waren er nog maar zes ingegaan toch???quote:Op donderdag 28 september 2006 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
Ik hoor 't ook net. Vreemd, ze zitten er toch allemaal in? Dan mogen ze blijkbaar nu al van het terrein af om de boel te promoten.
Ze zitten er nu allemaal in, maar er mogen er dus twee tijdelijk DGK verlaten..quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:02 schreef bb-millie het volgende:
[..]
waren er nog maar zes ingegaan toch???
Ja, dat zeg ik, twee deelnemers.quote:
oh okayquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze zitten er nu allemaal in, maar er mogen er dus twee tijdelijk DGK verlaten..
bb?quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:19 schreef Bluezz het volgende:
Oh ze mogen er even uit![]()
Ik moet echt af van het BB concept geloof ik
Ja, en ze krijgen ook geen 'leuke' opdrachten. En ze mogen zoveel te vreten en zuipen bestellen als waar ze maar zin in hebben. En pedicures. En prostituees. En personal trainers. Het is een andere show, OK?quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:19 schreef Bluezz het volgende:
Oh ze mogen er even uit![]()
Ik moet echt af van het BB concept geloof ik
DGK is geen BB!quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:29 schreef Cynix ® het volgende:
Tering, als ze het huis al uit mogen voordat het überhaupt begonnen is, heb ik al een vermoeden hoe "keihard" dit programma gaat worden.
Ik vergelijk niks met BB, maar de "K" in DGK staat toch voor Kooi, als in: opgesloten?quote:
Beperkt opgesloten, zoals iemand die overdrachtelijk in een gouden kooi leeft ook zit.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:52 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vergelijk niks met BB, maar de "K" in DGK staat toch voor Kooi, als in: opgesloten?
Ohwjee, Cynix aan de Breazah-taal.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:57 schreef Cynix ® het volgende:
ik d8
Ze mogen ook voor zaken als ziekenhuisbezoek en begrafenissen en dergelijke gewoon weg.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:52 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vergelijk niks met BB, maar de "K" in DGK staat toch voor Kooi, als in: opgesloten?
Het is nu bezig hoor.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:22 schreef Falco het volgende:
Kut, vergeten. Ik kijk morgen wel.
Nee, alleen als de rest van t huis toestemming geeftquote:Op vrijdag 29 september 2006 08:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze mogen ook voor zaken als ziekenhuisbezoek en begrafenissen en dergelijke gewoon weg.
Wordt Pauw en Witteman herhaald?quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:22 schreef Falco het volgende:
Kut, vergeten. Ik kijk morgen wel.
uitzendinggemist.nl enzoquote:
Ik vond die kerel wel meevallen. Stephan?quote:
Lees eens boven je.quote:
Die gast is perfect gecast, 't is de verborgen tweelingbroer van John de Molquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:19 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vond die kerel wel meevallen. Stephan?
Idd, qua uiterlijk en wat hij zei klonk alsof het was geschreven door John zelfquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:14 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Die gast is perfect gecast, 't is de verborgen tweelingbroer van John de Mol![]()
`tofquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, en ze krijgen ook geen 'leuke' opdrachten. En ze mogen zoveel te vreten en zuipen bestellen als waar ze maar zin in hebben. En pedicures. En prostituees. En personal trainers. Het is een andere show, OK?
Ja ok, maar dan moet ik een hele P&W doorworstelen zonder zapmogelijkheden.quote:
Geld van Sjonnie?quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:25 schreef bbfakir het volgende:
Die Bart geeft zo maar 10000¤ weg.
nee, de eerste 10.000 die ze verdienen als ik het goed begreepquote:
quote:
Da's mooi, en dit is daarvoor de juiste plek om te melden.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:06 schreef Gladiator het volgende:
Huub was vanmorgen op Radio Oost. Hier terug te luisteren: overijsselshart.rtvoost.nl
Prima en excuus! Was niet bedoeld om te spammen, maar puur om bericht op plekken te krijgen waar het interessant zou kunnen zijn.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's mooi, en dit is daarvoor de juiste plek om te melden.
De posts in al die andere topics waar je deze link gespamd hebt, zijn verwijderd.
Eeeh, je linkje staat 3 posts boven je ook al.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:57 schreef luckywoman het volgende:
http://overijsselshart.rtvoost.nl/ ........radio-uitzending van huub
dit staat op zijonlinequote:Op donderdag 8 februari 2007 02:46 schreef Likkende_Lassie het volgende:
hoooowww wat heb ik gemist jongens?
Komt huub wel terug? probeert hij toch zijn positie terug te krijgen?
Apart dat ie de beelden moet bekijken om te zien wat ie zelf heeft gedaanquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:01 schreef gebruikersnaam het volgende:
Huub weet echter zeker dat hij Nathaneal in het gevecht niet heeft geraakt. "Ik heb de beelden grondig bestudeerd. En daarom verdien ik het terug te gaan."
Lekker optijd.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:01 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Producente Debora Flens zal vandaag, donderdag, ook opnieuw alle beelden bekijken. "We hebben 102 camera's in het huis hangen. Ik ga precies in slowmotion bestuderen wat er is gebeurd."
Ik vind dat doodnormaal. Als je én pislink bent én dronken én in een fysieke confrontatie verzeild raakt, dan reageer je op je reflexen ipv dat je reageert uit ratio. Hij heeft inderdaad geschopt, tegen de stoel. Die trap had net zo goed wél raak kunnen zijn, maar dat was niet zo. Als schoppen tegen een stoel valt onder "geweld", dan moet Brian nu ook linea recta de kliniek uit, na het schoppen tegen een deur (gisteravond).quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Apart dat ie de beelden moet bekijken om te zien wat ie zelf heeft gedaan
Allemachtig, Buswatcher!quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:28 schreef Bus watcher het volgende:
Bonjourquote:
Ja nou ineens denigrerend doen hè, BB-volgertje?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
Wat héérlijk dat Huub weer terug magHave fun
Graag gedaanquote:
Sorry.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:40 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Graag gedaanMaar nou zie ik toch voor de 2de keer dat je Bwenniebrain typt, waar heb ik dat aan te danken?
![]()
Misschien moet je wat meer de streams volgen..dat Natasia gek is op de klusjesman heeft ze zelf gezegd, dat ze privileges heeft is ook allang duidelijk.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:12 schreef Dlocks het volgende:
Dus de bronnen voor het artikel in Party zijn de para fokkers die er ook van overtuigd waren dat Brian pillen in de drank van Huub had gedaan. Hoe kansloos en onbetrouwbaar kan een artikel zijn![]()
Oké, je hebt gelijk. 5% van wat er in het artikel staat is aantoonbaar waar.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:35 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Misschien moet je wat meer de streams volgen..dat Natasia gek is op de klusjesman heeft ze zelf gezegd, dat ze privileges heeft is ook allang duidelijk.
quote:..Tegelijkertijd is reality-tv veranderd in creality-tv. Registraties van de suffe werkelijkheid verveelden de snel afgeleide kijker en werden vervangen door gecreëerde en gemanipuleerde real-life: relatietests op tropische eilanden of pesterijen in een gouden kooi tonen ons zogenaamd de ware aard van de mens. Het is dus niet verwonderlijk dat wij ons, toen het tweede vliegtuig het WTC doorboorde, afvroegen: "Is de nieuwe Spielberg uit?"....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |