quote:
op de tomaatjes en de boontjes na:quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:39 schreef Kuukske het volgende:
Ik eet vanavond gebakken aardappeltjes, met tartaar gebakken in tomaatjes en champilollers en en en boontjes.
ik voel de liefde in dit topicquote:
ik oook, maar dan zonder boontjes en gebakken aardappelen, maar met gratin en saladequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:39 schreef Kuukske het volgende:
Ik eet vanavond gebakken aardappeltjes, met tartaar gebakken in tomaatjes en champilollers en en en boontjes.
hebben wij aan het begin bij de muziek gedaanquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:42 schreef BrandX het volgende:
Heerlijke TT!ben weer terug van een middagje boksschool in de ammoniak zetten
wat een kutwerk was datmaat het is voor een goed doel! morgen de verfroller erover
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:39 schreef Kuukske het volgende:
Ik eet vanavond gebakken aardappeltjes, met tartaar gebakken in tomaatjes en champilollers en en en boontjesO+.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:38 schreef Muck het volgende:
[..]?
wij eten aardappels met sperciebonen:r
en gehakt-ham-rolletjesO+
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:37 schreef eer-ik het volgende:
maar ik ga gratin eten vanavond:9
jumquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
ik krijg honger van jullie!
ik eet vanavond tagliatelli met pepperoncino
quote:Opdinsdag 14 augustus 2007 16:43schreef Muck het volgende:
[..]
hebben wij aan het begin bij de muziek gedaan
maaaaaaan wat een werk:r
maar wat is het nu weer mooiO+en schoonO+
wij hebben ook een geisoleerde zaalquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:46 schreef BrandX het volgende:
[..]zekers! bijna geen verf meer nodig hier
En de muziek voor bij het werken hier (:) ) stond knalhard! voordeel van een geluidsgeïsolleerde boksschool!
80 bokshandschoenen die tegen elkaar komen met stoten maken een tyfusherrie kan ik je melden. De trainers hebben altijd zo'n microfoontje om zodat hun opdrachten door de speakers komen![]()
zuipenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
bakkes
nog plannen voor vanaaf?
En zelf natuurlijk geen gehoorbescherming inquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
zekers! bijna geen verf meer nodig hier
En de muziek voor bij het werken hier (:) ) stond knalhard! voordeel van een geluidsgeïsolleerde boksschool!
80 bokshandschoenen die tegen elkaar komen met stoten maken een tyfusherrie kan ik je melden. De trainers hebben altijd zo'n microfoontje om zodat hun opdrachten door de speakers komen![]()
ik ook... heb het bakje chocoladesinassnippers maar opengetrokkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:45 schreef Kuukske het volgende:
Ik had al honger. Verdulle.
*Kreun*. Zeg dat nou nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:47 schreef BrandX het volgende:
ik ook... heb het bakje chocoladesinassnippers maar opengetrokken![]()
ik heb nog geweldige oordoppen van mijn stage bij de Honigquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:47 schreef JortK het volgende:
[..]
En zelf natuurlijk geen gehoorbescherming in
lol, dat kan niet met boksen, als je een hoek tegen je hoofd krijgt zit zo'n ding in je hersenen geboordquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:47 schreef JortK het volgende:
[..]
En zelf natuurlijk geen gehoorbescherming in:N
quote:
Stage bij Honig. OMG dat móet tof zijn geweest.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:48 schreef Muck het volgende:
ik heb nog geweldige oordoppen van mijn stage bij de Honig
voor als ik monsters moest nemen in de fabriekshal...
trutquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ook... heb het bakje chocoladesinassnippers maar opengetrokken![]()
OAtjequote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:49 schreef Muck het volgende:
[..]
trut:(
die vind ik echt kei-lekker
en ik rammel al van de honger:(
dat was het ook!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Stage bij Honig. OMG dat móet tof zijn geweest..
Quukepuukje!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
OAtje. SnoetselfroetselpoetselOAtje.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee wist ik niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:50 schreef Muck het volgende:
dat was het ook!
wist je dat de ruijter (die vna de hagelslag) ook een onderdeel is van Honig?
en karvan cevitam?
ik kan me echt misselijk eten aan die dingenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
net gekocht bij de appie, vond dat ik wel een beloning verdient had na al mijn harde werk for free
![]()
he gatver kuukquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
quote:
Mja sorry, ik was in zoeen bui.quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
OAtje:*. SnoetselfroetselpoetselOAtje.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:52 schreef Muck het volgende:
[..]
ik kan me echt misselijk eten aan die dingen:@
en john west, van de tonijn ookquote:
zijn die lekker dan? vond ze er altijd zo chemisch uitzien, dus nooit zo'n pak hagelslag (of waar ze dan ook inzaten) gekocht....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:53 schreef Muck het volgende:
[..]
en john west, van de tonijn ook:Y
en brinta
ik deed daar laboratoriumonderzoek:)een soort kwaliteitscontrole eigenlijk, waardoor ik met vrijwel alle producten in aanraking kwam
ik heb echt kilo's funnies van de hagelslag opgegeten_O-
Oh Funnies. Geweldig die dingenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:53 schreef Muck het volgende:
en john west, van de tonijn ook
en brinta
ik deed daar laboratoriumonderzoekeen soort kwaliteitscontrole eigenlijk, waardoor ik met vrijwel alle producten in aanraking kwam
ik heb echt kilo's funnies van de hagelslag opgegeten
Dat doe ik wel vaker hoor. Alleen niet in overvloed.quote:
is gewoon chocola met een kleurtjequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
zijn die lekker dan? vond ze er altijd zo chemisch uitzien, dus nooit zo'n pak hagelslag (of waar ze dan ook inzaten) gekocht....
ik ben een groot klein kindquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh Funnies. Geweldig die dingen.
Nee ben in Tilburg, introductieweek. Ga straks naar een studentenvereniging waar het stampvol is, 80 cent per biertje.quote:
je zei zelf dat de Y een homo-letter isquote:
ohja, jij had gister vandaag je eerste tentamenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee ben in Tilburg, introductieweek. Ga straks naar een studentenvereniging waar het stampvol is, 80 cent per biertje.
ja, is het ook.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:57 schreef Muck het volgende:
[..]
je zei zelf dat de Y een homo-letter is![]()
Die is onderweg naar huis.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:55 schreef eer-ik het volgende:
ja, dat kan gebeuren.
Zoek jij JD effe snel op dan...
80 cent het biertje is wel lekkerquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee ben in Tilburg, introductieweek. Ga straks naar een studentenvereniging waar het stampvol is, 80 cent per biertje.
daarom zijn het ook Funniesquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, is het ook.
Daarom is funny's ook een homowoord
tentamen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ohja, jij had gister vandaag je eerste tentamen_!
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
80 cent het biertje is wel lekker
Ik betaal hier 50
iets met baas boven baas
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
tentamen?
[afbeelding] [afbeelding]
welquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jullie zijn toch godverdomme geen kleine kinderen
ik ben vanaf mijn 14e al 1.63quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat maakt je geen kind.
Ik ben al vanaf m'n 14 1.84.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |