quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:49 schreef miraculeus het volgende:
hee een waterval, daar ben ik een paar weken geleden geweest in Ijsland!
Een echte vrouw is ook 's morgens zonder make-up heerlijk om naar te kijken.quote:
Vies, maar dit is voor haar wel een actieve werkhouding.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:57 schreef Lobasca het volgende:
Amanda heeft nog niet gedouched of zich van onderen gewassen? En dan op de bank gaan liggen?
Brian wel dan??? Beetje smerig als je heb liggen rampestampen in een anaalgat en je dan niet gaat wassen!!! Daar komen de vliegen op af!!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:57 schreef Lobasca het volgende:
Amanda heeft nog niet gedouched of zich van onderen gewassen? En dan op de bank gaan liggen?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:57 schreef Lobasca het volgende:
Laat die beesten daar dan maar eitjes leggenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Brian wel dan??? Beetje smerig als je heb liggen rampestampen in een anaalgat en je dan niet gaat wassen!!! Daar komen de vliegen op af!!!
Horny sfeertje daar vanochtendquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:01 schreef Dreamboy het volgende:
Dennix & Nadia aan het sexen en in het bed er naast ook gezellig.
Leuk dat ze terug reageren...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:08 schreef pjotter41 het volgende:
Hier een antwoord vab BOD n.a.v hun werk gisteren.
Quote:
Ten eerste bedankt voor je mail.
Zoals je weet hadden we ons inmiddels 5 weken geleden terug getrokken.... KNIP
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:57 schreef Lobasca het volgende:
Ik denk van Jaap, daar hebben ze het minst werk meequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Taalkundig dieptepunt. Ik me maar afvragen van welke bewoners ze nou toch zoveel houden.![]()
![]()
![]()
Het komt recht uit het hartquote:
Ik tref al maatregelen, voordat ik aan de daad begin, en ga altijd daarna naar de badkamer, e als het nodig is, verschoon ik ook nog gelijk het bed. Vinden anderen misschien ook wat overdreven, maar ik voel me er prettig bij.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:00 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Ik zie jou al 's morgens heel voorzichtig zonder iets aan te raken eerst naar de douche lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |