quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:36 schreef error het volgende:
[..]
Hmmm, die toepassing ken ik niet. ff Googlen![]()
edit: zo dan trek je ook wel een beerput aan ellende open, als je daarop gaat googlen
In combinatie met een stevige pijnstiller lijkt me dat redelijk effectief.quote:Spierkrampen
Verkrampte spieren zijn pijnlijk en belemmeren u bij uw bewegingen en uw houding. Er zijn verschillende soorten spierkramp. Ze variëren in ernst. Spierkramp kan door pijn zijn veroorzaakt, bijvoorbeeld een kleine spierbeschadiging. Er ontstaat vaak een vicieuze cirkel: door de pijn ontstaat spierkramp en hierdoor kan de spier minder goed herstellen van de beschadiging. Diazepam heeft een spierontspannende werking, waardoor de pijn van de spierkramp verdwijnt en de spier kan genezen. Het werkt binnen een halfuur.
Zeker! Neem er nog een paar borrels bij en je voelt niets meerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:08 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
[..]
In combinatie met een stevige pijnstiller lijkt me dat redelijk effectief..
Ja, erg jammerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:01 schreef DennisMoore het volgende:
Jammer, Jos Brink is dood.
Was niet echt meer te redden natuurlijk.
Dát ga ik dus niet doen. Er zitten ook allemaal gele waarschuwingsstickertjes op. Geen alcohol of grapefruitsap.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:10 schreef error het volgende:
[..]
Zeker! Neem er nog een paar borrels bij en je voelt niets meer![]()
daar ben ik toch wel even stil vanquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:01 schreef DennisMoore het volgende:
Jos Brink overledenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:01 schreef DennisMoore het volgende:
Hij was de afgelopen dagen zo enorm verzwakt... Frank was al niet positief meer...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:01 schreef DennisMoore het volgende:
Die doktoren zijn zo knap tegenwoordig. Helaas niet knap genoeg...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:38 schreef DennisMoore het volgende:
Namedropper...
Ik vraag me af waarom ze 'm überhaupt nog gingen opereren enzo. Zoveel uitzaaiingen...
Je bent knap of je bent niet knapquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:43 schreef NathaN het volgende:
[..]
Die doktoren zijn zo knap tegenwoordig. Helaas niet knap genoeg...
Kanker is ook zo'n raar fenomeen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:43 schreef NathaN het volgende:
[..]
Die doktoren zijn zo knap tegenwoordig. Helaas niet knap genoeg...
Je bent zwart-wit-denker of je bent het niet.quote:
Whehehequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:49 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je bent zwart-wit-denker of je bent het niet.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jos Brink overleden
Jeetje.. is ineens wel heel hard gegaan..
*snif* dank je wel.quote:
"Mijn dochter is knap"quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:49 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je bent zwart-wit-denker of je bent het niet.
laat maar ... mijn comment was genoegquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:43 schreef wonderer het volgende:
Er worden helemaal geen grappen over gemaakt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |