Owkej... zoiets verwacht ik ook nog steeds van een collega te zien binnenkort...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:37 schreef Cahir het volgende:
omg![]()
![]()
loop je op gay.nl rond te surfen, zie je opeens iemand die je kent waarvan je het tottaal niet van verwacht. Doet hij nog sletterig ook in zijn profiel en zit er een scala aan naaktfoto's bij
Het past er niet bij. En 2D figuren met een 3D achtergrond... da's raar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:02 schreef NathaN het volgende:
[..]
Neu, niet echt. Vond het een heerlijke film.
Wat vond je er zo storend aan, dan?
Kan me er wat bij voorstellen, maar ik had er totaal geen problemen mee. Ik vond het er best goed uitzien, eigenlijk. Verzorgder dan de serie (maar gezien het budget en tempo van een tv-serie, logisch).quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:59 schreef wonderer het volgende:
Het past er niet bij. En 2D figuren met een 3D achtergrond... da's raar.
Ownedquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:37 schreef Cahir het volgende:
omg![]()
![]()
loop je op gay.nl rond te surfen, zie je opeens iemand die je kent waarvan je het tottaal niet van verwacht. Doet hij nog sletterig ook in zijn profiel en zit er een scala aan naaktfoto's bij
Ik zit er nog steeds op te wachten, dat dat gebeurt.quote:
koffie 1.1?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 07:35 schreef Stroekie het volgende:
zet kannen met versie koffie en heet water voor iedereen klaar![]()
ganz gut diesen morgenquote:
Jaaa met moi gaat ook goed! Ben nu aan het werk in de reserveringen..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ganz gut diesen morgen![]()
Und Sie ? wie geht es bij ihren hotel lobby ?
Und arbeiten Sie vielleich im das inter continental hotel ?
wat een slechte secundaire arbeidsvoorwaarden dat jullie niet eens mogen mee ontbijten vanuit de hotelkeukenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:04 schreef Deceit het volgende:
[..]
Jaaa met moi gaat ook goed! Ben nu aan het werk in de reserveringen..
En ik werk in Austria Trend Eventhotel Pyramide !
Collega van me is nu McDonalds aan het halen.. Lol.. Heb ham and eggs bestelt en een cheeseburger![]()
We krijgen van 7 tot 11 broodjes jam.. ofja, kan je in de kantine pakken.. En dan van van 11 tot 2 is er een warm buffet in de kantine, en dan van 5 tot 7 weer een warm buffet, dus eten is er wel! Maar elke dag verveelt dus we doen regelmatig macdonalds erdoor of we bestellen bij de italiaan.. lolquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat een slechte secundaire arbeidsvoorwaarden dat jullie niet eens mogen mee ontbijten vanuit de hotelkeuken
Heya iedereenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:22 schreef MisterO het volgende:
Trouwens deceit, doel je op jou en mij met de TT of bedoel je stage als in podium![]()
Ga je me nu elke keer zo aansprekenquote:
Je TT heeft een dubbele betekenisquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:41 schreef Deceit het volgende:
Op vrijdag 17 augustus 2007 00:22 schreef MisterO het volgende:
Trouwens deceit, doel je op jou en mij met de TT of bedoel je stage als in podium
Heey, he??
Hello btw
Ohhh TT betekent topic titel.. hehequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je TT heeft een dubbele betekenis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |