Dom van Lieke om dat 's morgens toe te staan. Geheid gaat Huub nu vandaag weer ruzie met haar maken. Ze kan hem beter de hele dag een beetje laten hijgen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:15 schreef Py het volgende:
Zo Huub en Lieke ook weer bijna uitgeragd.
Ohquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:13 schreef Peter6000 het volgende:
Blijft een rare manier van de krant lezen, krant op de grond en voorovergebogen op de bank zitten om te lezen.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kunnen ze achter niet gewoon sex op het rooster zetten? Dan weten wij in ieder geval wanneer we wel of niet hoeve te kijken.
Het is weekend hoor, je bent vrij!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:15 schreef tony39 het volgende:
ik wil ook neuken
En hem teasen met een slabbetjequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dom van Lieke om dat 's morgens toe te staan. Geheid gaat Huub nu vandaag weer ruzie met haar maken. Ze kan hem beter de hele dag een beetje laten hijgen.
Of Fons, om wat afspraken te maken over de sfeer in huisquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:21 schreef Py het volgende:
Waarom gaat Jaap niet als er geneukt wordt op de rand van het bed zitten en een discussie over politiek voeren of zo? Of de technische details van het kotsdrinken toelichten of zo.
Zou die mij iig een plezier mee doen
Hmzz zo lees ik ook vaak de krantquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:13 schreef Peter6000 het volgende:
Blijft een rare manier van de krant lezen, krant op de grond en voorovergebogen op de bank zitten om te lezen.
Jaap heeft respect voor andere mensen, die zal zoiets nooit doenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:21 schreef Py het volgende:
Waarom gaat Jaap niet als er geneukt wordt op de rand van het bed zitten en een discussie over politiek voeren of zo? Of de technische details van het kotsdrinken toelichten of zo.
Zou die mij iig een plezier mee doen
Wil je dit in een grafiekje zetten, dan snap ik het ookquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:22 schreef Peter6000 het volgende:
Een gemiddelde van 85 pompbewegingen per minuut, met uitschieters naar 208 (snelle fase), en 0,75 (langzame fase).
Way to go, Huub en Lieke.![]()
Wat is normaal?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:22 schreef Peter6000 het volgende:
Een gemiddelde van 85 pompbewegingen per minuut, met uitschieters naar 208 (snelle fase), en 20 (langzame fase).
Die 0.75 is inmiddels gecorrigeerd naar 20.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wil je dit in een grafiekje zetten, dan snap ik het ook![]()
Op de schaal van 1 tot geil is dat een redelijke scorequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:22 schreef Peter6000 het volgende:
Een gemiddelde van 85 pompbewegingen per minuut, met uitschieters naar 208 (snelle fase), en 20 (langzame fase).
Wat je samen prettig vind.quote:
Als je dat gaat visualiseren, er over gaat filosiferen, dan is het toch maar een raar gedoe, dat gerampestamp. Na tig peristaltische bewegingen gaat het geval overgeven. Waarom kan gewoon overgeven niet zo lekker zijn als "komen".quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:22 schreef Peter6000 het volgende:
Dennis:"een liefhebber van het vrouwelijk geslacht, zou je wel kunnen zeggen" viespeukquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:24 schreef F04 het volgende:
http://str2.talpa.tv/mmsd(...)AE2EFA0765FB7321.wmv![]()
Ja hoor Nadia onder op.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:27 schreef 2live het volgende:
[..]
oh oke...![]()
Ik krijg de indruk dat Nadia ook wil.
Ik zie geen krantquote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:36 schreef Py het volgende:
[..]
Nee nu ben je in de war met Jos Brink
die 2 haal ik ook altijd door elkaar hoor
DGK in de media hier kun je dat kwijt ririquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:37 schreef riri het volgende:
In de Volkskrant bijlage Intermezzo een heel stuk gewijd aan de Gouden Kooi....
John de Mol: Vindt dat Natasia beter uit de Gouden Kooi is gekomen...
Titel van het stuk:"De Gouden Kooi creërt geen beulen"
Foto's en alles erbij
Johnde Mol geintervieuwd door Vittorio Busato psycholoog en publicist
Ga het eerst zelf eens lezen...misschien kan ik het scannen en dan in pdf formaat ergens op het internet zetten als er behoefte aan is...
Hoe kom jij zo grappig?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:36 schreef Py het volgende:
[..]
Nee nu ben je in de war met Jos Brink
die 2 haal ik ook altijd door elkaar hoor
Die JdM denkt in termen van geld. Je kunt hem dan ook niet kwalijk nemen dat hij die opmerking over Natasia maakt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:37 schreef riri het volgende:
Maak er maar een paar jpg's van en plaats ze hier...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:37 schreef riri het volgende:
Foto's en alles erbij
Ga het eerst zelf eens lezen...misschien kan ik het scannen en dan in pdf formaat ergens op het internet zetten als er behoefte aan is...
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Maak er maar een paar jpg's van en plaats ze hier...
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:43 schreef Dreamboy het volgende:
Carlos komt zo dacht ik.
Beter in termen van geld of persoonlijkheid of anderszins?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:37 schreef riri het volgende:
Foto's en alles erbij
Je vergeet de bilaterale betrekkingen tussen Paramaribo en Den Haagquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:45 schreef FdW het volgende:
[..]
Beter in termen van geld of persoonlijkheid of anderszins?
Wat is op korte en lange termijn het effect op de kinderen??
Wat is de imago schade voor de Surinaamse gemeenschap in Nederland?
En zo zijn er nog vele vragen, Sjon.![]()
Mag ik hier uit afleiden dat Brian niet is klaargekomen of lees ik de grafiek dan verkeerd?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:44 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
blauw: Huub + Lieke
rood: Brian + Amanda
groen: Nadia + Dennis
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:44 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
blauw: Huub + Lieke
rood: Brian + Amanda
groen: Nadia + Dennis
Die staven worden zo snel krommen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:48 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Huub en Lieke zijn de enige met hun hoogtepunt aan het einde.
Of interpreteer ik het verkeerd en zijn zij de enige die niet aan naspel doen?
Vind trouwens staafdiagrammen toepasselijker voor dit soort statistieken
precies, en waar zie ik of het vaginale of anale sex is, dat wisselt nogal bij sommigen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:48 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Huub en Lieke zijn de enige met hun hoogtepunt aan het einde.
Of interpreteer ik het verkeerd en zijn zij de enige die niet aan naspel doen?
Vind trouwens staafdiagrammen toepasselijker voor dit soort statistieken
En dan wil ik ook een tijdslimiet erbij, hoelang het duurt voor ze zich gaan wassen, na al dat sloopwerk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:50 schreef 2live het volgende:
[..]
precies, en waar zie ik of het vaginale of anale sex is, dat wisselt nogal bij sommigen.![]()
Het is wel storend als je nagaat dat Bianca volgens eigen zeggen gewerkt heeft als directiesecretaressequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:07 schreef avonne het volgende:
[..]
Qua grammatica houdt het niet over, maar de boodschap in de tekst komt zeer goed over, en dat maakt het een kwalitatief goede brief.
Ik vind het storend als er kritiek komt op spelling e.d.
Niet iedereen heeft daar aanleg of opleiding voor.
Dit is een geschikt topic : [SC # 268] Tijd voor de burenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:50 schreef akveor het volgende:
OT
Ik lees net dat Liess getrouwd isop SL met Bonke....
Group Notice From: Bonke Bonetto Woensdagavond zijn wij, Liess en Bonke getrouwd, en vanavond, 17-08-2007 gaan we dat vieren.Iedereen is uitgenodigt vanaf 9 uur op bijgevoegde landmark. Doe ook mee met de contest, de meest lelijke man en vrouw winnen 300 L$ !! We hebben ook Mace als live dj
Gefeliciteerd dan maar.
Je, ze hebben de streams gelezen en willen het vanaf nu echt schoon doen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:53 schreef beequeen het volgende:
Zegt Brian nou dat Dennix en Nada sex hebben gehad onder de douche?
Grapje neem ik aan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je, ze hebben de streams gelezen en willen het vanaf nu echt schoon doen.
Je hebt in korte tijd de knoet er goed onder.quote:
on topic:quote:
als de taxi nog niet klaar staat, dan zal het wel mogen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:02 schreef beequeen het volgende:
Is dit nieuw, en mag het?
[afbeelding]
Lieke vast wel vanwege de 6 tegen 2 actiequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:02 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Lactosiet momentjequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:02 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Enige privacy is gewenst als iemand alleen onder de douche staat.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:02 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Ik zie dit echt voor het eerst, en toiletbezoek hoeft idd niet op de streams.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:07 schreef FdW het volgende:
[..]
Enige privacy is gewenst als iemand alleen onder de douche staat.
WC beelden worden ook niet getoond.
Fons is een nette man, ook als het om de kijkcijfers gaat.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie dit echt voor het eerst, en toiletbezoek hoeft idd niet op de streams.
The Good Old Daysquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:10 schreef Py het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=7dyl0j3WU6Y
moooooiquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:22 schreef kleinzusje het volgende:
[COS # 2305] Waar Brian de krant checkt, after love making
Hier zo verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |