waren er nog maar zes ingegaan toch???quote:Op donderdag 28 september 2006 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
Ik hoor 't ook net. Vreemd, ze zitten er toch allemaal in? Dan mogen ze blijkbaar nu al van het terrein af om de boel te promoten.
Ze zitten er nu allemaal in, maar er mogen er dus twee tijdelijk DGK verlaten..quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:02 schreef bb-millie het volgende:
[..]
waren er nog maar zes ingegaan toch???
Ja, dat zeg ik, twee deelnemers.quote:
oh okayquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze zitten er nu allemaal in, maar er mogen er dus twee tijdelijk DGK verlaten..
bb?quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:19 schreef Bluezz het volgende:
Oh ze mogen er even uit![]()
Ik moet echt af van het BB concept geloof ik
Ja, en ze krijgen ook geen 'leuke' opdrachten. En ze mogen zoveel te vreten en zuipen bestellen als waar ze maar zin in hebben. En pedicures. En prostituees. En personal trainers. Het is een andere show, OK?quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:19 schreef Bluezz het volgende:
Oh ze mogen er even uit![]()
Ik moet echt af van het BB concept geloof ik
DGK is geen BB!quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:29 schreef Cynix ® het volgende:
Tering, als ze het huis al uit mogen voordat het überhaupt begonnen is, heb ik al een vermoeden hoe "keihard" dit programma gaat worden.
Ik vergelijk niks met BB, maar de "K" in DGK staat toch voor Kooi, als in: opgesloten?quote:
Beperkt opgesloten, zoals iemand die overdrachtelijk in een gouden kooi leeft ook zit.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:52 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vergelijk niks met BB, maar de "K" in DGK staat toch voor Kooi, als in: opgesloten?
Ohwjee, Cynix aan de Breazah-taal.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:57 schreef Cynix ® het volgende:
ik d8
Ze mogen ook voor zaken als ziekenhuisbezoek en begrafenissen en dergelijke gewoon weg.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:52 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vergelijk niks met BB, maar de "K" in DGK staat toch voor Kooi, als in: opgesloten?
Het is nu bezig hoor.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:22 schreef Falco het volgende:
Kut, vergeten. Ik kijk morgen wel.
Nee, alleen als de rest van t huis toestemming geeftquote:Op vrijdag 29 september 2006 08:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze mogen ook voor zaken als ziekenhuisbezoek en begrafenissen en dergelijke gewoon weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |