Hoe goed ben je wel niet als je onbewust zulke TT kunt verzinnenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:01 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ohhh TT betekent topic titel.. hehe
Jaaa eigenlijk omdat Popstars on stage mijn favo programma hier is (soort idols maar dan 10x beter)
Dus ik dacht gaystars on stage..
Later kwam ik erpas achter van de stage(nl's)
Dus het is onbewust dubbelzinnig![]()
quote:'X17online can exclusively confirm that Britney Spears WILL perform at the VMA's in Las Vegas on September 9 with Magician Criss Angel as her partner in the gig!
An X17 source told us Brit and Criss were meeting last night to work on their performance and to start going over the cheography plan with the dancers'.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hoe goed ben je wel niet als je onbewust zulke TT kunt verzinnen![]()
[..]
Ik dacht ff dat ik je mob nummer kreegquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:14 schreef Deceit het volgende:
[..]
SMS: Vote DECEIT to 2938 for best TT-Maker
![]()
stuur dat beest dan ook eens achter een stel grijze muizen aanquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:07 schreef Nuno_G het volgende:
Goedemorgen, wat heb ik een kater vandaag![]()
cafe met cognac denk ik en dan naar mijn lunchdatequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stuur dat beest dan ook eens achter een stel grijze muizen aan![]()
gaat het tegenwoordig zo hard met dat daten van je dat die niet alleen de avond, maar tegenwoordig ook de lunch daarvoor moet gaan gebruiken ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
cafe met cognac denk ik en dan naar mijn lunchdate![]()
ja ik moet toch de slet van het jaar wordenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gaat het tegenwoordig zo hard met dat daten van je dat die niet alleen de avond, maar tegenwoordig ook de lunch daarvoor moet gaan gebruiken ?![]()
sommige mensen doen ook werkelijk alles om een titel binnen te slepenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja ik moet toch de slet van het jaar worden![]()
tuurlijk maar vandaag is het echt erg, een lunch date en een dinner datequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sommige mensen doen ook werkelijk alles om een titel binnen te slepen![]()
met 2 verschillende personen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
tuurlijk maar vandaag is het echt erg, een lunch date en een dinner date![]()
heb je al een secretaresse geregeld voor de administratieve afhandelingen en je agenda beheerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
tuurlijk maar vandaag is het echt erg, een lunch date en een dinner date![]()
ja wat dacht je ? Jij gaat met 1 persoon lunchen en dinerenquote:
Dat klinkt voor mij logischer en minder sletterigerdan jou planquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja wat dacht je ? Jij gaat met 1 persoon lunchen en dineren![]()
ja maar minder leuk ... ok die van vanavond is gewoon een vriend en niks meer ... en nu ga ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat klinkt voor mij logischer en minder sletterigerdan jou plan![]()
jij wil ook graag in aanmerking komen voor de titel slet van het jaar ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:30 schreef Deceit het volgende:
im jealous on Nuno
De titel genieter van het jaar zou ik binnenhalen.. Maar noem het geen sletten!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij wil ook graag in aanmerking komen voor de titel slet van het jaar ?![]()
Teruglezen is moeilijkquote:
Ik ben gewoon lui.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:23 schreef MisterO het volgende:
Teruglezen is moeilijk![]()
Veluwe, kut nederland, kutweer![]()
Maar in November ga ik naar Griekenlandquote:
Beterrrrr!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:26 schreef MisterO het volgende:
Maar in November ga ik naar Griekenland![]()
het moet nog geboekt worden, dus geen ideequote:
Mag Cyprus ook ? en dan niet kiezen voor Phafos maar voor Anya Nappa!!!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
het moet nog geboekt worden, dus geen ideeany suggestions?
Waarom griekenlandquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik vond Kreta wel tof vorig jaar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:31 schreef MisterO het volgende:
Het moet een plek zijn waar het in November nog een beetje warm is en het kan niet al te duur zijnquote:
Dus Eilat en Hurgada en canarische weilanden kunnen ook ? dan op de grens van Maspalomas en Gran Canaria rondom Yumboquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het moet een plek zijn waar het in November nog een beetje warm is en het kan niet al te duur zijn![]()
Dat zijn weer plekken waar geen aanbiedingen voor zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dus Eilat en Hurgada en canarische weilanden kunnen ook ? dan op de grens van Maspalomas en Gran Canaria rondom Yumbo![]()
Nou dan zet ik die nog eens op de to see lijst, maar lijkt me inderdaad wel gaaf om eens op in plaats van in de zoute zee te liggenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat zijn weer plekken waar geen aanbiedingen voor zijn![]()
Eilat= trouwens prachtig
kan je daar ook een logeerkamer bij regelenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:59 schreef Deceit het volgende:
[..]
Heb je daar gewoond?
*ik volgend jaar voor een half jaar*![]()
Logeerkamer zit er niet in :Squote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan je daar ook een logeerkamer bij regelen
dan maken we een inteken rooster en komen alle Fokkers hier om beurten voorbij![]()
start je daar gewoon alvast je eigen bed and breakfast![]()
I wish. Londen is een vooralsnog onbereikbare liefde.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:59 schreef Deceit het volgende:
Heb je daar gewoond?
*ik volgend jaar voor een half jaar*![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |