quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:39 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Joepie, de dokter heeft me Diazepam voorgeschreven..
quote:Slaperigheid, afvlakking van het gevoel, verminderde alertheid, verwardheid, vermoeidheid, hoofdpijn, duizeligheid, spierzwakte, ataxie (coördinatiestoornis van de spieren) of dubbelzien treden voornamelijk op aan het begin van de behandeling en verdwijnen gewoonlijk na herhaalde toediening. Andere bijwerkingen als gastro-intestinale (maag-darm) bezwaren, veranderingen in libido of huidreacties zijn af en toe waargenomen. Anterograde amnesie kan optreden bij therapeutische doseringen en dit neemt toe bij hogere doseringen. Amnesie kan gepaard gaan met onaangepast gedrag. Bij daartoe gevoelige personen kan diazepam, evenals de andere benzodiazepinen, depressies veroorzaken. Vooral bij kinderen en oudere patiënten kunnen zich paradoxale reacties voordoen. Chronisch gebruik (zelfs van therapeutische doseringen, maar vooral van hoge doses) kan aanleiding geven tot het ontstaan van fysieke afhankelijkheid; staken van de behandeling kan dan tot onthoudingsverschijnselen aanleiding geven. Misbruik is gemeld.
Dat woord ken ik uit House...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:39 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Klinkt alsof het middel erger is dan de kwaal (of hoe erg moet de kwaal wel niet zijn...).quote:
quote:Diazepam is used as a short term sedative and anxiolytic for cats and dogs.
Ik maak wel even een boodschappenlijstje.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben er hopelijk vrijdag weer.
veel plezier, en gedraag je wel daar op de bible beltquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:13 schreef MisterO het volgende:
Hey ik ben vrij, op naar de Veluwe! Ik moet jullie een week gaan missen![]()
haha, doeidoei![]()
D'oh!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:13 schreef MisterO het volgende:
haha, doeidoei![]()
Houdoe he!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:13 schreef MisterO het volgende:
haha, doeidoei![]()
Oh, dan kan jij vast een zeker heel goed zeggen Meej Ferry van de Zanden, deez bier is laaauwquote:
Neeh! Dat is geen brabants!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh, dan kan jij vast een zeker heel goed zeggen Meej Ferry van de Zanden, deez bier is laaauw
nee hoor plat Bosch is veul lomper met om het woord K*T erinquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:58 schreef Deceit het volgende:
[..]
Neeh! Dat is geen brabants!
Bosch (Den Bosch) is bv: deh bierke is een bieke werrum.. Kan geen streepjes trema's etc zetten, weet niet hoe met een duits toetsenbord.. hmm
Ik ben bosschenaarquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee hoor plat Bosch is veul lomper met om het woord K*T erin
je weet toch wel waarom een bosschenaar een ligbad naast z'n bed heeft staan ?
daar gaat s nachts het kunstgebid in.
bovendien moet een Bosschenaar ook altijd op z'n buik begraven worden, anders blijven die grafdelvers bezig om met scheppen zand dat gat dicht te gooien
![]()
Dat is iets katholieks?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:01 schreef Stroekie het volgende:
het kunstgebid
Pijnlijkquote:
Ik dacht dat jij vakantie had?quote:
Toch wel de 10 mg variant mag ik hopenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:39 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Had je nog meegekregen dat ik het aan Brad had gevraagd?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:11 schreef error het volgende:
[..]
Tich wel de 10 mg variant mag ik hopen![]()
Ik kwam speciaal voor jou ff langsquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Had je nog meegekregen dat ik het aan Brad had gevraagd?
Aanhef: salutationquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:14 schreef error het volgende:
[..]
Ik kwam speciaal voor jou ff langs![]()
Ik heb toch maar 'header' gebruikt, maar wat zei Brad?
Wheheh. Het was maar een droom in het stripjequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:14 schreef Vlarp het volgende:
G_E!!?
Ik moest zeggen dat Bas en Flo nog leven. Ze schijnen rond te huppelen op Lowlands..
Serieus? Wat vliegt de tijd toch.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik HAD vakantie ja.. twee weken terug al weer
Word heeft het altijd over Header.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:16 schreef wonderer het volgende:
Aanhef: salutation
Briefhoofd: heading
Ja. Word.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:18 schreef NathaN het volgende:
[..]
Word heeft het altijd over Header.
Ja, ik vind het ook niet kunnen..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Serieus? Wat vliegt de tijd toch.
Hartelijk dank: SALUTATION was inderdaad het woord waar ik naar op zoek was. Many thanks!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Aanhef: salutation
Briefhoofd: heading
Ik denk, gezien zijn reaktie snelheid, dat ie er 2 heeft genomenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:11 schreef error het volgende:
[..]
Toch wel de 10 mg variant mag ik hopen![]()
Er zou een wet tegen moeten komen.quote:
No problemoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:21 schreef error het volgende:
[..]
Hartelijk dank: SALUTATION was inderdaad het woord waar ik naar op zoek was. Many thanks!
Ik kon het woord niet uit mijn geheugen vissen, maar ik wist dat er een andere term voor was. Ik gaat het ff overal aanpassen
Ohhh de lunch date.. vertel! Wil sappig nieuws horenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:35 schreef Nuno_G het volgende:
hehe was gezellig vanmiddag
mmmm de lunch was kort, het vervolg langerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:36 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ohhh de lunch date.. vertel! Wil sappig nieuws horen![]()
Slet!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
mmmm de lunch was kort, het vervolg langer![]()
sorry was aan het generaliseren, dus trek het je niet persoonlijk aanquote:
Ohquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
mmmm de lunch was kort, het vervolg langer![]()
hartelijk dankquote:
ja hallo ga ook nog een beetje foto's maken, had wel wat anders aan mijn hoofdquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:58 schreef Deceit het volgende:
Maar was het lekker? Heb je foto's? lol
offtopic vraagje: Hoe kan ik zien van de dag post cijfers? *nl's*
Was grapjequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja hallo ga ook nog een beetje foto's maken, had wel wat anders aan mijn hoofd
That takes years of practice.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:10 schreef Deceit het volgende:
Wilde als een puber posten
2 mg per dag. Tegen spierpijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:11 schreef error het volgende:
[..]
Toch wel de 10 mg variant mag ik hopen![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:10 schreef Deceit het volgende:
[..]
Was grapje![]()
Wilde als een puber posten
Je zou een snelcursus bij Cahir in overweging kunnen nemen...quote:
veel plezier een veel sletten dit weekendquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:23 schreef Deceit het volgende:
ik ben weg leute!
have a nice weekend ya all! ben er maandag weer bij denk!
Hmmm, die toepassing ken ik niet. ff Googlenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:22 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
2 mg per dag. Tegen spierpijn..
Resultaten 1 - 10 van circa 553.000 voor spierpijn (0,12 seconden)quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:36 schreef error het volgende:
edit: zo dan trek je ook wel een beerput aan ellende open, als je daarop gaat googlen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |