Mag ik je aanraken!?!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:00 schreef Cahir het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Martijn_van_Nellestijn
Die heeft een profiel op gay.nlHeb hem zelfs op msn
![]()
wat doet ie dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik word belaagd door een anonieme FOK!ker in mjin fobo!
Niks, maar er staat bij "laatste bezoeker" dan gewoon "anonieme_fokkker". En dat vind ik stom. het is al erg zat dat de meesten geen bericht achterlaten (quote:
Die laatste was ik.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Niks, maar er staat bij "laatste bezoeker" dan gewoon "anonieme_fokkker". En dat vind ik stom. het is al erg zat dat de meesten geen bericht achterlaten (), maar ook zonder naam... dat is bijna een overflow voor mijn niewsgierigheid.
Ach, het is weer eens wat anders dan pokemonkaartjes verzamelen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:28 schreef DennisMoore het volgende:
Je bedoelt dat er echt mensen zijn die bijhouden wie de laatste bezoeker van hun fobo is?!
Ahá! Nu kan ik tenminste weer rustig verder gaan met de dag.quote:
Het is een tic. Ik heb mijn fotoboek in een ander tabblad staan, en om de zoveel tijd doe ik een refreshquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:28 schreef DennisMoore het volgende:
Je bedoelt dat er echt mensen zijn die bijhouden wie de laatste bezoeker van hun fobo is?!
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:28 schreef DennisMoore het volgende:
Then my work is done.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ahá! Nu kan ik tenminste weer rustig verder gaan met de dag.
Oh, hoi!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Vlarp! Ik zág het wel!
Hansje?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:30 schreef NathaN het volgende:
Then my work is done.
Naja,ik moet nog tot 17 uur in de winkel staan, eigenlijk...
Nee, wij ruilen niet, wij vragen gewoon geld.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:43 schreef DennisMoore het volgende:
Hansje?
Oh, dat ga ik uitproberen...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niks, maar er staat bij "laatste bezoeker" dan gewoon "anonieme_fokkker". En dat vind ik stom. het is al erg zat dat de meesten geen bericht achterlaten (), maar ook zonder naam... dat is bijna een overflow voor mijn niewsgierigheid.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:33 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
DR34M3R zit nou psies hetzelfde te doen.![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |