ik zat ook te f5'enquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:54 schreef Pheno het volgende:
ja, sorry, normaal is hij sneller, dus ik zat meer te F5'en
Die is ondertussen aangepastquote:
ja, er kwam toevallig precies een klant binnenlopen toen ik het nieuwe topic aan het maken wasquote:
goed zoquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, er kwam toevallig precies een klant binnenlopen toen ik het nieuwe topic aan het maken was
De volgende keer zal ik zeggen: sorry meneer, ik moet even mijn topic afmaken.
opgegetenquote:
Ik heb gewoon de wiki gecopieerd. Weet ik veelquote:
shniegoet!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:57 schreef Muck het volgende:
[..]
opgegeten
ik had geen koekjes meer voor bij de koffie
jij goude tand van oma koop?quote:
nee he?quote:
nee, de gouden tand hou ik zelf, wil je de oma kopen?quote:
Nee, ik heb er nog 1. Echt antiek!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:05 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, de gouden tand hou ik zelf, wil je de oma kopen?
gouden tandenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:05 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, de gouden tand hou ik zelf, wil je de oma kopen?
tof!quote:
Jammer dat het een hij is, anders meteen nemen!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:07 schreef eer-ik het volgende:
godsamme
Er werkt hier iemand, en die komt steeds praten.
Op zich niet erg, maar hij is irritant, en hij kan alleen maar over sex praten.
maar als ie komt praten, dan werkt ie toch niet?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:07 schreef eer-ik het volgende:
godsamme
nee, maar ik werk toch ook niet?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
maar als ie komt praten, dan werkt ie toch niet?![]()
![]()
eer-ik zou hem hier kunnen uitnodigen!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
maar als ie komt praten, dan werkt ie toch niet?![]()
![]()
dan echt iets heel ranzigs vertellen ofzoquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:07 schreef eer-ik het volgende:
godsamme
en nog betaald krijgen ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, maar ik werk toch ook niet?
Niemand hier.
De bazin stuurt steeds allemaal van die 'grappige' mailtjes door, die heeft het blijkbaar ook niet echt druk
ja, maar het is echt irritant.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jammer dat het een hij is, anders meteen nemen!
voor geen goud.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
eer-ik zou hem hier kunnen uitnodigen!
Nee joh, ik laat alleen m'n ongenoegen blijken, gevolgd door eenquote:
quote:
quote:
Wat een megau....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, maar het is echt irritant.
Iedereen die hij ziet (vrouwen die hij ziet) loopt ie achteraan, en dan komt ie later terug, z'n mond afvegend enzo. En elke keer loopt ie te zeiken dat ie je in je ballen slaat, en van alles in je aars wil stoppen
Het is écht irritant ph, jij zou 'm echt niet een dag als collega willen hebben
Ik zou zeggen, heb je een nietmachine bij de hand? Thinkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, maar het is echt irritant.
Iedereen die hij ziet (vrouwen die hij ziet) loopt ie achteraan, en dan komt ie later terug, z'n mond afvegend enzo. En elke keer loopt ie te zeiken dat ie je in je ballen slaat, en van alles in je aars wil stoppen
Het is écht irritant ph, jij zou 'm echt niet een dag als collega willen hebben
ja weet ik...quote:
awwwwwquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja weet ik.....ben terug gekomen van Fruts vanochtend en voelde me zoooooo beroerd dat ik maar even
op bed ben gaan liggen...
![]()
![]()
true, truequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
komt goed......zo'n dutje doet wonderen...
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja weet ik.....ben terug gekomen van Fruts vanochtend en voelde me zoooooo beroerd dat ik maar even
op bed ben gaan liggen...
![]()
![]()
En dat.quote:
hmm, effe denken...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:22 schreef Kuukske het volgende:
Hongerrrr.
Op het moment niet.quote:
Luikse Wafel....????quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:22 schreef Kuukske het volgende:
Hongerrrr.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:24 schreef eer-ik het volgende:
er is iemand op de radio die connie plassen heet
whehehequote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
er is iemand op de radio die connie plassen heet
hoe heette die chick nou?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
whehehe![]()
ik hoorde um net ook... en van daarvoor
Stanley en Mes
Ze zijn het nog aan het uitzoeken van die vrouw die "Anne Wil" heet en gaat trouwen met een vent die "Zaad" heet van zijn achternaam. Schijnt geen grap te zijn
![]()
Oh men, wat erg.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:25 schreef Frutsel het volgende:
whehehe![]()
ik hoorde um net ook... en van daarvoor
Stanley en Mes
Ze zijn het nog aan het uitzoeken van die vrouw die "Anne Wil" heet en gaat trouwen met een vent die "Zaad" heet van zijn achternaam. Schijnt geen grap te zijn
![]()
jazegtiequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:30 schreef Frutsel het volgende:
richting eten en dan pokeren!![]()
![]()
Laterz peepz![]()
![]()
![]()
![]()
doedoei...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:30 schreef Frutsel het volgende:
![]()
Laterz peepz![]()
![]()
![]()
![]()
Lathuhurszz..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:30 schreef Frutsel het volgende:
![]()
Laterz peepz![]()
![]()
![]()
![]()
PETATTENquote:
quote:
op de tomaatjes en de boontjes na:quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:39 schreef Kuukske het volgende:
Ik eet vanavond gebakken aardappeltjes, met tartaar gebakken in tomaatjes en champilollers en en en boontjes.
ik voel de liefde in dit topicquote:
ik oook, maar dan zonder boontjes en gebakken aardappelen, maar met gratin en saladequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:39 schreef Kuukske het volgende:
Ik eet vanavond gebakken aardappeltjes, met tartaar gebakken in tomaatjes en champilollers en en en boontjes.
hebben wij aan het begin bij de muziek gedaanquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:42 schreef BrandX het volgende:
Heerlijke TT!ben weer terug van een middagje boksschool in de ammoniak zetten
wat een kutwerk was datmaat het is voor een goed doel! morgen de verfroller erover
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:39 schreef Kuukske het volgende:
Ik eet vanavond gebakken aardappeltjes, met tartaar gebakken in tomaatjes en champilollers en en en boontjesO+.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:38 schreef Muck het volgende:
[..]?
wij eten aardappels met sperciebonen:r
en gehakt-ham-rolletjesO+
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:37 schreef eer-ik het volgende:
maar ik ga gratin eten vanavond:9
jumquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
ik krijg honger van jullie!
ik eet vanavond tagliatelli met pepperoncino
quote:Opdinsdag 14 augustus 2007 16:43schreef Muck het volgende:
[..]
hebben wij aan het begin bij de muziek gedaan
maaaaaaan wat een werk:r
maar wat is het nu weer mooiO+en schoonO+
wij hebben ook een geisoleerde zaalquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:46 schreef BrandX het volgende:
[..]zekers! bijna geen verf meer nodig hier
En de muziek voor bij het werken hier (:) ) stond knalhard! voordeel van een geluidsgeïsolleerde boksschool!
80 bokshandschoenen die tegen elkaar komen met stoten maken een tyfusherrie kan ik je melden. De trainers hebben altijd zo'n microfoontje om zodat hun opdrachten door de speakers komen![]()
zuipenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
bakkes
nog plannen voor vanaaf?
En zelf natuurlijk geen gehoorbescherming inquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
zekers! bijna geen verf meer nodig hier
En de muziek voor bij het werken hier (:) ) stond knalhard! voordeel van een geluidsgeïsolleerde boksschool!
80 bokshandschoenen die tegen elkaar komen met stoten maken een tyfusherrie kan ik je melden. De trainers hebben altijd zo'n microfoontje om zodat hun opdrachten door de speakers komen![]()
ik ook... heb het bakje chocoladesinassnippers maar opengetrokkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:45 schreef Kuukske het volgende:
Ik had al honger. Verdulle.
*Kreun*. Zeg dat nou nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:47 schreef BrandX het volgende:
ik ook... heb het bakje chocoladesinassnippers maar opengetrokken![]()
ik heb nog geweldige oordoppen van mijn stage bij de Honigquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:47 schreef JortK het volgende:
[..]
En zelf natuurlijk geen gehoorbescherming in
lol, dat kan niet met boksen, als je een hoek tegen je hoofd krijgt zit zo'n ding in je hersenen geboordquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:47 schreef JortK het volgende:
[..]
En zelf natuurlijk geen gehoorbescherming in:N
quote:
Stage bij Honig. OMG dat móet tof zijn geweest.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:48 schreef Muck het volgende:
ik heb nog geweldige oordoppen van mijn stage bij de Honig
voor als ik monsters moest nemen in de fabriekshal...
trutquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ook... heb het bakje chocoladesinassnippers maar opengetrokken![]()
OAtjequote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:49 schreef Muck het volgende:
[..]
trut:(
die vind ik echt kei-lekker
en ik rammel al van de honger:(
dat was het ook!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Stage bij Honig. OMG dat móet tof zijn geweest..
Quukepuukje!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
OAtje. SnoetselfroetselpoetselOAtje.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee wist ik niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:50 schreef Muck het volgende:
dat was het ook!
wist je dat de ruijter (die vna de hagelslag) ook een onderdeel is van Honig?
en karvan cevitam?
ik kan me echt misselijk eten aan die dingenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
net gekocht bij de appie, vond dat ik wel een beloning verdient had na al mijn harde werk for free
![]()
he gatver kuukquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
quote:
Mja sorry, ik was in zoeen bui.quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
OAtje:*. SnoetselfroetselpoetselOAtje.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:52 schreef Muck het volgende:
[..]
ik kan me echt misselijk eten aan die dingen:@
en john west, van de tonijn ookquote:
zijn die lekker dan? vond ze er altijd zo chemisch uitzien, dus nooit zo'n pak hagelslag (of waar ze dan ook inzaten) gekocht....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:53 schreef Muck het volgende:
[..]
en john west, van de tonijn ook:Y
en brinta
ik deed daar laboratoriumonderzoek:)een soort kwaliteitscontrole eigenlijk, waardoor ik met vrijwel alle producten in aanraking kwam
ik heb echt kilo's funnies van de hagelslag opgegeten_O-
Oh Funnies. Geweldig die dingenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:53 schreef Muck het volgende:
en john west, van de tonijn ook
en brinta
ik deed daar laboratoriumonderzoekeen soort kwaliteitscontrole eigenlijk, waardoor ik met vrijwel alle producten in aanraking kwam
ik heb echt kilo's funnies van de hagelslag opgegeten
Dat doe ik wel vaker hoor. Alleen niet in overvloed.quote:
is gewoon chocola met een kleurtjequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
zijn die lekker dan? vond ze er altijd zo chemisch uitzien, dus nooit zo'n pak hagelslag (of waar ze dan ook inzaten) gekocht....
ik ben een groot klein kindquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh Funnies. Geweldig die dingen.
Nee ben in Tilburg, introductieweek. Ga straks naar een studentenvereniging waar het stampvol is, 80 cent per biertje.quote:
je zei zelf dat de Y een homo-letter isquote:
ohja, jij had gister vandaag je eerste tentamenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee ben in Tilburg, introductieweek. Ga straks naar een studentenvereniging waar het stampvol is, 80 cent per biertje.
ja, is het ook.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:57 schreef Muck het volgende:
[..]
je zei zelf dat de Y een homo-letter is![]()
Die is onderweg naar huis.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:55 schreef eer-ik het volgende:
ja, dat kan gebeuren.
Zoek jij JD effe snel op dan...
80 cent het biertje is wel lekkerquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee ben in Tilburg, introductieweek. Ga straks naar een studentenvereniging waar het stampvol is, 80 cent per biertje.
daarom zijn het ook Funniesquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, is het ook.
Daarom is funny's ook een homowoord
tentamen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ohja, jij had gister vandaag je eerste tentamen_!
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
80 cent het biertje is wel lekker
Ik betaal hier 50
iets met baas boven baas
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
tentamen?
[afbeelding] [afbeelding]
welquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jullie zijn toch godverdomme geen kleine kinderen
ik ben vanaf mijn 14e al 1.63quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat maakt je geen kind.
Ik ben al vanaf m'n 14 1.84.
quote:
WAT ZIT ERIN WAT ZIT ERIN WAT ZIT ERIN !!!!!!11quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:08 schreef Houniet het volgende:
ben weer terug van me werkeen envelop gekregen
wit poederquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
WAT ZIT ERIN WAT ZIT ERIN WAT ZIT ERIN !!!!!!11
Ja ze deed niet lief!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:12 schreef Houniet het volgende:![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
![]()
Waarom datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
van me baas gehad, heb twee weken vakantiequote:
toffe baasquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
van me baas gehad, heb twee weken vakantie
stappen, dames, jetski en veel meerquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:20 schreef Kuukske het volgende:
Tof Hounie. Waaraan?
google --> 3gp to gifquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:24 schreef Muck het volgende:
ik heb een filmpje op 3GP formaat, komt van mijn telefoon af...
is er iemand hier die er een gifje of weet ik veel wat van kan maken?
dat zou heel lief zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:55 schreef Houniet het volgende:
anders wil ik het wel doen Muck
@JortK:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Mickey mouse?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:01 schreef Muck het volgende:
[..]
dat zou heel lief zijn
ik heb namelijk een filmpje gemaakt in schotland van een muis, en die wil ik posten in F&F... het is namelijk nogal een maffe muis... en ik wil graag weten wat voor een
ik ga ook spaghetti eten...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:19 schreef Houniet het volgende:
ja bij mij ook, groot bord spaghetti. word je wel lui van![]()
zoiets jaquote:
hoenjee, richt je eens tot het sneakerz topic?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:19 schreef Houniet het volgende:
ja bij mij ook, groot bord spaghetti. word je wel lui van![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:27 schreef Houniet het volgende:
POST! BEN AANGENOMEN OP DE HOGESCHOOL IN NIJMEGEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FILSTIT!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:27 schreef Houniet het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sport Gezondheid en Managementquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:30 schreef Muck het volgende:
HOERA
Gefeliciteerd Houwnie!![]()
![]()
Wat ga je precies doen?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:27 schreef Houniet het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
niets te dankenquote:
pak tmpgencquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:36 schreef Muck het volgende:
ah, en houwnie, ik ben nu een programmaatje aan het downloaden waarmee ik mijn filmpje kan converten
als je niet lukt, dan trek ik nog wel even aan je mouw
pssst, Ph, er zit een kuiken op je hoofdquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
niets te danken[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:
Dan moet ik me virtueelquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:44 schreef Muck het volgende:
[..]
pssst, Ph, er zit een kuiken op je hoofd
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:47 schreef Muck het volgende:
straks even verder prutsen
ik moet even gaan tanken
haha thnx Kuukjequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:08 schreef Kuukske het volgende:
Congratz Hounie.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:09 schreef Muck het volgende:
de man van de benzinepomp kent mij
hij zei: "mooi rond bedrag!" (30 euro precies)
ik: "ja, goed he!"
hij: " en deze keer heb je hem zowaar aan de goede kant van de pomp gezet!"
ik:
bij de Esso?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
haha thnx Kuukje
@ Muck:ben je bij de Esso geweest
nee gewoonquote:
mijn ouders wonen gewoon in een durp... en ik tank daar al sinds ik een muckie met een brommer wasquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:12 schreef Kuukske het volgende:
Ik had ook ooit zoiets bij de benzinepomp. Later bleek het een goeie vriend van JD te zijn.
neuhquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
nee gewoonkon toch zijn dat je bij de esso ging tanken
LOL als je daar binnenkomt zeggen ze ook altijd: moogguuh Muckquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:13 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn ouders wonen gewoon in een durp... en ik tank daar al sinds ik een muckie met een brommer was
nog net nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:15 schreef JortK het volgende:
[..]
LOL als je daar binnenkomt zeggen ze ook altijd: moogguuh Muck [afbeelding]
Dat zeggen ze bij de groenteboer bij mijn ouders om de hoek. Nouja, geen muck. Maar Kuuk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:15 schreef JortK het volgende:
LOL als je daar binnenkomt zeggen ze ook altijd: moogguuh Muck [afbeelding]
ja he?quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat zeggen ze bij de groenteboer bij mijn ouders om de hoek. Nouja, geen muck. Maar Kuuk.
Het was haar zelfs al opgevallen dat ik niet meer thuiswoonde.
Wat wil je?quote:
mijn laptop uit het raam gooienquote:
quote:
Ik weet niet op tmpgenc dat kan eigenlijk, ik zit niet zo in de mobiele shizzlequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:25 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn laptop uit het raam gooien
nah, ik heb een filmje gemaakt met mijn telefoon, das 3gp formaat
en dat wil ik graag posten in F&F...
maar dat lukt niet
n00bquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:25 schreef Muck het volgende:
[..]
maar dat lukt niet
whehehe, ik heb wel shell-zegeltjesquote:
toch bedanktquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet niet op tmpgenc dat kan eigenlijk, ik zit niet zo in de mobiele shizzle
Misschien ff in DIG vragen ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:25 schreef Muck het volgende:
[..]
maar dat lukt niet
klopt, kloptquote:
Macquote:
Nee, ik weet ook niet hoe het moet.
Daarnaast kan ik het hier ook niet voor je doen, want ik heb een mac, en het is listiger zo'n convert programmatje te downen dan voor de windows bakken.
Maar zeg, je kunt volgens mij 3gp gewoon uploaden @ youtube, ik heb ook ooit wel eens een filmpje van m'n telefoon geupt daar.
Maar dat zou opzich ook wel mp4 kunnen zijn
Die komen op got, niet op fokquote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:41 schreef JortK het volgende:
[..]
Nix mis mee... maar verklaart wel je gedrag hier
muahahahahquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:04 schreef JortK het volgende:
Deze is echt te ernstig:
http://www.tastelikepizza.com/index.php?itemid=5553
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:04 schreef JortK het volgende:
Deze is echt te ernstig:
http://www.tastelikepizza.com/index.php?itemid=5553
oeh, als ik zoiets zou ontdekken, zou ik hem slaan tot ie het lekker vindtquote:
Je bent niet wijs....quote:
Zeikstraal...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hwy, zei jij nou op msn dat je m'n subtitel niet begreep?
quote:
whehehehequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:33 schreef OA het volgende:
[..]
Je bent niet wijs....![]()
zegt iemand met Vista...
zie sig...
Nee, maar ik wel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:35 schreef Muck het volgende:
[..]
whehehehe
ik heb trouwens geen vista hoor
7 jaar... ze-ven jaar heb ik gewacht op dit moment...quote:
Alexis!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:37 schreef Muck het volgende:
[..]
7 jaar... ze-ven jaar heb ik gewacht op dit moment...
Rory Gilmore wordt ten huwelijk gevraagd
en door het kut-weer stoort de schotel en mis ik het hele fucking aanzoek
ik ben telkens helemaal in de war als ik bij lars achter de computer heb gezeten (wel vista) en dan weer achter mijn laptopje (geen vista) verder gaquote:
ga tiramisu maken danquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:47 schreef crossover het volgende:
Lange vingersIk heb nog een life supply liggen hier
Nah das duur. Ik eet die dingen nooit want ik heb er al bergen van op.quote:
geef ze dan aan mij, dan maak ik er tiramisu vanquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Nah das duur. Ik eet die dingen nooit want ik heb er al bergen van op.
Kom maar halen, ik kan er zoveel gratis krijgen als ik wilquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:50 schreef Muck het volgende:
[..]
geef ze dan aan mij, dan maak ik er tiramisu van
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:53 schreef crossover het volgende:
[..]
Kom maar halen, ik kan er zoveel gratis krijgen als ik wil
Werken in de enige lange vinger fabriek in Nederlandquote:
oehquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Werken in de enige lange vinger fabriek in Nederland
ja maar deze snap ik welquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hwy, zei jij nou op msn dat je m'n subtitel niet begreep?
Aarle-Rixtelquote:
wablief?quote:
Wat wil je doen? Inpakken of schoonmaken? Geweldig leuk allebeiquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:01 schreef Muck het volgende:
[..]
wablief?
is dat besmettelijk?
ehm, hebben jullei nog een stagaire nodig?
jongen, kwaliteitscontrole!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:02 schreef crossover het volgende:
[..]
Wat wil je doen? Inpakken of schoonmaken? Geweldig leuk allebei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |