abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 00:11:19 #201
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_52439093
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 23:55 schreef MouzurX het volgende:
Nog commentaar op de plannen ?
Ja, hoe kom je om het feit heen dat ongeveer 75% van alle niet-westerse allochtonen genaturaliseerd zijn tot Nederlander, dat een groot deel van de Nederlandse Turken geen Turks paspoort meer hebben, en dat 99% van alle Antilianen en Surinamers altijd een Nederlands paspoort gehad hebben en geboren zijn als Nederlanders?

In andere woorden: Hoe ga je de Nederlandse Volks Unie aan de macht helpen met 101 zetels in de tweede kamer en 51 zetels in de eerste kamer (twee/derde meerderheid voor aanpassen grondwet zodat er op afkomst geselecteerd kan worden), of hoe ga je een staatsgreep plegen en totalitaire macht grijpen om dit gedaan te krijgen?

De woorden "uitzetten" en "afpakken" zijn zo goed als onmogelijk in de Nederlandse democratie. En ik denk dat de economische boycot die we van de hele EU krijgen (na eruit gezet te zijn) als we een facistisch regime worden welke op afkomst danwel huidskleur hard verdiende Nederlandse staatsburgerschappen gaat zitten afpakken een heel stuk funester is voor Nederland dan die allochtonen gewoon hier te houden en de democratie voort te zetten.

Kortom: Een grote fantasie die niet realistisch kan worden uitgevoerd.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_52439203
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 00:11 schreef maartena het volgende:

[..]

Ja, hoe kom je om het feit heen dat ongeveer 75% van alle niet-westerse allochtonen genaturaliseerd zijn tot Nederlander, dat een groot deel van de Nederlandse Turken geen Turks paspoort meer hebben, en dat 99% van alle Antilianen en Surinamers altijd een Nederlands paspoort gehad hebben en geboren zijn als Nederlanders?

In andere woorden: Hoe ga je de Nederlandse Volks Unie aan de macht helpen met 101 zetels in de tweede kamer en 51 zetels in de eerste kamer (twee/derde meerderheid voor aanpassen grondwet zodat er op afkomst geselecteerd kan worden), of hoe ga je een staatsgreep plegen en totalitaire macht grijpen om dit gedaan te krijgen?

De woorden "uitzetten" en "afpakken" zijn zo goed als onmogelijk in de Nederlandse democratie. En ik denk dat de economische boycot die we van de hele EU krijgen (na eruit gezet te zijn) als we een facistisch regime worden welke op afkomst danwel huidskleur hard verdiende Nederlandse staatsburgerschappen gaat zitten afpakken een heel stuk funester is voor Nederland dan die allochtonen gewoon hier te houden en de democratie voort te zetten.

Eens.
pi_52439212
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 00:11 schreef maartena het volgende:

[..]

iets zegt me dat jij de eerste pagina niet hebt gelezen

Maare een knokploeg oprichten en ze er hardhandig uitknikkeren wil misschien lukken
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_52439240
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 00:15 schreef MouzurX het volgende:

[..]

iets zegt me dat jij de eerste pagina niet hebt gelezen

Maare een knokploeg oprichten en ze er hardhandig uitknikkeren wil misschien lukken
Ben je serieus?

Als er zulke knokploegen komen kan je net zo goed meteen een oorlog beginnen.

Want als mensen mij agressief ergens uit mijn huis trappen zal ik echt niet gewillig knikken en meegaan hoor.
pi_52439290
quote:
Want als mensen mij agressief ergens uit mijn huis trappen zal ik echt niet gewillig knikken en meegaan hoor.
Wedden van wel? Je hebt immers ook de huidige invasie van je vaderland geaccepteerd...
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_52439338
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 00:19 schreef Neuralnet het volgende:

[..]

Wedden van wel? Je hebt immers ook de huidige invasie van je vaderland geaccepteerd...
Welke invasie?

Voor de mensen die het niet doorhebben.
Ik ben zelf een niet-westerse allochtoon. Dus volgens jou ben ik nu bezig met een invasie bezig in "jouw" vaderland.

Dacht het niet. Mijn ouders hebben net zo hard gewerkt en betalen net zo veel belasting als iedereen.
Ben zelf hier geboren en ga hier op school en werk hier.

Invasie? Tja, zo kun je het noemen ja. Ik noem het leven. ...
pi_52439366
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 00:21 schreef IHVK het volgende:

[..]

Welke invasie?
De mosliminvasie luister je niet naar wilders?
pi_52439382
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 00:23 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Leest mijn post maar.
pi_52439414
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 00:21 schreef IHVK het volgende:

[..]

Welke invasie?

Voor de mensen die het niet doorhebben.
Ik ben zelf een niet-westerse allochtoon. Dus volgens jou ben ik nu bezig met een invasie bezig in "jouw" vaderland.

Dacht het niet. Mijn ouders hebben net zo hard gewerkt en betalen net zo veel belasting als iedereen.
Ben zelf hier geboren en ga hier op school en werk hier.

Invasie? Tja, zo kun je het noemen ja. Ik noem het leven. ...
Je ziet het grotere plaatje niet....
pi_52439462
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 00:25 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Je ziet het grotere plaatje niet....
Ik zie wel dat men hier serieus praat over dingen als mensen uit hun huis te gooien.

Ik zie genoeg.
pi_52439491
En jij mag mij uitleggen welk grote plaatje jij ziet.
pi_52439498
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 00:27 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ik zie wel dat men hier serieus praat over dingen als mensen uit hun huis te gooien.

Ik zie genoeg.
serieus ...
Maar nog steeds je ziet het grotere plaatje niet
pi_52439508
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 00:28 schreef MouzurX het volgende:

[..]

serieus ...
Maar nog steeds je ziet het grotere plaatje niet
Leg eens uit dan. Dat zinnetje hebben we nu wel weer gehad..
pi_52439757
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 00:29 schreef IHVK het volgende:

[..]

Leg eens uit dan. Dat zinnetje hebben we nu wel weer gehad..
Ja dat leg ik morgen wel uit.
pi_52439768
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 00:43 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Ja dat leg ik morgen wel uit.
Oké, welterusten dan maar.
pi_52439798
Ik ga niet slapen ... heb geen zin om dat hele verhaal nu te verzinn...uhh uit te leggen
pi_52439823
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 00:45 schreef MouzurX het volgende:
Ik ga niet slapen ... heb geen zin om dat hele verhaal nu te verzinn...uhh uit te leggen
Ik zou het ook niet echt lezen denk ik nu, dus komt wel goed uit.
pi_52440000
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 00:23 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Wildernis? Wie luistert daar nou naar?
Voor een agnost maakt een mosliminvasie geen verschil met een christenovermacht. Sterker nog: als die twee nou lekker gaan bekvechten, laten ze mij misschien wel met rust.

Het is hier met veel verve al voorgerekend: geen goed plan! Gaat ons nog meer kosten dan het ophalen en toelaten van deze mensen. En met "ons" bedoel ik dan mensen die van vader op zoon al sinds 1600 in het huidige Nederland wonen. Maar mijn voorouders van vaders kant bevochten de voorouders van moeders kant op leven en dood!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_52440048
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 00:47 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ik zou het ook niet echt lezen denk ik nu, dus komt wel goed uit.
die gast neemt dit topic serieus
pi_52440077
En de grenzen gewoon dichtgooien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')