Als je dat gaat visualiseren, er over gaat filosiferen, dan is het toch maar een raar gedoe, dat gerampestamp. Na tig peristaltische bewegingen gaat het geval overgeven. Waarom kan gewoon overgeven niet zo lekker zijn als "komen".quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:22 schreef Peter6000 het volgende:
Een gemiddelde van 85 pompbewegingen per minuut, met uitschieters naar 208 (snelle fase), en 20 (langzame fase).
Way to go, Huub en Lieke.![]()
Dennis:"een liefhebber van het vrouwelijk geslacht, zou je wel kunnen zeggen" viespeukquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:24 schreef F04 het volgende:
http://str2.talpa.tv/mmsd(...)AE2EFA0765FB7321.wmv![]()
Ja hoor Nadia onder op.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:27 schreef 2live het volgende:
[..]
oh oke...![]()
Ik krijg de indruk dat Nadia ook wil.
Ik zie geen krantquote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:36 schreef Py het volgende:
[..]
Nee nu ben je in de war met Jos Brink
die 2 haal ik ook altijd door elkaar hoor
DGK in de media hier kun je dat kwijt ririquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:37 schreef riri het volgende:
In de Volkskrant bijlage Intermezzo een heel stuk gewijd aan de Gouden Kooi....
John de Mol: Vindt dat Natasia beter uit de Gouden Kooi is gekomen...
Titel van het stuk:"De Gouden Kooi creërt geen beulen"
Foto's en alles erbij
Johnde Mol geintervieuwd door Vittorio Busato psycholoog en publicist
Ga het eerst zelf eens lezen...misschien kan ik het scannen en dan in pdf formaat ergens op het internet zetten als er behoefte aan is...
Hoe kom jij zo grappig?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:36 schreef Py het volgende:
[..]
Nee nu ben je in de war met Jos Brink
die 2 haal ik ook altijd door elkaar hoor
Die JdM denkt in termen van geld. Je kunt hem dan ook niet kwalijk nemen dat hij die opmerking over Natasia maakt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:37 schreef riri het volgende:
Maak er maar een paar jpg's van en plaats ze hier...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:37 schreef riri het volgende:
Foto's en alles erbij
Ga het eerst zelf eens lezen...misschien kan ik het scannen en dan in pdf formaat ergens op het internet zetten als er behoefte aan is...
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Maak er maar een paar jpg's van en plaats ze hier...
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:43 schreef Dreamboy het volgende:
Carlos komt zo dacht ik.
Beter in termen van geld of persoonlijkheid of anderszins?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:37 schreef riri het volgende:
Foto's en alles erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |