abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:44:52 #1
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52371876
Stel nou even for the sake of argument hè, Wilders Iemand krijgt 76 zetels en stuurt tot de derde generatie elke niet westerse allochtoon het land uit, alles wat maar een dubbel paspoort heeft of minder dan 3 generaties verleden heeft in Nederland worden zonder pardon het land uit gejaagd, de natte droom van elke wat minder gemodereerde rechtse aanhanger. Maar wat dan? welke groep vervangt dan de leegte van die sociale onderlaag? En zullen de problemen dan echt minder worden? Zullen we dan wekelijks een buurtfeest houden omdat het zo gezellig is?

Want volgens mij moet dat vacuüm gewoon worden opgevuld en heeft Nederland genoeg mensen die daar goed in passen. Is het dan niet beter om de onderlaag die we nu met zijn alle gecreëerd hebben proberen te verminderen? Niet door te knuffelen, dat hebben we al geprobeerd en dat werkt niet echt of echt niet, ligt er maar aan hoe je het wilt beargumenteren.

Uiteindelijk heeft Nederland altijd last gehad van overlast van kleine criminaliteit in één of andere vorm en ik heb niet de illusie dat onze allochtone medelander de oorzaak zijn van die overlast, eerder een logisch gevolg van het hebben van een sociaal/economisch systeem die is gebaseerd op het vergaren van zoveel mogelijk goederen, er zal altijd een groep zijn die het minst heeft en zich dus ( al dan niet terecht ) misdeeld voelt door de samenleving omdat hij/zij niet dat nieuwste mobieltje kan kopen en dus buiten de groep dreigt te vallen, of geen normale woonruimte kan kopen/huren omdat niemand hem aan wilt nemen terwijl hij toch eigenlijk zo'n geschikte vent is.

Dat het allemaal harder wordt is volgens mij eerder een gevolg van het niet meer kunnen handhaven van sociale controle in de grote steden, iedereen doet maar wat en de rest boeit het niet wat de buurman uithaalt, de voordelen van het wegvallen van de sociale controle zijn natuurlijk dat je ook alles kan doen en laten wat géén overlast veroorzaakt dus je kan helemaal je eigen individu zijn zonder bang te zijn dat de pastoor aan je deur komt m te vragen of ht allemaal wel goed met je gaat. Het nadeel zien we allemaal dagelijks op het nieuws ( in het echt alweer een stuk minder )

Maar eigenlijk is mijn grote vraag of we in 1930 nou echt helemaal geen criminaliteit? Denk daarbij wel aan het feit dat Nederland amper 8 miljoen inwoners hadden. ( Bron ) dus als het de helft was doet dat niets af aan mijn argument zelf.

Maar ok, hiermee wil ik dus niet zeggen dat er niets aan de hand is en dat het wordt overdreven ( wat ik op sommige punten wel denk maar dat is persoonlijk ) maar dat we misschien de verkeerde kant uitkijken voor een mogelijke oplossing voor het probleem. Als je kijkt naar Turkije en dan naar de bevolking en niet naar de regering dan zie je daar dat de Islam een stuk moderner is geworden bij een groot deel van de bevolking, hoofddoekjes e.d. zijn totaal vrijwillig vanuit de samenleving gezien dan, niet kijkend naar individuele gezinnen en dat komt volgens mij omdat het sociaal/economisch best goed gaat met dat land, niet helemaal geweldig misschien maar het kan een stuk slechter.

Dus mijn stelling voor dit topic is dat het eruit schoppen van elke allochtoon in Nederland alleen maar een lapmiddel is en binnen een paar jaar zal de Nederlandse bevolking wel een andere collectieve vijand hebben om op af te geven en die groep mensen vullen dan de schoenen waar ze in gestopt zijn cq zichzelf in stoppen.

[ Bericht 0% gewijzigd door jogy op 14-08-2007 22:44:03 ]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_52372129
Niet allemaal, alleen de mensen die een stafblad hebben/krijgen en dubbel paspoort hebben. Scheelt een hoop. Allemaal eruit is in eens heel veel banen en huizen erbij. Huizenmarkt stort in etc. Zou wel postief zijn want moet een huis kopen maar ja denk dat wel heel wat mensen die pas een huis hebben gekocht dan verlies gaan lijden/
pi_52372139
Ik denk dat je dan toch wel een groot deel van de criminaliteit weghaalt hoor.... want de andere bevolkingsgroepen in Nederland hebben (veel) betere opleiding etc.

Je blijft wel de tokkies houden en die zullen waarschijnlijk dan in het nieuws komen.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_52372182
Zulks een utopie.
pi_52372268
quote:
alles wat maar een dubbel paspoort heeft
Nog steeds begrijp ik niet geheel waarom het fout is om een dubbele nationaliteit te hebben.
ne okuyon, bokmu var?
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:55:58 #6
104871 remlof
Europees federalist
pi_52372304
Behalve dat we ongetwijfeld in onze eigen criminaliteit zouden voorzien zouden we meteen de paria van Europa worden en zou onze economie een deuk krijgen die ze waarschijnlijk niet meer te boven komt.
Yankee go home!
pi_52372353
Als alle allochtonen het land uit worden gezet, ga ik ook. Ik ben dan wel "ras"-Nederlander, maar mijn vriendin is Duits, en die ga ik echt niet laten gaan wegens de hersenspinsels van wat vreemde mensen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_52372355
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:55 schreef remlof het volgende:
Behalve dat we ongetwijfeld in onze eigen criminaliteit zouden voorzien zouden we meteen de paria van Europa worden en zou onze economie een deuk krijgen die ze waarschijnlijk niet meer te boven komt.
Dan sluiten we de grenzen en schoppen we er elk jaar een paar uit
pi_52372383
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Als alle allochtonen het land uit worden gezet, ga ik ook. Ik ben dan wel "ras"-Nederlander, maar mijn vriendin is Duits, en die ga ik echt niet laten gaan wegens de hersenspinsels van wat vreemde mensen.
Ik denk dat hier niet-westerse allochtonen bedoelt worden.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:58:22 #10
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52372401
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:51 schreef MouzurX het volgende:
Ik denk dat je dan toch wel een groot deel van de criminaliteit weghaalt hoor.... want de andere bevolkingsgroepen in Nederland hebben (veel) betere opleiding etc.

Je blijft wel de tokkies houden en die zullen waarschijnlijk dan in het nieuws komen.
Ja, in het begin zal het wel zo zijn denk ik, want tja er zitten relatief veel criminelen in dat hoekje maar ik denk dus dat na een aantal jaar een andere groep in het tijdelijke vacuüm zullen gaan zitten die precies hetzelfde doen, alleen zijn die dan grotendeels athiest misschien . Ik heb het vermoeden ( meer kan ik er niet van maken ) dat de criminaliteitscijfers eerder gerelateerd kan worden aan de bevolkingsgroei dan dat het aan de allochtonen ligt.
Vrijheid
pi_52372436
Als zoveel mensen op Wilders stemmen, dat hij 76 zetels krijgt, kan het al niet veel erger worden.
pi_52372446
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:58 schreef MouzurX het volgende:
Ik denk dat hier niet-westerse allochtonen bedoelt worden.
Aha.. dan mag TS dat wel eens even melden
En laat hem er dan meteen bij melden welk nationaliteiten eruit zouden moeten en welke niet, en met welke eisen om mensen ten laten blijven.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_52372501
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:58 schreef jogy het volgende:

[..]

Ja, in het begin zal het wel zo zijn denk ik, want tja er zitten relatief veel criminelen in dat hoekje maar ik denk dus dat na een aantal jaar een andere groep in het tijdelijke vacuüm zullen gaan zitten die precies hetzelfde doen, alleen zijn die dan grotendeels athiest misschien . Ik heb het vermoeden ( meer kan ik er niet van maken ) dat de criminaliteitscijfers eerder gerelateerd kan worden aan de bevolkingsgroei dan dat het aan de allochtonen ligt.
Nee ik denk eigenlijk niet dat andere groepen ineens meer crimineler worden ... ja de media ( en de politiek) zal natuurlijk wel een andere zondebok zoeken zodat ze zelf niet als schuldige worden aangewezen maar ik denk dat je op het gebied van criminaliteit toch veel oplost hoor.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:01:16 #14
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52372513
Mensen, zullen we nu even niet gaan mierenneuken op de hypotetische situatie an sich? Ik heb het over de niet westerse allochtonen inderdaad ewant de rest is geen probleem aldus Wilders en aanverwanten en ik heb het ook niet over de haalbaarheid van dit idee maar gewoon over de mogelijke gevolgen van die drastische actie.

Een what if je dus om maar even de discussie aan te zwengelen.
Vrijheid
pi_52372560
TS; toch wil ik nog een reactie van je willen lezen op mijn reactie
ne okuyon, bokmu var?
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:03:50 #16
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52372608
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:00 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Nee ik denk eigenlijk niet dat andere groepen ineens meer crimineler worden ... ja de media ( en de politiek) zal natuurlijk wel een andere zondebok zoeken zodat ze zelf niet als schuldige worden aangewezen maar ik denk dat je op het gebied van criminaliteit toch veel oplost hoor.
Niet meteen misschien, mensen worden niet opeens wakker met het idee van 'hey zal ik maar eens crimineel worden?' Daar gaan een x aantal jaren overheen, mischien wel een tiental. Dus het directe gevolg zal misschien wel voordelig zijn maar zal dat voordeel stand houden over de jaren? Ik denk dus van niet.
Vrijheid
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:05:24 #17
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52372671
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:02 schreef saban het volgende:
Check .
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:55 schreef saban het volgende:

[..]

Nog steeds begrijp ik niet geheel waarom het fout is om een dubbele nationaliteit te hebben.
Al sla je me dood . Maar het is wel een punt van veel mensen, kijk maar eens rond .
Vrijheid
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:05:58 #18
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_52372692
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:02 schreef saban het volgende:
Nee, je bent gewoon off-topic!
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_52372710
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:03 schreef jogy het volgende:

[..]

Niet meteen misschien, mensen worden niet opeens wakker met het idee van 'hey zal ik maar eens crimineel worden?' Daar gaan een x aantal jaren overheen, mischien wel een tiental. Dus het directe gevolg zal misschien wel voordelig zijn maar zal dat voordeel stand houden over de jaren? Ik denk dus van niet.
Waarom zouden mensen crimineel worden dan? dat word je (meestal) als je geen goed werk kan vinden, oftewel door werkeloosheid/ lage opleiding/wie-vult-me-in.
pi_52372711
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:05 schreef jogy het volgende:

[..]

Check .
[..]

Al sla je me dood . Maar het is wel een punt van veel mensen, kijk maar eens rond .
Het klopt dat veel mensen het zien als een probleem, maar wat is het probleem?
ne okuyon, bokmu var?
pi_52372755
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:06 schreef saban het volgende:

[..]

Ik weet dat er een goede reden achter is maar kan er eerlijk gezegd nu niet opkomen
pi_52372767
quote:

[..]

Ik vind het een beetje een make up your mind-iets, en dat je nogsteeds dat papiertje van welk land ook hebt zal het integratieproces ook niet érg bevorderen. Imo.
pi_52372853
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:07 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje een make up your mind-iets, en dat je nogsteeds dat papiertje van welk land ook hebt zal het integratieproces ook niet érg bevorderen. Imo.
Dus het zal het integratieproces bevorderen als ik mijn tweede nationaliteit/identiteit opzeg?
ne okuyon, bokmu var?
pi_52372920
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:09 schreef saban het volgende:

[..]

Dus het zal het integratieproces bevorderen als ik mijn tweede nationaliteit/identiteit opzeg?
Geen idee, ik ken jouw specifieke situatie niet, en het gaat uiteraard niet in alle gevallen op en uitzonderingen die de regel bevestigen enzo, maar het zou zomaar kunnen
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:15:05 #25
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52373063
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:06 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Waarom zouden mensen crimineel worden dan? dat word je (meestal) als je geen goed werk kan vinden, oftewel door werkeloosheid/ lage opleiding/wie-vult-me-in.
Juistem, door het niet vinden van een goede baan en dat zal altijd een oorzaak blijven van sociale onrust, denk je nou dat de werkeloosheidscijfers opeens blijvend lager zullen uitvallen? De mensen die langdurig werkeloos zijn zullen gaan morren en er zijn meer dan genoeg Nederlandse schoolverlaters die dan uiteindelijk de criminalteit in gaan om maar extra geld/aanzien in bepaalde kringen te krijgen. En dus de overlast verzorgen die we nu ook hebben. Iedereen probeert zo goed en slecht als het gaat hun eigen leventje te leiden en vor sommige wordt het gewoon lijden en om dan naar jezelf te kijken als mogelijke schuldige voor je eigen situatie gaat veel mensen te ver, dus is het 'hun'schuld en niet die van zichzelf.
Vrijheid
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:16:27 #26
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52373110
quote:

[..]

Het is gewoon een excuus om te klagen over andere, dat is alles. Dat is mens-eigen en daar zal een hoop tijd overheen gaan voor we daar mee stoppen als we dat als volk ooit gaan doen.
Vrijheid
pi_52373119
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:15 schreef jogy het volgende:

[..]

Juistem, door het niet vinden van een goede baan en dat zal altijd een oorzaak blijven van sociale onrust, denk je nou dat de werkeloosheidscijfers opeens blijvend lager zullen uitvallen? De mensen die langdurig werkeloos zijn zullen gaan morren en er zijn meer dan genoeg Nederlandse schoolverlaters die dan uiteindelijk de criminalteit in gaan om maar extra geld/aanzien in bepaalde kringen te krijgen. En dus de overlast verzorgen die we nu ook hebben. Iedereen probeert zo goed en slecht als het gaat hun eigen leventje te leiden en vor sommige wordt het gewoon lijden en om dan naar jezelf te kijken als mogelijke schuldige voor je eigen situatie gaat veel mensen te ver, dus is het 'hun'schuld en niet die van zichzelf.
Maar de schoolverlaters etc hebben we nu toch ook al?
pi_52373130
andere vraag: waarom zou het wenselijk zijn dat alle allochtonen het land uit moeten?
En zou het wezenlijk iets oplossen?
Ik geloof daar echt niet in.
Het heeft ook wel iets in zich van die goeie oude tijd .. ik denk dat je er wat van moet maken met hoe de wereld en het land er nu uit ziet.
Je kan niet terug naar vroeger en het is niet eens het proberen waard ook.
En stel we gooien alle mensen eruit die een probleem zijn, en ze gaan ergens anders voor een probleem zorgen, want ze zullen toch ergens heen gaan, ga je dan zeggen als Nederland: ach jah ze zijn niet meer hier, ons probleem niet meer...
Nee ik denk dat het flauwekul is.
Multuculturalisme is een feit op zich, we zijn een multiculturele samenlevning, maar het is niet het concept multicultureel dat alles wel goed zal komen.
Desondanks moeten we reeël zijn en dus de samenleving zoals hij nu is accepteren, en daar iets moois van maken.
En ieder weldenkend mens weet ook best dat de allochtonen of moslims of hoe je ze ook wilt noemen , het probleem op zichzelf zijn.
De meesten gedragen zich goed, en ook degene die dat niet doen hebben oorzaak en gevolg betrekking op.
Dus het is veel te simplistisch, deze stelling.
pi_52373177
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:09 schreef saban het volgende:

[..]

Heb je die echt nodig dan in Nederland? Als je hier wilt integreren mag je best je tweede identiteit bewaren, maar een tweede nationaliteit is in mijn ogen dan nergens goed voor.
Ik ben een Tukker
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:18:39 #30
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52373201
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:16 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Maar de schoolverlaters etc hebben we nu toch ook al?
Ja, maar de allochtone schoolverlater staat nog net een stukje verder onderaan de ladder. Dus als die wegvalt wordt ie uiteindelijk opgevult door de volgende in de rij. Denk ik dan natuurlijk.
Vrijheid
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:20:41 #31
61556 klappernoot2000
ik heb hele mooie kokosnoten..
pi_52373279
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:55 schreef remlof het volgende:
Eensch!
Bovendien zouden onze ouders om in hun levensonderhoud te kunnen voorzien als toiletjuffrouw, bollenpeller of straatveger aan het werk moeten.

Maar !! dat werk doen wij autochtonen toch niet?..
Weet niet veel, maar geef toch kommentaar... hier hoef ik niet te zwijgen.
pi_52373293
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:17 schreef Krekkelens het volgende:

[..]

Heb je die echt nodig dan in Nederland? Als je hier wilt integreren mag je best je tweede identiteit bewaren, maar een tweede nationaliteit is in mijn ogen dan nergens goed voor.
Nee, mijn tweede nationaliteit heb ik niet nodig in Nederland, maar ik zie ook geen reden waarom ik mijn tweede nationaliteit zou moeten opzeggen?
ne okuyon, bokmu var?
pi_52373306
Ik ben trouwens van mening dat het er binnen 20 jaar op uitdraait dat er steeds meer aparte groepen gevormd worden. In de zin van *Allochtoon, minderbedeeld, lage sociale klasse* VS. *Overwegend autochtoon, hogere klasse, goed ontwikkeld*
Ik ben een Tukker
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:22:13 #34
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_52373344
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:51 schreef speedrazor3 het volgende:
Niet allemaal, alleen de mensen die een stafblad hebben/krijgen en dubbel paspoort hebben. Scheelt een hoop. Allemaal eruit is in eens heel veel banen en huizen erbij. Huizenmarkt stort in etc. Zou wel postief zijn want moet een huis kopen maar ja denk dat wel heel wat mensen die pas een huis hebben gekocht dan verlies gaan lijden/
Huizen zijn nu kunstmatig zo duur, als die markt instort krijgen we miljoenen huilebalken a-la-Dexia...

Criminelen het land uit lijkt me een goed begin, ook autochtone criminelen trouwens.
censuur :O
pi_52373361
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:16 schreef aapje22 het volgende:

-verhaal-
Ja dat is dan inderdaad iemand anders zijn probleem .. of nog beter ze kunnen elkaar tot last zijn ...
Multi-radiale samenleving ftw dus!
pi_52373365
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:52 schreef veldmuis het volgende:
Zulks een utopie.
jij blijft maagd hoor
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:22:51 #37
15929 DiRadical
Everything's ruined
pi_52373381
Oeps, dat moet ik ook weg.
Mijn oma is geboren in Duitsland en is pas na WO 1 naar NL gekomen.
Dat betekend dat ik derde generatie ben.

(Allochtoon == Allochtoon, geen gezeur over westers of niet-westers)

Mogen de hugenoten wel blijven ?
Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:23:20 #38
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52373406
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:20 schreef saban het volgende:

[..]

Nee, mijn tweede nationaliteit heb ik niet nodig in Nederland, maar ik zie ook geen reden waarom ik mijn tweede nationaliteit zou moeten opzeggen?
, doe nou eens niet zo offtopic man. Van mij hoef je helemaal niets op te geven, voor mijn part heb je 38 paspoorten in je bezit en behang je je kamer ermee terwijl je naakt door de kamer rent met een fakkel in je hand en een tampon op je hoofd. Het gaat alleen maar over de gevolgen van die actie, niet de achterliggende gedachte ervan .
Vrijheid
pi_52373420
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:06 schreef MouzurX het volgende:
Werkeloosheid is slechts een aanleiding tot de daadwerkelijke reden.
De meeste criminaliteit ontstaat uit een idee van ongelijkheid en ongelijkwaardige behandeling. Als de hele wereld meer heeft dan jij zelf zul je eerder geneigd zijn jezelf datgene toe te eigenen met behulp van criminaliteit.

Als iedereen in Nederland werk zou hebben zouden er nogsteeds mensen zijn die de ongelijke verdeling van goederen oneerlijk vinden en dus dat soort goederen op een alternatieve manier gaan bemachtigen.
Daarnaast is de werkeloosheid onder de autochtone bevolking ook zeker niet uit te vlakken. Ook daar vandaan kun je verwachten dat er criminaliteit zal groeien.

En als laatste: Doordat een deel van de criminaliteit zal verdwijnen zal de politie meer aandacht aan andere soorten criminaliteit kunnen besteden. Mischien daalt de criminaliteit wel maar de cijfers zullen gelijk blijven dus het gevoel van onveiligheid ook. En dat gevoel is nog altijd vele malen erger dan de daadwerkelijke criminaliteit.
pi_52373425
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:22 schreef DiRadical het volgende:
Oeps, dat moet ik ook weg.
Mijn oma is geboren in Duitsland en is pas na WO 1 naar NL gekomen.
Dat betekend dat ik derde generatie ben.

(Allochtoon == Allochtoon, geen gezeur over westers of niet-westers)

Mogen de hugenoten wel blijven ?
We hebben het over de niet-westerse allochtonen. PUNT.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:24:56 #41
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52373474
Ok, openingspost aangepst.
Vrijheid
pi_52373528
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:22 schreef RemcoDelft het volgende:
Criminelen het land uit lijkt me een goed begin, ook autochtone criminelen trouwens.
Waar wil je ze naartoe sturen dan?
pi_52373531
Ook ff "niet-westerse" voor allochtonen zetten in de TT ?
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:26:48 #44
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52373573
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:25 schreef MouzurX het volgende:
Ook ff "niet-westerse" voor allochtonen zetten in de TT ?
Check.
Vrijheid
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:27:39 #45
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52373615
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:22 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Huizen zijn nu kunstmatig zo duur, als die markt instort krijgen we miljoenen huilebalken a-la-Dexia...

Ja, waarom ook niet, we kijken niet naar de oorzaak van de criminaliteit maar vegen alleen ons straatje schoon.
Vrijheid
pi_52373619
Wat een rare OP. Wilders heeft het over criminelen en haatzaaiers met een dubbele nationaliteit, terwijl de TS het over zo'n beetje alle allochtonen heeft.
If the shoe doesn't fit, the shoe must be a Nazi.
pi_52373624
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:25 schreef Croga het volgende:

[..]

Waar wil je ze naartoe sturen dan?
Australie? Amerika? ...vroeger werd al het uitschot daar ook naartoe gestuurd
pi_52373636
ja hallo, wie moet ik dan de schuld geven als ik met me dronken hoofd me fiets weer eens kwijt ben?
do you have the guts to smell my nuts?
pi_52373645
krijgen we nog minder zeggenschap in Europa, tenzij het ook vernavolging vindt in de andere EU-lidstaten
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:29:26 #50
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52373694
De allochtonen waar het om gaat hebben toch geen werk dus op dat gebied boeit het niks.
Word het er alleen maar beter van, mensen die gewoon hun leven hebben opgebouwd hier en normaal samenleven in de buurt gaat het ook helemaal niet om lijkt me logisch.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:30:14 #51
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52373717
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:27 schreef TomTancr3do het volgende:
Wat een rare OP. Wilders heeft het over criminelen en haatzaaiers met een dubbele nationaliteit, terwijl de TS het over zo'n beetje alle allochtonen heeft.
Sorrie. Vervang Wilders maar door iemand die wel zo denkt. Zal vast wel te vinden zijn.
Vrijheid
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:31:35 #52
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52373771
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:28 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
ja hallo, wie moet ik dan de schuld geven als ik met me dronken hoofd me fiets weer eens kwijt ben?
.
Vrijheid
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:34:30 #53
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52373917
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:29 schreef BaajGuardian het volgende:
De allochtonen waar het om gaat hebben toch geen werk dus op dat gebied boeit het niks.
Word het er alleen maar beter van, mensen die gewoon hun leven hebben opgebouwd hier en normaal samenleven in de buurt gaat het ook helemaal niet om lijkt me logisch.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:38:35 #54
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_52374106
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:23 schreef jogy het volgende:

[..]

, doe nou eens niet zo offtopic man. Van mij hoef je helemaal niets op te geven, voor mijn part heb je 38 paspoorten in je bezit en behang je je kamer ermee terwijl je naakt door de kamer rent met een fakkel in je hand en een tampon op je hoofd. Het gaat alleen maar over de gevolgen van die actie, niet de achterliggende gedachte ervan .
Sterker nog, je kúnt je tweede nationaliteit niet eens opgeven, die krijg je generaties lang gewoon wettelijk cadeau bij je nederlandse. Als je eenmaal een tweede nationaliteit hebt, krijgt je kind ze ook, en diens kind, en diens kind, enz..
* maedel heeft er ook twee.
Dus, misschien moet dat dubbele paspoort verhaal maar buiten het idee blijven
(dat verhaal met die fakkel en die tampon gaat me sowieso te ver )

Ik vind dat als men echt zo ver wil gaan alle niet-westerse allochtonen het land uit te trappen, dat men voor straf zich in Nederland ook maar moet ontdoen van de inmiddels wél geaccepteerde allochtone gewoonten.
Kunnen we lekker weer met z'n allen aan de dagelijkse bloemkool met piepers, van salsa-avonden of reggaefestivals heeft geen mens gehoord, en noem maar op...
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:38:47 #55
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52374114
quote:
Maar de economie is zo ingesteld dat er ALTIJD een werkeloosheidscijfer zal zijn en de onopgeleide persoon zal daar het eerste slachtoffer van zijn, nu wordt dat probleem nog opgevangen door de allochtonen maar als die wegvallen moet dat worden opgevangen door de inwoners die wel mogen blijven.
Vrijheid
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:40:39 #56
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52374184
Zoals ik al zei werken degenen die uitgezet zouden moeten worden toch niet, die zijn doorgaans crimineel.
pi_52374192
quote:
huhhuh.... Je weet wel, die jongens wiens vaders we hierheen hebben laten vliegen omdat we zelf te lui waren om de stoep te vegen maar die we vervolgens zelf laten creperen omdat we vinden dat westerlingen superieur zijn. Die hebben inderdaad geen werk.... En wiens fout is dat?

Hun eigen fout natuurlijk! Hadden ze op die solicitatie brief maar gewoon "Jan" moeten zetten in plaats van "Mustapha" dan waren ze namelijk wel uitgenodigd op gesprek....

Maar nee, we sturen al die mensen weg die geen baan hebben. Waarom sturen we dan niet gewoon ook alle autochtonen zonder baan het land uit? Scheelt een hoop voor de staatskas joh! Komen we weer terug op diezelfde vraag: Waar heen dan? Want ook voor die derde generatie "allochtoon" geld dat het gewoon een Nederlander is.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:41:38 #58
138783 Visitor1982
The Name of the Game
pi_52374227
I'll buy a ticket to Sweden...
the truth is out there... and it hurts!
pi_52374300
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:40 schreef BaajGuardian het volgende:
Zoals ik al zei werken degenen die uitgezet zouden moeten worden toch niet, die zijn doorgaans crimineel.
Ah, okay, jij gaat je "uitzettingslijst" beperken tot degenen zonder baan die crimineel zijn. Nogmaals: Waar stuur je die dan naartoe? "Land van herkomst" is namelijk ondertussen gewoon Nederland dus "terug naar waar ze vandaan komen" scheelt je mischien een halve provincie maar dat zet geen zoden aan de dijk....

En helaas hebben we geen gulags of strafkoloniën meer dus dat is geen optie.... Mischien moeten we wachten tot we Mars gekoloniseerd hebben dan sturen we ze allemaal naar Triton!
pi_52374484
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:43 schreef Croga het volgende:

[..]

Ah, okay, jij gaat je "uitzettingslijst" beperken tot degenen zonder baan die crimineel zijn. Nogmaals: Waar stuur je die dan naartoe? "Land van herkomst" is namelijk ondertussen gewoon Nederland dus "terug naar waar ze vandaan komen" scheelt je mischien een halve provincie maar dat zet geen zoden aan de dijk....

En helaas hebben we geen gulags of strafkoloniën meer dus dat is geen optie.... Mischien moeten we wachten tot we Mars gekoloniseerd hebben dan sturen we ze allemaal naar Triton!
Nu we toch bezig zijn .. afrika koloniseren en al het uitschot daar dumpen en laten werken
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:49:34 #61
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52374555
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:40 schreef BaajGuardian het volgende:
En ze zijn crimineel OMDAT ze geen baan hebben en wel de welvaart willen ervaren van werkend Nederland. De gehele kapitalistische samenleving is ingedeeld in de Haves en de have nots, de have nots willen ook haves worden en gaan dan rare dingen doen omdat voor elkaar te krijgen. Het onderliggende probleem is de creatie van markten die reclames maken om de behoefte te creëeren voor het laatste mobieltje, Ipod, de mooiste auto en kleren etc. Die spelen in op de behoefte om te consumeren, of je het geld nou hebt of niet.
Vrijheid
pi_52374611
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:43 schreef Croga het volgende:

[..]

Ah, okay, jij gaat je "uitzettingslijst" beperken tot degenen zonder baan die crimineel zijn. Nogmaals: Waar stuur je die dan naartoe?
Een criminele Marokkaan stuur je gewoon terug naar Marokko. De Marokkaanse nationaliteit heeft hij immers al. Simpel toch?
pi_52374653
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:49 schreef jogy het volgende:

[..]

En ze zijn crimineel OMDAT ze geen baan hebben
Rrrrright
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:52:40 #64
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52374674
Verdomme mensen! Het gaat er hier over dat het al gebeurt is! Niet over de situatie als het nu is.
Vrijheid
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:53:44 #65
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52374726
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:52 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

Rrrrright
Daar is het wel mee begonnen. Nu is het al zover ingebakken dat je hele volksstammen hebt die het nog nieteens proberen. Fatalistische instelling zeg maar.
Vrijheid
pi_52375225
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:52 schreef jogy het volgende:
Verdomme mensen! Het gaat er hier over dat het al gebeurt is! Niet over de situatie als het nu is.
Dat is te hoog gegrepen wat abstractie niveau betreft voor de tegenwoordige gemiddelde POL'er, vrees ik. Het enige wat men hier doet is elkaar voor fascist of nazi verslijten. .
I´m back.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 23:05:13 #67
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52375264
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 23:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat is te hoog gegrepen wat abstractie niveau betreft voor de tegenwoordige gemiddelde Pol'er vrees ik. Het enige wat men hier doet is elkaar voor fascist of nazi verslijten. .
Je blijft toch hoop houden hè.
Vrijheid
pi_52375292
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 23:05 schreef jogy het volgende:

[..]

Je blijft toch hoop houden hè.
Vrees dat verspilde energie is hoor.
I´m back.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 23:06:51 #69
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52375339
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 23:05 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Vrees dat verspilde energie is hoor.
Hoe heet die knakker ookalweer die tegen de molens aan het vechten was? Zo voel ik me een beetje.
Vrijheid
pi_52375379
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:52 schreef jogy het volgende:
Wat wil je horen

Ja, Nederland is een beter Nederland als het al gebeurd is. Zo goed?
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 23:08:29 #71
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52375414
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 23:07 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

Wat wil je horen

Ja, Nederland is een beter Nederland als het al gebeurd is. Zo goed?
Komt in de buurt, nu nog met je persoonlijke onderbouwing erbij waarom je dat denkt en ik kan gelukkig sterven.
Vrijheid
pi_52375471
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 23:06 schreef jogy het volgende:

[..]

Hoe heet die knakker ookalweer die tegen de molens aan het vechten was? Zo voel ik me een beetje.
Fok! is een toneel en wij zijn de acteurs. .
I´m back.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 23:11:20 #73
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52375537
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 23:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Fok!Het universum is een toneel en wij zijn de acteurs. .
Vrijheid
pi_52375819
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 23:08 schreef jogy het volgende:

[..]

Komt in de buurt, nu nog met je persoonlijke onderbouwing erbij waarom je dat denkt en ik kan gelukkig sterven.
Neem een crimineel met een dubbele nationaliteit, waar de Nederlandse samenleving veel overlast van ondervindt. Neem hem z'n Nederlandse nationaliteit af en schop hem het land uit. Dan heb je er geen last meer van.

Zo simpel kan het leven soms zijn.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 23:21:52 #75
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_52376010
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:38 schreef maedel het volgende:

[..]

Sterker nog, je kúnt je tweede nationaliteit niet eens opgeven, die krijg je generaties lang gewoon wettelijk cadeau bij je nederlandse. Als je eenmaal een tweede nationaliteit hebt, krijgt je kind ze ook, en diens kind.
Jep, ik ben half turks en heb mijn turkse nationaliteit dus wel (noodgedwongen) afgezworen, ik heb dus alleen een nederlands paspoort. Maar als ik ooit een kind krijg, dan wordt dat gewoon weer een turk.

Tsja, en wat gebeurd er met de oostblokkers? Die kunnen er ook wat van. En van de chinezen heb je totaal geen last.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')