ThnQ, mijn avond is errug goed.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:54 schreef DR34M3R het volgende:
Jij ook CDP!
Ik denk dat je wel ongeveer goed zit met nog een paar dagen extra. Ik denk dat ze dat erop zetten omdat ze de situatie thuis niet kunnen garanderen. Staat jouw koelkast op 4-5 graden (bij ons thuis meestal 6-7 namelijk, hier weet ik het niet)? En tijdens het vervoer naar huis was het ook niet koel.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:15 schreef DennisMoore het volgende:
Nou staat er op 't pak:
Ten minste houdbaar tot: zie voorzijde, mits gekoeld bewaard (max 5oC). Na aankoop binnen 2 dagen consumeren, maar nooit later dan de vermelde datum.
Op de voorzijde staat 27 aug en ik kocht het op 13 aug.
Tot wanneer mag je 't dan eten?
Dank je wel!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Een hele goed avond, mensen.
Wheheh. Ik heb deze discussie ooit eerder gehad, ik weet alleen niet meer met wie of waar. Misschien wel met mezelf.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:26 schreef DennisMoore het volgende:
Ingewikkeld allemaal.
Een AH ovenschotel, lasagna bolognese.
Melk... tjeuh, dat heb ik al lang niet gehad.
Same to youquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Een hele goed avond, mensen.
maar wel een laptopje mee voor de saaie momenten in de tent?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:58 schreef MisterO het volgende:
Ja goed hoor! beetje jammer dat het hier zo rustig is... I
k ga morgen op vakantie naar de Veluwe en heb daar echt onwijs veel zin in! ff geen stage of uitgaan voor mij
5 sterren vakantiepark, we zitten in een vakantiehuis. Maar verder heb ik geen laptop of internet, een week lang, heerlijkquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar wel een laptopje mee voor de saaie momenten in de tent?
of staan jullie op zo'n camping met een animeerteam![]()
Camperenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar wel een laptopje mee voor de saaie momenten in de tent?
of staan jullie op zo'n camping met een animeerteam![]()
Hmm is toch nog best ok hoor...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
slapen in een tentje zie ik ook niet als ontspanning![]()
Trustuh, Mr d'Ohquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:22 schreef MisterO het volgende:
Trouwens deceit, doel je op jou en mij met de TT of bedoel je stage als in podium![]()
Trusten iedereen![]()
Wheheh, eindelijk de film gezien?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:51 schreef NathaN het volgende:
[..]
Trustuh, Mr d'Oh
Simpsons is stoerrrrrrrrrrr
Hij's sinds vandaag pas in roulatie hierquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:52 schreef wonderer het volgende:
Wheheh, eindelijk de film gezien?
Ahh. Ik dacht dat anderen hem al hadden gezien maar misschien was dat sneak of voorpremiere of zo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:57 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hij's sinds vandaag pas in roulatie hier
Neu, niet echt. Vond het een heerlijke film.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:00 schreef wonderer het volgende:
Ahh. Ik dacht dat anderen hem al hadden gezien maar misschien was dat sneak of voorpremiere of zo.
Vond jij die CGI ook zo storend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |