abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 augustus 2007 @ 02:07:09 #101
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52379508
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 00:26 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

Dat filmpje is wel aardig inderdaad, maar ook best oud. Toch jammer dat er nooit een waardige opvolger is gekomen...
Genoeg te vinden op het internet, maar nog meer op straat, ga jij maar eens fijn door amsterdam oost en west wandelen.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_52381237
Als Nederland zo ver afzakt, dat het hele bevolkingsgroepen wil gaan deporteren (afgezien van de complete onmogelijkheid ervan), ben ik weg. In zo'n rechts extremistische heilstaat wil ik niet wonen.

Verder zal Nederland met een dergelijk regime al snel een flinke economische klap krijgen die ons waarschijnlijk zal doen afzakken tot niveau Zimbabwe
pi_52381963
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 09:18 schreef Vhiper het volgende:
Als Nederland zo ver afzakt, dat het hele bevolkingsgroepen wil gaan deporteren (afgezien van de complete onmogelijkheid ervan), ben ik weg. In zo'n rechts extremistische heilstaat wil ik niet wonen.

Verder zal Nederland met een dergelijk regime al snel een flinke economische klap krijgen die ons waarschijnlijk zal doen afzakken tot niveau Zimbabwe
Dat niet alleen, maar je moet dan godverdomme zelf je pizza halen
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_52382149
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 09:58 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Dat niet alleen, maar je moet dan godverdomme zelf je pizza halen

En de shoarmatent op de hoek, die ben ik dan ook zeker kwijt???
  woensdag 15 augustus 2007 @ 10:40:34 #105
98593 KlappernootatWork
Tot mijn strot in het genot..
pi_52382889
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:49 schreef jogy het volgende:

[..]

En ze zijn crimineel OMDAT ze geen baan hebben en wel de welvaart willen ervaren van werkend Nederland. De gehele kapitalistische samenleving is ingedeeld in de Haves en de have nots, de have nots willen ook haves worden en gaan dan rare dingen doen omdat voor elkaar te krijgen. Het onderliggende probleem is de creatie van markten die reclames maken om de behoefte te creëeren voor het laatste mobieltje, Ipod, de mooiste auto en kleren etc. Die spelen in op de behoefte om te consumeren, of je het geld nou hebt of niet.
Nederland doet gewoon Amerika na, ghetto's en al
Shit! werken zuigt...
Op donderdag 22 november 2007 @ 12:42 schreef Neelis het volgende: Rabbelneuteaantwaark ?
  woensdag 15 augustus 2007 @ 10:47:24 #106
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52383057
Dus men heeft liever ghetto (inderdaad) nederland vol criminelen die ons kankerkazen noemen dan een authentiek nederland zoals 10 jaar geleden, waar de meeste buitenlanders gewoon sociaal net zo goed nederlander waren ipv zichzelf daarvan distantieerde en de rebel uithangt.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 10:49:33 #107
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_52383114
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:07 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje een make up your mind-iets, en dat je nogsteeds dat papiertje van welk land ook hebt zal het integratieproces ook niet érg bevorderen. Imo.
dus mensen mogen geen dubbele nationaliteit hebben omdat jij dat "een make-up your mind-iets" vind? goh, dat is nog eens een sterk argument!

En hoezo zou het hebben van slechts 1 paspoort de omgang met de samenleving bevorderen?

het hele dubbele passpoort voor burgers is een non-argument, alleen bedoelt om lucht te geven aan de onderbuikgevoelens van mensen die sowieso al niets van niet-westerse allochtonen moeten hebben.

in het geval van bestuurders die zich bezighouden met internationale betrekkingen vindt ik het overigens WEL een steekhoudend argument ivm belangenverstrengeling.
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
  woensdag 15 augustus 2007 @ 10:56:24 #108
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_52383287
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 10:47 schreef BaajGuardian het volgende:
....een authentiek nederland zoals 10 jaar geleden.....

grappig dat iedereen altijd het nederland van VOOR zijn geboorte ouderwets vind, het nederland van NA zijn jeugd verloederd vind en alles ertussenin ziet als "het authentieke nederland"...

een beetje relativering zou niet misstaan lijkt me.
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
  woensdag 15 augustus 2007 @ 11:02:24 #109
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52383452
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 10:47 schreef BaajGuardian het volgende:
Dus men heeft liever ghetto (inderdaad) nederland vol criminelen die ons kankerkazen noemen dan een authentiek nederland zoals 10 jaar geleden, waar de meeste buitenlanders gewoon sociaal net zo goed nederlander waren ipv zichzelf daarvan distantieerde en de rebel uithangt.
Vroegâh was alles Betâh. Laat me niet lachen. Toen waren het de kampers die alles verneukten Nu zijn het de Marokkanen. De ene groep is gewoon vervangen door een andere groep gefrustreerde. Het probleem is dus aan de basis niet de groep die aan de onderkant maar het feit dat we een groep aan de onderkant nodig hebben om zo goed en kwaad als het kan te functioneren.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 15 augustus 2007 @ 11:15:28 #110
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52383770
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 11:02 schreef jogy het volgende:

[..]

Vroegâh was alles Betâh. Laat me niet lachen. Toen waren het de kampers die alles verneukten Nu zijn het de Marokkanen. De ene groep is gewoon vervangen door een andere groep gefrustreerde. Het probleem is dus aan de basis niet de groep die aan de onderkant maar het feit dat we een groep aan de onderkant nodig hebben om zo goed en kwaad als het kan te functioneren.
Zucht... je hebt gelijk...dat weet ik ook wel...maar ik kan dat niet zeggen...ik kan dat niet uitleggen...
  woensdag 15 augustus 2007 @ 11:35:03 #111
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52384332
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 11:15 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Zucht... je hebt gelijk...dat weet ik ook wel...maar ik kan dat niet zeggen...ik kan dat niet uitleggen...
. Check. Ik blijf het gewoon proberen, misschien blijft het plakken bij iemand .
Vrijheid
  woensdag 15 augustus 2007 @ 12:04:57 #112
98593 KlappernootatWork
pi_52385218
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 11:35 schreef jogy het volgende:

[..]

. Check. Ik blijf het gewoon proberen, misschien blijft het plakken bij iemand .
blij dat er toch mensen zijn die met een vorm van idealisme iets proberen te verbeteren..
Shit! werken zuigt...
Op donderdag 22 november 2007 @ 12:42 schreef Neelis het volgende: Rabbelneuteaantwaark ?
  woensdag 15 augustus 2007 @ 12:16:09 #113
3542 Gia
User under construction
pi_52385551
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:55 schreef saban het volgende:

[..]

Nog steeds begrijp ik niet geheel waarom het fout is om een dubbele nationaliteit te hebben.
Niemand zegt dat dat fout is. Er is op zich ook niks op tegen. Maar het biedt wel mogelijkheden. Nu nog niet, maar uiteraard kunnen wetten gewijzigd worden zodat we er wel wat mee kunnen.

Er zijn dus echt hele groepen jonge mensen, waarvan zelfs de ouders hier geboren zijn, die het land van herkomst van hun grootouders alleen kennen van vakantie, maar die zijn opgegroeid met de cultuur van dat andere land. Daarbij hebben ze vanaf hun geboorte te horen gekregen dat het andere land goed is, en dat Nederland slecht is. Dus wat krijg je dan? Inderdaad, jongeren die schoppen tegen de Nederlandse maatschappij. En als die maatschappij dat dan niet pikt, dan zeggen ze: Zie jewel, DISKRIMINAZIE!!

Wat mij betreft zou het goed zijn als er mogelijkheden komen om mensen met twee nationaliteiten die Nederland toch al niks vinden en het andere land zo geweldig vinden, lekker naar dat andere geweldige land te sturen, als ze zich hier niet kunnen gedragen of aanpassen.

En niemand heeft het erover om alle niet-westerse allochtonen het land uit te gooien, behalve TS misschien. Van mij mag hier iedereen wonen, als ze maar accepteren hoe wij leven en hun achterlijke ideeën niet aan ons op proberen te dringen. Niet overal eisen een uitzondering te mogen zijn op de regels, maar je aanpassen aan de regels die er zijn. En bovenal je gedragen. Dat moet sowieso altijd, maar vooral in het land waar jij en jouw familie opgenomen zijn.
Wil je dat niet, ga dan vooral terug naar het land wat in jou ogen zo geweldig is. Ga!!!
pi_52385662
iedere generatie kent zo zijn eigen conflict en 'angst-vijand'

in mijn jeugd was het de rus en stonden rakketten op europa gericht en daarvoor hadden we angst, wat verder wel fijn was want behalve wat angst, merkte je dr weinig van ....
toch was er een euforische blijheid toen de muur viel en van vijanden vrienden werden.

toen heeft Fukuyama al aangegeven dat in het 'gat' van een ontbrekend vijandbeeld een nieuwe vijand zou sluipen en heel correct voorspeld dat deze nieuwe vijand de islam zou zijn, juist een 'natuurlijk bondgenoot tegen de russen en communisten (zelfs de israeliers hebben toendertijd bv geld in de kleine islamitische Hamas gestoken als tegenwicht tegen de eerder op rusland georienteerde PLO)...

Ik verwacht dat ook het huidige vijandbeeld van moslims gaat weer verdwijnen (tijdelijk, het komt altijd weer terug, als een herhaling op nickolodeon desnoods) en mogelijk vervangen gaat worden door een aversie tegen Polen en Oost-europeanen..
over tien tot vijftien jaar de allerzwaarste tijd qua integratie van de derde-generatie gastarbieders redelijk afgerond is, maar juist dan de criminaliteit van oost-europeanen zal komen.

Wilders moet dan zijn mond houden, want zijn kinderen zullen dan juist tot die 'probleemgroep' behoren, tweede generatie oost-europeaanse allochtonen
(wat overigens wel blijft is dat de grootste criminele probleemgroep altijd bestaat uit mannen tussen de 14 en 27/28 jaar)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 15 augustus 2007 @ 12:24:26 #115
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52385769
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 12:04 schreef KlappernootatWork het volgende:

[..]

blij dat er toch mensen zijn die met een vorm van idealisme iets proberen te verbeteren..
Ja hier nog een...nouja...nvr mind...
  woensdag 15 augustus 2007 @ 12:33:12 #116
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52386021
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 12:24 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ja hier nog een...nouja...nvr mind...
Iedereen op zijn eigen manier, BG .
Vrijheid
  woensdag 15 augustus 2007 @ 12:44:25 #117
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52386334
Nee niet, maar ik kan niet zeggen wat ik wil zeggen... zucht..

Ik ga zo maar even wieberen buiten.
pi_52390992
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 09:18 schreef Vhiper het volgende:
Dit is dus echt dom geklets. Onderzoek heeft allang aangetoond dat niet-westerse allochtonen ons per saldo alleen maar geld kosten, en dus niet positief bijdragen aan de economie.
If the shoe doesn't fit, the shoe must be a Nazi.
pi_52391044
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 11:02 schreef jogy het volgende:

[..]

Vroegâh was alles Betâh. Laat me niet lachen. Toen waren het de kampers die alles verneukten
Die kampers zijn er nog steeds hoor. Ook nog...

Het is dan ook niet zo gek dat de criminaliteit gedurende de afgelopen twintig jaar gruwelijk is toegenomen.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 15:25:42 #120
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_52391592
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 15:08 schreef TomTancr3do het volgende:
Onderzoek heeft allang aangetoond dat niet-westerse allochtonen ons per saldo alleen maar geld kosten, en dus niet positief bijdragen aan de economie.
Dat ging over overheidsuitgaven versus overheidsinkomsten. Het zegt weinig over de inbreng in de economie. Tenzij je een communist bent die waarde afleidt aan de hoogte van belastingen. Een goedkope zakkenvuller draagt weinig belasting af, maar zorgt voor een goede concurrentiepositie van het bedrijf, lagere prijzen voor consumenten, etc. Bijvoorbeeld.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_52391623
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 15:09 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

Die kampers zijn er nog steeds hoor. Ook nog...

Het is dan ook niet zo gek dat de criminaliteit gedurende de afgelopen twintig jaar gruwelijk is toegenomen.
Bron?
  woensdag 15 augustus 2007 @ 15:39:13 #122
132386 Kieboom
Handelaar in kolen en olie
pi_52392056
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 15:26 schreef Toad het volgende:

[..]

Bron?
Doe eens normaal...

Ga je nu met droge ogen vragen om een bron voor de toegenomen gewelddadigheid van deze samenleving de afgelopen decennia?

woensdag 15 augustus 2007 @ 15:41:49 #123
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52392135
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 12:20 schreef RM-rf het volgende:
iedere generatie kent zo zijn eigen conflict en 'angst-vijand'

in mijn jeugd was het de rus en stonden rakketten op europa gericht en daarvoor hadden we angst, wat verder wel fijn was want behalve wat angst, merkte je dr weinig van ....
toch was er een euforische blijheid toen de muur viel en van vijanden vrienden werden.

toen heeft Fukuyama al aangegeven dat in het 'gat' van een ontbrekend vijandbeeld een nieuwe vijand zou sluipen en heel correct voorspeld dat deze nieuwe vijand de islam zou zijn, juist een 'natuurlijk bondgenoot tegen de russen en communisten (zelfs de israeliers hebben toendertijd bv geld in de kleine islamitische Hamas gestoken als tegenwicht tegen de eerder op rusland georienteerde PLO)...

Ik verwacht dat ook het huidige vijandbeeld van moslims gaat weer verdwijnen (tijdelijk, het komt altijd weer terug, als een herhaling op nickolodeon desnoods) en mogelijk vervangen gaat worden door een aversie tegen Polen en Oost-europeanen..
over tien tot vijftien jaar de allerzwaarste tijd qua integratie van de derde-generatie gastarbieders redelijk afgerond is, maar juist dan de criminaliteit van oost-europeanen zal komen.

Wilders moet dan zijn mond houden, want zijn kinderen zullen dan juist tot die 'probleemgroep' behoren, tweede generatie oost-europeaanse allochtonen
(wat overigens wel blijft is dat de grootste criminele probleemgroep altijd bestaat uit mannen tussen de 14 en 27/28 jaar)
.
Vrijheid
pi_52392181
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 15:08 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

Dit is dus echt dom geklets. Onderzoek heeft allang aangetoond dat niet-westerse allochtonen ons per saldo alleen maar geld kosten, en dus niet positief bijdragen aan de economie.
Heb je ook een onderzoekje van de economische gevolgen van het instellen van wetten die oppakken en deporteren van minderheden en het verbieden van bepaalde geloven, het schenden van tientallen billaterale- en EU verdragen en het op grove wijze schenden van de mensenrechten?

Dom geklets, dat komt uit de mond van Wilders
  woensdag 15 augustus 2007 @ 15:51:03 #125
3542 Gia
User under construction
pi_52392443
Ze hoeven er toch niet allemaal uit! Alleen diegene die zich niet kunnen gedragen omdat ze vinden dat dat andere land zoveel beter is. Geef die dan de kans om fijn in dat andere land te gaan wonen.
Ik zie niet in wat daar mis mee is.
pi_52392447
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 15:39 schreef Kieboom het volgende:

[..]

Doe eens normaal...

Ga je nu met droge ogen vragen om een bron voor de toegenomen gewelddadigheid van deze samenleving de afgelopen decennia?
Ja.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 15:57:50 #127
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_52392701
quote:

http://www.ad.nl/binnenland/article620152.ece
  woensdag 15 augustus 2007 @ 15:57:58 #128
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52392707
De afgelopen 11 jaar is er geen significante groei geweest qua criminaliteit trouwens. Het hangt al tijden tussen de 1.2 en 1.4 miljoen en stond vorig jaar op 1.218447

http://statline.cbs.nl/StatWeb/Table.asp?STB=G3&LA=nl&DM=SLNL&PA=37932&D1=0,2-3&D2=0,2-4&D3=0&D4=a&HDR=G2,T,G1
Vrijheid
pi_52392813
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 15:51 schreef Gia het volgende:
Ze hoeven er toch niet allemaal uit! Alleen diegene die zich niet kunnen gedragen omdat ze vinden dat dat andere land zoveel beter is. Geef die dan de kans om fijn in dat andere land te gaan wonen.
Degenen die zich niet gedragen gooi je toch niet zomaar de grens over? Wandelen ze zo, geheel in vrijheid, de grens weer over en begint het circus opnieuw! Criminelen sluit je op.
pi_52392937
het is wel zo dat criminaliteit tegenwoordig meer wordt afgekeurd dan 25 jaar geleden, wat zich bv. vertaalt in een toename in het aantal zware straffen zoals levenslang

[ Bericht 0% gewijzigd door zakjapannertje op 15-08-2007 21:27:32 ]
  woensdag 15 augustus 2007 @ 16:05:39 #131
3542 Gia
User under construction
pi_52392995
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 16:00 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Degenen die zich niet gedragen gooi je toch niet zomaar de grens over? Wandelen ze zo, geheel in vrijheid, de grens weer over en begint het circus opnieuw! Criminelen sluit je op.
Als we ze de gelegenheid geven om het geweldige andere land te gaan wonen, mogen ze uiteraard ook meteen de Nederlandse nationaliteit opgeven. Want die hebben ze dan toch niet meer nodig. Daarbij is het een slecht land met slechte mensen waar ze niet bij willen horen, toch?
pi_52393621
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 16:05 schreef Gia het volgende:

[..]

Als we ze de gelegenheid geven om het geweldige andere land te gaan wonen, mogen ze uiteraard ook meteen de Nederlandse nationaliteit opgeven. Want die hebben ze dan toch niet meer nodig. Daarbij is het een slecht land met slechte mensen waar ze niet bij willen horen, toch?
Komen ze als illegaal terug de grens over, schiet ook niet op, he?

Criminelen moet je het niet naar de zin maken, die moet je opsluiten, welke nationaliteit ze ook hebben.
pi_52393840
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 16:20 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Komen ze als illegaal terug de grens over, schiet ook niet op, he?

Criminelen moet je het niet naar de zin maken, die moet je opsluiten, welke nationaliteit ze ook hebben.
Met doel ze normale niet-criminele mensen te maken? want dat gebeurt dus in 90%(oid) van de gevallen niet, dus we kunnen ze net zo goed executeren.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 16:38:15 #134
98593 KlappernootatWork
pi_52394231
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 15:51 schreef Gia het volgende:
Ze zouden hun verblijf in Nederland of daarbuiten moeten verdienen, dus zet ze aan het werk (zorg, onderhoud, soc. taken, daar waar arbeidsachterstand hoog is , maar NIET in het bedrijfsleven, die kunnen zich best redden) en bepaal dan of ze het waard zijn om hier daadwerkelijk als Nederlander in te burgeren.
Me dunkt dat je de echte probleemgevallen er dan simpel tussenuit filtert.
Shit! werken zuigt...
pi_52395981
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 16:26 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Met doel ze normale niet-criminele mensen te maken? want dat gebeurt dus in 90%(oid) van de gevallen niet, dus we kunnen ze net zo goed executeren.
Dan blijven ze wat mij betreft voor 90% achter de tralies zitten. We gaan ze toch niet zomaar vrijlaten in het buitenland, met als gevolg dat ze hier meteen weer terugkomen?
pi_52395994
quote:

[..]

Doe eens normaal...

Tsja, je hebt nu eenmaal van die mensen. Meestal gaat het dan om onwetende provincialen die ooit één keer in hun leven in Amsterdam of Rotterdam geweest zijn, en die toen toevallig niet beroofd of gemolesteerd zijn. Zij hebben nog niet het kritische denkvermogen van de Randstedeling ontwikkeld en slikken de ongeloofwaardige verhaaltjes van de linkse gevestigde orde, die zouden moeten aantonen dat de criminaliteit door de jaren heen gelijk gebleven is (oh please... ), als zoete koek. Niks aan te doen, maar beter om er gewoon niet op te reageren.
pi_52396184
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 17:33 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

Tsja, je hebt nu eenmaal van die mensen. Meestal gaat het dan om onwetende provincialen die ooit één keer in hun leven in Amsterdam of Rotterdam geweest zijn, en die toen toevallig niet beroofd of gemolesteerd zijn. Zij hebben nog niet het kritische denkvermogen van de Randstedeling ontwikkeld en slikken de ongeloofwaardige verhaaltjes van de linkse gevestigde orde, die zouden moeten aantonen dat de criminaliteit door de jaren heen gelijk gebleven is (oh please... ), als zoete koek. Niks aan te doen, maar beter om er gewoon niet op te reageren.
Ik woon in Amsterdam Noord.
pi_52396344
quote:

[..]

Een kleine aanvulling: je hebt er natuurlijk ook erge jonge mensen tussenzitten, die niet bewust mee hebben gemaakt hoe weinig criminaliteit er vroeger was in vergelijking met nu, en wezenloze types die sowieso het vermogen ontberen om hun leefomgeving aan een zinnige analyse te onderwerpen.

Anyway, in alle genoemde gevallen geldt dat er weinig aan is te doen, en dat je er goed aan doet om er gewoon niet op te reageren.
pi_52396372
Je argumenten zijn bijna op TomTancr3do. Dan beginnen namelijk meestal de persoonlijke aanvallen/kwalificaties.

Maar als je moeite hebt met wat discussie, kan je misschien beter naar gelijkgestemden op http://www.polinco.net/forum/.

Argh, ze gaan 'ondergronds' verder discuseren.
pi_52396464
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 17:49 schreef Toad het volgende:
Je argumenten zijn bijna op TomTancr3do. Dan beginnen namelijk meestal de persoonlijke aanvallen/kwalificaties.
Hoezo Voel je je soms persoonlijk aangesproken? Dat was geenszins de bedoeling.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 17:55:20 #141
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_52396507
quote:

maar beter om er gewoon niet op te reageren.
Ik begin een patroon in je discussiestijl te ontdekken, zodra het te heet onder je voeten wordt, dan druip je af met de staart tussen de benen. Je laat je altijd zo makkelijk kennen. Beetje gelijkgezinden gaan napraten omdat je te laf bent om direct op iemands post te reageren.
pi_52396513
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 17:53 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

Hoezo Voel je je soms persoonlijk aangesproken? Dat was geenszins de bedoeling.
Wat is dan de bedoeling van je laatste posts?
pi_52396546
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 17:49 schreef Toad het volgende:
Maar als je moeite hebt met wat discussie, kan je misschien beter naar gelijkgestemden op http://www.polinco.net/forum/.
Ik heb ook een leuk forum voor jou gevonden, waarvan ik vermoed dat je er beter op je plek zult zijn.
pi_52396584
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 17:55 schreef Toad het volgende:

[..]

Wat is dan de bedoeling van je laatste posts?
Het was bedoeld als een aanvulling op een reactie van mij gericht aan de user Kieboom.
pi_52396690
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 17:58 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

Het was bedoeld als een aanvulling op een reactie van mij gericht aan de user Kieboom.
Ik wil graag discuseren met je Tom. Maar je kritiek op de Islam is vaak gebasseerd op je eigen belevingswereld. Dat mag best van mij, maar ik heb het idee dat je slimmer bent dan dat. En ook open staat voor andere meningen etc. Maar wanneer er cijfers komen die haaks staan op jouw bewering, rep je weer over een links complot. Dat onderbouw je verder ook niet. Zo is er toch moeilijk een discussie met je te voeren?

En voorts ga je roepen dat degene die het niet met je eens zijn op het platteland wonen (voor mij geld dat dus niet) jong zijn (ik ben wellicht jonger dan jou ja) of niet in staat zijn te analyseren. Als dat jouw manier van discuseren is, oke, maar ik had wat anders gehoopt....
pi_52396772
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 17:55 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ik begin een patroon in je discussiestijl te ontdekken, zodra het te heet onder je voeten wordt, dan druip je af met de staart tussen de benen. Je laat je altijd zo makkelijk kennen. Beetje gelijkgezinden gaan napraten omdat je te laf bent om direct op iemands post te reageren.
Neehoor, niks laf. Maar aan sommige mensen valt simpelweg weinig eer te behalen. Hun ontbreekt het aan de nodige levenservaring of aan een minimale basisintelligentie. Daar lijkt me verder niks mis mee. Jij kiest toch ook zelf met wie je wel in discussie gaat en met wie niet?

Als ik 'laf' zou zijn en ik de discussie uit de weg zou gaan omdat het te heet onder m'n voeten zou worden, dan zou het ook niet zo moeilijk moeten zijn om m'n posts keihard onderuit te schoppen. Daar zie ik tot nu toe echter nog maar bijzonder weinig van terecht komen.

Ik vind het eigenlijk wel apart dat ik met mijn posts zoveel linkse types tot een felle reactie weet te verleiden, en dat men niet zelden behoorlijk persoonlijk wordt (gisteren werd ik bijvoorbeeld door twee POL-users voor 'mongool' uitgescholden). Dat laat mij zien dat ik niet ver van de waarheid zit en dus op de goede weg ben.
pi_52396852
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 18:02 schreef Toad het volgende:
Maar wanneer er cijfers komen die haaks staan op jouw bewering, rep je weer over een links complot.
Neehoor, dat heeft verder niks met een 'complot' te maken. Het heeft gewoon te maken met machtige mensen die hun eigen belangen (en dus ook die van hun eigen partij) verdedigen. Daar zit verder geen groter plan achter ofzo.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 18:13:15 #148
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_52396936
Ik weet dat dit een onderwerp is dat veel emoties oproept. Probeer respect voor elkaar op te brengen en met argumenten te reageren zonder persoonlijk te worden.

Anders moet ik straks weer het hele topic opschonen en gaan mensen miepen dat hun reactie(s) verwijderd zijn.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_52396964
Ik neem aan dat de politie en het ministerie van Justitie extra veel geld willen om de criminaliteit te bestrijden. Met hoge criminaliteitscijfers komt het ook hoger op de agenda van het kabinet. Dus waarom zouden ze het nou zo laag mogelijk proberen te houden?
pi_52397211
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 18:14 schreef Toad het volgende:
Ik neem aan dat de politie en het ministerie van Justitie extra veel geld willen om de criminaliteit te bestrijden. Met hoge criminaliteitscijfers komt het ook hoger op de agenda van het kabinet. Dus waarom zouden ze het nou zo laag mogelijk proberen te houden?
Daar kan ik wel wat argumenten voor aanvoeren, maar dat is behoorlijk offtopic. Het komt er min of meer op neer dat de linkse gevestigde orde (met als ultieme vertegenwoordiger Job Cohen) de afgelopen decennia een beetje doorgeschoten is in 'damage control' (theeleuten met betrokkenen en vervelende zaken onder tafel vegen). Meestal werkt dat wel, veel problemen hebben nu eenmaal de neiging zich vanzelf op te lossen. Maar in het geval van de integratieproblematiek heeft dit uiteindelijk alleen maar averechts gewerkt, als een etterende zweer die zolangzamerhand een kankergezwel geworden is.

Dat is uiteindelijk ook de reden dat men ontkent dat de criminaliteit is gestegen: dan moet men namelijk ook de oorzaken daarvoor aanwijzen, en dan komt men al gauw weer bij die integratieproblematiek uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')