Teruglezen is moeilijkquote:
Ik ben gewoon lui.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:23 schreef MisterO het volgende:
Teruglezen is moeilijk![]()
Veluwe, kut nederland, kutweer![]()
Maar in November ga ik naar Griekenlandquote:
Beterrrrr!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:26 schreef MisterO het volgende:
Maar in November ga ik naar Griekenland![]()
het moet nog geboekt worden, dus geen ideequote:
Mag Cyprus ook ? en dan niet kiezen voor Phafos maar voor Anya Nappa!!!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
het moet nog geboekt worden, dus geen ideeany suggestions?
Waarom griekenlandquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik vond Kreta wel tof vorig jaar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:31 schreef MisterO het volgende:
Het moet een plek zijn waar het in November nog een beetje warm is en het kan niet al te duur zijnquote:
Dus Eilat en Hurgada en canarische weilanden kunnen ook ? dan op de grens van Maspalomas en Gran Canaria rondom Yumboquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het moet een plek zijn waar het in November nog een beetje warm is en het kan niet al te duur zijn![]()
Dat zijn weer plekken waar geen aanbiedingen voor zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dus Eilat en Hurgada en canarische weilanden kunnen ook ? dan op de grens van Maspalomas en Gran Canaria rondom Yumbo![]()
Nou dan zet ik die nog eens op de to see lijst, maar lijkt me inderdaad wel gaaf om eens op in plaats van in de zoute zee te liggenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat zijn weer plekken waar geen aanbiedingen voor zijn![]()
Eilat= trouwens prachtig
kan je daar ook een logeerkamer bij regelenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:59 schreef Deceit het volgende:
[..]
Heb je daar gewoond?
*ik volgend jaar voor een half jaar*![]()
Logeerkamer zit er niet in :Squote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan je daar ook een logeerkamer bij regelen
dan maken we een inteken rooster en komen alle Fokkers hier om beurten voorbij![]()
start je daar gewoon alvast je eigen bed and breakfast![]()
I wish. Londen is een vooralsnog onbereikbare liefde.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:59 schreef Deceit het volgende:
Heb je daar gewoond?
*ik volgend jaar voor een half jaar*![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |