Hoe wil je het topic noemen? Dan open ik het voor je en maak m vast sticky.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:59 schreef Boze_Appel het volgende:
Maargoed, ik maak die post van het weekend wel en dan mogen jullie besluiten hoe of wat.
Sticky kan gewoon later, hoeven er ook geen mensen te zeuren dat ik het nog niet af heb.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Hoe wil je het topic noemen? Dan open ik het voor je en maak m vast sticky.
Schopje C&H.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:53 schreef TomTancr3do het volgende:
Kun je Klein onderzoek naar eerwraak naar aanleiding Alkmaar CS niet beter naar GC verplaatsen ofzo? Hoeft toch niet meteen dicht?
Ja, daar hoort 'ie. Of hij daar aan de kwaliteitsnormen voldoet, moeten ze daar maar uitzoeken.quote:
Check.quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kwetsende en beledigende politici niet meer beveiligen. Moet dat geen 'beledigende' zijn?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:31 schreef donroyco het volgende:
Ik zal jullie openingspost van de feedback eens van een opknapbeurt voorzien
Ben benieuwdquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:31 schreef donroyco het volgende:
Ik zal jullie openingspost van de feedback eens van een opknapbeurt voorzien
Mijn reactie over den Uyl en lijken in de kast (qua begroting) was volgens mij toch behoorlijk ontopic. Waarom is deze verwijderd?quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zoveel mogelijk off-topic en geflame verwijderd. Probeer een beetje respect voor andersdenkenden te hebben. Op de man spelen lijkt me niet nodig.
Het was onderdeel van zuigen naar elkaar, heb de hele discussie/plaagsessie verwijderd. Je argumentatie laat overigens ook wat te wensen over. 5 woorden gevolgd doorquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:28 schreef Martijn_77 het volgende:
@Rock
[..]
Mijn reactie over den Uyl en lijken in de kast (qua begroting) was volgens mij toch behoorlijk ontopic. Waarom is deze verwijderd?
Het is namelijk algemeen bekend dat den Uyl een groot gedeelte van de begrotingsproblemen van de volgende kabineten op zijn geweten heeft.
Nee, hoor die reactie had ik al twee dagen eerder gepostquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het was onderdeel van zuigen naar elkaar, heb de hele discussie/plaagsessie verwijderd.
Gaat dat voortaan de regel worden in POL dat reacties van minder dan 5 woorden verwijderd woorden?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Je argumentatie laat overigens ook wat te wensen over. 5 woorden gevolgd doorhelpt niet echt.
Waar gehakt wordt vallen spaanders. Ik heb een poging gedaan om het topic weer op te poetsen. Kan me voorstellen dat iemand niet blij is met wat er verwijderd is, maar dat hoort er een beetje bij.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:48 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, hoor die reactie had ik al twee dagen eerder gepost
[..]
Gaat dat voortaan de regel worden in POL dat reacties van minder dan 5 woorden verwijderd woorden?![]()
Bull. Dat is vooral het kabinet Van Agt I geweest.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:28 schreef Martijn_77 het volgende:
@Rock
Het is namelijk algemeen bekend dat den Uyl een groot gedeelte van de begrotingsproblemen van de volgende kabineten op zijn geweten heeft.
Nou, het heeft wat voeten in de aarde gehad, maar hier is dan eindelijk jullie nieuwe banner (header & footer)quote:
Dank dank..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:38 schreef Mutant01 het volgende:
Dat ziet er wel heel stoer uit! Toppie zeg!
Nogmaals geen dank...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het is heel geil geworden. Thnx man.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Bull. Dat is vooral het kabinet Van Agt I geweest.
Ziet er echt goed uitquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:23 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nou, het heeft wat voeten in de aarde gehad, maar hier is dan eindelijk jullie nieuwe banner (header & footer)
[afbeelding]
Link: http://xs218.xs.to/xs218/07332/headerPOL.jpg
[afbeelding]
Link: http://xs218.xs.to/xs218/07332/footerPOL.jpg
Wat de voeten in de aarde waren, hield vooral de krant in.. die is eigenlijk heel wat groter, en Photoshop kon er maar moeilijk mee omgaan.. dus toen moest ik switchen van van laptop naar pc..
Krant:
[afbeelding]
Nota bene door een POL-moderator zelf, die toch beter zou moeten weten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zal nooit een medestander zijn met een mongool zoals jij. Dat je het even weet, en dat denk ik alles behalve stiekem.
Ik weet dat het de SC is, maar hier ben ik toch niet bepaald van gediend. Graag een reactie van een andere moderator dan Mutant01.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:28 schreef gelly het volgende:
[..]
Sorry, iemand die zijn gebruikernaam ontleent aan een amerikaans politicus die Mekka wil bombarderen is een mongool. Bovendien ben je een kloon en bovenal een domme kuttroll.
Dit gebeurt op andere plekken op fok ook en dat wordt dan ook normaal gevondenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:00 schreef TomTancr3do het volgende:
Is dit de bedoeling?
[..]
Nota bene door een POL-moderator zelf, die toch beter zou moeten weten.
En dit?
[..]
Ik weet dat het de SC is, maar hier ben ik toch niet bepaald van gediend. Graag een reactie van een andere moderator dan Mutant01.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |