar) zit meer in amanda's hoofd dan dat dat werkelijk aanwezig is.
Haar verwende,zeer arrogante gedrag roept een reaktie op bij veel mensen en Amanda met haar primitieve denkwijze vat dit op als jaloersheid van de ander jegens haar,terwijl het niets anders is dan dat deze mensen zich zeer gegrond storen aan haar ontzettende verwendheid en haar daarop wijzen,op het moment dat ze dat merkt,en hoort,betitelt ze dat als jaloersheid...als je samenleeft in een huis hoor je je ook aan een aantal afspraken te houden en niet zoals Amanda haar hele leven al gewend is dat anderen wel alles uitvoeren waar zij zich te goed voor acht.
Je ziet heel vaak aan haar hele houding en gezichtsuitdrukking dat ze zich een houding aanmeet van arrogantie,zich verheven voelt boven de ander.
De ander..in dit geval dan Lieke,maar buiten de kooi zullen dat vele anderen zijn,heeft helemaal geen moeite met het uiterlijk van Amanda,geeft haar zelfs complimentjes over dingen die ze mooi aan haar vindt,complimentjes die Amanda andersom niet geven kan,omdat ZIJ ZICH MEER EN BETER VOELT.
Het is zo simpel zoals Amanda denkt en voelt,als ze daar mee door blijft gaan en er niets van leert zal ze altijd dat gevoel van jaloersheid van anderen blijven ervaren en er op een geven moment heel erg verbitterd door raken,je ziet het nu al aan haar,19 jaar en dan al zo'n ontevreden uitstraling.
Als Stanley bepaalde zaken uitspreekt komt het ook niet over bij haar,net als bij Nadia,ze blijven in dat kleine beperkte eigen kleine wereldje van voortdurend bezig zijn met uiterlijkheden opgesloten en nemen niet de moeite echt te luisteren naar wat er gezegd wordt.
Ze blijven ronddolen in dat kleine vicieuze cirkeltje van steeds weer eigen zaken goed praten zonder ook maar één poging te wagen uit dat cirkeltje te ontsnappen en te ondervinden dat er heel wat meer is in de wereld dan waar zij,deze twee 7 jarige meisjes zich mee bezig houden.
Maar ik vraag me ook wel eens af of het niet pure onzekerheid is, waardoor ze zich zo gedraagd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')