die zijn backstage bezigquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:08 schreef Lynx666 het volgende:
Babe nummer 6...vraag me af wat er met de andere 5 gebeurd is.
ok jij je zin. Ronde 4 dan maarquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:09 schreef Dylanesque het volgende:
Ok laten we allemaal plaatjes van vrouwen met bordjes ronde 1 posten omdat Dylanesque die niet kon vinden![]()
heh.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:09 schreef Dylanesque het volgende:
Ok laten we allemaal plaatjes van vrouwen met bordjes ronde 1 posten omdat Dylanesque die niet kon vinden
Dat is wel de achterliggende gedachte ja. Deel 1 is vol, dus een deel deux (of twee, of 2, of II)quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:10 schreef Sequencial het volgende:
Hoezo ineens deel deux trouwens? Niks beters te doen dan zinloze topics openen ofzeau![]()
Laaast nightquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:12 schreef Sequencial het volgende:
[..]
heh.
Vanochtend Bob Dylan trouwens nog hard in de auto gedraaid trouwens, Traveling Wilburys vol.1![]()
Dirty worldquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:13 schreef Dylanesque het volgende:
Laaast night![]()
Van die reissue met die dvd erbij ook?
ah cassetes, heb er vorig jaar zon 50 weg gegooid. wat een slechte kwaliteit was het ineens.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:18 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Dirty world![]()
En inderdaad die met die dvdToen ie net uit was heb ik vol.1 op cassette gekocht, helemaal grijs gedraaid, en na al die jaren nu eindelijk op cd!
It's a ****ing dirty worldquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:18 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Dirty world![]()
En inderdaad die met die dvdToen ie net uit was heb ik vol.1 op cassette gekocht, helemaal grijs gedraaid, en na al die jaren nu eindelijk op cd!
Misschien zijn ze t in de voorraadkast aan t uitvechtenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:22 schreef DeToXiC het volgende:
Stil bij de kemphanen...
ze zijn het misschien aan het bijleggenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:22 schreef DeToXiC het volgende:
Stil bij de kemphanen...
Again:quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:41 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik denk dat je maar eens aangelijnd moet worden...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |