Waar wil je ze naartoe sturen dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:22 schreef RemcoDelft het volgende:
Criminelen het land uit lijkt me een goed begin, ook autochtone criminelen trouwens.
Check.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:25 schreef MouzurX het volgende:
Ook ff "niet-westerse" voor allochtonen zetten in de TT ?
Ja, waarom ook niet, we kijken niet naar de oorzaak van de criminaliteit maar vegen alleen ons straatje schoon.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:22 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Huizen zijn nu kunstmatig zo duur, als die markt instort krijgen we miljoenen huilebalken a-la-Dexia...
Criminelen het land uit lijkt me een goed begin, ook autochtone criminelen trouwens.
Australie? Amerika? ...vroeger werd al het uitschot daar ook naartoe gestuurdquote:
Sorrie. Vervang Wilders maar door iemand die wel zo denkt. Zal vast wel te vinden zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:27 schreef TomTancr3do het volgende:
Wat een rare OP. Wilders heeft het over criminelen en haatzaaiers met een dubbele nationaliteit, terwijl de TS het over zo'n beetje alle allochtonen heeft.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:28 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
ja hallo, wie moet ik dan de schuld geven als ik met me dronken hoofd me fiets weer eens kwijt ben?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:29 schreef BaajGuardian het volgende:
De allochtonen waar het om gaat hebben toch geen werk dus op dat gebied boeit het niks.
Word het er alleen maar beter van, mensen die gewoon hun leven hebben opgebouwd hier en normaal samenleven in de buurt gaat het ook helemaal niet om lijkt me logisch.
Sterker nog, je kúnt je tweede nationaliteit niet eens opgeven, die krijg je generaties lang gewoon wettelijk cadeau bij je nederlandse. Als je eenmaal een tweede nationaliteit hebt, krijgt je kind ze ook, en diens kind, en diens kind, enz..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:23 schreef jogy het volgende:
[..], doe nou eens niet zo offtopic man. Van mij hoef je helemaal niets op te geven, voor mijn part heb je 38 paspoorten in je bezit en behang je je kamer ermee terwijl je naakt door de kamer rent met een fakkel in je hand en een tampon op je hoofd. Het gaat alleen maar over de gevolgen van die actie, niet de achterliggende gedachte ervan
.
Maar de economie is zo ingesteld dat er ALTIJD een werkeloosheidscijfer zal zijn en de onopgeleide persoon zal daar het eerste slachtoffer van zijn, nu wordt dat probleem nog opgevangen door de allochtonen maar als die wegvallen moet dat worden opgevangen door de inwoners die wel mogen blijven.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:29 schreef BaajGuardian het volgende:
De allochtonen waar het om gaat hebben toch geen werk dus op dat gebied boeit het niks.
Word het er alleen maar beter van, mensen die gewoon hun leven hebben opgebouwd hier en normaal samenleven in de buurt gaat het ook helemaal niet om lijkt me logisch.
huhhuh.... Je weet wel, die jongens wiens vaders we hierheen hebben laten vliegen omdat we zelf te lui waren om de stoep te vegen maar die we vervolgens zelf laten creperen omdat we vinden dat westerlingen superieur zijn. Die hebben inderdaad geen werk.... En wiens fout is dat?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:29 schreef BaajGuardian het volgende:
Ah, okay, jij gaat je "uitzettingslijst" beperken tot degenen zonder baan die crimineel zijn. Nogmaals: Waar stuur je die dan naartoe? "Land van herkomst" is namelijk ondertussen gewoon Nederland dus "terug naar waar ze vandaan komen" scheelt je mischien een halve provincie maar dat zet geen zoden aan de dijk....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:40 schreef BaajGuardian het volgende:
Zoals ik al zei werken degenen die uitgezet zouden moeten worden toch niet, die zijn doorgaans crimineel.
Nu we toch bezig zijn .. afrika koloniseren en al het uitschot daar dumpen en laten werkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:43 schreef Croga het volgende:
[..]
Ah, okay, jij gaat je "uitzettingslijst" beperken tot degenen zonder baan die crimineel zijn. Nogmaals: Waar stuur je die dan naartoe? "Land van herkomst" is namelijk ondertussen gewoon Nederland dus "terug naar waar ze vandaan komen" scheelt je mischien een halve provincie maar dat zet geen zoden aan de dijk....
En helaas hebben we geen gulags of strafkoloniën meer dus dat is geen optie.... Mischien moeten we wachten tot we Mars gekoloniseerd hebben dan sturen we ze allemaal naar Triton!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |