Het is en blijft een ordinair straatvechtertje, niet meer en niet minder.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:14 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Maar ik vraag me ook wel eens af of het niet pure onzekerheid is, waardoor ze zich zo gedraagd.
haha ja een straatvechtertje in een bontjas!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is en blijft een ordinair straatvechtertje, niet meer en niet minder.
Roken is slecht voor je kleinequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:21 schreef Mearloow het volgende:
iemand een sigaret en een bakkie koffie?![]()
Goeden middag Prinses. Keep on doing the good werk, appreciatequote:
Amanda is het laagste van het laagste, zonder enig normbesef.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:28 schreef riri het volgende:
ze zegt ook altijd dat ze zo'n eigen willetje heeft en zo en dat ze zich nooit ordinair zal laten behandelen...
sorry hoor...ik zie elke dag met eigen ogen hoe ze zich verbaal en lichamelijk ordinair laat behandelen,
Als ze zelf niet verandert zal ze altijd omgeven zijn door mannen die het niet al te nauw nemen met hun losse handjes
Amanda weet diep van binnen wel dat zij niet intelligent is.In de Party stond iets over de intelligentie van Lieke,dat kon Amanda niet goed hebben.Gisteravond was het ook de opmerking van Lieke "met een leuk koppie alleen kom je er niet''die haar heel dwars zat.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:28 schreef riri het volgende:
ze zegt ook altijd dat ze zo'n eigen willetje heeft en zo en dat ze zich nooit ordinair zal laten behandelen...
sorry hoor...ik zie elke dag met eigen ogen hoe ze zich verbaal en lichamelijk ordinair laat behandelen,
Als ze zelf niet verandert zal ze altijd omgeven zijn door mannen die het niet al te nauw nemen met hun losse handjes
Exclusief voor jouquote:
4 zeer rustige beddenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:53 schreef petraa het volgende:
Gebeurt er niets op de streams ofzO??
hmz ik zie op die kleine streampjes amanda en brian kletsenquote:
Zonder Zender ja!!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:54 schreef petraa het volgende:
[..]
hmz ik zie op die kleine streampjes amanda en brian kletsen
ja fluisteren daar versta je niks van.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Er is echt niks te horen van wat ze zeggen, ze fluisteren al een hele tijd zonder zenders.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Dennix lijkt inderdaad alleen te liggen. Hij maakt bewegingen voor twee, maar ligt alleen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:57 schreef Mearloow het volgende:
nadia ligt bij jaapie in bed? stream 4
Ik zie haar in haar handdoekje lopen, in de grote slaapkamer.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:57 schreef Mearloow het volgende:
nadia ligt bij jaapie in bed? stream 4
Ja zou kunnen. Wat ik hier boven ook zeg. Dan zou ze even breed moeten zijn als Jaapquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie haar in haar handdoekje lopen, in de grote slaapkamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |