te laat my ass...dat bepaald zij zelf wel niet jij..en daarbij interesseert me het verder niet.quote:
die had je je eerder moeten bedenken...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:38 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
te laat my ass...dat bepaald zij zelf wel niet jij..en daarbij interesseert me het verder niet.
welcome to the club called Fok...waar iedereen iedereen aanspreekt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:37 schreef Mearloow het volgende:
zo ben effe weg hele discussie over mijfucking hell. bemoei je er niet mee.
lieke lag trouwens laatst ook in jaap zijn bed.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:35 schreef blomst het volgende:
Jaap ligt naast een paar kussens, er ligt echt niemand naast.
hoeft niet...mijn mening veranderd never nooit niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:40 schreef Py het volgende:
[..]
die had je je eerder moeten bedenken...![]()
Voornamelijk boring gezwam van jouw kantquote:
hahaquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Doe allemaal es wat lief please......ik zet net zo lekker wakker te worden met een kop koffie en een.......jawel.....peuk
ODOL-therapiequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een nieuwe Jaap in de villa, de RukJaap ......
[afbeelding]
[afbeelding]
Huup en Lieke liggen bij elkaar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik kan mij bijna niet voorstellen dat Huub en Lieke nu weer ruzie hebben. Drie keer per dag is toch echt wel voldoende?
Jaap is al tijden ruk.... met af en toe een oplevingquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een nieuwe Jaap in de villa, de RukJaap ......
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |