ga toch rokenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:18 schreef Edwinuss het volgende:
gelukig staat ie op ONZ!
Am der schöne blaue Donauquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:12 schreef Deceit het volgende:
[..]
jaaa nog wel meer leukere dingen hoorKlink vrij negatief erover maar dat is gewoon de mentaliteit hier.. Het is iig wel mooi hier!
Jaaa en op de Donau zijn allemaal bars en discotheken geplaats langs de kade, boven het water! Met mooi weer is het er dus magistraal mooiquote:
hihi jij bent schattig, daten?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:20 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
beetje andere mensen aansproren om te roken. sukkeltje.
En als ik hetero was zou je wel met me daten?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
hihihihi nee, jij bent homo.
dus, nogmaals NEE dankje.
nee, ik ben dom.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
En als ik hetero was zou je wel met me daten?
ik kan zwemmen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:31 schreef Deceit het volgende:
Hij houdt hiervannnn, komt niks zinnigs uit al zijn posts :S T is een garnaal..
Oh das kut. of lul anyway. wat doe je hier eigenlijk?quote:
Spaanse rijschool?? Euh nee.. Moet toegeven.. nog nooit van gehoord hier?!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:33 schreef Stroekie het volgende:
@ Deceit
Was je ook al eens bij de Spaanse rijschool wezen kijken ?
Is toch een van de highlights van Wenenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:34 schreef Deceit het volgende:
[..]
Spaanse rijschool?? Euh nee.. Moet toegeven.. nog nooit van gehoord hier?!
Ik heb je PM nogquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:34 schreef wonderer het volgende:
Wat knap, in een keer gelukt.
Nee, totaal niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh das kut. of lul anyway. wat doe je hier eigenlijk?
Ben je nieuwsgierig?
Happy to be of servicequote:
Baggeren kunnen we zelf heel goed.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee, totaal niet.
Ik sluit ook de deur zometeen, ik was gewoon benieuwd waarom dit in ONZ stond, ik wou namelijk even lekker baggeren hier..
Niet te vroeg juichen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:34 schreef wonderer het volgende:
Wat knap, in een keer gelukt.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:15 schreef Deceit het volgende:
Vervolg op: PLAK HIER DE URL VAN HET VORIGE TOPIC
a gadverdamme.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Baggeren kunnen we zelf heel goed.
Ok, ga je nu wegquote:
Heb net de site bekeken (srs.at) en ja.. Trekt me niet echt.. Jij wel geweest?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Is toch een van de highlights van Wenen
staat vast wel in de gidsjes
Bah.quote:
Natuurlijke selectie.quote:17:01 16 Augustus 2007
Alcoholmisbruik jongeren neemt toe
Drankmisbruik onder jongeren leidt steeds vaker tot een ziekenhuisopname. Het aantal 10- tot 15-jarigen dat wordt opgenomen met acute alcoholvergiftiging is sinds 2000 verzesvoudigd.
Uhm.. wat dacht je van nee?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:16 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ga je dan in zo'n klein, glimmend, roze onderbroekje met een afgetraind lijf (geheel in Ouwehoera-stijl) met je tepeltjes in de frisse Amsterdamse wind op die boot staan hupsen?![]()
.
NIet zo nice poging om de overbelichting weg te werkenquote:
Overbelichting wegwerken kan ook haast niet, maar ja, het kan wel netter dan ditquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
NIet zo nice poging om de overbelichting weg te werken
Weet ik, maar het ziet er echt triest uit zoquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Overbelichting wegwerken kan ook haast niet, maar ja, het kan wel netter dan dit
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:18 schreef Yurithemaster het volgende:dames heren en alles er tussen in
Je opmerking was gewoon goud waardquote:
Vreesde al dat het de uitspraak was en dat ik zelf niet persoonlijk aanbeden werdquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je opmerking was gewoon goud waard
Maak nog wat meer van zulke uitspraken en je zult persoonlijk aanbeden wordenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Vreesde al dat het de uitspraak was en dat ik zelf niet persoonlijk aanbeden werd![]()
Een mens is de som van zijn acties.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Vreesde al dat het de uitspraak was en dat ik zelf niet persoonlijk aanbeden werd![]()
Je bent diepzinnig bezig vandaag wonderer. Maar heel erg waarquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een mens is de som van zijn acties.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:44 schreef Yurithemaster het volgende:
of draaf ik nu een beetje door?![]()
![]()
ThnQ, mijn avond is errug goed.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:54 schreef DR34M3R het volgende:
Jij ook CDP!
Ik denk dat je wel ongeveer goed zit met nog een paar dagen extra. Ik denk dat ze dat erop zetten omdat ze de situatie thuis niet kunnen garanderen. Staat jouw koelkast op 4-5 graden (bij ons thuis meestal 6-7 namelijk, hier weet ik het niet)? En tijdens het vervoer naar huis was het ook niet koel.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:15 schreef DennisMoore het volgende:
Nou staat er op 't pak:
Ten minste houdbaar tot: zie voorzijde, mits gekoeld bewaard (max 5oC). Na aankoop binnen 2 dagen consumeren, maar nooit later dan de vermelde datum.
Op de voorzijde staat 27 aug en ik kocht het op 13 aug.
Tot wanneer mag je 't dan eten?
Dank je wel!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Een hele goed avond, mensen.
Wheheh. Ik heb deze discussie ooit eerder gehad, ik weet alleen niet meer met wie of waar. Misschien wel met mezelf.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:26 schreef DennisMoore het volgende:
Ingewikkeld allemaal.
Een AH ovenschotel, lasagna bolognese.
Melk... tjeuh, dat heb ik al lang niet gehad.
Same to youquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Een hele goed avond, mensen.
maar wel een laptopje mee voor de saaie momenten in de tent?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:58 schreef MisterO het volgende:
Ja goed hoor! beetje jammer dat het hier zo rustig is... I
k ga morgen op vakantie naar de Veluwe en heb daar echt onwijs veel zin in! ff geen stage of uitgaan voor mij
5 sterren vakantiepark, we zitten in een vakantiehuis. Maar verder heb ik geen laptop of internet, een week lang, heerlijkquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar wel een laptopje mee voor de saaie momenten in de tent?
of staan jullie op zo'n camping met een animeerteam![]()
Camperenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar wel een laptopje mee voor de saaie momenten in de tent?
of staan jullie op zo'n camping met een animeerteam![]()
Hmm is toch nog best ok hoor...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
slapen in een tentje zie ik ook niet als ontspanning![]()
Trustuh, Mr d'Ohquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:22 schreef MisterO het volgende:
Trouwens deceit, doel je op jou en mij met de TT of bedoel je stage als in podium![]()
Trusten iedereen![]()
Wheheh, eindelijk de film gezien?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:51 schreef NathaN het volgende:
[..]
Trustuh, Mr d'Oh
Simpsons is stoerrrrrrrrrrr
Hij's sinds vandaag pas in roulatie hierquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:52 schreef wonderer het volgende:
Wheheh, eindelijk de film gezien?
Ahh. Ik dacht dat anderen hem al hadden gezien maar misschien was dat sneak of voorpremiere of zo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:57 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hij's sinds vandaag pas in roulatie hier
Neu, niet echt. Vond het een heerlijke film.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:00 schreef wonderer het volgende:
Ahh. Ik dacht dat anderen hem al hadden gezien maar misschien was dat sneak of voorpremiere of zo.
Vond jij die CGI ook zo storend?
Owkej... zoiets verwacht ik ook nog steeds van een collega te zien binnenkort...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:37 schreef Cahir het volgende:
omg![]()
![]()
loop je op gay.nl rond te surfen, zie je opeens iemand die je kent waarvan je het tottaal niet van verwacht. Doet hij nog sletterig ook in zijn profiel en zit er een scala aan naaktfoto's bij
Het past er niet bij. En 2D figuren met een 3D achtergrond... da's raar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:02 schreef NathaN het volgende:
[..]
Neu, niet echt. Vond het een heerlijke film.
Wat vond je er zo storend aan, dan?
Kan me er wat bij voorstellen, maar ik had er totaal geen problemen mee. Ik vond het er best goed uitzien, eigenlijk. Verzorgder dan de serie (maar gezien het budget en tempo van een tv-serie, logisch).quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:59 schreef wonderer het volgende:
Het past er niet bij. En 2D figuren met een 3D achtergrond... da's raar.
Ownedquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:37 schreef Cahir het volgende:
omg![]()
![]()
loop je op gay.nl rond te surfen, zie je opeens iemand die je kent waarvan je het tottaal niet van verwacht. Doet hij nog sletterig ook in zijn profiel en zit er een scala aan naaktfoto's bij
Ik zit er nog steeds op te wachten, dat dat gebeurt.quote:
koffie 1.1?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 07:35 schreef Stroekie het volgende:
zet kannen met versie koffie en heet water voor iedereen klaar![]()
ganz gut diesen morgenquote:
Jaaa met moi gaat ook goed! Ben nu aan het werk in de reserveringen..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ganz gut diesen morgen![]()
Und Sie ? wie geht es bij ihren hotel lobby ?
Und arbeiten Sie vielleich im das inter continental hotel ?
wat een slechte secundaire arbeidsvoorwaarden dat jullie niet eens mogen mee ontbijten vanuit de hotelkeukenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:04 schreef Deceit het volgende:
[..]
Jaaa met moi gaat ook goed! Ben nu aan het werk in de reserveringen..
En ik werk in Austria Trend Eventhotel Pyramide !
Collega van me is nu McDonalds aan het halen.. Lol.. Heb ham and eggs bestelt en een cheeseburger![]()
We krijgen van 7 tot 11 broodjes jam.. ofja, kan je in de kantine pakken.. En dan van van 11 tot 2 is er een warm buffet in de kantine, en dan van 5 tot 7 weer een warm buffet, dus eten is er wel! Maar elke dag verveelt dus we doen regelmatig macdonalds erdoor of we bestellen bij de italiaan.. lolquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat een slechte secundaire arbeidsvoorwaarden dat jullie niet eens mogen mee ontbijten vanuit de hotelkeuken
Heya iedereenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:22 schreef MisterO het volgende:
Trouwens deceit, doel je op jou en mij met de TT of bedoel je stage als in podium![]()
Ga je me nu elke keer zo aansprekenquote:
Je TT heeft een dubbele betekenisquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:41 schreef Deceit het volgende:
Op vrijdag 17 augustus 2007 00:22 schreef MisterO het volgende:
Trouwens deceit, doel je op jou en mij met de TT of bedoel je stage als in podium
Heey, he??
Hello btw
Ohhh TT betekent topic titel.. hehequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je TT heeft een dubbele betekenis![]()
Hoe goed ben je wel niet als je onbewust zulke TT kunt verzinnenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:01 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ohhh TT betekent topic titel.. hehe
Jaaa eigenlijk omdat Popstars on stage mijn favo programma hier is (soort idols maar dan 10x beter)
Dus ik dacht gaystars on stage..
Later kwam ik erpas achter van de stage(nl's)
Dus het is onbewust dubbelzinnig![]()
quote:'X17online can exclusively confirm that Britney Spears WILL perform at the VMA's in Las Vegas on September 9 with Magician Criss Angel as her partner in the gig!
An X17 source told us Brit and Criss were meeting last night to work on their performance and to start going over the cheography plan with the dancers'.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hoe goed ben je wel niet als je onbewust zulke TT kunt verzinnen![]()
[..]
Ik dacht ff dat ik je mob nummer kreegquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:14 schreef Deceit het volgende:
[..]
SMS: Vote DECEIT to 2938 for best TT-Maker
![]()
stuur dat beest dan ook eens achter een stel grijze muizen aanquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:07 schreef Nuno_G het volgende:
Goedemorgen, wat heb ik een kater vandaag![]()
cafe met cognac denk ik en dan naar mijn lunchdatequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stuur dat beest dan ook eens achter een stel grijze muizen aan![]()
gaat het tegenwoordig zo hard met dat daten van je dat die niet alleen de avond, maar tegenwoordig ook de lunch daarvoor moet gaan gebruiken ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
cafe met cognac denk ik en dan naar mijn lunchdate![]()
ja ik moet toch de slet van het jaar wordenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gaat het tegenwoordig zo hard met dat daten van je dat die niet alleen de avond, maar tegenwoordig ook de lunch daarvoor moet gaan gebruiken ?![]()
sommige mensen doen ook werkelijk alles om een titel binnen te slepenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja ik moet toch de slet van het jaar worden![]()
tuurlijk maar vandaag is het echt erg, een lunch date en een dinner datequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sommige mensen doen ook werkelijk alles om een titel binnen te slepen![]()
met 2 verschillende personen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
tuurlijk maar vandaag is het echt erg, een lunch date en een dinner date![]()
heb je al een secretaresse geregeld voor de administratieve afhandelingen en je agenda beheerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
tuurlijk maar vandaag is het echt erg, een lunch date en een dinner date![]()
ja wat dacht je ? Jij gaat met 1 persoon lunchen en dinerenquote:
Dat klinkt voor mij logischer en minder sletterigerdan jou planquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja wat dacht je ? Jij gaat met 1 persoon lunchen en dineren![]()
ja maar minder leuk ... ok die van vanavond is gewoon een vriend en niks meer ... en nu ga ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat klinkt voor mij logischer en minder sletterigerdan jou plan![]()
jij wil ook graag in aanmerking komen voor de titel slet van het jaar ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:30 schreef Deceit het volgende:
im jealous on Nuno
De titel genieter van het jaar zou ik binnenhalen.. Maar noem het geen sletten!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij wil ook graag in aanmerking komen voor de titel slet van het jaar ?![]()
Teruglezen is moeilijkquote:
Ik ben gewoon lui.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:23 schreef MisterO het volgende:
Teruglezen is moeilijk![]()
Veluwe, kut nederland, kutweer![]()
Maar in November ga ik naar Griekenlandquote:
Beterrrrr!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:26 schreef MisterO het volgende:
Maar in November ga ik naar Griekenland![]()
het moet nog geboekt worden, dus geen ideequote:
Mag Cyprus ook ? en dan niet kiezen voor Phafos maar voor Anya Nappa!!!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
het moet nog geboekt worden, dus geen ideeany suggestions?
Waarom griekenlandquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik vond Kreta wel tof vorig jaar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:31 schreef MisterO het volgende:
Het moet een plek zijn waar het in November nog een beetje warm is en het kan niet al te duur zijnquote:
Dus Eilat en Hurgada en canarische weilanden kunnen ook ? dan op de grens van Maspalomas en Gran Canaria rondom Yumboquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het moet een plek zijn waar het in November nog een beetje warm is en het kan niet al te duur zijn![]()
Dat zijn weer plekken waar geen aanbiedingen voor zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dus Eilat en Hurgada en canarische weilanden kunnen ook ? dan op de grens van Maspalomas en Gran Canaria rondom Yumbo![]()
Nou dan zet ik die nog eens op de to see lijst, maar lijkt me inderdaad wel gaaf om eens op in plaats van in de zoute zee te liggenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat zijn weer plekken waar geen aanbiedingen voor zijn![]()
Eilat= trouwens prachtig
kan je daar ook een logeerkamer bij regelenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:59 schreef Deceit het volgende:
[..]
Heb je daar gewoond?
*ik volgend jaar voor een half jaar*![]()
Logeerkamer zit er niet in :Squote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan je daar ook een logeerkamer bij regelen
dan maken we een inteken rooster en komen alle Fokkers hier om beurten voorbij![]()
start je daar gewoon alvast je eigen bed and breakfast![]()
I wish. Londen is een vooralsnog onbereikbare liefde.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:59 schreef Deceit het volgende:
Heb je daar gewoond?
*ik volgend jaar voor een half jaar*![]()
Ik ben er hopelijk vrijdag weerquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:39 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Joepie, de dokter heeft me Diazepam voorgeschreven..
quote:Slaperigheid, afvlakking van het gevoel, verminderde alertheid, verwardheid, vermoeidheid, hoofdpijn, duizeligheid, spierzwakte, ataxie (coördinatiestoornis van de spieren) of dubbelzien treden voornamelijk op aan het begin van de behandeling en verdwijnen gewoonlijk na herhaalde toediening. Andere bijwerkingen als gastro-intestinale (maag-darm) bezwaren, veranderingen in libido of huidreacties zijn af en toe waargenomen. Anterograde amnesie kan optreden bij therapeutische doseringen en dit neemt toe bij hogere doseringen. Amnesie kan gepaard gaan met onaangepast gedrag. Bij daartoe gevoelige personen kan diazepam, evenals de andere benzodiazepinen, depressies veroorzaken. Vooral bij kinderen en oudere patiënten kunnen zich paradoxale reacties voordoen. Chronisch gebruik (zelfs van therapeutische doseringen, maar vooral van hoge doses) kan aanleiding geven tot het ontstaan van fysieke afhankelijkheid; staken van de behandeling kan dan tot onthoudingsverschijnselen aanleiding geven. Misbruik is gemeld.
Dat woord ken ik uit House...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:39 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Klinkt alsof het middel erger is dan de kwaal (of hoe erg moet de kwaal wel niet zijn...).quote:
quote:Diazepam is used as a short term sedative and anxiolytic for cats and dogs.
Ik maak wel even een boodschappenlijstje.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben er hopelijk vrijdag weer.
veel plezier, en gedraag je wel daar op de bible beltquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:13 schreef MisterO het volgende:
Hey ik ben vrij, op naar de Veluwe! Ik moet jullie een week gaan missen![]()
haha, doeidoei![]()
D'oh!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:13 schreef MisterO het volgende:
haha, doeidoei![]()
Houdoe he!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:13 schreef MisterO het volgende:
haha, doeidoei![]()
Oh, dan kan jij vast een zeker heel goed zeggen Meej Ferry van de Zanden, deez bier is laaauwquote:
Neeh! Dat is geen brabants!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh, dan kan jij vast een zeker heel goed zeggen Meej Ferry van de Zanden, deez bier is laaauw
nee hoor plat Bosch is veul lomper met om het woord K*T erinquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:58 schreef Deceit het volgende:
[..]
Neeh! Dat is geen brabants!
Bosch (Den Bosch) is bv: deh bierke is een bieke werrum.. Kan geen streepjes trema's etc zetten, weet niet hoe met een duits toetsenbord.. hmm
Ik ben bosschenaarquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee hoor plat Bosch is veul lomper met om het woord K*T erin
je weet toch wel waarom een bosschenaar een ligbad naast z'n bed heeft staan ?
daar gaat s nachts het kunstgebid in.
bovendien moet een Bosschenaar ook altijd op z'n buik begraven worden, anders blijven die grafdelvers bezig om met scheppen zand dat gat dicht te gooien
![]()
Dat is iets katholieks?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:01 schreef Stroekie het volgende:
het kunstgebid
Pijnlijkquote:
Ik dacht dat jij vakantie had?quote:
Toch wel de 10 mg variant mag ik hopenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:39 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Had je nog meegekregen dat ik het aan Brad had gevraagd?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:11 schreef error het volgende:
[..]
Tich wel de 10 mg variant mag ik hopen![]()
Ik kwam speciaal voor jou ff langsquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Had je nog meegekregen dat ik het aan Brad had gevraagd?
Aanhef: salutationquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:14 schreef error het volgende:
[..]
Ik kwam speciaal voor jou ff langs![]()
Ik heb toch maar 'header' gebruikt, maar wat zei Brad?
Wheheh. Het was maar een droom in het stripjequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:14 schreef Vlarp het volgende:
G_E!!?
Ik moest zeggen dat Bas en Flo nog leven. Ze schijnen rond te huppelen op Lowlands..
Serieus? Wat vliegt de tijd toch.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik HAD vakantie ja.. twee weken terug al weer
Word heeft het altijd over Header.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:16 schreef wonderer het volgende:
Aanhef: salutation
Briefhoofd: heading
Ja. Word.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:18 schreef NathaN het volgende:
[..]
Word heeft het altijd over Header.
Ja, ik vind het ook niet kunnen..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Serieus? Wat vliegt de tijd toch.
Hartelijk dank: SALUTATION was inderdaad het woord waar ik naar op zoek was. Many thanks!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Aanhef: salutation
Briefhoofd: heading
Ik denk, gezien zijn reaktie snelheid, dat ie er 2 heeft genomenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:11 schreef error het volgende:
[..]
Toch wel de 10 mg variant mag ik hopen![]()
Er zou een wet tegen moeten komen.quote:
No problemoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:21 schreef error het volgende:
[..]
Hartelijk dank: SALUTATION was inderdaad het woord waar ik naar op zoek was. Many thanks!
Ik kon het woord niet uit mijn geheugen vissen, maar ik wist dat er een andere term voor was. Ik gaat het ff overal aanpassen
Ohhh de lunch date.. vertel! Wil sappig nieuws horenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:35 schreef Nuno_G het volgende:
hehe was gezellig vanmiddag
mmmm de lunch was kort, het vervolg langerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:36 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ohhh de lunch date.. vertel! Wil sappig nieuws horen![]()
Slet!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
mmmm de lunch was kort, het vervolg langer![]()
sorry was aan het generaliseren, dus trek het je niet persoonlijk aanquote:
Ohquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
mmmm de lunch was kort, het vervolg langer![]()
hartelijk dankquote:
ja hallo ga ook nog een beetje foto's maken, had wel wat anders aan mijn hoofdquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:58 schreef Deceit het volgende:
Maar was het lekker? Heb je foto's? lol
offtopic vraagje: Hoe kan ik zien van de dag post cijfers? *nl's*
Was grapjequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja hallo ga ook nog een beetje foto's maken, had wel wat anders aan mijn hoofd
That takes years of practice.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:10 schreef Deceit het volgende:
Wilde als een puber posten
2 mg per dag. Tegen spierpijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:11 schreef error het volgende:
[..]
Toch wel de 10 mg variant mag ik hopen![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:10 schreef Deceit het volgende:
[..]
Was grapje![]()
Wilde als een puber posten
Je zou een snelcursus bij Cahir in overweging kunnen nemen...quote:
veel plezier een veel sletten dit weekendquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:23 schreef Deceit het volgende:
ik ben weg leute!
have a nice weekend ya all! ben er maandag weer bij denk!
Hmmm, die toepassing ken ik niet. ff Googlenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:22 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
2 mg per dag. Tegen spierpijn..
Resultaten 1 - 10 van circa 553.000 voor spierpijn (0,12 seconden)quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:36 schreef error het volgende:
edit: zo dan trek je ook wel een beerput aan ellende open, als je daarop gaat googlen
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:36 schreef error het volgende:
[..]
Hmmm, die toepassing ken ik niet. ff Googlen![]()
edit: zo dan trek je ook wel een beerput aan ellende open, als je daarop gaat googlen
In combinatie met een stevige pijnstiller lijkt me dat redelijk effectief.quote:Spierkrampen
Verkrampte spieren zijn pijnlijk en belemmeren u bij uw bewegingen en uw houding. Er zijn verschillende soorten spierkramp. Ze variëren in ernst. Spierkramp kan door pijn zijn veroorzaakt, bijvoorbeeld een kleine spierbeschadiging. Er ontstaat vaak een vicieuze cirkel: door de pijn ontstaat spierkramp en hierdoor kan de spier minder goed herstellen van de beschadiging. Diazepam heeft een spierontspannende werking, waardoor de pijn van de spierkramp verdwijnt en de spier kan genezen. Het werkt binnen een halfuur.
Zeker! Neem er nog een paar borrels bij en je voelt niets meerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:08 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
[..]
In combinatie met een stevige pijnstiller lijkt me dat redelijk effectief..
Ja, erg jammerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:01 schreef DennisMoore het volgende:
Jammer, Jos Brink is dood.
Was niet echt meer te redden natuurlijk.
Dát ga ik dus niet doen. Er zitten ook allemaal gele waarschuwingsstickertjes op. Geen alcohol of grapefruitsap.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:10 schreef error het volgende:
[..]
Zeker! Neem er nog een paar borrels bij en je voelt niets meer![]()
daar ben ik toch wel even stil vanquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:01 schreef DennisMoore het volgende:
Jos Brink overledenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:01 schreef DennisMoore het volgende:
Hij was de afgelopen dagen zo enorm verzwakt... Frank was al niet positief meer...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:01 schreef DennisMoore het volgende:
Die doktoren zijn zo knap tegenwoordig. Helaas niet knap genoeg...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:38 schreef DennisMoore het volgende:
Namedropper...
Ik vraag me af waarom ze 'm überhaupt nog gingen opereren enzo. Zoveel uitzaaiingen...
Je bent knap of je bent niet knapquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:43 schreef NathaN het volgende:
[..]
Die doktoren zijn zo knap tegenwoordig. Helaas niet knap genoeg...
Kanker is ook zo'n raar fenomeen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:43 schreef NathaN het volgende:
[..]
Die doktoren zijn zo knap tegenwoordig. Helaas niet knap genoeg...
Je bent zwart-wit-denker of je bent het niet.quote:
Whehehequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:49 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je bent zwart-wit-denker of je bent het niet.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jos Brink overleden
Jeetje.. is ineens wel heel hard gegaan..
*snif* dank je wel.quote:
"Mijn dochter is knap"quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:49 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je bent zwart-wit-denker of je bent het niet.
laat maar ... mijn comment was genoegquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:43 schreef wonderer het volgende:
Er worden helemaal geen grappen over gemaakt...
Met de rest was ik het wel eens ja. Echt zonde.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
laat maar ... mijn comment was genoeg
http://nl.wikipedia.org/wiki/Martijn_van_Nellestijnquote:december 2005 was hij te zien in een musicalbewerking over het leven van tekstschrijver Jacques van Tol. In 2005 speelde hij ook nog de rol van museumdirecteur in de Nederlandse jeugdfilm Sinterklaas en het Geheim van de Robijn van regisseur Martijn van Nellestijn.
Volgens mij woont die bij Sunjammer in de buurtquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:00 schreef Cahir het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jos_Brink
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Martijn_van_Nellestijn
Die heeft een profiel op gay.nlHeb hem zelfs op msn
![]()
Dan zijn we voor de eesrte keer met elkaar eens. Ik vond hem in het theater trouwens beter dan op TV. Nu we het toch over grote namen hebben in NL, ik volg het nieuws niet zo, hoe staat het ervoor met Ramses Shaffy ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Met de rest was ik het wel eens ja. Echt zonde.
Geen flauw idee, en mee eens. Ik heb hem in Sonneveld gezien, dat was wel tof.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dan zijn we voor de eesrte keer met elkaar eens. Ik vond hem in het theater trouwens beter dan op TV. Nu we het toch over grote namen hebben in NL, ik volg het nieuws niet zo, hoe staat het ervoor met Ramses Shaffy ?
ik mocht Ramses zeggenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:10 schreef DennisMoore het volgende:
Meneer Shaffy?
Nijholt is hipquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:09 schreef Nuno_G het volgende:
ben geen Nijholt fan. Maar Ramses ach .... die was altijd gezellig om in de kroeg te hebben
beetje ver van je vandaan, had je moeten vragen toen ik een paar maanden in Utrecht woondequote:
Toen wist ik nog niet dat je close was met BN'ersquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:18 schreef Nuno_G het volgende:
beetje ver van je vandaan, had je moeten vragen toen ik een paar maanden in Utrecht woonde![]()
Zullen we meeten in oktober?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Toen wist ik nog niet dat je close was met BN'ers.
close is een groot woord. Je wist toch dat ik gewerkt heb in een G cafe aan de Amstel in mijn studenten tijd en daar kwamen ze weleensquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
u ontwikkelt CDP aspiraties ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
en die TT dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:34 schreef wonderer het volgende:
hah, Brad is thuis, we gaan uit eten
Ik zeg niks.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij woont die bij Sunjammer in de buurt
Dat wil je niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:40 schreef Cahir het volgende:
ff sunjammer zijn foto's laten zien helpt ook
Mag ik je aanraken!?!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:00 schreef Cahir het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Martijn_van_Nellestijn
Die heeft een profiel op gay.nlHeb hem zelfs op msn
![]()
wat doet ie dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik word belaagd door een anonieme FOK!ker in mjin fobo!
Niks, maar er staat bij "laatste bezoeker" dan gewoon "anonieme_fokkker". En dat vind ik stom. het is al erg zat dat de meesten geen bericht achterlaten (quote:
Die laatste was ik.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Niks, maar er staat bij "laatste bezoeker" dan gewoon "anonieme_fokkker". En dat vind ik stom. het is al erg zat dat de meesten geen bericht achterlaten (), maar ook zonder naam... dat is bijna een overflow voor mijn niewsgierigheid.
Ach, het is weer eens wat anders dan pokemonkaartjes verzamelen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:28 schreef DennisMoore het volgende:
Je bedoelt dat er echt mensen zijn die bijhouden wie de laatste bezoeker van hun fobo is?!
Ahá! Nu kan ik tenminste weer rustig verder gaan met de dag.quote:
Het is een tic. Ik heb mijn fotoboek in een ander tabblad staan, en om de zoveel tijd doe ik een refreshquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:28 schreef DennisMoore het volgende:
Je bedoelt dat er echt mensen zijn die bijhouden wie de laatste bezoeker van hun fobo is?!
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:28 schreef DennisMoore het volgende:
Then my work is done.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ahá! Nu kan ik tenminste weer rustig verder gaan met de dag.
Oh, hoi!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Vlarp! Ik zág het wel!
Hansje?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:30 schreef NathaN het volgende:
Then my work is done.
Naja,ik moet nog tot 17 uur in de winkel staan, eigenlijk...
Nee, wij ruilen niet, wij vragen gewoon geld.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:43 schreef DennisMoore het volgende:
Hansje?
Oh, dat ga ik uitproberen...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niks, maar er staat bij "laatste bezoeker" dan gewoon "anonieme_fokkker". En dat vind ik stom. het is al erg zat dat de meesten geen bericht achterlaten (), maar ook zonder naam... dat is bijna een overflow voor mijn niewsgierigheid.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:33 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
DR34M3R zit nou psies hetzelfde te doen.![]()
quote:
zeg... G_E... waarom voelen we ons nu meteen aangesproken? Misschien heeft Vlarp wel gewoon last van burengerucht..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:42 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Het zijn waarschijnlijk bijwerkingen van de Dingesepam..
Over de doden niets dan goeds, he.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:30 schreef Vlarp het volgende:
Echt elk artikel wat ik lees over Jos Brink maakt me toch een beetje week. Nergens kun je ook maar een greintje kritiek vinden en alleen maar lovende woorden.
Nah, Sorry, maar als Geert Wilders straks vermoord wordt dan gok dat er weinig goeds over hem te vertellen is..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:50 schreef NathaN het volgende:
[..]
Over de doden niets dan goeds, he.
"Wat goed dat hij nou niet meer bedreigd wordt."quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:13 schreef Vlarp het volgende:
Nah, Sorry, maar als Geert Wilders straks vermoord wordt dan gok dat er weinig goeds over hem te vertellen is..
Oh ja..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:27 schreef NathaN het volgende:
[..]
"Wat goed dat hij nou niet meer bedreigd wordt."
Hij was praktisch een heilige. Echt zo belachelijk dat hij nu al moest gaan...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:30 schreef Vlarp het volgende:
Echt elk artikel wat ik lees over Jos Brink maakt me toch een beetje week. Nergens kun je ook maar een greintje kritiek vinden en alleen maar lovende woorden.
nou.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:48 schreef Vlarp het volgende:
Fijn heh?
slaap lekker Dr34m3rquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nou.Ik denk dat ik nog maar even een bed ga opzoeken...
Owkej... vertelquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:29 schreef wonderer het volgende:
Het is weekend toch? Dan is het volgens mij altijd wel wat rustiger.
Maar ik wil wel een leuk verhaal ophangen hoor
Ooow das wel irritant...quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:57 schreef wonderer het volgende:
Nou, we gingen dus de keuken en de slaapkamer schoonmaken en dat is goed gelukt *trots*. En toen ging Brad even vlees halen voor bij het eten en toen kreeg hij een telefoontje dat hij even op zijn werk langs moest komen, en hij is nou nog niet terug en de aardappelen zijn klaar
Gegratineerde aardappelen, dat wel (en ook alleen maar omdat we toevallig melk hebben en dat spul met melk gemaakt wordt). We eten hooguit een keer per maand piepers (patat meegerekend), verder meestal pasta en rijst (volkoren natuurlijkquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ooow das wel irritant...
wel erg huisje boompje beestje he... aardappelen met vlees en groenten (?)
eet smakelijkquote:
jeetje en dan vlieg jij zo snel al weer achter de computer?quote:
Laptop op de bankquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
jeetje en dan vlieg jij zo snel al weer achter de computer?
Hoe heb je die gegratineerde aardappelen gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |