Genoeg te vinden op het internet, maar nog meer op straat, ga jij maar eens fijn door amsterdam oost en west wandelen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:26 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Dat filmpje is wel aardig inderdaad, maar ook best oud. Toch jammer dat er nooit een waardige opvolger is gekomen...
Dat niet alleen, maar je moet dan godverdomme zelf je pizza halenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:18 schreef Vhiper het volgende:
Als Nederland zo ver afzakt, dat het hele bevolkingsgroepen wil gaan deporteren (afgezien van de complete onmogelijkheid ervan), ben ik weg. In zo'n rechts extremistische heilstaat wil ik niet wonen.
Verder zal Nederland met een dergelijk regime al snel een flinke economische klap krijgen die ons waarschijnlijk zal doen afzakken tot niveau Zimbabwe![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:58 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar je moet dan godverdomme zelf je pizza halen![]()
Nederland doet gewoon Amerika na, ghetto's en alquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:49 schreef jogy het volgende:
[..]
En ze zijn crimineel OMDAT ze geen baan hebben en wel de welvaart willen ervaren van werkend Nederland. De gehele kapitalistische samenleving is ingedeeld in de Haves en de have nots, de have nots willen ook haves worden en gaan dan rare dingen doen omdat voor elkaar te krijgen. Het onderliggende probleem is de creatie van markten die reclames maken om de behoefte te creëeren voor het laatste mobieltje, Ipod, de mooiste auto en kleren etc. Die spelen in op de behoefte om te consumeren, of je het geld nou hebt of niet.
dus mensen mogen geen dubbele nationaliteit hebben omdat jij dat "een make-up your mind-iets" vind? goh, dat is nog eens een sterk argument!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een make up your mind-iets, en dat je nogsteeds dat papiertje van welk land ook hebt zal het integratieproces ook niet érg bevorderen. Imo.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:47 schreef BaajGuardian het volgende:
....een authentiek nederland zoals 10 jaar geleden.....
Vroegâh was alles Betâh. Laat me niet lachen. Toen waren het de kampers die alles verneukten Nu zijn het de Marokkanen. De ene groep is gewoon vervangen door een andere groep gefrustreerde. Het probleem is dus aan de basis niet de groep die aan de onderkant maar het feit dat we een groep aan de onderkant nodig hebben om zo goed en kwaad als het kan te functioneren.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:47 schreef BaajGuardian het volgende:
Dus men heeft liever ghetto (inderdaad) nederland vol criminelen die ons kankerkazen noemen dan een authentiek nederland zoals 10 jaar geleden, waar de meeste buitenlanders gewoon sociaal net zo goed nederlander waren ipv zichzelf daarvan distantieerde en de rebel uithangt.
Zucht... je hebt gelijk...dat weet ik ook wel...maar ik kan dat niet zeggen...ik kan dat niet uitleggen...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Vroegâh was alles Betâh. Laat me niet lachen. Toen waren het de kampers die alles verneukten Nu zijn het de Marokkanen. De ene groep is gewoon vervangen door een andere groep gefrustreerde. Het probleem is dus aan de basis niet de groep die aan de onderkant maar het feit dat we een groep aan de onderkant nodig hebben om zo goed en kwaad als het kan te functioneren.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Zucht... je hebt gelijk...dat weet ik ook wel...maar ik kan dat niet zeggen...ik kan dat niet uitleggen...
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:35 schreef jogy het volgende:
[..]. Check. Ik blijf het gewoon proberen, misschien blijft het plakken bij iemand
.
Niemand zegt dat dat fout is. Er is op zich ook niks op tegen. Maar het biedt wel mogelijkheden. Nu nog niet, maar uiteraard kunnen wetten gewijzigd worden zodat we er wel wat mee kunnen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:55 schreef saban het volgende:
[..]
Nog steeds begrijp ik niet geheel waarom het fout is om een dubbele nationaliteit te hebben.
Ja hier nog een...nouja...nvr mind...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:04 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
blij dat er toch mensen zijn die met een vorm van idealisme iets proberen te verbeteren..
Iedereen op zijn eigen manier, BGquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja hier nog een...nouja...nvr mind...
Dit is dus echt dom geklets. Onderzoek heeft allang aangetoond dat niet-westerse allochtonen ons per saldo alleen maar geld kosten, en dus niet positief bijdragen aan de economie.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:18 schreef Vhiper het volgende:
Verder zal Nederland met een dergelijk regime al snel een flinke economische klap krijgen die ons waarschijnlijk zal doen afzakken tot niveau Zimbabwe![]()
Die kampers zijn er nog steeds hoor. Ook nog...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Vroegâh was alles Betâh. Laat me niet lachen. Toen waren het de kampers die alles verneukten
Dat ging over overheidsuitgaven versus overheidsinkomsten. Het zegt weinig over de inbreng in de economie. Tenzij je een communist bent die waarde afleidt aan de hoogte van belastingen. Een goedkope zakkenvuller draagt weinig belasting af, maar zorgt voor een goede concurrentiepositie van het bedrijf, lagere prijzen voor consumenten, etc. Bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:08 schreef TomTancr3do het volgende:
Onderzoek heeft allang aangetoond dat niet-westerse allochtonen ons per saldo alleen maar geld kosten, en dus niet positief bijdragen aan de economie.
Bron?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:09 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Die kampers zijn er nog steeds hoor. Ook nog...
Het is dan ook niet zo gek dat de criminaliteit gedurende de afgelopen twintig jaar gruwelijk is toegenomen.
Doe eens normaal...quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:20 schreef RM-rf het volgende:
iedere generatie kent zo zijn eigen conflict en 'angst-vijand'
in mijn jeugd was het de rus en stonden rakketten op europa gericht en daarvoor hadden we angst, wat verder wel fijn was want behalve wat angst, merkte je dr weinig van ....
toch was er een euforische blijheid toen de muur viel en van vijanden vrienden werden.
toen heeft Fukuyama al aangegeven dat in het 'gat' van een ontbrekend vijandbeeld een nieuwe vijand zou sluipen en heel correct voorspeld dat deze nieuwe vijand de islam zou zijn, juist een 'natuurlijk bondgenoot tegen de russen en communisten (zelfs de israeliers hebben toendertijd bv geld in de kleine islamitische Hamas gestoken als tegenwicht tegen de eerder op rusland georienteerde PLO)...
Ik verwacht dat ook het huidige vijandbeeld van moslims gaat weer verdwijnen (tijdelijk, het komt altijd weer terug, als een herhaling op nickolodeon desnoods) en mogelijk vervangen gaat worden door een aversie tegen Polen en Oost-europeanen..
over tien tot vijftien jaar de allerzwaarste tijd qua integratie van de derde-generatie gastarbieders redelijk afgerond is, maar juist dan de criminaliteit van oost-europeanen zal komen.
Wilders moet dan zijn mond houden, want zijn kinderen zullen dan juist tot die 'probleemgroep' behoren, tweede generatie oost-europeaanse allochtonen
(wat overigens wel blijft is dat de grootste criminele probleemgroep altijd bestaat uit mannen tussen de 14 en 27/28 jaar)
Heb je ook een onderzoekje van de economische gevolgen van het instellen van wetten die oppakken en deporteren van minderheden en het verbieden van bepaalde geloven, het schenden van tientallen billaterale- en EU verdragen en het op grove wijze schenden van de mensenrechten?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:08 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Dit is dus echt dom geklets. Onderzoek heeft allang aangetoond dat niet-westerse allochtonen ons per saldo alleen maar geld kosten, en dus niet positief bijdragen aan de economie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |