Aha, dus wanneer jij komt met "onwetende provincialen", "ongeloofwaardige verhaaltjes van de linkse gevestigde orde", etc als reactie op keiharde cijfers van het CBS, Universiteit Leiden en het SCP, dan zitten we dus op de goede weg?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:06 schreef TomTancr3do het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel apart dat ik met mijn posts zoveel linkse types tot een felle reactie weet te verleiden, en dat men niet zelden behoorlijk persoonlijk wordt (gisteren werd ik bijvoorbeeld door twee POL-users voor 'mongool' uitgescholden). Dat laat mij zien dat ik niet ver van de waarheid zit en dus op de goede weg ben.
Tsja, actie=-reactie.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:28 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Aha, dus wanneer jij komt met "onwetende provincialen", "ongeloofwaardige verhaaltjes van de linkse gevestigde orde", etc als reactie op keiharde cijfers van het CBS, Universiteit Leiden en het SCP, dan zitten we dus op de goede weg?
Klop je maar niet op de borst, daar heeft jouw post niks mee te maken gehad.quote:Gelukkig reageer je ondertussen wel weer direct op bepaalde users, dat is een goed teken, want dan is een inhoudelijk weerwoord nooit ver weg. Heeft mijn 'felle' reactie toch nut gehad.
De gevangenissen zijn toch een stuk leger, de straten veiliger en ook de bijstand is niet langer populair. Moskeeen staan leeg, de woningnood is voorbij, TMF gaat failliet en het Nederland elftal speelt wat minder goed.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:44 schreef jogy het volgende:
Stel nou even for the sake of argument hè, Wilders Iemand krijgt 76 zetels en stuurt tot de derde generatie elke niet westerse allochtoon het land uit, alles wat maar een dubbel paspoort heeft of minder dan 3 generaties verleden heeft in Nederland worden zonder pardon het land uit gejaagd, de natte droom van elke wat minder gemodereerde rechtse aanhanger. Maar wat dan?
Keihard?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:28 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Aha, dus wanneer jij komt met "onwetende provincialen", "ongeloofwaardige verhaaltjes van de linkse gevestigde orde", etc als reactie op keiharde cijfers van het CBS, Universiteit Leiden en het SCP, dan zitten we dus op de goede weg?
Gelukkig reageer je ondertussen wel weer direct op bepaalde users, dat is een goed teken, want dan is een inhoudelijk weerwoord nooit ver weg. Heeft mijn 'felle' reactie toch nut gehad.
Dat men zo lang heeft zitten pappen en nathouden met criminelen is zeker een (de?) oorzaak voor dat het met de criminaliteit zo de spuigaten uitloopt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:25 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Daar kan ik wel wat argumenten voor aanvoeren, maar dat is behoorlijk offtopic. Het komt er min of meer op neer dat de linkse gevestigde orde (met als ultieme vertegenwoordiger Job Cohen) de afgelopen decennia een beetje doorgeschoten is in 'damage control' (theeleuten met betrokkenen en vervelende zaken onder tafel vegen). Meestal werkt dat wel, veel problemen hebben nu eenmaal de neiging zich vanzelf op te lossen. Maar in het geval van de integratieproblematiek heeft dit uiteindelijk alleen maar averechts gewerkt, als een etterende zweer die zolangzamerhand een kankergezwel geworden is.
Dat is uiteindelijk ook de reden dat men ontkent dat de criminaliteit is gestegen: dan moet men namelijk ook de oorzaken daarvoor aanwijzen, en dan komt men al gauw weer bij die integratieproblematiek uit.
Hier ben ik het zeker mee eens. Maar een partij als de VVD, die zichzelf maar wat graag als 'fatsoenlijk (lees: braafburgerlijk), gematigd rechts' propageert, kan ik als rechtse partij eigenlijk niet meer serieus nemen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:37 schreef jaoka het volgende:
Dit is echter niet alleen aan links te wijten. De VVD heeft lange tijd in de regering gezeten zonder deze stijging een halt toe te roepen. Misschien omdat VVD-stemmers er minder last van hebben in hun wat exclusievere wijken en het allemaal te veel geld zal kosten wat ze nodig hadden voor het doordrukken van de euro oid
Dat heeft dus niks met dubbele nationaliteit te maken. Wanneer ik mijn tweede nationaliteit moet opgeven blijf ik net zo hard 'kankeren', bij wijze vanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Er zijn dus echt hele groepen jonge mensen, waarvan zelfs de ouders hier geboren zijn, die het land van herkomst van hun grootouders alleen kennen van vakantie, maar die zijn opgegroeid met de cultuur van dat andere land. Daarbij hebben ze vanaf hun geboorte te horen gekregen dat het andere land goed is, en dat Nederland slecht is. Dus wat krijg je dan? Inderdaad, jongeren die schoppen tegen de Nederlandse maatschappij. En als die maatschappij dat dan niet pikt, dan zeggen ze: Zie jewel, DISKRIMINAZIE!!
Rechtse partijen als de PVV en VVD voeren anders vooral een hetze tegen allochtone academici en hbo'ers, denk bijv aan Wilders zijn kruistocht tegen bijv. Aboutaleb en Albayrak. Over VMBO'ers die hun opleiding niet afmaken hoor je Wilders echter nooit. Bij Verdonk zag je hetzelfde, ze besteedde bijv. een half jaar om te verhinderen dat ene jufrouw Pasic naar universiteit kon, maar strooide tegelijkertijd met verblijfsvergunningen voor analfabeten uit Somalie. Kortom vooral hoger opgeleide allochtonen met een goede baan zullen het slachtoffer worden als VVD/PVV aan de macht komen, niet de werkloze Ali-modaal zonder VMBO die uit stelen gaat.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:29 schreef BaajGuardian het volgende:
De allochtonen waar het om gaat hebben toch geen werk dus op dat gebied boeit het niks. Word het er alleen maar beter van, mensen die gewoon hun leven hebben opgebouwd hier en normaal samenleven in de buurt gaat het ook helemaal niet om lijkt me logisch.
welke bedrijven zijn primair afhankelijk van niet-westerse allochtonen? Heb je het dan over werknemers (restaurants?) of over klanten (belhuizen?)quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:16 schreef FeestNummer het volgende:
@igen
Je vergeet dat een groot deel van de bedrijven dan ook meteen vertrokken is.
Want?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:16 schreef FeestNummer het volgende:
Minder bijstandstrekkers zou nog wel eens lelijk kunnen tegenvallen.
Er wordt beweerd dat de criminaliteit fors is gestegen de afgelopen decennia, en dan post ik daarop een artikel waar wordt gezegd dat eht nauwelijks is gestegen, jogy post daarna cijfers van CBS en zakjap geeft ook nog een extra verklaring. Oh jee, wat wordt jij onheus behandeld. Een stelling van Kieboom wordt met betrouwbare cijfers tegengesproken en jij voelt je door een type user onheus bejegend. Dit is absurd. Vervolgens durf je de confrontatie niet direct aan omdat meerdere users gefundeerd jouw wereldbeeld verstoren, maar ga je Kieboom napraten om zo je gram te halen door users uit te maken voor onwetende provinciaal, geen kritisch denkvermogen, etc. Het is onwaarschijnlijk schijnheilig dat je dan ook nog durft te ontkennen aangezien je een directe relatie maakt tussen mensen die de stelling tegenspreken en de inhoudsloze kwalificaties. Behoorlijk zielig als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:36 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Tsja, actie=-reactie.
Als je op een gegeven moment merkt dat een bepaald type user de neiging heeft je onheus te bejegenen (hetzij door je posts uit hun verband te rukken, hetzij door persoonlijk te worden), hetgeen sinds de korte tijd dat ik op dit forum rondwandel opvallend vaak gebeurd is, dan trek je daar je conclusies uit. En misschien roep je dan ook weleens iets terug, terwijl je wel probeert netjes te blijven en niet al te persoonlijk te worden. Mijn post over "onwetende provincialen" was zo opgesteld dat deze aan niemand persoonlijk gericht was, en dat mensen voor zichzelf mogen uitmaken of ze zich aangesproken voelen of niet. En ik krijg het sterke vermoeden uit deze reactie dat jij je ook nogal aangesproken voelde.
Wat dacht je van bedrijven als Shell en Philips, om er maar eens twee te noemen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:24 schreef Napalm het volgende:
welke bedrijven zijn primair afhankelijk van niet-westerse allochtonen? Heb je het dan over werknemers (restaurants?) of over klanten (belhuizen?)
waarop baseer je de stelling dat shell/ philips afhankelijk zijn van de niet-westerse allochtonen in Nederland?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:30 schreef FeestNummer het volgende:
Wat dacht je van bedrijven als Shell en Philips, om er maar eens twee te noemen?
Veel onbenullen hier denken kennelijk dat er alleen allochtonen met lagere school zijn.
je hebt dus geen cijfers?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:43 schreef FeestNummer het volgende:
Ik werk zelf bij Philips (High Tech Campus in Eindhoven)
dan meot je je afvragen wat het nut is dat het werk hier plaatsvindt? Stel dat tien Turken in een naaiatelier in Amsterdam kleren maken, dan kunnen ze dat toch net zo goed in ANkara doen en naar NL exporteren...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:43 schreef FeestNummer het volgende:
. Ongeveer de helft van alle personeel daar is buitenlands, veelal ingenieurs uit China, India, Rusland, de Balkan, etc. Ook product ontwikkelafdelingen elders bij Philips zijn zeer sterk afhankelijk van buitenlands talent.
Waar jij aan voorbij gaat is dat werk dat nu door allochtonen gedaan wordt dan door Nederlanders gedaan zal worden. Als die er nu niet voor te porren zijn (bijv schoonmaak) dan zal door de krappe arbiedsmarkt het slarisstijgen en dan komen werknemers vanzelf..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:43 schreef FeestNummer het volgende:
Het hoofdkantoor in A'dam is (zoals bij iedere multi-national) natuurlijk sowieso een internationaal gezelschap met een groeiende nadruk op Azie en Oost-Europa. Ik ben vanuit mijn werk ook vaak bij Shell geweest, en dat is eerder nog internationaler ingesteld.
Sorry dat ik het zeg, maar ik denk dat je echt verknipt beeld van de realiteit hebt als je denkt dat je Nederland compleet kun afsluiten middels een ethnische zuivering.
Tsja, je kan ook in Vietnam een vietnamese loempia bestellen en hem op laten sturen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:55 schreef Napalm het volgende:
dan meot je je afvragen wat het nut is dat het werk hier plaatsvindt? Stel dat tien Turken in een naaiatelier in Amsterdam kleren maken, dan kunnen ze dat toch net zo goed in ANkara doen en naar NL exporteren...
Denk je? Ik denk dat als de salarissen omhoog gaan, de algehele levensstandaard omhoog gaat, waardoor de uitkeringen ook weer omhoog gaan. En dan zal de nederlander nog steeds geen trek hebben in schoonmaakbaantjes.quote:Waar jij aan voorbij gaat is dat werk dat nu door allochtonen gedaan wordt dan door Nederlanders gedaan zal worden. Als die er nu niet voor te porren zijn (bijv schoonmaak) dan zal door de krappe arbiedsmarkt het slarisstijgen en dan komen werknemers vanzelf..
Ik heb het niet nagezocht, maar volgens mij hebben japanners veel discipline, nederlanders niet.quote:Overigens is er in Japan in grote mate sprake van een mono-cultuur zonder veel buitenlanders en Japan is toch een zeer welvarend land..
een loempia is wat anders dat kleren he.... kromme vergelijkingquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:15 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Tsja, je kan ook in Vietnam een vietnamese loempia bestellen en hem op laten sturen.
[..]
Denk je? Ik denk dat als de salarissen omhoog gaan, de algehele levensstandaard omhoog gaat, waardoor de uitkeringen ook weer omhoog gaan. En dan zal de nederlander nog steeds geen trek hebben in schoonmaakbaantjes.
[..]
Ik heb het niet nagezocht, maar volgens mij hebben japanners veel discipline, nederlanders niet.
Ik wilde net posten dat de PvdA de afgelopen jaren niet deel heeft uitgemaakt van het kabinet en bijv. een stad als Rotterdam. En toen postte jij alweer:quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:25 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Daar kan ik wel wat argumenten voor aanvoeren, maar dat is behoorlijk offtopic. Het komt er min of meer op neer dat de linkse gevestigde orde (met als ultieme vertegenwoordiger Job Cohen) de afgelopen decennia een beetje doorgeschoten is in 'damage control' (theeleuten met betrokkenen en vervelende zaken onder tafel vegen). Meestal werkt dat wel, veel problemen hebben nu eenmaal de neiging zich vanzelf op te lossen. Maar in het geval van de integratieproblematiek heeft dit uiteindelijk alleen maar averechts gewerkt, als een etterende zweer die zolangzamerhand een kankergezwel geworden is.
Dat is uiteindelijk ook de reden dat men ontkent dat de criminaliteit is gestegen: dan moet men namelijk ook de oorzaken daarvoor aanwijzen, en dan komt men al gauw weer bij die integratieproblematiek uit.
Maar goed, dan heb je ook nog een hoop ambtenaren die ook moeten weten dat de cijfers kunstmatig laag worden gehouden. Kortom: jij spreekt toch van een complot. Waar ook de VVD, CDA en kennelijk een hoop ambtenaren bij betrokken zijn. Ik kan niet geloven dat er niet 1 (ex)ambtenaar of (ex)politcus gewetensbezwaar heeft en uit de school klapt tegenover de media. Elsevier zou er van smullen volgens mij. En daarnaast wordt er zo vaak gelekt in de politiek dat het wel uit moet komen. Dus, ik geloof weinig van jouw complottheorie.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:21 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Hier ben ik het zeker mee eens. Maar een partij als de VVD, die zichzelf maar wat graag als 'fatsoenlijk (lees: braafburgerlijk), gematigd rechts' propageert, kan ik als rechtse partij eigenlijk niet meer serieus nemen.
Krom, zou kunnen, maar waar het om gaat is dat die mensen dat werk hier doen omdat er hier vraag naar is.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:39 schreef MouzurX het volgende:
een loempia is wat anders dat kleren he.... kromme vergelijking
Het probleem zit em niet in Nederland, maar in o.a. Turkije, Marokko, Griekenland, Argentinie en nog een 30 tal landen waarvan de eigen nationaliteit NOOIT kan worden opgegeven, en dat de Nederlandse regering daar helemaal niets aan kan veranderen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:07 schreef veldmuis het volgende:
Ik vind het een beetje een make up your mind-iets, en dat je nogsteeds dat papiertje van welk land ook hebt zal het integratieproces ook niet érg bevorderen. Imo.
Niet helemaal...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:07 schreef maartena het volgende:
Het probleem zit em niet in Nederland, maar in o.a. Turkije, Marokko, Griekenland, Argentinie en nog een 30 tal landen waarvan de eigen nationaliteit NOOIT kan worden opgegeven, en dat de Nederlandse regering daar helemaal niets aan kan veranderen.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:21 schreef Hukkie het volgende:
Jep, ik ben half turks en heb mijn turkse nationaliteit dus wel (noodgedwongen) afgezworen, ik heb dus alleen een nederlands paspoort. Maar als ik ooit een kind krijg, dan wordt dat gewoon weer een turk.
Jep, wat dat betreft zou ik ook liever bi zijn.quote:En dan sta je voor een keuze:
1) Nederlandse nationaliteit pertinent weigeren.
2) Nederlandse nationaliteit toekennen met behoud van eigen nationaliteit.
Het lijkt mij dat voor de integratie de tweede optie een stuk beter is. Nederland heeft alleen het beslissingsrecht over de Nederlandse nationaliteit, ofwel toekennen of weigeren. Ook staat o.a. in de grondwet en andere wetten dat de Nederlandse nationaliteit voor iedereen beschikbaar moet kunnen zijn, zolang ze in Nederland geen criminele achtergrond hebben.
De Nederlandse regering koos dus, en terecht, voor optie 2.
Dat is ook het probleem met Turkije.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:27 schreef Igen het volgende:
Het probleem met Marokko was toch vooral dat ook de kinderen en de kleinkinderen en en en... ook automatisch de Marokkaanse nationaliteit krijgen?
Ik heb er tien jaar over gedaan om van mn turkse paspoort af te komen. In al die tijd kon ik niet naar Turkije toe omdat ik als deserteur te boek stond. Als ik toch zou gaan dan zou ik terstond opgepakt worden.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:28 schreef jogy het volgende:
Even een vraagje tussendoor, wat kan een land doen als je hun wetten breekt door je paspoort van hun land in de sloot te gooien en het op te geven? Kan je dan niet meer terug naar dat land of zijn er andere dingen waar je aan moet denken?
Ok, bedanktquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:33 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ik heb er tien jaar over gedaan om van mn turkse paspoort af te komen. In al die tijd kon ik niet naar Turkije toe omdat ik als deserteur te boek stond. Als ik toch zou gaan dan zou ik terstond opgepakt worden.
(was wel spannend toen ik voor de eerste keer weer ging)
Het hebben van een nationaliteit staat niet gelijk aan het hebben van een paspoort. Een Marokkaan kan ritueel zijn paspoort verbranden, maar daarmee is hij nog niet zijn nationaliteit kwijt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:28 schreef jogy het volgende:
Even een vraagje tussendoor, wat kan een land doen als je hun wetten breekt door je paspoort van hun land in de sloot te gooien en het op te geven? Kan je dan niet meer terug naar dat land of zijn er andere dingen waar je aan moet denken?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:48 schreef zhe-devilll het volgende:
Alsof er geen goede allochtonen zijn zeg kom op!
Ik vind dat ze het tuig onder de allochtonen en zowiezo tuig..beter moeten aanpakken!
Daarbij kijk eens hoeveel probleem kinderen er nu al zijn!!!!!
Zowel van nederlandse oorsprong dan van buitenlandse..dus? <-- oorzaak: omgang met buitenlanders. Die alles mogen van hun ouders waardoor de nederlanders dat ook gaan doen
Wat gaat hier straks van komen?
Alleen maar ellende.
Nou als ik tzt oma ben dan schop ik ze zo in de balleh kan me niks schelen!
Van me tassie blijven ze af! Capice!
Alle niet-westerse allochtonen = alle niet-westerse allochtonen. Of ze hun leven hebben opgebouwd of niet. Dus ook alle illegalen die schoonmaken bij McDonalds (een westere allochtoon, die mag blijven!)quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:29 schreef BaajGuardian het volgende:
De allochtonen waar het om gaat hebben toch geen werk dus op dat gebied boeit het niks.
Word het er alleen maar beter van, mensen die gewoon hun leven hebben opgebouwd hier en normaal samenleven in de buurt gaat het ook helemaal niet om lijkt me logisch.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:57 schreef Sidekick het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/binnenland/article620152.ece
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:57 schreef jogy het volgende:
De afgelopen 11 jaar is er geen significante groei geweest qua criminaliteit trouwens. Het hangt al tijden tussen de 1.2 en 1.4 miljoen en stond vorig jaar op 1.218447
http://statline.cbs.nl/StatWeb/Table.asp?STB=G3&LA=nl&DM=SLNL&PA=37932&D1=0,2-3&D2=0,2-4&D3=0&D4=a&HDR=G2,T,G1
Over welke betrouwbare cijfers heb je het...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:24 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Er wordt beweerd dat de criminaliteit fors is gestegen de afgelopen decennia, en dan post ik daarop een artikel waar wordt gezegd dat eht nauwelijks is gestegen, jogy post daarna cijfers van CBS en zakjap geeft ook nog een extra verklaring. Oh jee, wat wordt jij onheus behandeld. Een stelling van Kieboom wordt met betrouwbare cijfers tegengesproken en jij voelt je door een type user onheus bejegend. Dit is absurd. Vervolgens durf je de confrontatie niet direct aan omdat meerdere users gefundeerd jouw wereldbeeld verstoren, maar ga je Kieboom napraten om zo je gram te halen door users uit te maken voor onwetende provinciaal, geen kritisch denkvermogen, etc. Het is onwaarschijnlijk schijnheilig dat je dan ook nog durft te ontkennen aangezien je een directe relatie maakt tussen mensen die de stelling tegenspreken en de inhoudsloze kwalificaties. Behoorlijk zielig als je het mij vraagt.
Dat heeft denk ik te maken met het internet. Vroeger moest je een brief schrijven of je klacht deponeren op het politieburo, tegenwoordig gaat dat stukken makkelijker.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:04 schreef zakjapannertje het volgende:
het is wel zo dat criminaliteit tegenwoordig meer wordt afgekeurd dan 25 jaar geleden, wat zich bv. vertaalt in een toename in het aantal zware straffen zoals levenslang
Waarom gaan ze dan weg?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:09 schreef FeestNummer het volgende:
@Napalm
Alle grote grote, internationale bedrijven het land uit.
Vast heel goed voor de economie.
Nu eerst nog de democratie omverwerpen en een facistische heilstaat installeren zodat we a-la-neurenberg-rassenwetten style de Nederlandse nationaliteit kunnen afpakken op basis van afkomst. Want tot die tijd blijven al die Nederlanders gewoon hier.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:40 schreef MouzurX het volgende:
opgelost
naja in 2012 gaan we toch allemaal dood dus daarvoor gaat er vast iets groots gebeuren waardoor dit misschien wel kan gebeurenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:28 schreef maartena het volgende:
[..]
Nu eerst nog de democratie omverwerpen en een facistische heilstaat installeren zodat we a-la-neurenberg-rassenwetten style de Nederlandse nationaliteit kunnen afpakken op basis van afkomst. Want tot die tijd blijven al die Nederlanders gewoon hier.
Mjah, ik geloof niet zo in die Maya-kalender.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:34 schreef MouzurX het volgende:
naja in 2012 gaan we toch allemaal dood
De VS is het lichtende voorbeeld van hoe goed dat werkt.quote:gewoon hogere straffen en minder luxe gevangenissen.
ja ze zitten niet in de cel OMDAT DE STRAFFEN ZO LAAG ZIJN doh!!!!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:58 schreef maartena het volgende:
[..]
Mjah, ik geloof niet zo in die Maya-kalender.
[..]
De VS is het lichtende voorbeeld van hoe goed dat werkt.Overigens zitten er ongeveer 16.000 man in de gevangenis, waarvan 8000 allochtonen, waarvan een stuk of 6000 niet-westers.....(zie cijfers CBS), dus zo crimineel zijn ze nou ook weer niet, het gaat om minder dan 1% van de allochtonen. (en minder dan 0,3% van de Nederlanders trouwens)
En dit is niet eens meegeteld inderdaad. Er zijn behoorlijk wat Nederlanders met niet-westerse allochtonen als partner, en die zullen dan toch massaal meegaan met hun partner, en zich naar alle waarschijnlijkheid in Belgie of Duitsland gaan vestigen (of in het thuisland van de partner, of elders), en daarmee loop je een hele hoop kennis/werkervaring mis natuurlijk die samen met de niet-westerse allochtoon uit Nederland zullen verdwijnen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:32 schreef Sense het volgende:
Aangezien mijn (hard werkende, modelburger zijnde) partner van niet-westerse afkomst, en een tweede generatie allochtoon is, zal hij moeten vertrekken en zal ik Nederland met hem verlaten. Dan heeft Nederland niet alleen een allochtoon, maar ook weer een 'landverrader' minder![]()
Nee Wilders heeft over iedere moslim, gezien zijn uitlatingen over de Koran.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:27 schreef TomTancr3do het volgende:
Wat een rare OP. Wilders heeft het over criminelen en haatzaaiers met een dubbele nationaliteit, terwijl de TS het over zo'n beetje alle allochtonen heeft.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:55 schreef MouzurX het volgende:
Oke verandering van plannen we zetten alleen de werkloze en/of criminele niet-met-echte-nederlands-getrouwde niet-westerse allochtonen uit en we zetten ze niet allemaal tegelijkertijd uit maar elk jaar zoveel procent
Nog commentaar op de plannen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |