Ja, hoe kom je om het feit heen dat ongeveer 75% van alle niet-westerse allochtonen genaturaliseerd zijn tot Nederlander, dat een groot deel van de Nederlandse Turken geen Turks paspoort meer hebben, en dat 99% van alle Antilianen en Surinamers altijd een Nederlands paspoort gehad hebben en geboren zijn als Nederlanders?quote:
Eens.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:11 schreef maartena het volgende:
[..]
Ja, hoe kom je om het feit heen dat ongeveer 75% van alle niet-westerse allochtonen genaturaliseerd zijn tot Nederlander, dat een groot deel van de Nederlandse Turken geen Turks paspoort meer hebben, en dat 99% van alle Antilianen en Surinamers altijd een Nederlands paspoort gehad hebben en geboren zijn als Nederlanders?
In andere woorden: Hoe ga je de Nederlandse Volks Unie aan de macht helpen met 101 zetels in de tweede kamer en 51 zetels in de eerste kamer (twee/derde meerderheid voor aanpassen grondwet zodat er op afkomst geselecteerd kan worden), of hoe ga je een staatsgreep plegen en totalitaire macht grijpen om dit gedaan te krijgen?
De woorden "uitzetten" en "afpakken" zijn zo goed als onmogelijk in de Nederlandse democratie. En ik denk dat de economische boycot die we van de hele EU krijgen (na eruit gezet te zijn) als we een facistisch regime worden welke op afkomst danwel huidskleur hard verdiende Nederlandse staatsburgerschappen gaat zitten afpakken een heel stuk funester is voor Nederland dan die allochtonen gewoon hier te houden en de democratie voort te zetten.
Kortom: Een grote fantasie die niet realistisch kan worden uitgevoerd.
iets zegt me dat jij de eerste pagina niet hebt gelezenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:11 schreef maartena het volgende:
[..]
Kortom: Een grote fantasie die niet realistisch kan worden uitgevoerd.
Ben je serieus?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:15 schreef MouzurX het volgende:
[..]
iets zegt me dat jij de eerste pagina niet hebt gelezen
Maare een knokploeg oprichten en ze er hardhandig uitknikkeren wil misschien lukken
Wedden van wel? Je hebt immers ook de huidige invasie van je vaderland geaccepteerd...quote:Want als mensen mij agressief ergens uit mijn huis trappen zal ik echt niet gewillig knikken en meegaan hoor.
Welke invasie?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:19 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Wedden van wel? Je hebt immers ook de huidige invasie van je vaderland geaccepteerd...
De mosliminvasie luister je niet naar wilders?quote:
Leest mijn post maar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
De mosliminvasie luister je niet naar wilders?![]()
Je ziet het grotere plaatje niet....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Welke invasie?
Voor de mensen die het niet doorhebben.
Ik ben zelf een niet-westerse allochtoon. Dus volgens jou ben ik nu bezig met een invasie bezig in "jouw" vaderland.
Dacht het niet. Mijn ouders hebben net zo hard gewerkt en betalen net zo veel belasting als iedereen.
Ben zelf hier geboren en ga hier op school en werk hier.![]()
Invasie? Tja, zo kun je het noemen ja. Ik noem het leven. ...
Ik zie wel dat men hier serieus praat over dingen als mensen uit hun huis te gooien.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je ziet het grotere plaatje niet....
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik zie wel dat men hier serieus praat over dingen als mensen uit hun huis te gooien.
Ik zie genoeg.
Leg eens uit dan. Dat zinnetje hebben we nu wel weer gehad..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:28 schreef MouzurX het volgende:
[..]
serieus ...
![]()
Maar nog steeds je ziet het grotere plaatje niet![]()
Ja dat leg ik morgen wel uit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
Leg eens uit dan. Dat zinnetje hebben we nu wel weer gehad..
Ik zou het ook niet echt lezen denk ik nu, dus komt wel goed uit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:45 schreef MouzurX het volgende:
Ik ga niet slapen ... heb geen zin om dat hele verhaal nu te verzinn...uhh uit te leggen
Wildernis? Wie luistert daar nou naar?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
De mosliminvasie luister je niet naar wilders?![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet echt lezen denk ik nu, dus komt wel goed uit.![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:08 schreef Kees22 het volgende:
En als alle niet-westerse landen nou eens als tegenmaatregel alle Nederlanders tot en met de derde generatie eruit zouden gooien? Wat dan?
Mij zou het niet uitmaken ik zit al hierquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:08 schreef Kees22 het volgende:
En als alle niet-westerse landen nou eens als tegenmaatregel alle Nederlanders tot en met de derde generatie eruit zouden gooien? Wat dan?
Uhh dan kan je ook 2+ groepen naast elkaar krijgen en niet 1 grote groep ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:13 schreef sneakypete het volgende:
bla bla bla
we zitten nu eenmaal met een grote groep niet witte mensen in Nederland.
Accepteer het gvd.
Integratie dat is wat mij betreft vreedzaam naast elkaar leven.
Al die afgedwongen maatregelen van de overheid verslechten het proces alleen maar. Mensen zijn geneigd tot groepsvorming dus vanzelf zullen ze zich aan elkaar aanpassen denk ik. Hoe meer olie de politiek op het vuur gooit hoe meer ellende. De goed bedoelde lulkoek van zowel de PvdA met zijn postieve discriminatie, als het xenofobe geluid van Geert Wilders en consorten zullen alleen maar tot meer spanningen leiden. Het beste is om de burger gewoon vrij in eigen keuze te laten. Dan zal het verstand gaan overheersen en verdwijnt demacht van het chirstendom, de islam en al het andere gezever van eiges.
Dan zijn ze welkom. Het zijn immers welvarende nuttige burgers en niet massaal uitkeringtrekkers en criminelen (uitzonderingen daargelaten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:08 schreef Kees22 het volgende:
hoeveel daarvan zijn echte banen (dus geen gesubsidieerde banen)? Bovendien is het arbeidsaanbod niet statisch. Afhankelijk van het aangeboden werk, de kansen en de salarissen neemt dit toe/ af. Dnek maar aan huisvoruwen die toch gaan werken. Of niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:36 schreef maartena het volgende:
. Even heel globaal genomen hebben we het dus over ongeveer pak-em-beet een half miljoen banen.
+
Dan hou je dus even RUIM genomen 300.000 werklozen over, en 500.000 banen die gevuld moeten worden.
hier maak je een paar redenatiefouten. Doordat die grote groep veel meer kost dan ze opbrengt kan je niet zomaar zeggen "ze zijn weg dus de opbrengsten zijn wegquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:36 schreef maartena het volgende:
En nu komt het dilemma:
Anderhalf miljoen niet-westerse allochtonen zijn toch ook anderhalf miljoen KLANTEN v
Deze redenatie volg ik niet helemaalquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:36 schreef maartena het volgende:
Alleen nu heb je wel een probleem van opleiding. De banen die het meest verdwijnen zullen in de service gerichte industrie zijn, wellicht ook in de woningindustrie, mobiele telefoonindustrie, je hebt minder kabel en electromonteurs nodig, etc, etc. Ook zullen er in veel wijken supermarkten gaan verdwijnen omdat 75% van de wijk uit niet-westerse allochtonen bestaat. Het supermarkt personeel kan natuurlijk meteen aan de slag in de laaggeschoolde banen die de niet-westerse allochtonen eerst vulden, maar je blijft dan toch met een percentage werkloze Nederlanders zitten met een relatief "redelijke" baan in de service industrie, en eigenlijk alleen maar posities in de laag geschoolde banenmarkt beschikbaar door het vertrek van zoveel niet-westerse allochtonen.
minder vraag dus hogere prijs?? Dat gaat in tegen elke economische wet!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:36 schreef maartena het volgende:
Uiteindelijk krijg je dus een grote groep mensen - ik gok zo rond de 200.000 - die door het verlies van anderhalf miljoen (potentiële) klanten hun salaris zullen zien kelderen doordat ze een lager geschoolde baan aan moeten nemen. En nu zag ik in posts al eerder dat deze salarissen vanzelf omhoog gaan, maar uiteindelijk is het toch de klant die deze salarissen moet betalen. En dat zou dus betekenen dat er hogere prijzen betaald moet worden voor alledaagse zaken als je boodschappen, etc, etc.
Kul.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:36 schreef maartena het volgende:
En dan de woningsituatie: Voor de woningsituatie is het natuurlijk ideaal dat er anderhalf miljoen mensen vertrekken. Je lapt de oude allochtonenwijken eens op, en je hebt binnen de kortste keren weer een Hollandse volkswijk. Echter, de meeste allochtonen HUREN een huis (ik gok even op 80% voor het gemak) en de meeste huurhuizen die ze huren zijn in het bezit van een woningbouwvereniging of woningbouw cooperatie. En deze entiteiten gaan een enorm probleem krijgen:
1) minder huurinkomsten door vertrek.
2) zelfde aantal woningen in onderhoud.
3) eventueel meer onderhoud om achterstandwijken weer op te knappen.
De woningbouwverenigingen zullen hun inkomsten dus aanzienlijk zien dalen door het grote aantal huurders dat gaat vertrekken, maar blijven in principe wel zitten met hetzelfde aantal huizen in onderhoud, en de eerste paar jaar zal dat dus betekenen dat de huren HOGER worden in plaats van lager, en dat de woningen die verkocht kunnen worden gewoon verkocht worden.
Eerst beweer je economische hel en verdoemenis door hun vertrek en nu weer problemen bij aankomst? Lijkt me dat je hele redenatie waaromhet slecht is voor Nederland dan precies het verhaal is waarom het perfect moet zijn voor Turkije e.d.!!!!!!! Daarbij komt dan ook nog dat deze luitjes in Nederland een fijne opleiding hebben mogen genieten..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:36 schreef maartena het volgende:
En dan heb je nog het probleem waar je al die mensen laat. Marokko gaat niet blij zijn met 400.000 terugkerende Marokkanen, en Turkije evenmin.
Je zou zomaar gelijk kunnen hebben. Maar bron? Of aannemelijk gemaakt?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:24 schreef Napalm het volgende:
[..]
Dan zijn ze welkom. Het zijn immers welvarende nuttige burgers en niet massaal uitkeringtrekkers en criminelen (uitzonderingen daargelaten.
Meer problemen of meer voordelen, we zullen het nooit weten.quote:Overigens pleit ik niet voor een gedwongen vertrek van legale buitenlanders maar om nu te stellen dat dit meer economische of sociale problemen gaat geven in Nederland dan de economische & sociale voordelen...![]()
Scherp.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:57 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Je zou zomaar gelijk kunnen hebben. Maar bron? Of aannemelijk gemaakt?
Als alle allochtonen het land uit worden gezet, wil ik er ook niet meer wonen. Ik denk dat je een intellectuele exodus kunt verwachten. Persoonlijk zou ik voor Duitsland gaanquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Als alle allochtonen het land uit worden gezet, ga ik ook. Ik ben dan wel "ras"-Nederlander, maar mijn vriendin is Duits, en die ga ik echt niet laten gaan wegens de hersenspinsels van wat vreemde mensen.
Waarom zou een Chinees wel mogen blijven en een Japanner of Koreaan niet?quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef sophieisdebeste het volgende:
en natuurlijk een uitzondering voor de chineeze
Om te beginnen had ik het over Nederlanders, niet over Hollanders. Ik snap niks van de gewoonte om de rest van Nederland te beledigen door iedereen maar als hollander te betitelen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:05 schreef Napalm het volgende:
[..]
Scherp.
Aannemelijk maken kan prima;
- Brave Hollanders met een een superieure cultuur van hard werken, godvrezend maar niet met bomgordels rondlopen.
- Veel landen waarnaar zij zijn ge-emigreerd zijn landen met een vergelijkbare calvinitische cultuur -> weinig aanpassingsproblemen
- Ik hoor uit die landen geen verhalen van "alle Hollanders eruit"
- De landen waarnaar ze (recentelijk) zijn vertrokken hebben veelal strengere immigratie-eisen (ogv werk, opleiding, etc)
- Ze komen ook niet terug, zelfs de ouderen niet -> teken van integratie
- DIe landen hebben geen pappen en nathouden lage straffen, hoge uitkeringen-cultuur waardoor ze gedwongen zijn het rechte pad op te gaan
ik bedoel ook die hoek china japan korea die hoek daarquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:08 schreef maartena het volgende:
[..]
Waarom zou een Chinees wel mogen blijven en een Japanner of Koreaan niet?
Dit is ironisch bedoeld. Toch?quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:21 schreef sophieisdebeste het volgende:
het nadeel is wel weer als wij alle niet westerse allochtonen er uit zetten
dat de nederlanders in het buitenland ook in gevaar komen
islamitsche landen gaan dan nederlanders die daar wonen/op vakantie zijn/werken uitmoorden gijzelen martelen ect
Dan zou ik eerst even in de atlas opzoeken welke landen allemaal niet-westers zijn en vervolgens welke islamitisch zijn. En dan waar de landen zelf (dus niet: opgehitste groepen of menigten) Nederlanders zouden oppakken, martelen of vermoorden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:37 schreef sophieisdebeste het volgende:
nee
tuulk jong. net zo utopisch gedacht als de waanbeelden van de Linkse Lakkers.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:05 schreef StefanP het volgende:
kun je het je voorstellen? Een schoon, veilig, mooi land waar dezelfde normen en waarden weer gemeengoed zijn.
Deze gaat in mijn handtekeningquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:05 schreef StefanP het volgende:
Trouwens, het gaat niet om alle niet-westerse allochtonen. Iedereen weet dat het alleen om een bepaalde groep gaat. Niemand heeft last van Indiers, Indonesiers, Chinezen en dergelijke. Het gaat om die zandbakbewoners en Afrikanen.
Idd, Slimshady is ineens nergens in velden of wegen te bekennenquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:21 schreef StefanP het volgende:
Wil je ontkennen dat het schoner en veiliger zal zijn; dat er absurde bedragen vrijkomen die voorheen aan de prachtige (kuch) gevolgen van die diversiteit besteed werden?
Waar de straten door onszelf schoongeveegd worden (oh nee, door onze winkeliers en kroegbazen!), waar we zelf het vuil ophalen, zelf de shoarma maken (oh nee, dat kan niet meer), zelf ijs draaien (nee, want Italianen mogen blijven).quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:05 schreef StefanP het volgende:
En dan? Wat een ellende zal ons wachten... kun je het je voorstellen? Een schoon, veilig, mooi land waar dezelfde normen en waarden weer gemeengoed zijn. Waar er ontelbare miljarden weer aan Nederlanders uitgegeven kunnen worden. Wie wil dat nou?!
Het gaat volgens TS wel over alle niet-westerse allochtonen, tot en met de derde generatie.quote:Trouwens, het gaat niet om alle niet-westerse allochtonen. Iedereen weet dat het alleen om een bepaalde groep gaat. Niemand heeft last van Indiers, Indonesiers, Chinezen en dergelijke. Het gaat om die zandbakbewoners en Afrikanen.
Je kletst uit je nek.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:21 schreef StefanP het volgende:
Wil je ontkennen dat het schoner en veiliger zal zijn; dat er absurde bedragen vrijkomen die voorheen aan de prachtige (kuch) gevolgen van die diversiteit besteed werden?
Leuk hoor, maar wat denk jij er dan van dat de niet westerse allochtonen wel érg veel gebruik maken van on sociale vangnet? Ik denk dat het goedkoper is Polen in te huren voor de schoonmaak...quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:24 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Waar de straten door onszelf schoongeveegd worden (oh nee, door onze winkeliers en kroegbazen!), waar we zelf het vuil ophalen, zelf de shoarma maken (oh nee, dat kan niet meer), zelf ijs draaien (nee, want Italianen mogen blijven).
En normen en waarden van voor de buitenlanders kwamen, rond pakweg 1946, (want de Duitsers waren ook westers en beschaafd!). Kan ik me wel iets bij voorstellen, ja!
[..]
Het gaat volgens TS wel over alle niet-westerse allochtonen, tot en met de derde generatie.
Ik heb eigenlijk van niemand last. Ja, van die Tokkies van mijn buren soms.
Het feit dat erg veel niet-westerse allochtonen er gebruik van maken ligt hem in het werksoort dat ze verricht hebben vroeger (veel zware arbeid - staalindustrie - matrassenindustrie- vuilniswerk etc) Dat verklaart het mega grote percentage WAO-ers, die ondanks de dubbele keuring, WAO-ers blijven. Het hoge percentage WW-ers heeft te maken met het feit dat allochtonen over het algemeen laagopgeleid zijn of slecht opgeleid zijn, en dan met name diegene die op latere leeftijd hierheen zijn gekomen. Wat betreft de Polen zie je precies hetzelfde gebeuren, ook zij doen aan laaggeschoolde arbeid.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:29 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Leuk hoor, maar wat denk jij er dan van dat de niet westerse allochtonen wel érg veel gebruik maken van on sociale vangnet? Ik denk dat het goedkoper is Polen in te huren voor de schoonmaak...
Niet alleen hoor, het heeft vast ook wel iets te maken met dat je vroeger wel érg makkelijk in de WAO kwam.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het feit dat erg veel niet-westerse allochtonen er gebruik van maken ligt hem in het werksoort dat ze verricht hebben vroeger (veel zware arbeid - staalindustrie - matrassenindustrie- vuilniswerk etc) Dat verklaart het mega grote percentage WAO-ers, die ondanks de dubbele keuring, WAO-ers blijven.
Inderdaad, dat is het probleem. Polen zijn echter een stuk beter opgeleid, het onderwijs is daar van een stuk hoger niveau dan in Marokko.quote:Het hoge percentage WW-ers heeft te maken met het feit dat allochtonen over het algemeen laagopgeleid zijn of slecht opgeleid zijn, en dan met name diegene die op latere leeftijd hierheen zijn gekomen. Wat betreft de Polen zie je precies hetzelfde gebeuren, ook zij doen aan laaggeschoolde arbeid.
Maar toch niet zo heel veel hoger dan hier. En tweede- en derde-generatie lijden onder 1) de slechte opvang die hun ouders en zij hier (van ons!) gekregen hebben en 2) de discriminatie bij het zoeken naar werk (en vertier).quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:42 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Niet alleen hoor, het heeft vast ook wel iets te maken met dat je vroeger wel érg makkelijk in de WAO kwam.
[..]
Inderdaad, dat is het probleem. Polen zijn echter een stuk beter opgeleid, het onderwijs is daar van een stuk hoger niveau dan in Marokko.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |