Ja, hoe kom je om het feit heen dat ongeveer 75% van alle niet-westerse allochtonen genaturaliseerd zijn tot Nederlander, dat een groot deel van de Nederlandse Turken geen Turks paspoort meer hebben, en dat 99% van alle Antilianen en Surinamers altijd een Nederlands paspoort gehad hebben en geboren zijn als Nederlanders?quote:
Eens.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:11 schreef maartena het volgende:
[..]
Ja, hoe kom je om het feit heen dat ongeveer 75% van alle niet-westerse allochtonen genaturaliseerd zijn tot Nederlander, dat een groot deel van de Nederlandse Turken geen Turks paspoort meer hebben, en dat 99% van alle Antilianen en Surinamers altijd een Nederlands paspoort gehad hebben en geboren zijn als Nederlanders?
In andere woorden: Hoe ga je de Nederlandse Volks Unie aan de macht helpen met 101 zetels in de tweede kamer en 51 zetels in de eerste kamer (twee/derde meerderheid voor aanpassen grondwet zodat er op afkomst geselecteerd kan worden), of hoe ga je een staatsgreep plegen en totalitaire macht grijpen om dit gedaan te krijgen?
De woorden "uitzetten" en "afpakken" zijn zo goed als onmogelijk in de Nederlandse democratie. En ik denk dat de economische boycot die we van de hele EU krijgen (na eruit gezet te zijn) als we een facistisch regime worden welke op afkomst danwel huidskleur hard verdiende Nederlandse staatsburgerschappen gaat zitten afpakken een heel stuk funester is voor Nederland dan die allochtonen gewoon hier te houden en de democratie voort te zetten.
Kortom: Een grote fantasie die niet realistisch kan worden uitgevoerd.
iets zegt me dat jij de eerste pagina niet hebt gelezenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:11 schreef maartena het volgende:
[..]
Kortom: Een grote fantasie die niet realistisch kan worden uitgevoerd.
Ben je serieus?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:15 schreef MouzurX het volgende:
[..]
iets zegt me dat jij de eerste pagina niet hebt gelezen
Maare een knokploeg oprichten en ze er hardhandig uitknikkeren wil misschien lukken
Wedden van wel? Je hebt immers ook de huidige invasie van je vaderland geaccepteerd...quote:Want als mensen mij agressief ergens uit mijn huis trappen zal ik echt niet gewillig knikken en meegaan hoor.
Welke invasie?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:19 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Wedden van wel? Je hebt immers ook de huidige invasie van je vaderland geaccepteerd...
De mosliminvasie luister je niet naar wilders?quote:
Leest mijn post maar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
De mosliminvasie luister je niet naar wilders?![]()
Je ziet het grotere plaatje niet....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Welke invasie?
Voor de mensen die het niet doorhebben.
Ik ben zelf een niet-westerse allochtoon. Dus volgens jou ben ik nu bezig met een invasie bezig in "jouw" vaderland.
Dacht het niet. Mijn ouders hebben net zo hard gewerkt en betalen net zo veel belasting als iedereen.
Ben zelf hier geboren en ga hier op school en werk hier.![]()
Invasie? Tja, zo kun je het noemen ja. Ik noem het leven. ...
Ik zie wel dat men hier serieus praat over dingen als mensen uit hun huis te gooien.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je ziet het grotere plaatje niet....
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik zie wel dat men hier serieus praat over dingen als mensen uit hun huis te gooien.
Ik zie genoeg.
Leg eens uit dan. Dat zinnetje hebben we nu wel weer gehad..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:28 schreef MouzurX het volgende:
[..]
serieus ...
![]()
Maar nog steeds je ziet het grotere plaatje niet![]()
Ja dat leg ik morgen wel uit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
Leg eens uit dan. Dat zinnetje hebben we nu wel weer gehad..
Ik zou het ook niet echt lezen denk ik nu, dus komt wel goed uit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:45 schreef MouzurX het volgende:
Ik ga niet slapen ... heb geen zin om dat hele verhaal nu te verzinn...uhh uit te leggen
Wildernis? Wie luistert daar nou naar?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
De mosliminvasie luister je niet naar wilders?![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet echt lezen denk ik nu, dus komt wel goed uit.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |